Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1091. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10891090109110921093
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, geçiş işlemleri için başvurunuz yapılmıştır. Ancak son aşamada boş port olmaması nedeniyle işlem tamamlanamamıştır. Bunun için arkadaşlarım günlük kontrol sağlıyor. Boş port olması durumunda geçişi tamamlayacağız.
  • Archosan A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekstra paketi olduğu için müdahalede bulunamıyorum. Arkadaşlarıma bilgi verdim. Kısa süre içerisinde geçişi yaparak bilgi vereceğiz.
  • Benim İnternet 60 mbitdi bir saat İnternet kesildi 36ya düştü. Günlerdir destek kaydına aynı şeyler yazılıyor, Türk Telekom bizden kaynaklı arıza yok yazıp duruyor. Öyle bekliyorum 17-18 gündür, yardımcı olabilir misiniz?

    Destek No: 33408558

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vicdansızlar boş port var diyorum ben sordum soruşturdum. BOŞ PORT VAR. Kira bedeli ödemek istemiyorsanız söyleyin. Gün içerisinde dönüş yapmazsanız kesin net iptal ettiriyorum. Yalancılığın daniskasını yapıyorsunuz şu an.
    Destek no : 33385680



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogukan_Deniz -- 2 Haziran 2020; 15:20:57 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Perşembe gününden beri internetim yok. İlk hızım düşüktü türknete haber verdim internetimi tamamen kopardılar. Sizin modemde sorun var dediler. Gittim sıfır modem aldım. Yine sizin modemde sorun var diyorlar. Modemim zyxel vmg1312 b10d destek no :33749557

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom VDSL kullanıyorum. Turknete geçiş için başvurdum. Turknet online işlemlerde adımın altında ******adsl yazmakta. Adsl olarak mı geçeceğim turknete?
  • Lanet olasıca firmanıza vae geçiş talebimi ilettim. Port yok günlük kontrol edeceğiz dendi. Güvenmedim ben takibini yaptım. Şu anda port var ve bana dönüş yapılmıyor. Ne lanet firmaymış ne günah işledimde sizle karşılaştım ben....
    Farklı destek kaydıma cevap veriyorlarda asıl önemli olana vermiyorlar aramadığım yer kalmadı. Genel müdürlüğün numarasına kadar aradım ulaşamadım. Kafayı yedirmek üzereler. Sayfada bi arkadaş "Akıl sağlığı için Türknet'ten uzak durun." yazmıştı. Gerçekten şimdi ne demek istediğini çok iyi anlıyorum.

    Destek No : 33385680



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dogukan_Deniz -- 2 Haziran 2020; 19:18:53 >
  • Değerli Türknet, bu hızımın beni illallah ettirmesinde emeği geçen tüm türktelekom çalışanı arkadaşlarımızı kınıyorum. Küfür falan etmiyorum inanın sadece kınıyorum.
    Şuanda modemimde oturmuş hız 79mbit ama alabildiğim reel hız 2-3mbit. Son 1 saattir defalarca deniyorum defalarca deniyorum düzlemiyor.
    * Modemi defalarca aç kapa yaptım
    * Kablolu olarak hem pc hem notebook da denedim
    * DNS değiştirdim denedim.


    Yok bir türlü download hızım (ve tabiki surfing hızım) 2-4 mbiti geçmiyor, hız testi yaptım, 15-20 dakka aralıklar ile defalarca, hem speedtest hem turknet üzerinden sonuç hep aynı, enteresandır uploadda 7/8 görüyorum ama nedense download hep 2/4 arası ve düzelmiyor.
    Bir diğer konuda ben abone olduğumda (evraklarımıda kontrol ettim) 100mbite kadar hız aboneliği yaptım 5 yıl evvel, sonradan uydurma 50mbite kadar 75mbite kadar vs.. hikayeleri çıktı paketimi hiç değiştirmedim.
    Modemime 90 mmbit sorunsuz gelebiliyor, buna rağmen ben neden 75 alıyorum? Neden 88-89 alamıyorum?

    Download Kapasite Hızı : 91768 kbps (Sizin verileriniz bu) komşum lanet olası telekomdan 30 lira pahalıya alıyor oda vdsl2 ama 95 mbit alabiliyor aktif kullanıyor, package loss yok .... biz ise ucuz diye kıvranıyoruz, yazık ediyorsunuz bize gerçekten çok yazık hemde ...
    Destek kaydı da soracaksanız eğer 33758156 numaralı kayda bakabilirsiniz.@TurkNetDestek

    Buyurun canlı örnek vereyim...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fowell-one -- 2 Haziran 2020; 20:25:37 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yarın aboneliği iptal ediyorum. Bunu da bir üst ekibe iletirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    destek kaydıma bugün cevap verildiği için sizi ayrıca meşgul etmek istemem, problem yaşayan çok kullanıcı var.
    vdsl'e geçtim maksimum 25 mbit alabileceğim görünüyor bakalım ilerleyen günler neler gösterecek.
  • fowell-one kullanıcısına yanıt
    Başkan komşun 95mbps yi kaç paraya alıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben Türknet uyesı olmak istiyorum binamızda Türk Telekom fiber altyapısı var ancak turknet sitesi altyapı sorguda adres de bulunduğumuz mahallede sokak isimler eksik ve hali ile bizim sokak çıkmamakta bu bulunduğumuz mahalleye Türk net hizmet veremiyor anlamına geliyor yoksa alt yapı sorgulamada bir problem mi var @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mustaka89 kullanıcısına yanıt
    110 Liradan vermişler hocam, taahhütle Ocak ayında.
  • fowell-one kullanıcısına yanıt
    Valla çok iyi fiyata geçmiş ben 111 e 50mbps alıyorum 100mbps 145 lira Türk Telekom’da. Ama kafam rahat çok şükür sabit hız lag yok kopma yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mustaka89 kullanıcısına yanıt
    Ben aynı şekilde gidip konuştum maksimum 120 liraya indiler 100mbit net hız için. Daha altına dusmediler yeni müşteri indirimi ile. Bakalım çözülmezse eğer geçerim , sıkıldım artık bu sabit olmayan oynamalardan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ots038 kullanıcısına yanıt
    Türknet Türk Telekom Fiber üzerinden hizmet veremiyor. Türk Telekom'un fiber altyapısından şu firmalardan hizmet alabilirsiniz:
    -Türk Telekom
    -Millenicom
    -Netspeed
    -Fixnet
    -Oris
  • ADSL'den VDSL'e geçiş için talep oluşturdum, 1 gün içerisinde geri döneceğiz dediniz ancak neredeyse 2 gün oldu bir geri dönüş yok.
    Destek No:33723952
  • 75Mbit seviyesini gördüğüm ( temelde 60Mbit) bağlantı hızımı ,santral sizden uzaklaştı diye önce 45Mbit e , sonra da 30Mbit e düşüren bu namuslu ! arkadaşlar , o halde faturamı düzeltin , yarısını aldığım hizmete tam fatura ödetiyorsunuz mesajıma ;

    " Altyapınızın desteklediği 100 Mbps'e kadar hizmeti 75.99 TL'ye veriyoruz. Paketimiz Mbps'e kadardır. Net 100 Mbps hız alırsınız diye bilgi vermedik. Bu nedenle faturada işlem yapmamız mümkün değil.."

    şeklinde cevap verip , sabah sabah sinir krizine girmeme sebep oldu. ALLAH SİZE O PARAYI KAN KUSTURSUN. GASPETTİĞİNİZ PARALARI HASTANE KÖŞELERİNDE HARCARSINIZ İNŞALLAH.
  • 35mbit indirme hızımı 26mbite düşürdüler. Arıza kaydı açmaya korkuyorum. Kayıt açınca komple kesiyorlar interneti..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adsl den vdsl e geçtim, hizmetinizi kullanabilirsiniz diye mesaj geldi ama internete giremiyorum. Troubleshoot vdsl bağlantısı bulunumadı hatası alıyorum intere girmeye çalıştığımda.
  • 
Sayfa: önceki 10891090109110921093
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.