Şimdi Ara

TURKCELL TARAFINDAN DOLANDIRILDIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM. NE YAPMALIYIM???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar. 1,5 ay kadar önce aveaya geçmiş bulunuyorum. aveaya geçtiğimde turkcellden herahngi bir taahhütüm yoktu. turkcell şifreye internetten giriş yaptığımda taahhütümün 10. ayda bittiğini ve faturamın da 40 küsür tlden 50 küsür tlye geçtiğini gördükten sonra daha uygun bir kampanyayla aveaya geçtim. geçtikden 1 ay sonra turkcelle 50 küsür tllik bir fatura ödedim. bu ay ise 92 tllik bir fatura geldi. müşteri hizmetlerini aradığımda. taahütün nisanda biteceğini, bu nedenle subat faturası ve cayma bedeli geldiğini söylediler. bende taahhütümün ekimde bittiğini söyledim. ekimden itibaren faturamın taahhüt bitimi nedeniyle zamlı geldiğini söyleyerek son 1 yıl içindeki faturalarımın maiklime gönderilmesini istedim. fakat artık turkcelli olmadığım için mail atamayacaklarını söylediler. adresime göndereceklerini söylediler. bende kabul ettim. ve son bomba burada patladı. istanbulda oturuyorum adresim elazığ gözüküyormuş. adresim burası buraya gönderin diyorum. gönderemeyiz diyorlar. bu durumda ne yapmam lazım. lütfen biri bir akıl versin.







  • btk ya şikayet edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşın dediği gibi btk ya şikaet etmenizi tavsiye ediyorum. Ayrıca detaylı bir inceleme isteyiniz. Bir kişi ile görüşünce netice alamazsanız başka bir kişi ile daha görüşünüz. Turkcell müşteri hizmetleri müşteri memnuniyeti konusunda çoğu zaman iyi performans sergiliyor diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avukat bu işi çözer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cagri merkezini arayıp takım lideri ile görüşmek iste sikayetini anlat çözüm bulamazlarsa BTK şikayet et hatta Turkcell'in tepe yöneticilerine mail at turkcell de uzun süre çalıştım müşteri memnuniyetine önem veriyorlar baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrihak

    Cagri merkezini arayıp takım lideri ile görüşmek iste sikayetini anlat çözüm bulamazlarsa BTK şikayet et hatta Turkcell'in tepe yöneticilerine mail at turkcell de uzun süre çalıştım müşteri memnuniyetine önem veriyorlar baya.

    o dediğin olay turkcell in başında mehmet emin karamehmet ve süreyya ciliv varken geçerliydi.

    şimdi o eski halinden eser yok...
  • gurkan1985 G kullanıcısına yanıt
    Abonelik sözleşmenizde var Turkcell en azından son dönem faturanızı bir şekilde size ulaştırmak zorunda btk dan başvurun.
    Son fatura geldiyse onu buraya eklerseniz yorum yapabiliriz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevaplar için teşekkürler arkadaslar. müşteri hizmetlerini arayıp dediklerinizi yapıcam ve şikayet edicem. burdan sonucu bildiririm. herkese teşekkürler...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.