Şimdi Ara

Turkish Airlines Flight 981 Dc 10 Kazası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
3.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Eyv kaptan saol senin de smülatörlerini izliyorum aramızda kaptan olarak görmek isteriz
  • Belgeseli izledim.


    Şimdiye kadar hiç Mc Donald Douglas'ın uçağına binmedim ama; bundan sonra mecbur olsam da binmeme.Bildiğim kadarıyla aynı firmanın bir uçağı kanattan yönlendirme sisteminin kitlenmesinden düşmüştü.Burda da kargo kapısı defolu..Üstüne 2 sene arayla düşmesine rağmen firma önlem almamış.Son olarakta Atlas Jet'in uçağı düştü.

    Belgeselde gösterilen ilk kazadan 2 sene önce yapılan basınç testinde kapının defolu olduğu tespit edilmiş.Fakat firma tarafından göz ardı edilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ata -- 27 Mart 2008; 22:15:41 >
  • İyi tespit ata .. Ama belgeselde kokpit içi konuşmaları ingilizce yapmışlar.
    Oysaki türkçe konuşmuşlardı
  • 1974 senesi THY 3 adet DC-10 alıyor.isimleri İzmir,Ankara,İstanbul.Biri Pariste düşüyor Ankara olan.İzmir olanı FedEx şirketi kullanıyormuş.DC-10 İzmir uçağın 2004 te çekilmiş fotosu:http://www.airliners.net/photo/FedEx---Federal/McDonnell-Douglas-DC-10-10(F)/0530987/L/
    İstanbul nerde peki?
    Ama Dc-10 lar çok şık duruyor.Yerde ve havada çok yakışıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Graindor -- 28 Mart 2008; 1:39:14 >
  • resimlere baktım uçak bukadar parça parça olmuş ama kara kutuları sağlam geçen düşen uçakta 2 ye bölünmüş ama burdaki resimlere kıyasla çok daha sağlam ama karatutuları bozuk diyolar diye hatırlıyorum.
  • fedex in 73 model uçağı hala uçurabliyor olması ilginç doğrusu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Qantas

    fedex in 73 model uçağı hala uçurabliyor olması ilginç doğrusu...




    Kargo kapısı sorununa 2. kazadan birkaç ay sonra çözüm getirmişler.Sonrasında da aynı sorundan kaynaklanan bir kaza olmamış.
  • 1983


     Turkish Airlines Flight 981 Dc 10 Kazası



    2007


     Turkish Airlines Flight 981 Dc 10 Kazası
  • Dc10 ve hosteslerimiz

     Turkish Airlines Flight 981 Dc 10 Kazası


     Turkish Airlines Flight 981 Dc 10 Kazası


     Turkish Airlines Flight 981 Dc 10 Kazası




  • Mc Donnell Douglas uçaklarına binmemek gereksiz bir tavır. Dc-10'un hataları düzeltildi, bugün Dc-10 ve takipçisi Md-11 tüm dünyada vızır vızır uçuyor, genelde kargo uçağı halindeler çünkü artık üç motorlu jetler yolcu taşımak için ekonomik değil... Bu tür uçakların ömrü 40 seneyi devirir, yolcu taşıdıktan sonra kargo taşınabilir yıllarca. Fedex'in 200'e yakın bu türden uçağı var.

    Atlasjet'in neden düştüğüne dair henüz bir bilgi yok. Md-80 ailesi uçaklar dünyanın en popüler ve güvenilir uçaklarındandır.

    Bugün Amerika'nın güvenilir ve en büyük firmalarından olan Northwest Airlines, 40 yaşını aşmış MD-80 uçurmaktadır, sonradan alınan Airbus'ları cebinden çıkardı.

    Bir daha Mdd uçaklarına binmem diyenlerin aynı tavrı Mercedes yolcu otobüslerinde de göstermesi beklenir ama bunun gerçekleşmesi imkansıza yakındır. Bu da uçakların handikapı işte. Neyse, neye binerseniz binin, iyi yolculuklar dilerim.




  • Youtbede koydum
  • Mc donnald çok iyi bir uçak üreticisiydi.
    Malesef kapıları Convair firması tasarlamıştı.
    Yani mc donnaldın tam bir hatası yok aslında
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.