Şimdi Ara

Türkiye'de artık Corolla bitmiştir. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
354
Cevap
6
Favori
40.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
92 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aileden japoncuyuz, büyük abim 0 corolla aldı, pert etti. Sonra 0 Avensis aldı 10 yıldır biniyor.
    Diğer abim 2015 auris aldı, şuan 1.6 corolla bakıyor. Bende corolla alacaktım son anda vazgeçtim. Seçimimizdeki en büyük neden lpg uyumlu motor + sorunsuzluktu.
    1.5 motoru bizim aileden kimse bedava olsa bile almaz. İlla benzinli araca bineceksek neden atmosferik arabaya binelim, saçma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eto bitmiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir efsane son eriyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 atmosferik araçların ülkemizde yegane tutulma sebebi lpg uyumuydu. Civic ve corolla da başı çekiyordu. Yeni motor hangi akla hizmet yapılmış gerçekten hayret.


    Emisyon mevzusu ise 1.2t motor var onu koy. Hb kasada 1.2t motor var.


    Yeniden arge bilmem ne yapıp 1.5 direkt enjeksiyon motor geliştirmişler.


    Bu motorun tek güzel tarafı yine uzun ömürlü olacak olması olabilir. Japonlar turbo beslemeye hep mesafeli durdular. Neticede sıkıştırılmış hava ile normal hava alan motorun uzun yıllar aynı sağlıkta çalışma durumu farklı olur. Ancak kimse aracını alıp 300bin km kullanmıyor günümüzde.


    Toyota sorunsuz, illa ki çok satar olayına da çok katılmıyorum. 3 yıl citroen c4 araç kullandım. Onda da en ufak sorun yaşamadım. Hatta 2018 corolla aracımdan gelen trim sesleri c4 te yoktu mesela.


    Şu an lpg uyumu olmasa aracımı değiştirmeyi düşünüyorum ama hem 0km fiyatları uçtu, hem de lpgnin ekonomisini dizelde bile bulamıyorsun. 132hp valvematic motor gerçekten atmosferik olmasına rağmen atak hissettiriyor ve lpg ile benzin arasında günlük kullanımda bir fark hissetmiyorum. Cvt de eski cvt değil baya geliştirdiler.





  • LPG takılamayan corolla, BİTMİŞTİR.

  • toyota bayisiyle görüştüğümde satış temsilcisi 1.5 motorların da lpg uyumu olduğunu, takılabildiğini sıkıntı olmadığını söyledi, gülümsedim sadece..
    sonra brc'nin belki en büyük ve en çok montaj yapan bayisindeki tanıdığı arayıp sordum: "montaj yapılabilir ama örneğin eski 1.6 motora 4500tl civarına (galiba platinum demişti model olarak) takılırken yeni 1.5 direk enjeksiyonlu motora belki 8bin tl civarına takılabilir..ama ben tavsiye etmiyorum, yani illa taktıracaksan da en az 1 yıl beklemeni isterim çünkü daha montaj yapılan yok, en az bir yıl kullanılması, geri bildirimlerin alınması, gerekirse yeni dünzenlemeler, iyileştirmeler, uyum vs gerekir..ben tavsiye etmiyorum, ayrıca takılsa da 1.6 daki kadar tasarruflu da olmaz vs" uzatmayım, montaj yapan brc bayisinin ustası yapma sakın diyor :)

    bence de toyota bu işe çare bulması lazım yoksa çok sıkıntı yaşar tıpkı 99-2000 yıllarında çıkardığı kasanın ellerinde patlaması ve hemen yeni kasaya geçmek zorunda kaldıkları gibi..ya hb deki 1.2 turbo motor seçeneğini mecburen koyacaklar ya da bazı markalar gibi butik oto şekline geçecek, bu sene 16 adet satış hedefimiz gerçekleşti gibi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    Bana boş adam diyerek kendinin ne kadar dolu olduğunu ortaya cikardin tebrikler

    Corolla 1.5 motora da LPG takılıyor candan muhendislik bu konuda örnek temsil ediyor he bana göre de eski 1.6 satışları kadar satamazlar gibi geliyor ama şundan adım gibi eminim ki Toyota bu ülkede ve dünyada 4 tekere motor koysun her türlü sayar onlar bitti demeden bitmez...

    Bana yazarken de saygı gösterirsen saygı görürsün



    Alıntıları Göster

    1.5 motorun lpg si 2 katı fiyat.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali222 -- 13 Şubat 2021; 0:14:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bakınız ocak ayı satışları. Corolla 3800adet ile tr'nin en çok satan modeli olmuş :)


    Klasik forum saçmalıkları. Toyotayı bitirse bitirse bu kazık fiyatları bitirir ama o bile yeterince etki edememiş. 20bin fazlalığı var corollanın.


    Tr'de corollaya hiç bir şey olmaz. Her türlü satar. Bir kere yerli üretim. Onun avantajı her zaman cepte.

    Yav Adam trolluk yapmak için üye olmuş foruma cevap yazdığımızı değmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karma sistem denen sacmalik takiliyormus.Lpg ile birlikte benzin harcayan arabayi ben napayim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Bakınız ocak ayı satışları. Corolla 3800adet ile tr'nin en çok satan modeli olmuş :)


    Klasik forum saçmalıkları. Toyotayı bitirse bitirse bu kazık fiyatları bitirir ama o bile yeterince etki edememiş. 20bin fazlalığı var corollanın.


    Tr'de corollaya hiç bir şey olmaz. Her türlü satar. Bir kere yerli üretim. Onun avantajı her zaman cepte.

    Satilan modeller 1.6 lar yalniz:)


    1.5 i kimse alma bu gercek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım ilk defa bir kasasını dıştan tasarım olarak beğenmiştim. Güle güle çekik gözlüm, al yazmalım :))

  • Bu tür değişiklikler her zaman polemik yaratır. Toyota bugün dünya pazarında lider konumunda. Birçok teknolojiyi Amerika'da ve Japonya'da bizden yıllar önce kullanıma sunduğu için aslında şanslıyız (Örneğin Hybrid). Ülkemize gelen versiyonları olayın artık o teknolojinin doğrudan en olgun hali olmuş oluyor. LPG muhabbetine çok girmeyeceğim. Sonuçta herkes kendi cebini düşünüyor. Ancak teknoloji sadece otomotiv sektöründe gelişen birşey değil. Hizmet sektörü her dönem akaryakıt sarfiyatını azaltacak bir çözüm geliştirmiştir. Yok mu hatırlayan lpg daha piyasada yokken haber kanallarında yakıt tasarrufu yaptırıyor diye satılan motora takılan kit leri ve yakıta karıştırılan redbull misali sıvıları 😃
  • Olur Öyle Şeyler kullanıcısına yanıt

    İlk Gdı motoru Mitsubishi çıkardı Carisma serisi ile. 2001 Carisma 1.8 GDI motoru ile 125 beygir güç 175nm tork üretiyordu. Max Torku 3750 devirde geliyordu.. 5500 devirde Max beygirini veriyordu.

    Bu araba uzun yolda bakımı ve valfleri temiz tutulduğunda gerçekten dizel gibi şehir dışı 4.5-5 litre yı görebiliyordu. Videoları var. Ama şehir içinde 8,5-9,5 litreye kadar çıkabiliyor yakıt tüketimi.

    Hyundai 1.6 GDI motor 136 beygir 157 mm torka sahip 2013 kasa İ30 da böyleydi. 4750 devir bandında Max torka 6000 bandında Max beygire sahip. Yanlış burada bence. Gdi motorun avantajını MPİ motor gibi yapıp öldürmüşler. Beygir iyi de gerek var mı . 100 beygir Accent Era da yürüyordu Hyundai. 110 beygir 175 mm torkla Mitsubishi gibi düşük devir bandında gelmeye başlayan alt devirleri canlı motor yapmaları gerekti onlar MPİ motorlarını güçlendirdiler sadece.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben anlamıyorum bu adamları hocam.

    Corollayı bende severim. Arabanın zaten bir yerini eleştirmedim. Arabaya bişey demedim. Sadece motor seçeneklerinden dolayı artık eskisi gibi tutulmayacak dedim.
    Birisi de yazmış "3800 adet satıldı" diye. Onların kaçı 1.5 Allah aşkına ? Çoğu 1.6 ve Hibritti.

    Hele zaten malum kişiyi saymıyorum. Adam konuya 10 tane mesaj yazmış. Bu nedir ya ?

    Konuda çoğu insan benimle aynı fikirde. Çoğu insan sorunsuz LPG uyumlu motoru için alıyordu. Hiçbir atmosferik kullanıcısı 10-12 bin TL veripte lpg kiti taktırmaz.

    1.0 Turbo ya da 1.2 motor gelirse o zaman piyasada yükselebilir. Bkz: VAG Grubu.

    Honda'da 1.6 yı kaldıracak ama yerine 1.0 Turbo gelecek. Eğer 1.0 Turbo gelmezse honda da az satar.

    Fanatikliğe gerek yok. Motor / yakıt tüketimi vs dediğimiz şeyler araç seçimimizi etkileyen bir faktör. Bugün Honda direk enjeksiyonlu LPG uyumu olmayan atmosferik araba satsa kim alacak ? Cevap: hiç Kimse.

    Civic almadan önce Tucson bakıyordum. Sırf 1.6 GDI motoru için vazgeçtim. Yakıtı ile baş edemem onun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Düzgün yorum göremez olduk koca forumda. Bos boş mesajlar. Seviye yerlerde. İlkokul çocukları daha akıllı yorum yapar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TahaKaradeniz kullanıcısına yanıt

    Corolla orta yaş arabası falan değil. Emekli olan amcaların emekli ikramiyesiyle aldığı arabadır corolla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Valla ben anlamıyorum bu adamları hocam.

    Corollayı bende severim. Arabanın zaten bir yerini eleştirmedim. Arabaya bişey demedim. Sadece motor seçeneklerinden dolayı artık eskisi gibi tutulmayacak dedim.
    Birisi de yazmış "3800 adet satıldı" diye. Onların kaçı 1.5 Allah aşkına ? Çoğu 1.6 ve Hibritti.

    Hele zaten malum kişiyi saymıyorum. Adam konuya 10 tane mesaj yazmış. Bu nedir ya ?

    Konuda çoğu insan benimle aynı fikirde. Çoğu insan sorunsuz LPG uyumlu motoru için alıyordu. Hiçbir atmosferik kullanıcısı 10-12 bin TL veripte lpg kiti taktırmaz.

    1.0 Turbo ya da 1.2 motor gelirse o zaman piyasada yükselebilir. Bkz: VAG Grubu.

    Honda'da 1.6 yı kaldıracak ama yerine 1.0 Turbo gelecek. Eğer 1.0 Turbo gelmezse honda da az satar.

    Fanatikliğe gerek yok. Motor / yakıt tüketimi vs dediğimiz şeyler araç seçimimizi etkileyen bir faktör. Bugün Honda direk enjeksiyonlu LPG uyumu olmayan atmosferik araba satsa kim alacak ? Cevap: hiç Kimse.

    Civic almadan önce Tucson bakıyordum. Sırf 1.6 GDI motoru için vazgeçtim. Yakıtı ile baş edemem onun.

    Saçmalığın şurada.


    Konu başlığın : Türkiye'de artık Corolla bitmiştir.


    Buradaki ılımlı mesajın : Sadece motor seçeneklerinden dolayı artık eskisi gibi tutulmayacak dedim.


    Kendinle çelişiyorsun ya da amaç belli.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Düzgün yorum göremez olduk koca forumda. Bos boş mesajlar. Seviye yerlerde. İlkokul çocukları daha akıllı yorum yapar.

    Bir numaralı Japon fanı mı diyor bunu ?  

    Hayır konuda zorunuza giden ne onu anlamadım ? Adam baştan sonra doğru yazmış. Yanlış olan ne ?  


    Gitmeyen 1.5 atmosferik motora bir de LPG takılamayacak kim alsın o arabayı ? 12 bin para verecek %30 tasarruf için ? Hangi "akıllı" atmosferik arabaya gidip 12 bin verip kit taktıracak ?


    hibrit zaten mtv den kaybediyor. Derdin ne onu anlamıyorum ?

    VAG fanlarından betersin. 3800 araba satılmışmış.. Bunun zaten yarısından fazlası Filo ve Hibrit. Geriside elde kalan 1.6'lar...


    Saçma sapan konuşuyorsunuz ondan sonra VAG'cılara laf atıyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.