Şimdi Ara

Turkcell İnternek Kullanımı ile İlgili Şikayetim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20.12.2011 tarihinde tarafıma gelen mesajda kullanımın 15 tl yi geçmediğinden faturalandırılmamıştır şeklinde mesaj geldi. Sonraki günlerde ayın 22 gibi hattıma gelen mesajlarla da internet kullanımınız şu kadara ulaşılmıştır şeklinde mesajlar alınca müşteri hizmetlerinizi aradım seyit bey ile görüştüm şikayetimi ilettim bana 100 mb tanımlayalım bu kullanımınızı oradan düşeriz siz sadece paket ücretini ödersiniz diye belirtince tamam dedim. Sonraki günlerde ayın 28 veya 29 olabilir online işlemlerden güncel kullanımıma baktım 48 küsür lira olduğunu görünce bir kez daha aradım Melek hanımla görüştüm o da bana aynı şekilde 1 gb tanımlayayım 100 mb ı iptal ediyorum sadece 1 gb parası ödersiniz fazla kullanımı buradan düşeriz dedi onu da kabul ettik fatura kesim tarihim olan 20.01.2012 de faturam 88 lira civarında gelince tekrar aradım inceleniyor 1-2 güne kadar düşer dendi ve sonrasında sadece 12 liralık bir düşüm olduğunu farkettim. Bedava dakikalarım var bu ücretin içinde görüşme ücreti yok sms ve internet kullanımı olarak 77 küsür lira bir ödeme yapmam gerekiyor sanırım. Bu 77 tl nin içinde 100 mn 25mb 1gb ayrıca normal kullanım internet ücretinin yansıtılmış olduğunu g örüyorum. Yani bana arkadaşların bu kullanım paketlerden düşecek sadece paket ücreti ödeyeceksiniz demiş oldukları sistemin işlemediğini görüyorum. Arkadaşlardan şikayetçiyim beni o şekilde yönlendirip paket aldırdılar ama hem paket ücretini hem de o düşülmemiş kullanımları ödemem gerekiyor. Biliyorum bu yazdıklarımın belki bir faydası olmayacak ben yine de o parayı zorla ödeyeceğim ama en azından bunları buraya ve bir kaç forum sitesine daha paylaşmayı ve bu haksızlığı herkesin görmesini ve böyle bir yanlışa düşmemeleri için paylaşmayı düşünüyorum. Adıma kayıtlı 5-6 tane turkcel faturalı veya ön ödemeli hattım var bunları en kısa zamanda farklı bir operatöre taşımayı düşünüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @sL@N -- 28 Ocak 2012; 13:11:08 >







  • Bu kadar çabuk cellalenmenin anlamı yok. Görüşmeleri telefon üzerinden yaptınız yanlış anlamadıysam. Turkcell'i tekrar arayın, fatura danışmanı ile görüşün. Durumu anlatın, size bilgi versinler. Eğer ortada kandırmaca, ya da yanlış bilgi verilmesi gibi bir durum varsa, ki anladığım kadarıyla var, daha önceden yaptığınız konuşmaları (görüştüğünüz kişilerin isimlerini hatırlamanız çok iyi olmuş) tekrar dinletilmesini isteyebilirsiniz.

    Dediğim gibi arayın fatura danışmanını, durumu öğrenin, ikna olmadıysanız, form açtırın, önceki görüşme kayıtlarınızda size bu şekilde anlatıldığını fakat faturada farklı olduğunu söyleyin. Size 48 saat içinde telefonla geri dönüş yaparlar.

    Bu tip konularda Turkcell gayet ilgili, hemen isyan edip numaramı taşıyacam demeyin.
  • paketsiz internet kullanimin olagan sonucu. Diger operatörlerin de pek farki yok bu konuda.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone hat devir ile ilgili
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.