Şimdi Ara

Turkcell yanlış hattımı taşıdı. (Gelişmeleri yazacağım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özeti:
    Turkcell; talep ettiğim numaram (Türk Telekom'da) yerine istemiş olduğu irtibat numaramı taşıdı. Şikayet kaydı açtım. Güncellemeleri paylaşacağım.
    Öneri ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    Mağduriyetlerim:
    - Türk Telekom cayma cezası uyguluyor.
    - Şu anda yeterli internet kotam yok.
    - Türk Telekoma geri dönsem aynı tarifeden(geçiş öncesi tarife) faydalamıyorum.
    - Nasıl sonuçlanacak onu da bilmiyorum.


    Edit 1: (14.10.2019)
    Bayiyle görüştüm Görünürde hatalarını kabul ediyor gibiler. Ancak geçiş işlemin tamamlanması dolayısıyla yapacakları bir şey olmadıkları TURKCELL merkezden şikayet kaydının kendilerine iletilmesini bekleyeceklerini söylediler. (Beylikdüzü Migros AVM'deki bayi)

    Edit 2: (18.10.2019)
    Turkcell çağrı merkezi, bayiyle yapılan işlem olması sebebiyle; bayiyle görüşmem gerektiğini söyleyip oraya yönlendirdi. Telefonla arayarak oluşturttuğum şikayet kaydını böyle kapattı.
    BTK üzerinden gönderdiğim şikayet kaydını henüz kapatmadı. Bu kayda bayiyle tekrar görüşülecek notu düşmüşler.
    Ufak ufak Tüketici Hakem Heyeti için de evrakları hazırlamaya başlıyorum.

    Edit 3: (19.10.2019)
    Bayideki Müdür Yrd Efe Bey'le görüştüm. Yapabilecekleri bir şey olmadığını söyledi. Hukuki yollara müracaat ediyorum.

    Edit 4: (22.10.2019)
    BTK üzerinden gönderdiğim şikayete de Turkcell aynı olumsuz cevabı verdi. BTK üzerinden cevaba itiraz ettim.

    Edit 5: (22.10.2019)
    BTK üzerinden gelen cevap:
    quote:

    Şikâyetiniz işletmeciye yönlendirilmiş olup, işletmeciniz tarafından verilen cevap;

    "Sayın XXXX, önceki tarihte ilettiğiniz başvurunuza istinaden yaptığımız açıklamaları yineler, konuya ilişkin ilave edeceğimiz bir husus bulunmadığını belirtmek isteriz. Saygılarımızla, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ" şeklindedir.

    Tüketici şikâyetleri, Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.

    Diğer taraftan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde, tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.

    Ayrıca, bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılması ile başvuruların ilave yazışmaya ihtiyaç olmaksızın doğrudan ilgili muhatabı tarafından ivedilikle işleme alınarak sonuçlandırılması kapsamında, sonraki tüketici şikâyeti başvurularının tüketici tarafından hizmet alınan işletmecinin internet sitesinde yer alan ve şikâyetler/işletmeci cevaplarının Kurumumuza iletildiği "Tüketici Şikâyetleri" bölümünden yapılması halinde, başvurular daha etkin ve hızlı sonuçlandırılacaktır.

    Bilgilerinizi rica ederim.


    Burdan da BTK'nın TURKCELL üzerinde hiçbir yaptırımının olmadığını anlıyorum.

    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aXaray68 -- 22 Ekim 2019; 15:42:26 >







  • Böyle şeyler Turkcell de olur


    Bayiden
    Son çıkacak cezalı Faturanızı ödemesini ve Telekom da kullandığın tarifedeki içeriklerin aynısını aynı fiyata kullanmak istediğini belirt.
  • felaket, hele bir de telekomda akk kalktıktan sonra sınırsız olan tarifelerden birinde olsam çıldırırdım, sizinki nasıl bir tarifeydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalite farkı
  • Taşınma ile ilgili mesaj bilgisi gelmediyse biraz uğraşla taşıma işlemini yapan bayiiden talep açtırarak (bayi desteği aratarak) iptal edebilirsin. Hatta bunun için taşıma iptal olduktan sonra sana TT mevcut tarifende indirim bile verebilir.

    Malum çok müşteri kaybettiği için artık her kişiye muhtaç durumda.

    Mesaj bilgisi geldiyse artık yapacak birşey yok, bayii tüm cezayı ödemek zorunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Çalışanlara özel 15GB tarifesi
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Geçiş tamamlandıktan ve hattım kapandıktan sonra bir hata olduğunu anladım malesef.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu rezalet neredeyse başıma geliyordu. Asla taşıma formunu inceleyip kontrol etmeden imzalamam,kontrol ederken bir baktım Turk Telekomda 20 GB 42 TL ödediğim taahhutlu hattımı taşıyor eleman. Dedim bunu iletişim numarası olarak vermiştim,siz taşınacak numaraya yazmışsınız. Aa pardon falan deyip düzeltti.
    O günden sonra çok da önemli olmayan iletişim numarasını da taşınacak hat olarak belirttim.
    Siz siz olun taşınmasını istemediğiniz numarayı iletişim numarası olarak vermeyin.
    Formu imzalamadan önce kontrol edin,ben çok kez faturasız tarife söylediğim halde faturalı yazıldığını yakaladım ve düzelttirdim. İmzalamadan lontrol etmek önemli ve kontrol etmek hakkınız. Çekinmeyin kontrol edin. 3 şeye mutlaka bakın:
    1.İstediğiniz numara mı taşınıyor?
    2.Faturalıya mı faturasıza mı taşınıyor.
    3.İstediğiniz tarife mi yazılmış.
    Hatta mümkünse; formu doldururken size gelin oturun derler,siz de öyle yanına oturup sağı solu mağazadakileri kesmeyin,forma yazılanları takip edin okuyun yazarken ne yazıyor ne dolduruyor. Bu sizin hakkınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 15 Ekim 2019; 18:29:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haklısınız. İpadden sadece imza alanını gösterip elektronik imza attırdılar. Sözleşmeyi emaille gönderin bari dedim. Öyle bir seçeneğimiz yok dediler.
  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    Sözleşmeler online işlem merkezinde görünüyor, yükleniyor yani oraya. Geçmiş olsun bu arada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    Turkcell şikayet kaydına olumsuz dönüş yaparsan THH falan başvurursun.

    Zaten dediğin gibi bayii hatasının farkındaysa olay bitmiştir. Ha tabiiki kolay bir süreç olmayacak ama sonunda olumsuz bir tecrübe yaşayacağını düşünmüyorum.

    Aslında benim kafamı karıştıran bir konu şu; 2 hattın var taşınmaması gerekeni taşıyorlar -ki bu hattı aktif kullandığın anlamına gelir-, hattın açılacağı tarih saat bilgisi mesajları telefonuna önceden gönderilir. Hani bu taşınma mesajını almadın mı? Belki bu şekilde daha erken farkedip olayı çabucak halledebilirdin. Böyle çoook uğraştıracak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 15 Ekim 2019; 20:7:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Sağolun. Evet ama online işlemlere hat geçişi olmadan giriş yapamıyoruz. Taşıma tamamlandıktan sonra da bir manası kalmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aXaray68 -- 15 Ekim 2019; 21:17:20 >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Şöyle; hattın biri oğlumun saatinde, biri de kendi cep telefonumda aktif. Oğlumun saatindekini taşımak için müracaat ettim. Bir irtibat numarası istediler. Kendi hattımı verdim.

    Geçişte sms gelecek mi dedim(çocuk saatine sms gitmediğinden sormuştum bu soruyu), evet irtibat numarası olduğundan sms gelir dediler. SMS geldi ancak sms içeriğinde taşınacak numara bilgisi yazmıyor. Dolayısıyla önceden şüphelenmedim.

    Ayrıca Türk Telekomdan mesaj geldi. HAttınıza cayma cezası yansıtılacaktır şeklinde. TT'yi aradım. HAttımda (çocuğumun saatindeki) taahhüt olmadığını, dikkate almam gereken bir durum olmadığını söylediler. Otomatik gönderilmiş bir mesaj dediler.
  • Köşedeki ufak bayi mi yoksa Migros'a giderken sağda olan büyük bayi miydi?
  • Laazzz kullanıcısına yanıt
    Büyük olan.
  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    Tahmin ettiğim gibi. Çok sıkıntılı orası. Peki numara taşıma için başvurduktan sonra ilgili numarayı taşıyacağınız numaraya bilgilendirme sms'i gelmedi mi? Talebiniz alınmıştır uygunsa ileriki sürede size bilgi vericez diye?
  • Laazzz kullanıcısına yanıt
    Geçişte sms gelecek mi dedim(çocuk saatine sms gitmediğinden sormuştum bu soruyu), evet irtibat numarası olduğundan sms gelir dediler. SMS geldi ancak sms içeriğinde taşınacak numara bilgisi yazmıyordu. Dolayısıyla önceden şüphelenmedim.
  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    Şanssızlık olmuş. Olayı nasıl çözecekler çok merak ediyorum.
  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz. Umarım çözülür kısa sürede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Numara taşımada yıllardır taşıdığım hattın numarasını iletişim numarası olarak veririm , yok 1 numara daha derler hayır derim. Sinir bozucu bir durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.