|
Bildirim
|
Turkcell eskisi gibi değil artık. Hizmet kalitesi gitgide düşüyor. İyi yönetilmiyor ve tam özel şirket vasfını malum sebeplerden kaybetti. Vodafone grubu Türkiye pazarına daha önem verse pazar lideri olurdu. Ama onlar 2. liğe razılar.
|
Faturalı olmak pişmanlıktır
|
Ben ülkede adaletin olmadığını, yasaların hırsızları koruduğunu hep gördüm, hala da görüyor yaşıyorum. Madem öyle, bizde kendi hakkımızı kendimiz alırız deyip, operatörlere düşman oldum.
Bana attıkları kazıkları misliyle kendilerine iade ettim, etmeye de devam edeceğim. |
Diger operatorlerinki var olan dakikalardan harcarken turkcel ekstra ucret aliyor bunu tuketici heyetine bildirmeliyiz
|
Hergün karşılaşıyorum sekreter servisizedeler ile. 30 liralık faturası 80 gelen bile var. Yaşlı, bu servisi bilmiyor ve daha bir sürü şey. Benim tek anlamadığım, BTK nın bu duruma sessiz kalışı.
|
Bu hat ön ödemeli. Hepsinde var aynı vurgun bilginize.
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |