Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1446. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.320
Cevap
307
Favori
875.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
29. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 14441445144614471448
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tesir37

    İç tesisat olmadıgını göstermek için direge çiktim ve bu görseli ize iletiyorum görebilirseniz direk kutudan kablo modeme baglanıyor arada kutu yok daha nasil anlatabilirim bilmiyorum

    Yak1 konnektör olanlar TTden hizmet alınca yaptılar galiba sağlam olsun diye ( tahmin sadece )


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Astroosman A kullanıcısına yanıt
    Turknet anlatamadığım bu 4 yıldır sorunsuz çalişan internwt bir günde turknet geçtiginde neden çalişmamaya başlasın ttnet muhtemel dsl hattını kapattı fakat bunu turknet anlatamiyorum hala sorunun benden kaynaklandı mesajlarını iletiyorlar direkten gelen kablonun modeme baglı oldugunu arada kutu olmadıgını anlatamiyorum bindefa pişmanım turknet geçtigime
  • @TurkNetDestek Benim ankastreden daireme gelen kabloda sıkıntım var. Bulunduğum bina eski. Bu yüzden snr margin değerlerim pek stabil seyretmiyor. Acaba ücreti karşılığında saha ekipleri bu kablonun değişimini veya bakımını yapıyorlar mı? Yoksa tamamen kullanıcı sorumluluğunda mı?

  • 2 aydır Atlak bağlantı sorunumuz mevcut, 7 gündür destek kayıtlarımıza cevap verilmiyor. Siz yardımcı olabilir misiniz?

  • Tesir37 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. 108 TL'ye yerinde destek ekiplerimiz önerilmiştir. Kabul etmeniz üzerine ekiplerimize bildirimde bulunduk. Randevu oluşturarak size bilgi vereceğiz. İç tesisatta sorun yoksa sizden 108 TL'lik ücreti almayıp sorunu tutanak ile birlikte saha ekiplerine ileteceğiz.
  • yiğido__58 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, SNR margin değerinin yükselmesi için hız değerlerinin en uygun değere güncellenmesi ya da iç tesisattaki kabloda ek varsa kablo değişikliği işe yarayabilir.
  • yiğido__58 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler 3 iş günü içerisinde çalışmalarını tamamlayarak size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım sizde anlama kıtlıgının var diyorum ki iç tesisat olma olasılıgı sıfır arkadaşlarınız nerede kim geldide kontrol etti bu şekilde yazıyorsunuz neye dayanarak DİREKDEN GELEN KABLO MODEME DİREK GELİYOR ARADA KUTU YOK büyük yazdım ki belki anlayıp okursunuz lanet olsun sizin şirkete
  • Merhaba, telefon hattı ile ilgili sorgulama doğru sonucu vermektedir. Sizi de aramızda görmek isterim. 08502888081 numaralı satış birimimiz ile görüşerek altyapı sorgulaması yapabilirsiniz.
  • unununium U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adresinizde boş port sorunu olabilir. İlerleyen günlerde https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ sayfamızdan tekrar sorgulama yapabilir misiniz?
  • çakır dikeni Ç kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 08502888081 numaralı hattımızdan satış birimimizi arayabilir misiniz? Sorun yaşarsanız isim, soyisim ve iletişim bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda satış birimimize aramaları konusunda bildirimde bulunacağım.
  • Kynareth kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ankastre kutusundan modeme kadar uzanan kablo müşteri sorumluluğundadır. Yerinde destek ekiplerimize yönlendirebiliriz. Ancak 108 TL'lik yerinde destek ücreti + metre başı kablo ücreti elden teslim alınmaktadır. Elektrikçi yardımı alarak iç tesisat kablo değişikliği yapabilirsiniz.
  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dün önceliğini teknik uzmanımıza ilettim. Ancak dönüş alamadığım için tekrar bildirimde bulundum. Gün içerisinde arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • Tesir37 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben sizin yazdığınızı anladım. Ancak siz benim yazdığımı sanırım anlamadınız. Ben size süreçten bahsettim. Kayıt içerisinde ekip yönlendirilmesi konusunda bildirimde bulunmanız üzerine arkadaşlarım yerinde destek ekiplerine bildirimde bulunmuştur. Ekipler randevu tarihi oluşturarak adresinize gelecektir. Kontrol sonrasında size ve bize bilgi iletecekler. Gelen bilgiye istinaden süreci devam ettireceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bekliyorum!!!
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şükür kurtuluyorum iş bilmez muhatap bulamadıgım firmadan tavsiyem abone olacaklara uzak durunuz kimseye tavsiye etmiyorum ve Ulaştırma bakanlığına ve BTK yazdıgım şikayetlerin takipçisi olacagım umarım en iyi yaptırıma ugrarsınız müşterileri magdur etmenin cezasinı en iyi şekilde alırsınız.
  • Günaydın. 40786171 destek numaralı arıza persembe gününden beri düzelmedi. Herhangi bir yetkili gelmedi.Son durum nedir rica ediyorum bakar mısınız?Evden çalışıyorum islerim aksadi.is yerinden uyarı aldim nolur acil sekilde düzelmesi gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mersar -- 25 Ocak 2021; 9:20:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günaydın. 40786171 destek numaralı arıza persembe gününden beri düzelmedi. Herhangi bir yetkili gelmedi.Son durum nedir rica ediyorum bakar mısınız?Evden çalışıyorum islerimhttp://aksadi.is yerinden uyarı aldim nolur acil sekilde düzelmesi gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,


    4 yıla yakın süredir hiç sorun yaşamadan internetimi kullanıyordum. Son 2 aydır çok sıkıntı yaşıyorum. Bir çok kayıt oluşturdum. Hepsine standart cevaplar geldi. En sonunda gerçek bir insanın cevap yazmadığını bilgisayar yazılımının cevap yazdığını düşünmeye başladım. Neyse internet hızım sürekli 50-60 mbpslerden 1-2 mbpslere düşüyordu. bu durumu ara ara yaşıyordum. Bu konu ile ilgili yaklaşık 2 ay önce kayıt oluşturdum. Akşamları internetin yoğunluktan dolayı yavaşladığını söylediler. Böyle saçma bir şey olabilir mi? O zaman akşamları çalışmayan internet diye reklam yapın. Yoğunluk varsa ona göre çözümünü yapacaksın. Ben belli bir hız için para ödüyorum. Değişken hız için değil. Çözüme ulaşması 1 aydan fazla sürdü. Kofrandan eve tam hız gelsin diye 250 tl harcayıp sıfır kaliteli kablo döşettim. (evin önündeki gri kutu). Sorunum çözüldü eskisinden yüksek hız almaya başladım. Son 3 haftadır sorunsuz internetimi kullanıyordum. Dün gün içinde (öğlen 12 13 gibi) indirme hızım tekrar 1 2 mbpslere düştü modemi kapatıp açtım hızım düzeldi. Akşam youtube dan video izliyordum çerezimi çayımı aldım mis gibi takılıyordum. Birden video dondu bağlantı hatası verdi modeme döndüm baktım DSL ışığı sönmüş yok. ihtiyacım olmadığı halde modemim çalışırken 0 modem aldım tarafınızdan boş yapmayın modem bozuk falan diye. (1 ay olmadı). Eski modemle de denedim. DSL ışığı geri gelmedi. Akşam 20:10 gibi dsl ışığı durduk yere söndü. Böyle bir şey olacağı belliydi. Kaç aydır problem yaşıyordum.


    Sorunumun bir an önce çözülmesini istiyorum. Sorun net belli (mahalledeki dağıtım kutusunun sıkıntılı olması acilen düzeltilmesi lazım).Üst katta oturan komşumuzda sürekli kopma problemi yaşıyor. Komşuda internet var ama yok gibi 1 2 mbps oda koptu kopacak. (Başka operatörde Türk Telekom)


    Şu mahalledeki dağıtım kutularına network elemanı yerine yoldan geçen adamlara, yeni liseyi bitirmiş üniversite okumamış işinde yetkin olmayan işsiz kalmış insanlara iş yaptırıp ucuza kaçıyorsunuz sonra bizim internetimiz kopuyor. Ya hattı bozuyor yada başkasının netini bozuyor.


    Destek Numarası

    40881625


    Sorunumun hızlı çözülmesini rica ederim.


    Teşekkürler.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bilgi alabildiniz mi acaba ? ben hala bekliyorum 27 gün oldu. telekom ekipleri bizden kaynaklı bir sorun yok diyor.

  • 
Sayfa: önceki 14441445144614471448
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.