Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1483. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14811482148314841485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • melihcskn M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzun çözülmüş olmasına çok sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim Teşekkür ettiğinizi ilgili arkadaşımız ile paylaştım.
  • https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/148121253


    buna neden cevap verilmedi anlamadım, yani birdaha kimseye türkneti önermeyeyim mi, bunu mu demek istediniz?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hocam oluşturdum, oluşturuyorum ama cevap gelmeden genelde düzelmiş oluyor. Cevap beklemeden kapattım yine. Ama tam derse oturmuşken 1 saat internet gitmesi çok sinir bozucu.

  • Konyadaki Aydınlık-113 santralinde YAPA altyapısı var ve online işlemlerden teknik bilgilere baktığımda o santrale bağlı olduğumu görebiliyorum. Destek kaydı açtım bununla ilgili ama ilgilenmediler YAPA'ya geçişimin sağlanmasını istiyorum. İnterneti 4 ay önce bağlattım bağlatırken YAPA kullanabileceğimi görerek bağlatmıştım.
    Abone no: 1905918



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerogreten -- 28 Şubat 2021; 18:46:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunum halloldu teşekkürler türnket




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametgökgöz -- 4 Mart 2021; 11:27:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlatalı 15 gün oldu. 15 gündür internette sürekli kesilmeler online oyunlarda 5000 ms %95 packet loss. 15 gündür bir fiil her gün destek kaydı bırakıyorum. Türknette internet sorunsuz geliyorsa şanslısınız arkadaşlar kaliteli oluyor ancak eğer sorun varsa vay halinize çözülmesi neredeyse imkansız. Benim hat değerlerim çok kötüydü. bunun düzeltilmesi için talepte bulundum SNR Margin(Hat Gürültü) Değerleri kullanılabilir değerlerin altındaydı. 15 gündür pingsiz oyun oynanabilen(Eğer internet kopmazsa) 1 dakika dahi yoktu kullanılabilir SNR değeri malum 15-20 olması lazımken benimki 3-8 arası değişiyordu. bir sürü destek kaydı bıraktım en son yetkili arkadaşın bana verdiği cevabı aynen yapıştırıyorum.


    " Merhaba ,

    İlgili arıza kaydınızı inceledim. Pandemi döneminde yaşanan yoğunluk nedeniyle ping süreleri yükselebiliyor. Ping değerlerine maalesef müdahale edemiyoruz fakat sunucuya olan uzaklığınız, bağlantı tipiniz, bilgisayarda çalışan programlar ping değerini etkileyebilir. Bunun için yapmanız gerekenler;


    1)Bilgisayarınızı modeme kablolu şekilde bağlamanız.

    2)Bilgisayarda çalışan programları kapatmanız.

    3)Arka plandaki tüm uygulamaları kapatmanız.

    4)İnternete bağlı olan cihazları en aza indirmeniz.

    5)Ağ donanımında sorun olup olmadığını kontrol etmeniz


    ping değerlerinizi normal seviyeye indirebilir. Hat değerlerinizde fiziksel bir sorun bulunmamaktadır.


    İyi günler dilerim"


    Yahu ben günün belirli saatleri ping almıyorum defalarca belirttim hat değerlerim çok kötü günün her dakikası kopma ve ping var. uzun lafın kısası bu mesajı yazarken bile internet her 2-3 dakikada bir kopuyor. Sorun çözülmedi. Baştan savma cevap vererek geçiştiriyorlar. Maalesef eğer sorun yaşıyorsanız Türk telekom- Türknet Müşteri Temsilcisi ve sizin üçgeninizde kısır döngüye giriyor durum. 3-4 saat interneti kesilmeden bağlayabilirlerse sorun çözülmüş çözülmemiş bakmadan kapatıyorlar destek kaydını.





  • Son günlerde sürekli kopma sorunları yaşıyorum destek kaydı açtım Türk Telekom ekiplerine iletildi;


    Telekom Sistem Mesajı

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

    Arıza Bildirim Tarihi : 27-02-2021 19:35:10

    Görev : ISLAH

    Görev Bildirim Zamanı : 27-02-2021 19:52:00

    Arıza ID :2021022700082853681

    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

    İş Emri ID : 2021022700196508835

    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom


    Ancak sorun düzelmedi devam ediyor benim kablolarımda sorun olacağını düşünmüyorum cat6 çekmiştim aylardır sıkıntısız kullanıyordum.


    Destek Numarası 41859833




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Perturbator -- 1 Mart 2021; 0:8:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perturbator

    Son günlerde sürekli kopma sorunları yaşıyorum destek kaydı açtım Türk Telekom ekiplerine iletildi;


    Telekom Sistem Mesajı

    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

    Arıza Bildirim Tarihi : 27-02-2021 19:35:10

    Görev : ISLAH

    Görev Bildirim Zamanı : 27-02-2021 19:52:00

    Arıza ID :2021022700082853681

    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

    İş Emri ID : 2021022700196508835

    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Geçen Süre Tipi :TurkTelekom


    Ancak sorun düzelmedi devam ediyor benim kablolarımda sorun olacağını düşünmüyorum cat6 çekmiştim aylardır sıkıntısız kullanıyordum.


    Destek Numarası 41859833

    Birebir aynı mesajla benim arıza kaydımıda kapatıp pingin vb sorunların benim arka planda çalışan uygulamalarım olduğunu söylediler :) kesilmeler ve ping sorunu kesintisiz devam ediyor. Türk telekom yerinden bile kalkmıyor hocam arıza kaydı için bunu gördük bu süreçte bilgisayardan tıklayıp geçiyorlar. Türknette zaten arıza kaydını kapatmaya yer arıyor.





  • https://www.speedtest.net/result/11012916034 Sizin allah bin belanızı versin.Her ay mütemadiyen buraya geliyorum.Sizde ne şeref kalmış ne haysiyet.Her şikayetimin üzerine arıyorsunuz arayan herifler de genelde pkknın dağ kadrosundan herifler gibi hiç bir halt bilmeyen doğru düzgün Türkçe bile konuşamayan herifler.İş yoğunluğum dolayısıyla bir türlü kapattırmaya vakit bulamıyorum ama ilk boş anımda uğraşıp bu aptal sağlayıcıdan kurtulacağım.gerizekalı herifler... Müşteri numaram : 1649983 @TurkNet Destek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TürknetMağduru -- 1 Mart 2021; 10:4:30 >
  • TürknetMağduru T kullanıcısına yanıt

    Kıral seni çok sinirlendirmişler belliki. Ama sen yine de hakaret etme. Yazdığın kelimeler karşı taraf seni mahkemeye verse iyi durumun olmaz benden demesi. Ağır ithamlar bunlar çünkü. Hakli olduğun yerde haksız duruma düşme. Ayrica iptal için evrak falan uğraşmana gerek yok zaman bulamiyorum demişsin ya ondan diyorum. Elinde bir akilli telefon varsa e devlet üzerinden 2 dakikada iptal ediyorsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seyitalimercan S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşınız güncel hız testleri ile birlikte online işlem merkezi üzerinden yeni bir destek kaydı oluştursun ve kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşır mısınız?
  • seyitalimercan S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sanırım gözümden kaçtı bilinçli olarak yanıtsız bırakmadım. Sorunuz üzerinden mesajınıza yanıt verdim.
  • omerogreten O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bağlı olduğunuz santralde YAPA için uygunluk olması durumunda ilgili birimimiz geçişinizi yaparak size bilgi veriyor.
  • sametgökgöz S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • Begee kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun için üzgünüm. Sabah kaydınızın önceliğini teknik arkadaşıma ilettim ve size dönüş sağlayarak bilgi verdi. Hattınız şu anda 35 Mbps' de buluşuyor. Hız testi yaparak tekrar kontrol edermisiniz?
  • Perturbator kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız kopmalar ile ilgili ekiplerin çalışması devam ediyor ve teknik arkadaşım yakından takip ediyor. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • TürknetMağduru T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun için önceliğinizi teknik ekibimize ilettim ve size dönüş sağlayacaklar ancak hakaret içerikli bildirimde bulunmamanızı rica ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun için üzgünüm. Sabah kaydınızın önceliğini teknik arkadaşıma ilettim ve size dönüş sağlayarak bilgi verdi. Hattınız şu anda 35 Mbps' de buluşuyor. Hız testi yaparak tekrar kontrol edermisiniz?

    15 günlük farklı destek kayıtlarının ardından ilk defa bugün hat değerlerim yükseldi. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Sinir bozucu olan tarafı sorunun bariz hat kaynaklı olduğu yerde tutup Türknet müşteri temsilcisinin kablonuzu kontrol edin arka planda çalışan uygulamaları kapatın tarzı Türktelekom vari cevapler vermesi. Sizinle iletişime geçemesem demek ki hala devam edecekti sorun hocam SNR Margin değer 15 gündür 5-6-7-8 lerde gezerken bugün 30 oldu ve hiçbir kopma ping vs yaşamıyorum. 15 gün bu acıyı çektirdiler bize :( yinede çözüldüğü için memnunum umarım tekrar bozulmaz teşekkür ediyorum desteğiniz için.





  • Begee kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • Merhaba bir elektrik kesintisi oldu. 5Ghz bağlantım yok oldu. Wi-Fi kullanılabilir ağlarda sadece 2.4Ghz bağlantıyı görüyorum. Modemi kapadım fişi çektim 10 saniye bekledim tekrar takıp çalıştırdım ama hala 2.4Ghz bağlantı sadece görünüyor kullanılabilir ağlarda. Modem ara yüzüne girdim 5Ghz bağlantı aktif görünüyor. Ama kullanılabilir ağlarda görünmüyor.

    Not: Evimdeki aletler ve telefonum 5Ghz bağlantıyı destekliyor.

    Güncelleme: Wi-Fi ayarlarını yeniden yapılandırdım. Bağlantı geri geldi. Sorun çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mapel -- 1 Mart 2021; 15:47:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14811482148314841485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.