Şimdi Ara

Türk Telekom Direği 2 Hafta Önce Devrildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 hafta önce nasıl duruyorsa şu an aynı öyle duruyor. Normalde 2-3 saat içinde ekiplerin gelip yeni direk dikmesi gerekirken 2 haftadır kimse ilgilenmiyor. Bu iş bu kadar zor olmamalı. İşimi internetten yapan biri olarak ne kadar mağdur olduğumu tahmin edin.Türk Telekom yüzünden 2021 yılında 2 hafta internetsiz kaldım ve daha da kalmaya devam edeceğim gibi.

    Geçici olarak Superbox alayım dedim onda da tabii ki müşteriyi düşünmedikleri için 24 ay tahattüt koymuşlar. Nereye şikayet edersem edeyim çözülmeyecekmiş gibi hissediyorum. 3. Dünya ülkesi olduğumuz için bizi düşünen yok. Böyle bir şey yaşayan var mı? Kesin çözüm olarak ne yapmam gerekir?


    Güncelleme: Direk kırıldıktan 24 gün sonra Türk Telekom gelip yolu kazdı. Kabloyu yolun altına aldı ve internet geldi. Türknet ile iletişime geçip önümüzde ay için 80 TL indirim aldım.

    Bu kadar beklememizin sebebi belediyeden kazı için iznin geç çıkmasıymış. Böyle sorun yaşayıp bu konuyu okuyanlar olacaktır ilerde. Sizin de böyle sorununuz olursa ilçe belediyenizin Fen İşleri Müdürlüğü ile iletişime geçin. Biz öyle yaptık ertesi gün gelip kazdılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ölüyen Yürüler -- 3 Eylül 2021; 15:13:26 >







  • Ölüyen Yürüler kullanıcısına yanıt
    Oturduğunuz yerde çarşıya çıkın türk telekom saha ekiplerinin arabalarını kovalayın hocam bulduğunu yerde söyleyin veya müdürlüğe inip söyleyin.
  • türk telekomun altyapı hasar ihbar hattının numarası bu verdiğim numara 08003140003 buraya bildirin ve bölgenize bakan türk telekom müdürlüğüne gidin eğer buradanda sonuç alamazsanız

  • Cimer üzerinden ulaştırma bakanlığına yazınca ilgileniyorlar diye biliyorum. Orayı deneyin derim
  • tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilirsiniz.

  • Yorumlar için çok teşekkür ederim. Müşteri hizmetleri 23'üne gelir demişlerdi şimdi 26 Ağustos oldu. 26'sında 29 Ağustos olur. Oyalamaktan başka bir iş yapmıyorlar.


    Cimer'e yazdım BTK'ya sevk edildi şu an. Türk Telekom Müdürlüğüne de gideceğim. Santralin hemen yanındaki direk olduğu için santrale bağlı olan çoğu evde internet yok şu an. Çok kişi mağdur oldu tek ben de değilim. Ona rağmen 15 gündür yok internet.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.