- Öncelikle herkese iyi günler, o kadar uğraşım sonrası artık sorunumun DH forum vasıtasıyla çözülebileceğini bana düşündüren Türk Telekom ve çalışanlarına ithafen. - Ben Giresun'un Espiye ilçesine bağlı Gülburnu Köyünde yaşamaktayım.Yaşadığım bölge kırsal bir bölge olduğundan GSM operatörlerinin hiçbirinin şebekesi çekmiyor.Bundan dolayı bütün iletişimimizi ailecek ev interneti üzerinden yapmaktayız.8 Nisan 2021 akşamı ev internetimin bir anda gitmesine karşılık modeme baktığımda DSL ışığı dahi yanmıyordu bunun üzerine yaklaşık 2 gün bekledim kırsal bir bölge olduğu için sorun olabileceğini düşünerek.Fakat daha sonra internetin gelmediğini görerek Türk Telekom Müşteri hizmetlerini aradım müşteri temsilici bana "yaşadığım bölgede genel arıza durumunun olduğunu" söylerek buna bağlı olarak "arıza kaydı dahi oluşturmayacağımı" söyledi.Tam olarak tarihi hatırlamamakla beraber birkaç gün sonrasına tarih vererek o tarihe kadar sorunun giderileceği bilgisini sistemde gördüğünü iletti.Ben bu konuşma sonrası söylenen tarihe kadar yaklaşık 4-5 gündü ve bekledim.İnternetim yine yoktu müşteri hizmetlerini aradığımda yine "genel arıza" durumunun devam ettiğini arıza kaydı oluşturmayacağımı ve sorunun yine birkaç sonrasına gün vererek o tarihe kadar giderileceğini söyledi. -Bu durum karşısında tam bilgi almak için ertesi gün Espiye Türk Telekom Müdürlüğüne gittiğimde oradaki çalışan yetkili bana 'santral kapısına heyelan geldiğini santral kapısını açamadıklarından dolayı santrale giremedikleri ev internetin sorunum için yapacak birşey olmadığını söyledi.Genel arıza kaydı adı altında kendilerine bir kalkan oluşturup arıza kaydı dahi almadılar.Arızamın belki basit bir şekilde giderilebilecek problem olduğunu en azından gelip bakmalarını sonuçta çevremde onlarca internet abonesi varken sadece benim internetimde sorun olduğunu bu durumun nasıl bir genel arıza olduğunu defalarca sormama rağmen bana "valla çalışan internet çalışır çalışmazsa eğer yapacak birşey yok" diyerek konuşmayı sonlandırdı. - Ben türk telekom yetkilisinin umursamaz tavırlarını gördükten sonra cidden santral kapısına heyelan mı geldiğini görmek için köyüme yaklaşık 1 km mesafede olan santrale gittiğimde şoka uğradım.Ortada ne bir heyelan nede açılamayacak bir kapı vardı.Türk Telekom şirketinin çalışanlarını denetlemelerini ve oluşturulan kayıtları doğruluğu var mı diye incelemelerini beklerdim. -Sorunum umarım çözülür en azından evime gelip sorunumun ne olduğuna bakıp bilgi verirler.Şuan bu konuyu sahilde telefonumda yazıyorum ve birazdan köye ikamet ettiğim eve çıkacağım yani bir nevi taş devrine geçiş yapacağım.Herkese esenlikler mutlu günler dilerim. - sözde girilemeyen santral kapısı - < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogist28 -- 18 Mayıs 2021; 22:40:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim