Şimdi Ara

Türk Telekom Hizmet Vermek İstemiyor mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uzun bir süredir TurkNet müşterisiyim ve 35/5 VDSL internet alıyorum. Kısa zaman önce fiyatların artacağını bildiğimden dolayı hem taahhüt altına girip fiyatı düşüreyim hem de belki upload hızım artar diyerek Türk Telekom'a başvurdum. Bu süreçte internetsiz kalmamak için TurkNet'i iptal ettirmedim.


    1 hafta sonra TT ekipleri geldi, kabloma cihaz bağladı ve saha dolabından işlem yaparak TT üzerinden sinyal verdi. Alabildiğim hız 23/1 VDSL sinyaliydi. 1 mbit upload resmen şaka gibi..


    Bir sorun olduğunu, aynı alt yapıyla daha hızlı internet alabildiğimi söylememe rağmen TT ekibi arıza kaydı açın diyerek gitti. Hemen arıza kaydı oluşturdum ve cevaben hattımın VDSL desteklemediğini, ADSL 16 mbit hıza düşürülmesi gerektiği söylendi.


    Bu cevaplara istinaden iptal işlemi başlatıp BTK üzerinden 2 ayrı kayıt oluşturdum. 1. kayıt hızla ilgili, 2. kayıt 5 saatlik internet kullanımının iptal işlemine 1.358 TL cayma bedeli istedikleri için.


    Hızla ilgili kayıtlarım geçiştirildi. Sürekli altyapı yok, desteklemiyor gibi bahaneler sunuldu.

    Cayma bedeli hakkındaki kaydım olumlu geçti, henüz faturalandırılmadı bakacağız duruma.

    Açık kapı başvurum da alakasız bir sebeple kapatılarak tüm çabalarım olumsuz oldu ve TurkNet'e kayıt açıp, saha ekiplerini de kendim bularak, derdimi anlatarak geri dönebildim.


    Bu süreçte mahallemde keşfe çıktım ve bulunduğum sokak hariç tüm sokaklarda havai fiber üzerinden telekomun evlere fiber dağıttığını gözlemledim. 130 metre karşımdaki binada fiber var, sokağımdaki telefon direğinden geçen fiber kablo var (kablo siyah olduğu için daha önce fark etmemişim) ve bana altyapı yok ADSL verebiliriz diyorlar. Tek tek fotoğraflarını çektim, haritalandırdım, BTK üzerinden şikayet oluşturdum sonuç yine sıfır. Altyapınız yok, desteklemiyor diyerek kayıt kapatılıyor.


    Mahallede gezerken bazı kapı girişlerinde yerel bir firmanın kutusu vardı, dikkatimi çekti ve firmayı aradım durumu anlattım, sokağımda fiber olduğunu söyledi ve 3 saat içinde bina dışına kutu yerleştirildi, eve kadar kablo çekildi, fiber internete sahip oldum.


    Şimdi bu saçmalığı ben anlamıyorum, anlayan biri bana anlatsın.


    Aynı altyapı, aynı kablo, aynı dolap, farklı port, tüm altyapı telekomun olmasına rağmen TurkNet, telekomdan daha fazla hız verebiliyor.

    Telekom hiçbir şekilde daha fazla hız veremeyeceğini ve altyapımın kaldırmadığını iddia ediyor.

    BTK ve Açık Kapı dahil tüm şikayetlerim dalga geçer gibi çözümsüz şekilde kapatılıyor.

    Yerel bir firma gelip evime kadar fiber çekebiliyor.


    Türk Telekom açıkça hizmet vermekten kaçınmaya başlamış, diğer firmalar olmasa var olan hizmeti alamayacağız resmen.




    _____________________________




  • Fatura gelmiş 1.322 tl.

    1.080 tl bağlantı ücreti gözüküyor.

    5 saatlik düzgün çalışmayan bir internet bağlantısı için bu faturayı ödeyeceğim.

    BTK şikayetlerimin hiçbiri çözüm olmadı.


    Türk Telekom'dan uzak durun.

    _____________________________
  • oLgan kullanıcısına yanıt

    Durumu açıkça anlatan bir yazı ile tüketici haklarına yazın 5 saat için bu kadar fatura kesmek haksızlık

    _____________________________
  • Yerel firma hangisi? Ne kadar hız veriyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    didimnet 1000/50 sol alt yapısıyla eve kadar fiber çekti. fiber hat havadan geliyor, telekomun da var hemen karşı binanın önündeki telefon direğinden çektiği fiber ancak telekom vermiyor bir türlü.

    _____________________________
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    btkya tekrar yazdım çözülmezse öyle yapacağım hocam

    _____________________________
  • oLgan kullanıcısına yanıt
    İptalde fatura çıkarsa hekem heyetine gidin. Önceden 35 mbit hiz aldığınızı son bağlantıda çok düşük hızlar aldığınızı ve sorun yaşadığınızı belirtin. Online başvuru yaptıysanız 14 gün cayma hakkınız var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 7 Ağustos 2025; 20:45:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.