2 hafta önce nasıl duruyorsa şu an aynı öyle duruyor. Normalde 2-3 saat içinde ekiplerin gelip yeni direk dikmesi gerekirken 2 haftadır kimse ilgilenmiyor. Bu iş bu kadar zor olmamalı. İşimi internetten yapan biri olarak ne kadar mağdur olduğumu tahmin edin.Türk Telekom yüzünden 2021 yılında 2 hafta internetsiz kaldım ve daha da kalmaya devam edeceğim gibi. Geçici olarak Superbox alayım dedim onda da tabii ki müşteriyi düşünmedikleri için 24 ay tahattüt koymuşlar. Nereye şikayet edersem edeyim çözülmeyecekmiş gibi hissediyorum. 3. Dünya ülkesi olduğumuz için bizi düşünen yok. Böyle bir şey yaşayan var mı? Kesin çözüm olarak ne yapmam gerekir? Güncelleme: Direk kırıldıktan 24 gün sonra Türk Telekom gelip yolu kazdı. Kabloyu yolun altına aldı ve internet geldi. Türknet ile iletişime geçip önümüzde ay için 80 TL indirim aldım. Bu kadar beklememizin sebebi belediyeden kazı için iznin geç çıkmasıymış. Böyle sorun yaşayıp bu konuyu okuyanlar olacaktır ilerde. Sizin de böyle sorununuz olursa ilçe belediyenizin Fen İşleri Müdürlüğü ile iletişime geçin. Biz öyle yaptık ertesi gün gelip kazdılar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ölüyen Yürüler -- 3 Eylül 2021; 15:13:26 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim