Şimdi Ara

Türk Telekom rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 5-6 gündür interneti kullanamıyoruz. Sağ olsunlar sabit 1 Mpbs hız vermişler bize. Genel müdürlüğe ulaşamıyorum. Müşteri hizmetleri robot gibi aynı cevapları verip duruyor. Başına gelmiş olan ya da fikir verebilecek var mı?Türk Telekom rezilliği



  • modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşın, ev içi kabloları gözden geçirin varsa ek yerini düzeltin.
  • Kablolarda problem yok kablosuz ve kablolu olarak 4 farklı bilgisayardan deniyorum. Bu sorun 5-6 gündür var ondan önce bu kadar büyük problem olmuyordu.

    Türk Telekom rezilliği
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 21:32:8 >
  • Normal şartlarda 16 MPbs hız fakat AKK dolduğu için 5 Mpbs olması lazım.
  • heralde dandik porta falan itmişler sizi, en iyisi twitterden paul doany e yazmak, ordan yazınca kısa süre içinde müdürlükten arıyorlar ve müşteri hizmetlerine oranla %99 daha güzel çözüme ulaşılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdım bakalım. Yardımcı olanlara teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.