|
Merhabalar konuya girmek istiyorum hemen izninizle Abonem numaram:1941584 06.12.2020 tarihinde Türk-Telekom dan Turknet'e 35 Mbps Özgür İletişim tarifesine geçiş başvurusu bulundum telefon ve internet olarak. İnternette geçişim olumlu telefonda olumsuz olmuştu. Abone ismi uyuşmadığı için en azından bana böyle söylenmişti. Daha sonra Turknet bana eğer numara önemli değilse arka planda size yeni telefon hizmeti açabiliriz dedi ve bende kabul ettim. İlk başlarda sinyal vereceğiz bir şey yapmanıza gerek yok dediler daha sonra sistemsel arıza olduğunu arıza kaydı açıldığını iletildi bana. 2 gün sonrasında Türk-Telekom saha ekibinden bir çalışan zilime bastı ve ankestreye port çaktı hattın uçuna kağıda yeni numaramı ve ismimi yazıp artık yukarıya hat sizin çekmeniz gerek dedi bende zaten benim bir mevcut hattım olduğunu sadece sinyal verilmesi gerektiğini bahsettim. O sıra 35Mbps VDSL düzgün şekilde kullanıyordum sadece telefonda çevir sesi gelmiyordu. Destek talebim kapanmıştı bende tekrardan oluşturdum sorunumun hala devam ettiğini çevir sesi gelmediğini yazdım. Destek Talebim: ![]() Türk-Telekom saha ekiplerine verilen 2021010800080906851 numaralı iş emrinden sonra internetim kesildi 13.04 saat tarih 08.01.2021 Daha sonra durumu ilettiğimde kendilerine Türk-Telekom dan 2 tane sistem mesajı geldi. Türk-Telekom 1.sistem mesajı: ![]() Türk-Telekom 2.Sistem mesajı: ![]() İnternetim de hala gelmemişti benimde aklıma Türk-Telekomun geçen hafta ankestreye portuna bağladığı kablo geldi. Uçlarına mevcut kullandığım interneti söker ek şeklinde bağladım. İnternetim ADSL olarak 10Mbps şeklinde geldi. Telefonda gelen aramalar açılıyor fakat arama yapmıyordum. Güncelleme sonrası için tekrar ilettiğimde yardımcı olamadılar maalesef. İlk zamanlarda aldığım hız değerlerim: ![]() İş emrinden sonra aldığım güncel modem hız değerlerim: ![]() Güncel teknik bilgilerim değişti iş emrinden sonra: ![]() Turknet den aldığım paket: ![]() Aslında ben ev telefonu istiyordum internet yanında ama şimdi ikisinden de oldum. Bence saha dolabına Türk-Telekom yanlış porta bağladığı için hızımı veya portumu kaybettiğimi düşünüyorum. Bu durumda yapılması gereken en uygun hareket nasıl olmalıdır sizce ? Turknet ile günlerce yazıştım ama destek durum askıya alındı. Yarın bağlı olduğum Türk-Telekom müdürlüğe gitsem durumu anlatsam çözüm bulunur mu ? Yardımlarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.. Saygılarımla... |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







kullanıcısına yanıt

Hızlı






