Şimdi Ara

Turkcell Coştu Bir Kere / 12 Ay Taahhütlü Kampanyalar (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.723
Cevap
4
Favori
355.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sonunda Süreyya beyin talimatı ile bugün arandım. toplamda 210 dk her ay her yöne kullanacağım ayrıca telefonumu iptal yada başka operatörede taşırsam bi ceza bedeli ödemeyeceğim. Süreyya bey ricamı kırmayıp bana güzel bir jest yaptı. buradan da sevgi ve saygılarımı iletiyorum.Turkcell ailesi olmaktan mutluluk duydum. bana numarasını ileten arkadaşlarda kısa sürede aranacaktır. aynı zamanda bildirdiğim numaralar dışındaki bütün aboneleride en kısa sürede aramalarını rica ettim ve mağdur durumda olduklarını söyledim. çok özür dilediler ama ellerinde olmayan sorunlar yüzünden bu problemi yaşadıklarını belirttiler. hiç bir arkadaşımız merak etmesin hepsine 120 dk ları tanımlanacak.
    sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemkobey -- 29 Kasım 2008; 17:47:26 >
  • Ben de bu kampanyaya ilk mesaj gönderenlerdenim.
    Ancak numaramı türkcelle ilk taşıyanlardan olduğum içinmi yoksa onsaat kampanyasına kayıtlı olduğum içinmidir bilemem hala ne arayan var ne soran var.

    Eski türkcell abonesi arkadaşlara bu kampanyayı söyledim mesaj gönderdiler ve akabinde arandılar. ancak mesajları gelmedi.
    Artık canıma tak etti ve dün mh yi aradım ve şikayet formu doldurmak istiyorum dedim ancak internetten yapın bu işi falan dediler neyse baya bi üsteledim ve sonunda form doldurmaya başladı. iki üç dakika sonra sistemde hata olduğunu şimdi birşey yapamayacağını söyledi. Yani form doldurmaya niyeti yok ben bekleyeyim biraz dedim ama bana ne cevap verdi dersiniz.

    aynen şu ; Siz bu kampanyadan neden faydalanmak istiyorsunuz napacaksınız bu kampanyadan faydalanıpta.
    Aaaa o an şok oldum afalladım ve bir an düşündüm ya ben neden faydalanmak istiyorum diye bir an kendime soracak gibi oldum. Sonra hemen cevap verdim dedim ki yapılan bu kampanyadan faydalanmak hakkım değilmi nasıl bir soru bu dedim ve o an temsilci mors oldu ve tabi anlıyorum efendim falan dedi.

    Ya vodafone yaramaz bi operatör anladık ama bu türkcell de de kalite düşmeye mi başladı ne oldu.

    Neyse form dolduramadan kapattık telefonu daha sonra arayın falan dedi.

    Biraz sonra yine aradım. Sonuna kadar gidecektim kararlıydım.
    Bu sefer bir bay çıktı ve durumu anlattım o da aynı şekilde sistem de sorun var dedi.

    Dedim ya kararlıyım pes etmiyorum. düşünsenize benim kampanyayı bildirdiğim arkadaşlar aranıyor ve ben hala aranmıyorum ve kampanyada ilk bin kişi günlük faydalanır diyor. Demek ben mesaj attığımda ilk bine giremiyorum ama arkadaşlar mesaj attığında yeni başlamış oluyor hemen giriyorlar ilk bine.

    Neyse dün yine bu olaydan yarım saat sonra tekrar aradım. Güzel bir bayan sesi karşıladı ve durumu anlattım öbür iki temsilci ile uzaktan yakından alakası yok o kadar sevecen ve o kadar yardımcı olmaya çalışan bir tipti. Hemen form dolduduk ve 48 saat içinde cevap verileceğini söyledi. Bir iki bir şey daha sordum ama onlara cevap veremedi ve belki de daha yeniydi.

    Birde ikinci aradığım bay olan temsilciye durumu aktarırken beni yanlış anlamış ve CAYMA BEDELLİ KONTÖR ATAĞI hakkında şikayetiniz nedir dedi.?


    TÜRKCELL YİNEDE HERŞEYE BEDEL




  • kardeşimin hatta bugün mesaj geldi ve 120 dakikalık süre aktif oldu...2 gün önce mh yi arayıp form oluşturmuştuk...
  • @cem kobey
    kardeş desteğinden ötürü teşekkür ediyorum tekraren sana nihayet dakikalar bana da tanımlandı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)

    @cem kobey
    kardeş desteğinden ötürü teşekkür ediyorum tekraren sana nihayet dakikalar bana da tanımlandı


    hocam arkadaşımız nasıl bir destek verdiyse bende isterim, hergün mesaj atmaktan gına geldi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)

    @cem kobey
    kardeş desteğinden ötürü teşekkür ediyorum tekraren sana nihayet dakikalar bana da tanımlandı


    hocam arkadaşımız nasıl bir destek verdiyse bende isterim, hergün mesaj atmaktan gına geldi...

    o gün telefonla konuşuyordu rapator kardeşimcemkobey kardeşim önemli üst düzey biriyle numaramı özelden kardeşime verdim söylemiş telefondaki kişiye sağolsun o şekilde yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)


    quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_(87)

    @cem kobey
    kardeş desteğinden ötürü teşekkür ediyorum tekraren sana nihayet dakikalar bana da tanımlandı


    hocam arkadaşımız nasıl bir destek verdiyse bende isterim, hergün mesaj atmaktan gına geldi...

    o gün telefonla konuşuyordu rapator kardeşimcemkobey kardeşim önemli üst düzey biriyle numaramı özelden kardeşime verdim söylemiş telefondaki kişiye sağolsun o şekilde yani


    bende vereyim o zaman numarayı, belki yardımcı olur...




  • ben de bu kampanyada ilk mesaj atanlardandım (babamın hattından)..dün aradılar siz böyle bir teklifte bulunmuşsunuz filan dediler..sonra sadede geldi..siz Sözünüze Taahhüt kampanyasına üyesiniz iki kampanyaya aynı anda taahhüt veremezsiniz, eğer ceza bedeli ödeyerek iptal ederseniz Cayma Bedelli Konrat kampanyanızı aktif edebiliriz dedi..biz de yok teşekkür ederiz böyle iyi dedik..sonuç bu güzelim kampanyadan yararlanamadık..Bu arada babama 3 aydır ilk kez bu ay fatura geldi o da 9.44 ytl (vergiler hariç) müşteri hizmetleri çok şaşırdı 595 dk konuşmuşsunuz ve 3 aydır size fatura gelmiyor gerçekten tebrik ederiz dedi ben de içimden DH sağolsun dedim..öyle işte..merak etmeyin bizi haftalar sonra aradıysa sizi de ararlar..
  • ozelden numaralarini gonderen aradaslar numaralariniz bildirildi. takip ediyorum gorusuyoruz. en en kisa surede halledilecek sevgiler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemkobey

    ozelden numaralarini gonderen aradaslar numaralariniz bildirildi. takip ediyorum gorusuyoruz. en en kisa surede halledilecek sevgiler.



    teşekkür ederim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemkobey

    ozelden numaralarini gonderen aradaslar numaralariniz bildirildi. takip ediyorum gorusuyoruz. en en kisa surede halledilecek sevgiler.




    çok teşekkürler
  • Bir kez telefonla form oluşturuldu, bir kez de eposta ile sorunumu iletmeme ve üzerinden bir hafta geçmesine rağmen herhangi bir gelişme olmadı. Ancak tanıdık aracılığıyla (hamili kart yakinimdir :p) sorunu çözülen arkadaşları gördükçe, Türkiye'de sayılı güvendiğim firmalarından birisi olan Turkcell'e güvenimi ve inancımı kaybetmeye başladım. Derdim alacağım ücretsiz konuşma hakları değil, nasılsa yıllardır ödüyorum konuştuğumun parasını, derdim güvenimin sarsılmaya başlaması. Umarım benim ve diğer arkadaşların sorununu kısa sürede çözer Turkcell ve beni mahçup eder.
  • şu geçen saniyelerde bile sıraya göre kişiler aranıyor. sen yoksunki sadece ığdır kars mardin ve birçok ilçeden ilden binlerce adam aranıyor. aranacaksınız merak etmeyin.
    sevgiler.
  • bu arada numaralarını bildirdiğim kişiler kampanyanın başlangıç saniyelerinde mesaj atan kişiler yani 1. dereceden en ön sırada hak ediyorlar . bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemkobey -- 30 Kasım 2008; 13:55:00 >
  • Turkcell'in bu uygulamada numara bazında değerlendirme yaptığı kesin. 7 senedir kullandığım ve Platinum olan hattım için başvuruda bulundum ve 2 saat olmadı arandım ve görüşme sonlanmadan SMS geldi. Hemen tanımlama yapıldı. Yeni olan hatlarım için başvuruda bulundum ama haftalar oldu aynı anda başvurmama rağmen henüz aranmadım. Onlara da hak vermek lazım. Kesinlikle doğru bir strateji. Çok kazanç sağlatan, sağlam müşterilerden önce yeni müşterileri taahhüt altına almak istemez hiçbir mantıklı zihniyet.
  • Öncelikle, @cemkobey, benim muhatabım Turkcell'dir, siz değil. Bu nedenle beni muhatap alarak "senli benli" yanıt vermenize gerek yok.
    Elbette Turkcell'in tek müşterisi ben değilim. 36 milyon müşterisi var. Turkcell güvendiğim bir kurum olduğu, beni hiçbir zaman yarı yolda bırakmadığı ve sorunlarımı kısa sürede çözdüğü için, bu sefer ki sorunun çözülmesi uzun sürdüğünden sitem ediyorum. Bir önce ki mesajımda da belirttim "Umarım benim ve diğer arkadaşların sorununu kısa sürede çözer Turkcell ve beni mahçup eder. ".

    @actually07
    15 gün önce, en eskisi 12 yıl, en yenisi 4 yıllık, 4 hattım için aynı anda başvuruda bulundum, MH 1-2 saat içinde 4 numaramı birden aradı ve işlemleri gerçekleştirdi. Onaylama mesajının gelmesi 15 günü buldu. Sitem bundan dolayıdır.
  • Benim mesajım size hitaben değildi, lütfen yanlış anlamayın. Genelde okuduklarıma istinaden böyle bir yorum yapmıştım. Yanlış anlamaya mahal verecek ifadelere yer vermişsem bağışlayın lütfen.
  • @actually07, rica ederim. Mesajınızdan dolayı herhangi bir yanlış anlam çıkarmadım, özür dilemenizi gerektiren bir durum söz konusu değil. Nazik düşüncenizden dolayı teşekkür ederim.
  • yardımcı oldukta diğer arkadaşlara kötü mü yaptık arayıp iptal mi ettirelim. böyle küçük ricalar bazen işleri çözebilir. muhatap olup olmamak önemli değil kardeşim bazen istemediğiniz insanlar ilede muhatap olabilirsiniz benim sizle olduğum gibi,sevgiler.
  • Yaklaşık 2 haftadır bende onay mesajını beklemekteydim, dün artık dayanamayıp Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradım, ve şöyle bir şey söyledi bana.

    "Hatıınıza tanımlama yapılmış fakat siz aynı zamanda Kampuscell'deki 2 saatlik şebeke içii kullanım 11,90 ytl olan avantaj için başvurmuşsunuz, 2 si bir arada olmuyor o yüzden iptal olmuş." Ya dedim ne alakası var Kampüsceelliler Turkcell i terkmi edicek 2 si tamamaen farklı şey daha önceki müşteri temsilcinizlede bunu konuştum 2 sinin aynı anda kullanabileceğini söyledi dedim "Tam detayı bilemiyorum ama sistemde bu nedenle iptal olduğu gözüküyor" dedi, Kampüscell avantajı iptal edip yeniden başvurdum bakalım hayırlısı ne zmana aranırız artık...

    Bu arada bu şekilde başına gelen varmıdır...
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.