|
Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (96. sayfa)



-
-
Merhaba,
Acilen yeni taşınacağım eve internet bağlatmam gerekiyor.
Birçok firma ile görüşüp Turknet'ten hizmet almaya karar verdim.
Fakat gerek çağrı merkezinizden gerekse web sitenizden yapmaya çalıştığım tüm taleplerde şöyle bir uyarı veriyor:
"Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz."
Çağrı merkezinizi aradığımda bana farklı bir firmadan devam eden bir talebinizden dolayı bir işlem yapamıyoruz diyorlar.
Türk Telekomu arıyorum, Herhangi bir başvuru talebiniz ya da aboneliğiniz yok diyorlar, yapacakları birşey olmadığını söylüyorlar.
Özetle nasıl bir sistem kurulmuşsa Turknet'e abone olmamı engelliyor.
Sorunun çözümü için acilen yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler.
.............
Sorun çözüldü, Turknet'i en son akşam tekrar aradığımda artık sorunsuz aboneliğimi başlattılar.
Ama sorunu kim nasıl çözdü anlayamadım.
Telekoma da defaatle mail attım, Turknet ile de defaatle görüştüm. Benden önce evde oturan Eski kiracı TTNet kullanıyor imiş bunu yeni evine nakil yapmış, belki nakil tam kapanmamış olabilir dedim. Sorun bu muydu tam onu da anlamadım ama sonunda çözüldü.
Herkese çok teşekkürler.
..............................
Dün akşam aradığımda sorun çözülmüş olarak yeni aboneliğime başvurumu yapabilmiştim, ama bugün evrakları göndereyim derken bir de baktım adres olarak iç daire no'sunu yanlış yazmışlar. Yani benim sorun aslında çözülmemiş halen devam ediyormuş. Bugün sorunu bildirmek için aradığımda tüm numaralar otomatik beni aktivasyon işleminiz devam ediyor deyip müşteri hizmetlerinden bir kişiye bağlamadı. İlk defa bu kadar saçma bir yapı ile karşılaşıyorum. Ne yapacağımı bilemedim.
Sayın Turknet yetkilisi ses kaydım dahil herşey elinizde, belirttiği daire no belli ama siz o daire no'ya işlem yapılamadığını bile bile tutup hatalı bir daire no üzerinden işlemi gerçekleştirmişsiniz, bu nasıl bir hizmet anlayışıdır? Artık yeter.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi idris_ -- 17 Aralık 2020; 10:18:52 >
-
Bugün çok ilginç birşey oldu. Türknet sayfasında bölgemde arızadan dolayı internet erişimimde problem yaşayacağım yazıyordu. Fakat bunun yerine uzun süredir yaşadığım hız problemi gitti. En azında şimdilik öyle duruyor. 100 Mbps olan fiber hızımı kablolu ve kablosuz olarak 94-95 Mbps alıyorum hemde sabahdan beri hiç kesindi ve dalgalanma yaşamadım.
-
Merhaba, yaşanan performans sorunlarının bir kısmı yerleşik operatör sistemlerinden kaynaklıydı. Bu konuda network ekiplerimiz yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindeydi. İyileştirmeye yönelik çalışma yapılmıştır. Keyifli kullanımlar dilerim. -
Evet arkadaşlar sizlere bir uzman sorusu. Türknette yaşadığım sıkıntıların bir çoğu şimdilik çözüldü sayılır. Bunlarla ilgili daha sonra bir uzun yazım olacak. Şimdi ise size yaşadığım ilginç bir sorunu yazacağım.
FTTB fiber kullanıyorum. Yani binaya kadar fiber eve kadar cat6. Türk Telekom altyapısı ile türknete geçtim. Türk Telekomda 4 yıl boyunca kesintisiz Kablolu ve kablosuz hız farkı olmadan 96-98 Mbpsleri alıyordum. Şuanda anlık olarak türknette bu hız 94 Mbps geçmiyor. Burda 2 Mbps bir kayıp var tamam bu sıkıntı değil.Ama sıkıntı şu kablosuz wifi kullanımda normalde 94 Mbps yi alıyorum. Fakat 5ghz den 2,4 ghz geçip tekrar 5 ghz wifi ağıma bağlandığımda, PC mi açıp kapadığımda modemi açı kapadığımda bu hız gidiyor. 70-80 Mbps ye düşüyor. Peki hız 94 Mbps ye tekrar nasıl geliyor. PC nin sürekli wifi acıp kapatıp her acıp kapadığımda hız testi yapıyorum ve 94 Mbps yi alınca işlem tamam. PC yi açıp kapatmadıkça yada 2,4 ile 5 ghz arasında bant değişikliği yapmadıkça sorun yok. Gelelim yaptığım denemeler. Bu sorun diğer 5 farklı cihazda da oluyor. Yani 5 farklı cihazda wifi ile 94 Mbps almak için sürekli wifi açıp kapayacaksın taki 94 Mbps hızı bulana kadar. Yani kullandığım tek bir cihazdan kaynaklanan bir sorun değil. 3 farklı router ile bunu denedim onlarda aynı sorun var. ( Asus RT-68U-TP-LİNK AX6000-TÜRK TELEKOM ROUTER TP-LİNK ARCHERc5V) Yani kablosuz wifi ile neden bu şekilde bir sorun oluyor anlamadım bir çözüm önerisi olan yada böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlar varsa buraya yazarlarsa sevinirim. Bilgi alış verişinde bulunmuş oluruz. Son olarak da şunu deneyeceğim. TP-Linkin deco p9 mesh ve powerline nı alacağım. Bununla routerdan alacaığım interneti elektrik ağı kullanarak diğer odaya taşıyacağım. Bakalım o zaman hız testleri ne çıkacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semihsahin45 -- 18 Aralık 2020; 16:30:18 >
-
Selam herkese. Bu akşam itibariyle İstanbul /Avcılarda bulunan binamıza türknetten bir eleman fiber kablo bağladı. Bundan birkaç ay önce de binanın ön cephesinden ana kablo geçirmişlerdi şu anda bina içine kutu montajı yapılmış oldu. Öncelikle Ttnet kullanıcısıyım yaklaşık 8 yıldır (öncesinde yurt dışındaydım ve yaşamış olduğum ülkede şu anda 80 TL karşılığı 1gbps hizmet veriliyor parantezi kapatıyorum ayrı bir konu çünkü) Ttnet 16 Mbps ADSL için 70 küsur alıyor. Sayfalarından kontrol edince adresime en fazla hiper adlı max 24.. Vs bir hız verebildikleri fiber bağlantı olmadığı söyleniyor. Türknetten bakınca bugün itibariyle 100mbps 85 TL olarak verilebildiği söyleniyor ki fiyat /performans açısından kağıt üstünde dağlar kadar fark olmuş oluyor. Şimdi türknet kullanan arkadaşlar cevap verirse sevinirim.
1) türknetten memnunmusunuz? Ttnete göre +ve - leri sizce nelerdir?
2) Vaad ettikleri hızları mesela bir kaç ay sağlayıp sonrasında yerlerde sürünen hızlarla ya da 0 bağlantı gibi sorunlarla uğraştırma olasılığı açısından 1.den 10a kadar kaç puan verirsiniz? (Bu tarz çok şikayetler görünüyor çünkü. Ttnet ne kadar kanımızın son damlasına kadar emmiş bir oluşum olsa da bu tip sorunlar pek yaşatmıyor.
3) Son olarak Ttnetin omurgasını mı kullanıyor. Eğer öyle ise fiber hatlar içinde bu durum geçerlimidir?
Son olarak İnternetin temellerinin atıldığı 90 lı yıllardan günümüze medeniyetin yaşandığı ülkeler mars projeleriyle uğraşırken bizi ortalama bir Afrika ülkesi seviyesinde İnternet hizmetine mahkum eden Ttnet oluşumundan eğer türknetten vaadi gerçekse hemen geçmeye hazırım. Mesele %kaçının gerçek olduğu. Herkese çok teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zafergn -- 18 Aralık 2020; 21:23:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Eğer Turk Net kendi fiber alt yapısını getirdiyse, şurayı inceleyin;
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşanan performans sorunlarının bir kısmı yerleşik operatör sistemlerinden kaynaklıydı. Bu konuda network ekiplerimiz yerleşik operatör ile sürekli iletişim halindeydi. İyileştirmeye yönelik çalışma yapılmıştır. Keyifli kullanımlar dilerim.Sayın Yetkili ,
1,5 senedir Turknet kullanıyorum hattım fiber ve 100mb,şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım,gayet memnunum.fakat son 2 haftadır 40 mb i geçmiyor .
yalın internete geçiş yapıldı bunla ilgili bir sorunmu var? Sanki hız sınırlanmış gibi..
modem değerleri
8191 / 99999
Problem nedir? yardımcı olurmusunuz?
özelden bilgileri atabilirim..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cathedral -- 19 Aralık 2020; 0:1:38 > -
Kasım ayında üye olurken saturasyon durumu vardı hız dalgalanması falan Ancak 2 hafta aradan geçtikten sonra çok şükür hiç sıkıntı kalmadı ve hiç sorun yaşamıyorum. Stabil şekilde hizmet alıyorum teşekkürler Turknet.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi habib_723 -- 19 Aralık 2020; 1:2:40 > -
-
Merhaba, öncelikle sorunun çözümlendiğine sevindim. Bahsettiğiniz sorun ile ilgili bilgim bulunmuyor. Dilerseniz teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, biz teşekkür ederiz. Keyifli kullanımlar dileriz -
Merhaba arkadaşlar Trabzon'da Türknet kullanan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@TurkNetDestek f1851170data nolu hattımın fiberi birden gitti. ont cihazında falan arıza da yazmıyor. alternatif modemlerle de denedim hiçbir sorun görünmüyor. oimden arıza kaydı da açtım 24 saat geçti ne arayan var ne soran.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Kullanıcı adı bilgilerinden hizmetinize ulaşamadım. Müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Özelden bilgi için talepte bulundum, neden cevap vermiyorsunuz? -
Merhaba, ilgili birimimize detaylı bilgi vermeleri için talepte bulundum. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde size bilgi verecekler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X