Şimdi Ara

Türkiye, üçüncü nesil Seat Leon'un en çok satıldığı dördüncü ülke

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
6.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • İspanyol üretici Seat, üçüncü nesil Leon’un 1 milyon satış rakamına ulaşmasını kutluyor. Bu kutlama vesilesiyle Seat Leon’un marka için önemini hatırlatan şirket, aracın en çok satıldığı sekiz ülkeyi gösteren bir görsel de paylaştı. Buna göre Türkiye, üçüncü nesil Seat Leon’un en çok satıldığı ülkelerden biri.
     

    2012 yılında Paris Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkan üçüncü nesil Seat Leon, o tarihten bu yana Martorell’deki fabrikada üretiliyor. Ibiza’nın son 30 yıldaki üstünlüğünü kırarak Seat’ın dünya çapında en çok satan modeli olan aracın Seat’ın yakın tarihini değiştirdiğine inanılıyor. Öyle ki 2012 yılında 149 milyon euro zarar eden şirket, Leon Mk3’ün oyuna dahil olmasının ardından 2018 yılında marka tarihinin en yüksek karını (294 milyon euro) açıkladı.

    1999 yılında ilk jenerasyonu satışa sunulan Seat Leon, şimdiye kadar toplamda 2 milyon 210 bin 712 adet satmayı başardı. Aracın ilk nesli 534 bin 797 adet, ikinci nesli ise 675 bin 915 adet sattı. Üçüncü nesil Seat Leon ise 1 milyonu devirerek tek başına toplam satışların yüzde 45’ini oluşturdu.

    Seat’ın paylaştığı görsele göre, üçüncü nesil Leon’un en çok satıldığı ülkeler Almanya, İspanya ve İngiltere. Söz konusu araç 2012-2019 yılları arasında bu ülkelerde sırasıyla 237 bin 558, 206 bin 785 ve 131 bin 62 adet satmış. Türkiye ise 49 bin 223 ile Leon’un en çok satıldığı dördüncü ülke konumunda. Seat Leon'un ülkemizdeki başlangıç fiyatı 145 bin TL. En çok satıldığı ülke olan Almanya'daki başlangıç fiyatı ise 20 bin 410 euro.

     







  • 1. istanbul kapasitesinin 3 katı insan barındırıyor.. Eğer 2000 lerin başında göçü durdursalardı şu an 3 saatte gitiğin yolu 45 dk giderdin emin ol. 2. biraz ütopik bir proje ama bence ikametin olan yakada çalışmalısın yada çalıştığın yakada ikametin olmalı tarzından bir yasada iş görebilir. :D birde bizde şöyle bir yaklaşım var bugünü kurtaralım; eğer 50 100 yıllık projelerle ilerlersek yine sorun kalmaz...
    bu arada her evde 10 araba olsa ne olacak. sağ kolun biriyle sol kolun diğer arabaylamı dışarı çıkacak... araba sorumluluktur.
    Bomboş bi yorum.

    Almanya ile aynı 3 aşağı 5 yukarı aynı nüfustayız. Almanya'da TR'nin 5-6 katı sıfır araba satılıyor her sene.

    Kimse bir şey almasın o zaman. Ne bomboş fakirlik tanımlarınız var ya. Bi de bunun kafe versiyonu var. Para yok diyorlar bir de bak kafeler nasıl dolu hede hödö. Bu konformist tipler istiyor ki bir şeyleri sadece kendileri yapsın, kendilerini alsın, kendilerini gezsin tozsun. Millet bi dışarı çıkıp kahve bile içmesin.

    He ülke çık zengin aslında da millet boşa şikayeti ediyor. Hey allahım.
    Tasarım olarak çok şık bir otomobil. Köşeli ve keskin hatlarını seviyorum. 2015 yılı Aralık ayında dizel-otomatik V40 ile arasında 8000TL (o zaman için 2750€) fark olmasına rağmen özellikle benzinli-düz vites versiyonunu aldım. En başta tasarımı, ardından motoru bu seçimde rol oynadı. Benim gibi tercihte bulunan çok olmuş ki 1.000.000 satış adedine ulaşmış.
    Dediklerinize katılıyorum. Zaten benim arabamda yok :D İstanbul'a kolay kolay araba da almam. Sadece müşterilerim için ayda 1 kere maksimum 2 kere araba kiralayıp taa Kadıköy'den kalkıp Beylikdüzü ve Hadımköy'e gidip dönüyorum. Ayda 1-2 kere bile illallah ettirmeye yetiyor. Allah her gün gidip gelenlere sabır versin. Kesinlikle çekilecek dert değil.

    Edit: Sırf Beylikdüzüne gidiyor olsam, kapımda arabam bile olsa kesinlikle metrobüsle gider gelirdim. Çok daha kolay ve hızlı. O trafikte, manuel arabayla resmen ayaklarım sızlıyor günün sonunda. Çünkü araba değil sanki bisiklet kullanıyorsun. Debriyaj fren, debriyaj gaz, debriyaj fren, debriyaj gaz.
  • Son 1 yıl dahil değildir herhalde. Neyse alabildiklerimize sayacağız bir süre

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu araç fiyatlarından fazla vergi vermesek acaba her evde 10 adet araba mı olurdu merak ediyorum.

  • Vay be kriz olmasa, altın alır gibi benzin almasak, araba geliş fiyatından çok vergi vermesek demek birinciymişiz. :)

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Valla artık işten eve dönmesekte olurdu herhalde. Şimdi bile köprü trafiği 3 saat sürüyor o zaman 6 saatte ancak geçerdik bir anlamı kalmazdı. Geçen bıktım köprü trafiğinden avrasya tünelini deneyeyim dedim, orada da trafik vardı. Ben anlamadım demek ki para var birilerinde.

  • Spider_hip kullanıcısına yanıt
    1. istanbul kapasitesinin 3 katı insan barındırıyor.. Eğer 2000 lerin başında göçü durdursalardı şu an 3 saatte gitiğin yolu 45 dk giderdin emin ol. 2. biraz ütopik bir proje ama bence ikametin olan yakada çalışmalısın yada çalıştığın yakada ikametin olmalı tarzından bir yasada iş görebilir. :D birde bizde şöyle bir yaklaşım var bugünü kurtaralım; eğer 50 100 yıllık projelerle ilerlersek yine sorun kalmaz...
    bu arada her evde 10 araba olsa ne olacak. sağ kolun biriyle sol kolun diğer arabaylamı dışarı çıkacak... araba sorumluluktur.

  • gerçekten güzel ve oldukça kaliteli araç kendi segmentinde.
  • djduke kullanıcısına yanıt
    Dediklerinize katılıyorum. Zaten benim arabamda yok :D İstanbul'a kolay kolay araba da almam. Sadece müşterilerim için ayda 1 kere maksimum 2 kere araba kiralayıp taa Kadıköy'den kalkıp Beylikdüzü ve Hadımköy'e gidip dönüyorum. Ayda 1-2 kere bile illallah ettirmeye yetiyor. Allah her gün gidip gelenlere sabır versin. Kesinlikle çekilecek dert değil.

    Edit: Sırf Beylikdüzüne gidiyor olsam, kapımda arabam bile olsa kesinlikle metrobüsle gider gelirdim. Çok daha kolay ve hızlı. O trafikte, manuel arabayla resmen ayaklarım sızlıyor günün sonunda. Çünkü araba değil sanki bisiklet kullanıyorsun. Debriyaj fren, debriyaj gaz, debriyaj fren, debriyaj gaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spider_hip -- 29 Temmuz 2019; 20:56:34 >
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    Şuan 2.elde 50-60 bin piyasası olan araba bile 20 bine düşse piyasası bu bile araç sahibi sayısını artırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Speed-Step Mesut tercih edip satın alıp, bir de üzerine video çekince satışları artmış olmalı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok kaliteli değil belki ama dışarıdan bakınca çok güzel bir otomobil.
  • Turkıyede avrupaya gore uygun fıyatla sattılar. Onun ekmegını yedı. Almanya baslangıc fıyatı 20.400 euro cıddı bır rakam. Cogu c sınıfından pahalı. Turkıyede satılmayan en dusuk paket reference'ın fıyatı bu ustelık. Jant kapaklı falan :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    20.400 euro bizde satılan LEON 'dan ucuz mu?
    Eğer cevabın hayır ise tamam.
    Ama evet ise tam bir ekonomi ve matematik yoksunu bir beynin cevabı bu. Sözüm sana değil UCUZ diyenlere sonra chomar deyince kızıyorlar...

  • artenis kullanıcısına yanıt
    20.400 euroya satılan leon bızde yok arkadasım, keske okudugunu anlayabılsen :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç şaşırmadım. Millette para bol arkadaş, bu vergilere rağmen bu kadar çok satın alabiliyorsak kimsenin şikayet etmeye de hakkı kalmaz.

    Bu ülkede fakirden çok fakir edebiyatı yapanlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupadaki asgari ücretli bir kişi ortalama 1 yılın biraz üzerinde çalışarak kazandığı parayla bu otomobili alabiliyor.



    Türkiyede çalışan bir asgari ücretli kazandığı bu parayla yaklaşık 6.5 yılda ancak alabiliyor.



    Başımızı iki elimizin altına alıp düşünmeliyiz.

  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Bomboş bi yorum.

    Almanya ile aynı 3 aşağı 5 yukarı aynı nüfustayız. Almanya'da TR'nin 5-6 katı sıfır araba satılıyor her sene.

    Kimse bir şey almasın o zaman. Ne bomboş fakirlik tanımlarınız var ya. Bi de bunun kafe versiyonu var. Para yok diyorlar bir de bak kafeler nasıl dolu hede hödö. Bu konformist tipler istiyor ki bir şeyleri sadece kendileri yapsın, kendilerini alsın, kendilerini gezsin tozsun. Millet bi dışarı çıkıp kahve bile içmesin.

    He ülke çık zengin aslında da millet boşa şikayeti ediyor. Hey allahım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarım olarak çok şık bir otomobil. Köşeli ve keskin hatlarını seviyorum. 2015 yılı Aralık ayında dizel-otomatik V40 ile arasında 8000TL (o zaman için 2750€) fark olmasına rağmen özellikle benzinli-düz vites versiyonunu aldım. En başta tasarımı, ardından motoru bu seçimde rol oynadı. Benim gibi tercihte bulunan çok olmuş ki 1.000.000 satış adedine ulaşmış.
  • Muadil golfe 190 bin tl odemekten iydir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bomboş bi yorum.

    Almanya ile aynı 3 aşağı 5 yukarı aynı nüfustayız. Almanya'da TR'nin 5-6 katı sıfır araba satılıyor her sene.

    Kimse bir şey almasın o zaman. Ne bomboş fakirlik tanımlarınız var ya. Bi de bunun kafe versiyonu var. Para yok diyorlar bir de bak kafeler nasıl dolu hede hödö. Bu konformist tipler istiyor ki bir şeyleri sadece kendileri yapsın, kendilerini alsın, kendilerini gezsin tozsun. Millet bi dışarı çıkıp kahve bile içmesin.

    He ülke çık zengin aslında da millet boşa şikayeti ediyor. Hey allahım.
    Almanyanin 100 kati hirsizlik dolandiricilik yapiliyor bizim ulkede. Araba satislarinun oranin 10 kati olmasi lazim aslinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.