Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM HİPERNET HIZ SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Öncelikle, Türk Telekom VDSL2 Hipernet 35 Mbps'e kadar tarifesine geçiş yaptım yaklaşık 20 gün önce. VDSL'den önce ADSL Ultranet 16 Mbps tarifesindeydim, müşteri hizmetlerini aradım. Kontrol yapıldığında, hattımın 50 Mbps'e kadar hızı desteklediği söylendi. Tekrar, tekrar sormama karşılıkta, VDSL desteğimin olduğuda söylendi.

    Ama, 15 Mbps üzerine hiç çıkamadım. Bayağı bir, arıza kaydı oluşturuldu müşteri hizmetleri tarafından. TT Teknik Servis ulaştığında, Ana Santrale 1.5 km uzaklıkta olduğum söylendi. Ama Türk Telekom dolabı, 200-300 Metre mesafede. Neyse, ardından tekrar müşteri hizmetlerini aradım, hattımın tekrar VDSL desteği olduğunu 50 Mbps'e kadar da hız alabileceğim yine söylendi ve bu tekrarlandı.


    Müşteri hizmetleri bir sorun yok diyor, TT Teknik Servis ekibi ısrar hattınız VDSL desteklemiyor dedi.

    Sorum şu, kablolardan ya da port sorunu mu var? Ya da Paketimde ki hız mı verilmiyor?

    Hat değerlerim;


     TÜRK TELEKOM HİPERNET HIZ SORUNU

    Tarifem;


     TÜRK TELEKOM HİPERNET HIZ SORUNU







  • Degerleriniz baya dusuk. O kabine bagli degil gorunuyor. Ic tesisati kontrol edip port degisikligi talep edin veya santrale gidip bir gorusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri destekliyor diyor. Acaba, telefon hattına CAT6 bakır kablo çeksem sorun düzelir mi? Port değişikliğini müdürlükten mi talep edeceğiz?
  • ErichvonManstein kullanıcısına yanıt
    Telefonlada olur. Çekmenin eksisi olmaz tabi. Arada paralel ya da splitter varsa da iptal etmeti deneyebilirsiniz. Önce bir santrale gidip görüşün bence. Yakın kabinin fotosunu çekip gidin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    Gideceğim, sağolasın.
  • ErichvonManstein kullanıcısına yanıt
    Boşuna kablo değiştirip masraf yapma. Sana vdsl portu vermemişler. Vdsl'e geçişte portunun değişmesi lazımdı. Şu anki hat değerlerin tabiki 35 mbit veremez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • braveheartgs43 kullanıcısına yanıt
    Modem, arayüzünde VDSL2 gözüküyor ama?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErichvonManstein

    Modem, arayüzünde VDSL2 gözüküyor ama?

    Hattını yakınında olan kabindeki vdsl portuna değil 1.5 km uzaktaki santraldeki vdsl portuna takmışlar o kadar uzak mesafeden vdsl verildiği için hattın can çekişiyor hat zayıflaması 48 yakındaki kabine bağlı olsa 5-10 arası olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 17 Şubat 2017; 6:50:15 >
  • Bluepower kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydı oluşturuldu bakalım, çalışmalar başladı dediler. Bu işin peşini bırakmayacağım da ayrıca.
  • o hat 50mbps alıyorsa benim hattım 1gbps alır .



    Hat değerleri sıkıntılı ankastreden ölçmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu boş yorum yapanlar yapmasada bizler yardımcı olsak insanlara ? vdsl portu işte nasıl port veriyim size abiler ? ayrıca santral farklılığı filan yok uzaydan gelmiyor bu altyapı ne sanıyorsunuz bilmiyorumda boş yorum yapmayın şu bölüme.
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    TT Müşteri hizmetleri'ni, defalarca aradım hepsinde aynı cevabı verdiler.

    Turknet ve Superonline yetkileleri ile de görüştüm onlarda destekliyor dediler.


    Beni, 1.5 km uzaklıkta ki santralde bulunan VDSL portuna bağladıklarını düşünüyorum.


    Destek ekibinin, beceriksizliği umursamaması diye düşünüyorum çünkü 250METRE uzaklıkta TT dolabı var.
  • ErichvonManstein kullanıcısına yanıt
    Benim merak ettiğim bu FTTC kabini kurulunca abonmanların bu kabine bağlanması gerekiyor şayet direkt santrale bağlandıysanız hangi akıllı 1.5km abonman çekmiş çok merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Uğraşmak istemiyorlardır. Malum bizim ülkede, bedavadan maaş almak gelenek.

    250 Metre uzaklıktaki dolaba bağsalar belki, 50 Mbps üzerinede çıkabilirim. 4 dakika yürüme mesafesinde çünkü.

    Müşteri hizmetleride, ısrarla 50 mbps'i hattınız destekliyor dedi defalarca. Bir'de, desteklemese, zaten VDSL geçirmeyiz dediler.
  • ErichvonManstein kullanıcısına yanıt
    Eskiden fiber yokken saha dolabı var mıydı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Bizim bölgede fiber yok. VDSL var. TT dolabıda, kaç yıl önce yapıldı değiştirildi vs.
  • ErichvonManstein kullanıcısına yanıt
    Ben FTTH olarak sormuyorum yani FTTC'yi de katın. Yani yeni dolap gelemeden evvel eski dolap var mıydı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Var diye hatırlıyorum, ama uzun süre oldu.
  • ErichvonManstein kullanıcısına yanıt
    Şundan dolayı sordum eski dolap varken diyelim ki 200mt abonman hat ile bağlıydınız diyelim, yeni dolap gelince de kablo iyicdurumda ise aynı abonmanla değilse yine 200metrelik bir abonmanla bağlanırsınız yani kimse gidip en baştan,1.5km abonman hat çekmez. Hani direkt santrale bağlamışlardır dedik de sorun kablolamadan da olabilir bu sebeple sordum. Mümkünse ankastreden bir ölçün derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt
    Ölçümü nasıl yapacağım?

    Ya'da müdürlüğe gitsem port, dolap değişimi yaparlar mı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.