Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM REZALETİ SÖZDE GİRİLEMEYEN SANTRAL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • - Öncelikle herkese iyi günler, o kadar uğraşım sonrası artık sorunumun DH forum vasıtasıyla çözülebileceğini bana düşündüren Türk Telekom ve çalışanlarına ithafen.

     - Ben Giresun'un Espiye ilçesine bağlı Gülburnu Köyünde yaşamaktayım.Yaşadığım bölge kırsal bir bölge olduğundan GSM operatörlerinin hiçbirinin şebekesi çekmiyor.Bundan dolayı bütün iletişimimizi ailecek ev interneti üzerinden yapmaktayız.8 Nisan 2021 akşamı ev internetimin bir anda gitmesine karşılık modeme baktığımda DSL ışığı dahi yanmıyordu bunun üzerine yaklaşık 2 gün bekledim kırsal bir bölge olduğu için sorun olabileceğini düşünerek.Fakat daha sonra internetin gelmediğini görerek Türk Telekom Müşteri hizmetlerini aradım müşteri temsilici bana "yaşadığım bölgede genel arıza durumunun olduğunu" söylerek buna bağlı olarak "arıza kaydı dahi oluşturmayacağımı" söyledi.Tam olarak tarihi hatırlamamakla beraber birkaç gün sonrasına tarih vererek o tarihe kadar sorunun giderileceği bilgisini sistemde gördüğünü iletti.Ben bu konuşma sonrası söylenen tarihe kadar yaklaşık 4-5 gündü ve bekledim.İnternetim yine yoktu müşteri hizmetlerini aradığımda yine "genel arıza" durumunun devam ettiğini arıza kaydı oluşturmayacağımı ve sorunun yine birkaç sonrasına gün vererek o tarihe kadar giderileceğini söyledi.

    -Bu durum karşısında tam bilgi almak için ertesi gün Espiye Türk Telekom Müdürlüğüne gittiğimde oradaki çalışan yetkili bana 'santral kapısına heyelan geldiğini santral kapısını açamadıklarından dolayı santrale giremedikleri ev internetin sorunum için yapacak birşey olmadığını söyledi.Genel arıza kaydı adı altında kendilerine bir kalkan oluşturup arıza kaydı dahi almadılar.Arızamın belki basit bir şekilde giderilebilecek problem olduğunu en azından gelip bakmalarını sonuçta çevremde onlarca internet abonesi varken sadece benim internetimde sorun olduğunu bu durumun nasıl bir genel arıza olduğunu defalarca sormama rağmen bana "valla çalışan internet çalışır çalışmazsa eğer yapacak birşey yok" diyerek konuşmayı sonlandırdı.

    - Ben türk telekom yetkilisinin umursamaz tavırlarını gördükten sonra cidden santral kapısına heyelan mı geldiğini görmek için köyüme yaklaşık 1 km mesafede olan santrale gittiğimde şoka uğradım.Ortada ne bir heyelan nede açılamayacak bir kapı vardı.Türk Telekom şirketinin çalışanlarını denetlemelerini ve oluşturulan kayıtları doğruluğu var mı diye incelemelerini beklerdim.

    -Sorunum umarım çözülür en azından evime gelip sorunumun ne olduğuna bakıp bilgi verirler.Şuan bu konuyu sahilde telefonumda yazıyorum ve birazdan köye ikamet ettiğim eve çıkacağım yani bir nevi taş devrine geçiş yapacağım.Herkese esenlikler mutlu günler dilerim.

    - sözde girilemeyen santral kapısı -

    https://www.hizliresim.com/l7qdyxd




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogist28 -- 18 Mayıs 2021; 22:40:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam BTK tüketici şikayet sayfasından yazar mısınız? Sanırım doğrudan işletmeci ile muhatap olup güzellikle yardım istediğinizde yardımcı olamayacaklar. Sonrasında Cimer yolunu da deneyebilirsiniz. Selamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cimer üzerinden şikayette bulundum ve BTK'ya yollanmış yazım, BTK bugün cevap yazmış kısaca ilgileniyoruz olmadı tüketici hakem heyetine gidin demişler net birşey yok hocam gelen cevapta


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam aynı tipte çalışan bir iki kişide orduda var zamanında internet gitmişti burda sorduğumuzda çok yoğunuz bir yıldır bekleyen arzalar var ne zaman musait olursak tarzında konuşmuşlardı kırsal alana bakmak istemiyorlar uğraşmakda istemiyolar size tavsiyem twiter üzerinden yusuf kıraça yazın belki sorununuzu çözer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Djdy -- 19 Mayıs 2021; 11:28:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Djdy D kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim bilginiz için hocam, ben Ümit Önal'a yazmıştım Twitter üzerinden Yusuf Kıraç hakkında bilgim yoktu bugünde ona yazarım artık :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm CEO/yöneticilere şikayet et Twitter'dan falan.

  • Her mecrada herşeyi yazdım hocam, Espiye Türk Telekom Müdürlüğünden bilgi alıp onların verdiği cevabı aynı şekilde bana iletiyorlar.Fotoğraflarla kanıtlamama rağmen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam bana pm den ulaş sana bir mail vereceğim oraya yaz detaylıca sorunu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The_Bilal T kullanıcısına yanıt

    Mesaj gönderdim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.