Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1489. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: xafer12 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14871488148914901491
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    hocam yardımınız için teşekkürler, internet tekrar aktif hale geldi.
    ufak bir sorun daha var, öncesinde modeme gelen max hız 79mbit ve ben 75mbit paketteyim.
    şimdi max gelen hız 38mbit 35lik paket kullanıyor gibiyim.
    bunada bi el atarsanız sevinirim iyi çalışmalar.
    destek no 42093765



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi q9a2 -- 9 Mart 2021; 17:9:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim yapmam gereken bir işlem var mı son durum nedir yardımcı olabilir misiniz?
  • Sn @TurkNetDestek ve Tuknet Yetklileri Lütfen sesimize kulak verin,


    Merhaba 100 mbps ye kadar 85 tl diyorsunuz.Yeni abonelere alt yapının desteklediği hızı veriyoruz dediniz.Ben 3 yıldır türknete üyeyim 1 hafta 75 mbp verdiniz ,sorunsuz kullandım.Şu an alt yapı sorgulamada 60 mbps gözüküyor.Alt yapınız desteklemiyor bahanesiyle 35 düşürdünüz, 35 mbps ye çakıldık kaldık.


    Oğlum istanbulda yeni üye oldu, onunda alt yapı 60 olmasına rağmen 35 verdiniz?100 mbps ye kadar 85 tl deyip + 10 tl verin 60 mbps verelim nasıl bir takdik analayamıyorum.


    Benim ve oğlumun hızının artırılması için lütfen yardımcı olurmusunuz?


    Telefon ve abonelik bilgilerimi size pm attım..



    Oturduğum bina da alt yapının fiber ftth. olup olmadığını nasıl anlayabiliyoruz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 10 Mart 2021; 10:39:23 >
  • tekrar merhaba , başka bir servis sağlayıcıdan türk.net e geçiş yaptım.07.03.2021 saat 19:00 yada 21:00 arası sizin sağladığınız hattı kullanmaya başladım.fakat o saat ve o tarih itibarı ile internete bağlı olduğum zaman 1 saat bile olamadı.defalarca modem kurulumu yaptım defalarca modem arayüzünden modemi yeniden başlattım ama sonuç internete bağlanıyorum daha sayfa açamadan bağlantı tekrar gidiyor.türknet online işlemler için sayfayı açıyorum daha şifre ve kullanıcı adını giremeden bağlantı gene gidiyor.dün akşam benim için kabus gibi geçti.akşam işten eve geldim saat 21:00 da modemi başına geçtim uğraşmayı bıraktığımda saat 00:30 olmuştu.yeminle yıldım yahu , telefon ediyorum bir muhattap bulabilmek için ama sürekli sesli yanıt sistemine yönlendiriliyorum bunu ile alakalı bir de mailime gelen bizi değerlendirirmisiniz başlıklı bir link geldi.internete bağlanabilsem değerlendirecem ama yok.neyse zorla girdik bir soru var kaç mb hız alıyorsunuz diye , buna çok güldüm valla bende çok merak ediyorum kç mb hız aldığımı bir girebilsem.yahu Allah aşkına şunu bir kontrol edermisiniz parasında pulundada değilim parası neyse vereceğim bir teknik ekip yönlendirebilirmisiniz adresime.kablo çekilmesi gerekiyorsa çeksinler parası zerre umurumda değil bakın vereceğim diyorum.yoksa daha internetinizi kullanamadan üyeliğimi sonlandırmak zorunda kalacağım.pazar gününden beri net yok evimde.abone numaram 2061252 şimdiden teşekkür ediyorum.


    dip not :özellikle akşam saatlerinde bu sorun oluyor sanırım.saat 10:30 dan şu ana kadar (11:09) bir kopma olmadı.


    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captanico -- 10 Mart 2021; 11:9:38 >




  • Destek Numarası:42147472 ftth bağlantıda telefonu kullanamıyorum çevir sesi var ama ne arama alıyor nede arama yapabiliyorum modem ara yüzünde voip bağlı değil bağlanmaya çalışıyor saatlerdir ancak nafile ivedi şekilde sorunun giderilmesini rica ediyorum.


    Voip başımızı ağrıttı of ofTurkNet Destek Burada 


    Müşteri No:2043814


    @TurkNet Destek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emo5313 -- 10 Mart 2021; 13:11:45 >
  • Saat 3ü geçiyor gelen giden yok?

    41891581

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cimbom38 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer adresinizde aktif altyapımız varsa 100 Mbps' te kadar paket tanımlaması yapıyoruz ve alt yapınızın desteklediği hızı 100 Mbps' te kadar alıyorsunuz. Ama adresinizde aktif altyapımız yoksa altyapının desteklediği 50 Mbps ve üstü paketlere 10 TL fark ile geçiş yapabiliyorsunuz. Paket değişikliğinde şu anda fiyat farkı çıkacağı için online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz?
  • __mühendis__ _ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu aşamada bir işlem yapmanıza gerek yok. Verdiğiniz bilgilere göre aktivasyon ekibimiz tekrar kontrol ederek size dönüş yapacak.
  • q9a2 Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modeminiz ıp alıyor ama kontrol ettiğimde sistemde DSL ışığınız yanmıyor olarak görünüyor. Hattınızda atlak bağlantı sorunu olabilir. Teknik arkadaşıma bilgi veriyorum kontrol ederek size dönüş yapacak.
  • captanico kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde hattınız 5 saat 18 dakika online görünüyor. Bu süre içerisinde bir sorun yaşadınız mı?
  • emo5313 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızda yaşadığınız sorun için kontrolleri yapmaya başladık. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Pettigrew P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler 19:00' a kadar çalışmaya devam ediyor. Gün içerisinde gelerek kontrol edeceklerdir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    arıza kaydı oluşturmaya çalıştığımda da teknik destek ekibindekiler bağlı gözüküyorsunuz diyorlardı ama internete giremiyordum.elimde 2 tane modem var asus dsl n16 ve de asus ac 750 yani modem arızalı desem her ikisinde de sorun yaşıyorudum.bugün saat 15:00 gibi pc başına geçtim ve şimdilik bağlantımda bir sıkıntı yok ama her an gidecekmiş korkusu var (içime işlemiş artık) esas akşam saat 19:00 dan sonraki durum önemli geceyi kayıpsız atlatırsak içim rahatlayacak durum hakkında sizi bilgilendireceğim.cevabınız ve hat değerimi kontrol ettiğiniz için teşekkürler.hala içimde ya koparsa korkusu devam etmekte

  • captanico kullanıcısına yanıt
    Sorun yaşanması durumunda bilgi verirseniz teknik arkadaşlarım ile kontrol ederek size dönüş sağlarız.
  • 2021 Gigafiber altyapı projeniz içerisinde Tuzla/İstanbul yer alıyor mu, bilgi verebilir misiniz lütfen @TurkNetDestek

  • Little1_ L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bölgeniz 2021 yılı planları içerisinde yer almıyor. Bölgenizi not aldım ve proje ekibimiz ile paylaşacağım.
  • 2 gün önce türknete geçiş yaptım ilk olarak 35 mbps hız verdiler 2.gün hızımın +10 tl farkla 75 mbps ye çıkarmak için destek talebi açtım fakat altyapımın yetersiz olduğunu söylediler oysaki önceki kullandığım iss de 80 mbps alıyordum aşağıda da hat değerlerim mevcut neden 75 mbps alamıyorum altyapıda destekliyor müşteri numaram: 2052195



    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srelenka72 -- 10 Mart 2021; 17:7:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 42084269 bi 10-15 gün daha bekletirseniz 1 ay bağlanması için bekleyeceğim muhteşem bir çalışma sisteminiz var herkes yattığı yerden mesaj atıyor Sanırım. Her gün bağlantınız İçin bilgi verdik ekine gelecek diye mesaj geliyor 😀 dalga geçiyorsunuz yoksa başka mantıklı açıklaması yok bu durumun
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Gelmezlerse başka bir servis sağlayıcıya geçiyorum zaten siz bilirsiniz gelip gelmemeyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • srelenka72 S kullanıcısına yanıt

    Resimdeki bilgilere göre altyapiniz 91 mbite kadar destekliyor. Hadi 91 alamassiniz ama 75 rahat gelir. Destek kaydini boşverin hocam. Mobil uygulamadan paket değişikliği sekmesinde 75_100 mbit paketler gözüküyorsa ordan anında geçiş yapin. Beklemeyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14871488148914901491
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.