Şimdi Ara

Türk Telekom mobil hat 6100 Lira Cayma Bedeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom 2 Ay önce sözleşmeyi bozduğum için 6600 tl lik fatura gönderdi bunun 6100 Tl si cayma bedeli gözüküyor, Tüketici Hakem Heyeti,BTK,Cimer nere varsa başvurumu yaptım bu yerlere başvurup sonuç alan arkadaşlar varmı acaba.




  • Caymadan önce arayıp cayma bedeli ne kadar çıkar diye bilgi almışsındır diye düşünüyorum zira sözleşmede taahhüt bitmeden yapılan caymalarda kullanılan indirim bedelleri ve kalan ayların bedelleri yansıtılır diye yazar. Caymadan önce sana söylenilen tutardan farklı bir tutar yansıtıldı ise sonuç alırsın, aksi halde sonuç alamazsın.

  • O kadar olmaz sanırım.

    Kalan ay faturası veya cayma bedelinden hangisi düşük ise o ödenir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatura içeriği bu şekilde

    Türk Telekom mobil hat 6100 Lira Cayma Bedeli
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom mobil hat 6100 Lira Cayma Bedeli
  • Kaç ay taahhüt kalmıştı ve aylık ne kadar ödüyordunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jeopol kullanıcısına yanıt

    ağustos 10 da bitiyordu 560 lira fatura ödüyordum

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Geçmiş olsun ilgili operatörü arayıp ayrılmanız durumunda ne kadar ceza çıkacağını sormadınız mı?

  • Benim sorunum halloldu darısı başınıza

    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-cayma-bedeli--161518119

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inşallah kardeşim internet sözleşmemde bitsin ilk işim bu firmadan çıkmak olacak etrafımdakileride uyarıyorum

  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt

    BTK ve hakem heyetine şikayet ederken ne yazdınız ? bende TT'dan arılacağım taahhüte 1 ay var. Cayma bedeli korkumdan ayrılamıyorum.

  • Maalesef operatörlerin yeni numarası da bu. Taahhütsüz bedelini ekstrem yüksek tutuyorlar ki cayma durumunda sağlam geçirelim diye.

    30 gb'lık tarifeyi 1000 tl den 300'e indirdik filan diye ayak yapıyorlar ama çoğunun mantığı bu. taahhüt bozma bedeli kallavi çıksın diye.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • netfriend kullanıcısına yanıt

    Durumu anlattım. Son ay son fatura döneminde olduğumu hattımı başka operatöre taşıdığını tarafıma gelen yüksek faturayı sundum. Kabul etmediğini ilettim düzeltilmesini talep ettim.


    Tarafıma 5555 den atılan taahutunuz yoktur cayma bedeli 0 TL dir. Mesajını da ekledim gönderdim olay bu.


    Bana hiç bir yerden dönüş yapılmadı. Rast gele fatura sorguladığımda faturanın yeniden düzenlendiğini ödenecek tutarın düştüğünü gördüm ve hemen ödedim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gebeskeli -- 19 Haziran 2025; 23:33:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt

    Anladım. Teşekkür ederim.

  • Banada fatura çıkardılar. Efaturamı falanda yok. Taahütün bitiminede 15 gün falan vardı. Bayiye gittim genel müdürlükten şikayet edeceksiniz diyor. Şikayetvara, BTK'ya başvurdum bakalım neler oalcak

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.