Şimdi Ara

Türkiye’nin En Hızlı İnterneti TurkNet'ten Donanımhaber'e Özel Bir Değil, Tam İki Ay Bedava İnternet (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
2
Favori
11.793
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Ya bilgisizler ya da yanlış bilgi veriyorlar. Online İşlemler Merkezi üzerinde, Yapa santral mesafesi 413 metre olarak gözüküyor. Buna istinaden Vdsl modemim de olduğu için, hattımın vdsl'e çevrilmesini istedim. Vdsl sinyali yollandığında modemim bu sinyali alamıyordu. Bana sinyalin yollandığını ama sizin tarafınızda bir problem olabilir dendi. Bundan sonra da VAE önerisi geldi zaten.

    Daha sonra belki benden kaynaklıdır diye modemde bir kaç ayar değişikliği yaptım. Sonra da beni tekrar aramalarını ve vdsl sinyalini son bir kez denemek istediğimi söyledim. Beni arayan kişi Yapa altyapınız VDSL desteklemediği için yapamıyoruz dedi.

    Türkiye’nin En Hızlı İnterneti TurkNet'ten Donanımhaber'e Özel Bir Değil, Tam İki Ay Bedava İnternetTürkiye’nin En Hızlı İnterneti TurkNet'ten Donanımhaber'e Özel Bir Değil, Tam İki Ay Bedava İnternet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dewilswale -- 26 Ağustos 2020; 14:23:23 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bağlı olduğum Yapa altyapısının VDSL destekleyip desteklemediği bilgisini öğrenebilir miyim? OİM üzerinde 413 metre olarak gözükmesine rağmen desteklenmediği söylendiği için kafam karıştı. Şayet Yapa altyapınızda bir sorun var ve bu sorun yüzünden 3 aydır bu çileyi çekiyorsam, teknik ekibinizin bunu bulamadığı ya da bana bildirmediği için çekiyorum. Eğer altyapınızda bir sorun yoksa da ekibinizden kişiler bana yalan söylüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dewilswale -- 26 Ağustos 2020; 14:30:8 >
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Merhaba, santral mesafesini kontrol ettiğimde 440 metredir. Normalde 440 metrede VDSL hizmet veriyoruz. Ancak santral kaynaklı sorun yaşanıyor olabilir. Bundan dolayı vae geçişi önerilmiştir. Arkadaşlarım başvurunuzu yaparak bilgi verecektir. Gelişmeleri www.turk.net/oim sayfamızdan takip edebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Anladım. Bilgi için teşekkür ederim.
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    413 metreden 3.5 mbps almanız normal bir durum değil hocam. Ya iç tesisatta problem var yada ankastre santral arası bir yerde kablolarda sorun var. Modem üzerinden hat değerlerini paylaşabilir misiniz ?
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Mayıs ayından beridir hızım bu civarlarda. Ankastre kutusunu ve iç tesisat kablosunu komple değiştirdim. Yani sorunun benden kaynaklı olma ihtimali yok. Sorun %100 Türknet kaynaklı. Fakat 3 aydır herhangi bir çözüm sunamadılar.

    Türkiye’nin En Hızlı İnterneti TurkNet'ten Donanımhaber'e Özel Bir Değil, Tam İki Ay Bedava İnternet
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Hat zayıflaması çok yüksek görünüyor. Türknetin size ayırdığı portta sorun olabilir. Port değişimi talebinde bulundunuz mu?
    https://altyapisorgu.netspeed.com.tr/ buradan sorgulama yapınca ne sonuç veriyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Port talebinde bulunmadım. Böyle şeyleri müşteri olarak benim bilme zorunluluğum yok diye düşünüyorum. Ben Mayıs ayında sorunumu bildirdim. Kendileri 3 aydır bunu çözemiyor. Bir müşteri olarak, ben onlara değil onlar bana çözüm önerisi sunmalı.

    Bir çok kez destek kaydı açtım. Bilmem ne kadardır bu sorunu yaşıyorum. Bunun sebebini veya olası çözümlerin bana sunulmasını istiyorum dedim. "Santral mesafesinin uzaması sebebiyle hızınızda düşüş yaşanmıştır." Bana verilen tek cevap buydu. Çözüm önerisi ise 1 tane bile sunulmadı. Kestirip atıldı. Onlara santral mesafesinin(1400 metre) hızım(10mbps) düşmeden önce de bu kadar olduğunu söylememe rağmen destek kayıtlarım kapatıldı. Aradan belli bir süre geçtikten sonra santral mesafem 400 metre oldu. Hızım ise 2mbps ye düştü. Buna istinaden bana yalan söylediniz. Hani santral mesafesi yüzünden böyle bir sorun yaşıyordum dedim. Yok şu kadar müşterimiz var şöyle böyle yalan söylemeyiz dendi.

    Kısacası, sorun çözmede gördüğüm en berbat firma. 3 aydır çok kötü bir hizmet vermelerine rağmen herhangi bir çözümleri yok. Bir firma 3 ayda bir sorunu çözemez mi ya? Olmadı şunu bunu yapalım de. O da yok. Müşteriye hiç bir değer vermiyorlar. Bilgisiz ve işi yokuşa süren bir yapıya sahipler.

    3 yıldır kendilerini kullandığım için bu kadar süre tahammül ettim. Fakat bu VAE geçişinden sonra da çözüme ulaştıramazlarsa kendileri ile ilişiğimi keseceğim maalesef.

    Türkiye’nin En Hızlı İnterneti TurkNet'ten Donanımhaber'e Özel Bir Değil, Tam İki Ay Bedava İnternet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dewilswale -- 27 Ağustos 2020; 1:4:26 >




  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turknet yapa kullanırken bana 1400 metreden 14 mbps veriliyordu hocam. Sizin hatta çok büyük bir problem olduğı aşikâr.
    Maalesef turknet müşteri sayısını arttırırken verdiği hizmet kalitesini çok aşağı çekti, özellikle telefonla ulaşabileceğimiz müşteri hizmetlerini kapatarak.
    3 aydır çözüm üretemiyorlarsa bence daha fazla vakit kaybetmeyin hocam.
    @TurkNetDestek
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VAE geçiş işlemleriniz için ilgili birimimize bilgi verdim ve takibini yapıyorum. Gelişmeleri paylaşacağız.
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    İptal işlemlerine başlasam, işlemler bir sonraki aya her türlü sarkacaktır. Sonraki ayın parasını da her türlü talep edeceklerinden 1 ay daha beklemeye karar verdim. Yoksa dediğiniz gibi çok uzun süredir sabrediyorum.

    Bu arada müşteri hizmetlerine 0(212) 703 43 71 telefon numarasından ulaşabiliyorsunuz. Ama sadece sorunlarınız üzerine kayıt açmak için var. Herhangi bir çözüm söylemiyorlar.
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Ay sonuna sarkma gibi bir durum olmuyor hocam. Dondurma işlemleri ay sonunda yapılıyor sadece.
    İptal için dilekçe gönderdikten sonra sizi arıyorlar sözlü onay için onay verdikten kısa bir süre sonra dsl sinyali kesiliyor. O ay içerisinde kaç gün kullanım sağladıysanız o gün kadar ücret ödüyorsunuz. Ben ayın 15'i gibi iptal etmiştim bir hattımı, normal faturanın yarısı kadar fatura ödedim iptalden sonra.
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal etmek istediğiniz zaman dilekçeniz sisteme yüklendiğinde faturalandırma duruyor.
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgilendirme için. VAE geçişinin bitmesini bekleyeceğim. Hala sorunum düzeltilmemiş olursa iptal edeceğim zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dewilswale -- 27 Ağustos 2020; 14:34:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dewilswale kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için teşekkür ederim
  • yeni gelenlere indiriminiz varmı
  • efsaneli18 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, belirttiğiniz şekilde bir kampanyamız bulunmuyor. Dilerseniz arkadaşını getir kampanyasından yararlanabilirsiniz.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türkiye’nin En Hızlı İnterneti TurkNet'ten Donanımhaber'e Özel Bir Değil, Tam İki Ay Bedava İnternet

    Merhaba, Türk Telekom ekipleri ne zaman gelir bir bilginiz var mı acaba? Bugün gelmezlerse araya hafta sonu girecek. İnterneti kullanmam gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dewilswale -- 28 Ağustos 2020; 18:18:52 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.