Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1453. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
67. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 14511452145314541455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sabah kalktığımda internet gitmişti, sonra telefon/vdsl sinyalinin olmadığını gördüm, telekomun saha dolabında falan bir sorun var herhalde.


    Destek Numarası 41030144

  • Bu ara çok sıkıntılı çalışma var yine
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    1975997 abone numaram. 1 aydır bekliyorum ki internetim acılsın diye. böyle rezillik ne gördüm ne duydum.

  • @TurkNetDestek Bunu size milyon kere söyledim çıldırma noktasına geldim bir ton arkadaşım türknet kullanıyor onlarda ping yok bende ping var yeter ya bıktık kardeşim bir hafta önce de konuşmuştuk internet problemini anlatmıştım ancak anlamamakta ısrar ediyorsunuz sürekli sorunu bende bbuluyorsunuz yok modem de sıkıntı var diyorsunuz modemi yeni aldım sıkıntı yok binasal kaynaklı problem vardır diyorsunuz binaya da bakıyorlar hiç birşey yok 2.5 senedir türknet kullanıyorum ancak yaklaşık 6-7 aydır hiç bir şekilde oyun oynayamıyorum sürekli ping giriyor lag oluyor ms-dalgalanma ne ararsan var yani bıktım kardeşim boşu boşuna para veriyoruz ya size elli kere dedim ki beni arayın size sorun hakkında bilgi vereyim size şimdi bir adet link bırakıyorum bu link de video var o videoyu izlemenizi istiyorum ping kısmına bakarsanız oyunda nasıl bir şekilde berbat internet sağladığınızı görebilirsiniz https://dosya.co/1ewp9fceeo82/20210129_222230.mp4.html





  • Merhaba destek numaram: 40921271 ilgilenebilir misiniz?
  • Merhaba @TurkNetDestek ,

    Dün geceden itibaren iptv kullanamaz oldum. 1 senedir problem yoktu fakat dün geceki kesintiden sonra iptv yayınları izlenmez oldu. Sürekli donuyor. Mobil hattımla sorunsuz izleyebiliyorum fakat TurkNet ile bu artık imkansız. Dün her ne yapıldıysa acil düzeltilmesini rica ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, Kocaeli Körfez'de oturmama rağmen adresim Kocaeli Körfez olmasına rağmen, Santral olarak Sakarya'nın Karasu ilçesindeki "Karasu - 5" Santraline bağlandığım OİM'deki Teknik Bilgiler sekmesinden görüntülüyorum. Destek kaydını oluşturduğumda adresime VAE VDSL geldiğini ve YAPA ADSL'den geçiş yapmak istediğimi belirtmiştim ancak 15.01.2021'de açtığım 40612116 destek numaralı destek kaydı hala daha sonuçlanmadı. Buradan belki yardımcı olursunuz diye yazıyorum. Lütfen bu karışıklığı düzenleyin. OİM'den yazdığım destek mesajların kontrol edebilirsiniz. Hiçbir şekilde yazdığım mesajlara geri dönüş verilmiyor. Yazılan tek şey Körfezde oturduğum ve Santralimin isminin Karasu - 5 olduğu yönünde. @TurkNet Destek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenggtr -- 30 Ocak 2021; 16:38:18 >
  • nocnoc kullanıcısına yanıt
    TurkNet Destek Burada




    "Arkadaşını Getir gibi kampanyalarla gelenlere para iadesi yapılıyor mu?

    Beğenmezseniz Paranız İade kampanyası diğer kampanyalarla birleştirilemiyor. Arkadaşını Getir ya da aktif herhangi bir indirim sağlayan kampanya ile abone olan müşterilerimize 30 gün içinde para iadesi yapmıyoruz. Ancak bu müşterilerimiz hizmet başladığı tarihten itibaren 15 gün içinde cayma haklarını kullanarak hiçbir ücret ödemeden hizmetlerini iptal edebilir. Kurulum Hizmeti ücreti cayma hakkı içinde yer almıyor, bu yüzden iade edilmiyor."


    Yukarıdaki alıntı "https://turk.net/begenmezseniz-paraniz-iade" sayfasından.


    Ben yaşamış olduğum probleme ilişkin açmış olduğum destek talebinde, 15 gün sonra "Arıza Çözüldü - Onayınızı Bekliyoruz" geri dönüşünü aldım. "Adres Bilgisi ile Altyapı Sorgulama" ekranında bana taahhüt edilen ve abonelik işlemlerinde onay verdiğim hızda internet hizmeti bana sunulmadı.




    TurkNet Destek Burada



    "Altyapınızın en fazla 11 Mbps İnternet bağlantısı desteklediğini yaptığımız incelemeler sonucunda teyit ettik. Mevcut hızınız 8 Mbps olarak gelmektedir. Konu hakkında altyapınızın desteklediği maximum hızı alıyorsunuz. Durumu teyit etmek için sizi aradım ancak size ulaşamadım. İyi günler dilerim"


    Bağlantı hızımın düşük olmasını bir problem olarak gördüm ve çözülmesi için destek talebi oluşturdum, problemin problem olmadığını öğrendim. TurkNet Destek Burada 


    Bugün farklı servis sağlayıcılar ile iletişime geçtim, "Kurulum ekiplerimizin size daha yüksek hızlarda internet hizmeti sağlayabileceklerini ekranımızdan görebiliyoruz, ekiplerimiz bağlantınızı yapar ve test eder, hızınızın taahhüt ettiğimiz hızdan daha düşük olduğunu düşünürseniz belgelerinizi imzalamaz ve abonelik işlemlerini onaylamazsınız, bizlerde sizden bu hizmet için ücret talep etmeyiz" şeklinde bilgi verdiler. Artık bu platformda yazacaklarım çözüm aramak için değil, belki bir başkasına burada yazılanlar faydalı bir rehber olur.





  • elophidae kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım iptal işlemleri için 7 gün içerisinde sizi arayarak sözlü onayınızı alarak iptali gerçekleştirecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1393

    sabah kalktığımda internet gitmişti, sonra telefon/vdsl sinyalinin olmadığını gördüm, telekomun saha dolabında falan bir sorun var herhalde.


    Destek Numarası 41030144

    gidip baktım saha dolabına, telekom ekibi çatır çatır kablo kesmiş, 2 tane de reglet var yerde üzerinde kabloları kesilmiş halde.

    benim bakır hatta şu an sinyal yok. telekomun keyfine kaldık yine.


    TurkNet Destek Burada




  • frantic2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işlemleri tamamlandıktan sonra www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı oluşturmanız durumunda çözüm uzmanlarımız geçişinizi yapacaktır.
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında teknik uzmanlarımız size bilgi verecektir.
  • Merhaba TurkNetDestek,


    Gigafiber için apartman girişine kutu bağladılar. Kutunun bulunduğu nottadan daireye kadar fiber kablo yok. Ancak CAT6 ethernet kablo var. Turk.net, Gigafiber kutusundan fiber/gigabit ethernet dönüştürücü ile bu hizmeti verebiliyor mu ? Eve kadar fiber çektirip, biryerleri deldirip, yönetici ile sıkıntı yaşamak istemiyorum.

  • NO.2 N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlanmıştır. Ancak DSL ışığının yanmaması üzerine arıza kaydınızı oluşturarak saha ekiplerine ilettik. Arıza çözüm sürecin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacaktır. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • Tolga.2434 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • brainiac58 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 26.01.2021 tarihinde abonelik talebinizi alarak başvurunuzu yaptık. Şu an onaylanmasını bekliyoruz. Aktivasyon süreci genel olarak 3 ila 6 iş günü sürmektedir.
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve network ekiplerimizin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • evrenggtr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydının çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanımıza ilettim. Arkadaşlarım iletmiş olduğunuz konuyla ilgili kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
  • omeraladagli03 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorgulama sayfasında aldığınız sonucu ve verilen hızı teknik uzmanlarımıza ileterek tekrar kontrol edilmesini talep edebilmem için destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda ekipler ile iletişime geçecektir. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • 
Sayfa: önceki 14511452145314541455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.