Şimdi Ara

Turkcell Coştu Bir Kere / 12 Ay Taahhütlü Kampanyalar (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.723
Cevap
4
Favori
355.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil

    rapator sen haftada 2 gün bedava kampanyasına 40 ytl taahhütlü mü katıldın yoksa taahhütsüzken mi katılmıştın?




    yok hocam ben ilk çıktığında katılmıştım, taahhüt vermedim turkcelle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rapator -- 1 Aralık 2008; 17:19:07 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil

    rapator sen haftada 2 gün bedava kampanyasına 40 ytl taahhütlü mü katıldın yoksa taahhütsüzken mi katılmıştın?




    yok hocam ben ilk çıktığında katılmıştım, taahhüt vermedim turkcelle...



    Sadece vergi için taahhüt verdin demek. ben ikisi için de taahhüt vermiştim. Bu da üçüncü olacaktı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil


    quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil

    rapator sen haftada 2 gün bedava kampanyasına 40 ytl taahhütlü mü katıldın yoksa taahhütsüzken mi katılmıştın?




    yok hocam ben ilk çıktığında katılmıştım, taahhüt vermedim turkcelle...



    Sadece vergi için taahhüt verdin demek. ben ikisi için de taahhüt vermiştim. Bu da üçüncü olacaktı.


    evet, sadece vergi ödemiyeyim diye o kampanyaya katıldım...sonra haftanın ikigünü bedava kampanyasına taahhütsüz katıldım...şimdide cayma bedelliye katıldım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemkobey

    arandığınızı biliyorum arkadaşlar ardından bana bilgi verildi. güle güle kullanın. bende bugün diğer hattım için de tanımlama yaptırttım. beleşe bağlandık yani :) bu arada bi kaç arkadaşımızıda arayacaklar numaralarını verdiğim. merak etmesinler



    Teşekkürler Cemkobey. Valla ilk aramayı kaçırınca "eyvah" dedim, bunlar bir daha arayana kadar kampanya biter diye düşündüm ama Allah'tan bir saat sonra tekrar aradılar.
  • Bu sıralar gün geçtikçe Turkcell'e olan sinirim de artıyor. Bu topikte ilk "arandım" yazanlardan biriyim. Hatta o gün iki kez arandığımı yazdıktan 3-5 sonra gün bir daha arandım; yetkili "sistemdeki yoğunluk sebebiyle mesajın gelmesi perşembeyi (10 gün öncesi) bulabilir; haberiniz olsun" dedi. Bu da hoşuma gitmişti; "hiç olmazsa bilgi veriyorlar; beklerim bir hafta daha" demiştim kendime. 4 gün önce, mesajın gelmesi gereken perşembenin üstünden bir hafta geçtiği için -buradaki mesajlardan da feyz alarak- MH'yi aradım; form oluşturttum. 3 gün önce "şikayetinizin cevabı için lütfen MH'yi arayın" mesajı geldi; 2 gün önce de aradım. Ne dense beğenirsiniz? Hangi gün arandığımı söyleyecekmişim; o da forma eklenip tekrar ilgili birime yollanacakmış. Hafızamı zorlayıp düşündüm (o sırada buradaki mesajımın tarihine bakmayı akıl edemedim. Hayır, zaten saçma bir şey. Niçin ne zaman arandığımı aklımda tutmak zorunda kalıyorum ki?); yaklaşık bir tarih söyledim. Neredeyse 48 saat geçecek; hala ne arayan var, ne mesaj. Gerçekten sinirleniyorum. Turkcell bizimle maytap mı geçiyor? Ayan beyan ortada olan bir kampanya için araya illa tanıdık mı sokmak lazım? Neymiş, "sistem yoğun"muş. Başka şeylere sistem yoğun olmuyor ama! Tamam, sistem yoğunluğuna hak vereyim; ama bu kadarcık iş böyle haftalarca sürüncemede kalmaz ki! Hayır, zaten böyle aramaya filan ne gerek var? "H120 yaz, gün içinde 7050'ye gönderen ilk 1000 kişi arasınra gir; paketi al" denilse daha kolay değil mi? O değil de, kaydımın alınması için yapılacak ilk aramayı bekliyor olsam bu kadar kızmam (hiç kızmam değil; bu kadar kızmam). Madem aramışsınız (üstelik üç ayrı sefer), kaydımı almışsınız, sistemin bir mesaj yollaması bu kadar mı zor arkadaş? Böyle düşündükçe gerçekten sinirleniyorum. MH'den cevap gelmezse Turkcell Extra'ya gidip orada iyice sert konuşacağım (karşımdaki kişiye kızan değil, Turkcell'e kızan bir müşteri olarak). Olmadı mı? Şikayetvar'a yazacağım. Olmadı mı? Tüketici Hakem Heyeti'ne bile giderim. Bu kadar dalga geçer gibi olmaz ki canım. Kallavi müşteriysen, kaydın hemen yapılsın; torpilliysen (şu güzel yurdumda artık "telefon konuşma kampanyaları için bile torpilin varsa işin yapılır" oldu ya, ne desem boş!!!) paketin tanımlansın; erken davranıp başvuran ve erken arananın kampanyasını tamamlamak için yollanacak bir mesajıcık için haftalarca bekletilsin (üstelik, böyle bekletildikçe gelip gelmeyeceği de belirsizleşiyor). Aferin, çok güzel düşünmüşsün Turkcell.

    Hakkımı arayıp uğraşmak sonucu bu kampanyaya dahil olsam bile Turkcell'e

    Eklenti: Durumun geneline ve torpil olayına sinirlenip söylenirken, cemkobey'e veya onun yardım ettiği kişilere laf sokma niyetinde kesinlikle değilim. Böyle basit bir işin yapılmasındaki saçma belirsizliklere ve torpil yaparak halledilebiliyor oluşuna sinirleniyorum. Lütfen kimse üstüne alınmasın. Turkcell de, haklı bir şekilde kendisine çemkirmediğimi bilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenman -- 1 Aralık 2008; 23:03:51 >




  • Hala aranmayan arkadaşlar kesinlikle çok haklı. Bende 16 Kasım'dan bu yana kampanyaya katılabilmeyi bekliyordum, bugün itibariyle kampanyaya katılmış durumdayım. Arayan temsilci çok ilgiliydi, tahmin ettiğim kadarıyla bu işle ilgilenen M.H. Yetkilisi çok fazla değil ve mesaj sisteminde sorun var. Diğer 4 hattım için beklemeye devam ediyorum

    Herkesin en yakın zamanda istediği kampanyaya katılabilmesi dileğiyle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator

    beni az önce ikinciye aradılar...kampanyaya katılmışsınız onay mesajınız geldimi dedi bayan...daha sonra bu ay tanımlanan dakikaların fatura kesim tarihine kadar geçerli olduğunu, bundan sonrakilerinde fatura kesiminden fatura kesimine olduğunu söyledi...ben hattı yeni aldığım için fatura kesimini bilmiyordum, ayın 12 siymiş...yani bu ay için az kaldı...


    Sn.Rapator, Online İşlem Merkezinden faturanızın kesim tarihini değiştirebilirsiniz. Yanılmıyorsam benim faturamda 19 Aralık'ta kesiliyor fakat Online İşlemler'den baktığımda dk.'ların kullanım süresi 23 Ocak görünüyordu. İşi garantiye almak için kesim tarihinizi değiştirebilirsiniz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil

    rapator sen haftada 2 gün bedava kampanyasına 40 ytl taahhütlü mü katıldın yoksa taahhütsüzken mi katılmıştın?


    Sn.Metinbestil, ben bahsettiğiniz kampanyaya hem taahhütsüz hemde taahhütlü katıldım. Bugün her yöne 2 saat kampanyam başladı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fenman

    Bu sıralar gün geçtikçe Turkcell'e olan sinirim de artıyor. Bu topikte ilk "arandım" yazanlardan biriyim. Hatta o gün iki kez arandığımı yazdıktan 3-5 sonra gün bir daha arandım; yetkili "sistemdeki yoğunluk sebebiyle mesajın gelmesi perşembeyi (10 gün öncesi) bulabilir; haberiniz olsun" dedi. Bu da hoşuma gitmişti; "hiç olmazsa bilgi veriyorlar; beklerim bir hafta daha" demiştim kendime. 4 gün önce, mesajın gelmesi gereken perşembenin üstünden bir hafta geçtiği için -buradaki mesajlardan da feyz alarak- MH'yi aradım; form oluşturttum. 3 gün önce "şikayetinizin cevabı için lütfen MH'yi arayın" mesajı geldi; 2 gün önce de aradım. Ne dense beğenirsiniz? Hangi gün arandığımı söyleyecekmişim; o da forma eklenip tekrar ilgili birime yollanacakmış. Hafızamı zorlayıp düşündüm (o sırada buradaki mesajımın tarihine bakmayı akıl edemedim. Hayır, zaten saçma bir şey. Niçin ne zaman arandığımı aklımda tutmak zorunda kalıyorum ki?); yaklaşık bir tarih söyledim. Neredeyse 48 saat geçecek; hala ne arayan var, ne mesaj. Gerçekten sinirleniyorum. Turkcell bizimle maytap mı geçiyor? Ayan beyan ortada olan bir kampanya için araya illa tanıdık mı sokmak lazım? Neymiş, "sistem yoğun"muş. Başka şeylere sistem yoğun olmuyor ama! Tamam, sistem yoğunluğuna hak vereyim; ama bu kadarcık iş böyle haftalarca sürüncemede kalmaz ki! Hayır, zaten böyle aramaya filan ne gerek var? "H120 yaz, gün içinde 7050'ye gönderen ilk 1000 kişi arasınra gir; paketi al" denilse daha kolay değil mi? O değil de, kaydımın alınması için yapılacak ilk aramayı bekliyor olsam bu kadar kızmam (hiç kızmam değil; bu kadar kızmam). Madem aramışsınız (üstelik üç ayrı sefer), kaydımı almışsınız, sistemin bir mesaj yollaması bu kadar mı zor arkadaş? Böyle düşündükçe gerçekten sinirleniyorum. MH'den cevap gelmezse Turkcell Extra'ya gidip orada iyice sert konuşacağım (karşımdaki kişiye kızan değil, Turkcell'e kızan bir müşteri olarak). Olmadı mı? Şikayetvar'a yazacağım. Olmadı mı? Tüketici Hakem Heyeti'ne bile giderim. Bu kadar dalga geçer gibi olmaz ki canım. Kallavi müşteriysen, kaydın hemen yapılsın; torpilliysen (şu güzel yurdumda artık "telefon konuşma kampanyaları için bile torpilin varsa işin yapılır" oldu ya, ne desem boş!!!) paketin tanımlansın; erken davranıp başvuran ve erken arananın kampanyasını tamamlamak için yollanacak bir mesajıcık için haftalarca bekletilsin (üstelik, böyle bekletildikçe gelip gelmeyeceği de belirsizleşiyor). Aferin, çok güzel düşünmüşsün Turkcell.

    Hakkımı arayıp uğraşmak sonucu bu kampanyaya dahil olsam bile Turkcell'e

    Eklenti: Durumun geneline ve torpil olayına sinirlenip söylenirken, cemkobey'e veya onun yardım ettiği kişilere laf sokma niyetinde kesinlikle değilim. Böyle basit bir işin yapılmasındaki saçma belirsizliklere ve torpil yaparak halledilebiliyor oluşuna sinirleniyorum. Lütfen kimse üstüne alınmasın. Turkcell de, haklı bir şekilde kendisine çemkirmediğimi bilsin.




    +1907 bende 17.11.2008 de arandım 10 gün içersinde onay mesajının geleceğini söyledi halen aranmadım müşteri hizmetlerini de aradım forummudur ne zıkkımsa ondan da doldurdular 4 gün kadar oldu halen ne arayan var ne soraan




  • GÜNCEL
    quote:

    Orjinalden alıntı: biltek03



    Bu gün iki arkadaşıda bu kampanyadan faydalanması için mesaj gönderttim.
    Bi müddet sonra ikisi de arandı ve bu aboneler eski abone. eski aboneleri hemen arıyorlar.

    Neyse birisi %25 indirimliyin diğeri üç ay bedava görüşmeyi kabul etti . Neyse telefon kapandıktan sonra ikisin de de aynı sorun var. birisi evet a120 yazıp gönderin diğeri de INDIRIM A120 yazıp gönderdiğinde hatalı giriş yaptınız diye tekrar mesaj geliyor.

    bungee20 ne yapmamız gerekiyor. mesajları tekrar tekrar kontrol ediyoruz bizim tarafımızdan yapılan bir yanlışlık yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HızırBey


    quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil

    rapator sen haftada 2 gün bedava kampanyasına 40 ytl taahhütlü mü katıldın yoksa taahhütsüzken mi katılmıştın?


    Sn.Metinbestil, ben bahsettiğiniz kampanyaya hem taahhütsüz hemde taahhütlü katıldım. Bugün her yöne 2 saat kampanyam başladı.



    çok teşekkürler ben de 17 kasımdan beri bekliyorum. hiç aranmadım daha. bu arada hem taahhütlü hem taahhütsüz derken 2 farklı hat ile katıldın yani değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinbestil -- 2 Aralık 2008; 13:15:20 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil

    çok teşekkürler ben de 17 kasımdan beri bekliyorum. hiç aranmadım daha. bu arada hem taahhütlü hem taahhütsüz derken 2 farklı hat ile katıldın yani değil mi?


    Yok hayır. Şuan bu kampanyaya katılmış olan faturalı hattımla, 2 gün bedava kampanyasına taahhütsüz olarak katılmıştım (Ekim ayında), daha sonra yine aynı kampanyaya taahhütlü olarakta katıldım(40YTL ceza bedelli).
  • Şikayet kaydı oluşturduk ama herhangi bir gelişme yok ve yaklaşık bir haftadır gönderdiğimiz mesajlarda hatalı giriş yaptınız diyor.
    Oysa temsilci gelen mesajı cevaplayın daha sonra onaylanacak demişti.
    quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Müşteri hizmetlerini arayarak şikayet kaydı oluşturmanız gerekiyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: biltek03


    GÜNCEL
    quote:

    Orjinalden alıntı: biltek03



    Bu gün iki arkadaşıda bu kampanyadan faydalanması için mesaj gönderttim.
    Bi müddet sonra ikisi de arandı ve bu aboneler eski abone. eski aboneleri hemen arıyorlar.

    Neyse birisi %25 indirimliyin diğeri üç ay bedava görüşmeyi kabul etti . Neyse telefon kapandıktan sonra ikisin de de aynı sorun var. birisi evet a120 yazıp gönderin diğeri de INDIRIM A120 yazıp gönderdiğinde hatalı giriş yaptınız diye tekrar mesaj geliyor.

    bungee20 ne yapmamız gerekiyor. mesajları tekrar tekrar kontrol ediyoruz bizim tarafımızdan yapılan bir yanlışlık yok.








  • öğlen babamı aradılar aktif ettiler kampanyayı.. az önce de beni aradılar benimde kampanyam aktifleşti... online işlem merkezinde de hemen 180 dakikamı koymuşlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serdaraltay

    öğlen babamı aradılar aktif ettiler kampanyayı.. az önce de beni aradılar benimde kampanyam aktifleşti... online işlem merkezinde de hemen 180 dakikamı koymuşlar...



    hadi gözünaydın. benim de arefe günü 3 hafta doluyor. şikayet edeceğim ama ertesi gün de bayram.
  • Bugün hatlarımın birisi için daha arandım. Arayan kişiye uzun zaman olduğunu artık umudu kesmek üzereyken aradıklarını söyledim. O da bu kampanyadan sorumlu kişi sayısı çok az, talep çok fazla. Kampanya sisteminde de bir hata vardı kısa bir süre öncesine kadar, teknik birim sorunu yeni çözdü dedi. Hal böyle olunca talepleri cevaplamakta zorlanıyoruz, siz değerli müşterilerimizden bu noktada anlayışız bekliyoruz dedi. Diğer hattım için de sizle yapamaz mıyız dedim, o da tanımlama yapmak için o numara üzerinden görüşme yapmamız gerekiyor ve arayacağımız numaralar günlük 1000 tane olmak üzere ve günde iki kez güncellenerek sistem tarafından ekranlarımıza yükleniyor dedi. Bu numaralar dışında arama ve tanımlama yapamıyoruz maalesef. Ama size temin ederim ki ileriki günlerde aranacaksınız tekrar dedi. Beklemenizi rica ediyorum dedi. Kampanyaya başvuran herkes aranıyor dedi. Kampanya bitimine kadar alınan tüm talepler Ocak 2009 sonuna kadar cevaplandırılacak dedi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinbestil


    quote:

    Orjinalden alıntı: serdaraltay

    öğlen babamı aradılar aktif ettiler kampanyayı.. az önce de beni aradılar benimde kampanyam aktifleşti... online işlem merkezinde de hemen 180 dakikamı koymuşlar...



    hadi gözünaydın. benim de arefe günü 3 hafta doluyor. şikayet edeceğim ama ertesi gün de bayram.





    teşekkürler..

    darısı çıkmayan arkadaşlara....
  • 10:25 itibari ile arandım.
    her yone 120 dkmı aldım.
    hiç bir tartışmaya girmedim.
    hiç bir şey sormadım.
    telefonu kapattım, msj geldi.
    cevapladım 120 dk olayı çözüldü...
    OHHH BEEE
  • 20 gündür onaylayacağım mesajın gelmesini bekliyordum. 2 defa şikayet formu oluşturuldu ama sonuç çıkmadı. 2-3 gün önce tekrar başvuru mesajı göndermiştim, talebiniz onaylandı aranacaksınız dedi. Bugün tekrar aradı müşteri hizmetleri kampanya şartlarını okudu, kabul ettim, mesaj gelmezse ne olacak dedim, takip ediyorum 5 dakika içinde gelmesi gerekli, gelmezse sorunu çözeceğim dedi, 5 dakika içinde gelmedi, hemen aradı, mesaj sisteminde yoğunluk olabilir, ama merak etmeyin takip ediyorum dedi, 5 dakika sonra mesaj geldi onayladım gönderdim 2 dakika sonra kampanyaya katıldınız mesajı geldi. Diğer 3 hattım için ne yapmam gerektiğini sorduğumda, işlemleri çabuklaştırmak için tekrar başvuru mesajı gönderin dedi hanım kızımız.
  • ben de 120 lendim :) turkcell harbiden iyi bişeyler yapamaya başladı.

    sorularım şunlar:

    1-aylık 120 dakika aşımı durumunda, turkcel ve diger operatörleri aramanın ücreti nedir?

    2-kalan dakikalarımızı nasıl ögrenecegiz?

    3-bu kampanyaya halen kontorlü türkcel hattı olanlar katılabiliyor mu?

    not : seçenegim şu, "300 YTL cezai bedelli 12 ay boyunca her ay her yöne 120 dk konuşma seçeneği"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civalı sokak lambası -- 4 Aralık 2008; 15:44:58 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.