Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (70. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
389.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Neden yatırım programına alınmamış hocam?

    konuştuğum personelde şefte müdürde yuvarlak cevaplar veriyorlar kimse birşey bilmiyor ve söyleyemiyor. bıraktım artık çabalamayı. dilekçe verdim oldu hemen fiber geldi hemen port açıldı diye sevinmeyin konunun sizle ve dilekçenizle alakası yok.

  • Hocam bizim müdürlük bayram sonuna kadar kapalıymış heralde. Dilekçeyi elden veremedik. Bu durumda aynı süre içinde Açık Kapı' dan filan yazsakta pek bir şey değişmez heralde. Doğru mudur?


    Edit: Bugün yakınlarımızdaki bir binanın fiberi aktif edildi. Bu durumda müdürlük açıktır diye düşünüyorum. Arkadaş yanlış yere mi gitti acaba müdürlük diye :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 6 Mayıs 2021; 20:34:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt

    Merhaba. tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz bu konuyu.

  • cicey2 C kullanıcısına yanıt

    Hocam negatif olmayın, her şey süreç işi. En altından en yukarıya kadar bir hiyerarşik yapıdan bahsediyoruz. Birinden geçse birinde takılıyor olabilir projeler. Siz yine yazmaya devam edin hocam, umutsuz olmayın lütfen. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam. :) tuketici.btk.gov.tr adresinden de iletebilirsiniz tarayarak. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Bu arada Türk Telekom ofisleri ve sahadaki işleri yapan ekipler ayrı. Sahadaki işlemleri genellikle taşeron ekipler yapıyor, ofisin çalışma saatleriyle farklı olabilir onların çalışma saatleri hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Man Of Earth

    BTK'nın TTNET'ten istediği cevap da bu şekilde oldu beni Fibernete geçmek istiyorum sandılar galiba satış temsilcisi gibi cevap gelmiş.




    Açıkkapı bu konuda daha iyi bir cevap sunmuştu bana direk santral müdürlüğü ile iletişime geçip planlama konusunda bilgi vermişti.


    Btk cevabına itiraz ederek PLANLAMA olup olmadığını sordum ek olarak doğrulatmak için bakalım ne diyecekler ''Planlama yok devamke'' gibi ilk verilen cevabın tersini derseler inanın hiç şaşırmam.  

    Güncelleme : Sabah saatlerinde taşeron ekipler gelmiş evimin önündeki türk telekom kapağını kaldırarak o meşhur TURUNCU KABLOLARI KÖKLEMİŞLER. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri  (Turuncu kablolu kahramanlar ben uyurken görülmüş olup istihbarat annemden alınmıştır. Dışarı çıkıp kontrol ettiğimde telekom kapaklarının kaldırılıp işlemler yapıldığı belliydi.)



    Detaylık bilgi verelim arşivlik olsun :)


    1- Türktelekoma yapılan başvuruda ''BÖLGENİZDE FİBER YOK OLURSA FİBER TARİFE ALABİLİRSİNİZ'' cevabı 2 kere otomatik olarak verildi ki zaten fiber olmadığını biliyoruz. Telekom'a ulaşmak çözüm olmadı.


    2- Açıkkapı üzerinden yaptığım başvuru sonucunda doğrudan bölge müdürlüğü ile iletişime geçildi ve yukarıda gördüğünüz cevap verildi. ''2021 Yılı içerisinde Fatih santral sahası fiber dönüşümü tamamlanacak.'' (Hali hazırda santralden VDSL hizmeti veriliyor.)


    3-8 Mayıs 2021 itibari ile TURUNCU KABLOLU KAHRAMANLAR görüldü ve mahallede kökleme işlemine başladılar.


    Sarı alanın içersinde kalan bölge Fatih Santral Bölgesi oluyor.


    Başvurumun bir etkisi olduğunu düşünmüyorum ama detaylı bir pdf dosyası hazırlayarak bölgeye neden fiber yapmalısınız adlı rapor göndermiştim bildiğiniz şirket raporu hazırladım haritalandırarak felan Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri  alttaki bilgileri paylaşarak otomatik cevap verilmişti o yüzden başvurum ile alakalı olduğunu düşünmüyorum.


    -Yeşil ile gösterdiğim 2 kamu kuruluşu birisi devasa bir kültür merkezi halen açılmadı inşaatlarında sona gelindi. Bu yatırımların bölgenin fiber bölgesi olarak seçilmesinde etkili olduğunu düşünüyorum. Zaten halihazırda Adalet Bakanlığının devasa eğitim merkezi ve metro istasyonu da bu bölge içerisinde mevcut.


    -Yine sadece sarı bölgede 7 tane okul var. (Vodafone'ın kendi Fiber kapağı var üst mahallede ama vodafone fiber yok. Ptt dağıtım müdürlüğü de açıldı 2019 yılında yine üst mahallede kalıyor yani hali hazırda Fiber kablolar var ama bize yok gibi bir durum yaşanıyor.)


    -Bölgenin tamamı düzenli yapılan neredeyse aynı temelde sitelerden oluşuyor, 5 katlı 10/12 daireli siteler çok yoğun bir nüfus bulunmuyor.


    Kırmızı ile çizdiğim işaret turuncu kabloları köklediklerini doğrulayabildiğim noktalar tüm o noktalarda kapaklar ile oynanmış. Hali hazırda kanallar açık olduğundan kazma işlemi görülmüyor.


    Bu detayları verme sebebim bölgenin potansiyel olarak yatırım yapılması gereken bir bölge olduğunu düşünmemdir. Yani hali hazırda talep olmadan da bu bölgeye kısa süre içerisinde yatırım yapacaklarını düşünüyordum. Şuan için çıkarımımın doğru olduğu gözüküyor.



    -Aldığım bir başka istihbarata göre sarı bölgenin alt tarafında kalan bölgede de Turuncu Kablolu Kahramanlar görülmüş olup benzer kökleme işlemi oraya da yapılmış bugün. (Birden çok bölgede aynı anda bir kökleme çalışması gözüküyor.)


    Şimdi bekleyeceğiz. Fiber bizim için mi getiriliyor yoksa kurumlara özel mi göreceğiz.


    Lakin caddemize girmiş olmaları altyapıyı binalara da yönelik genişlettiklerini gösteriyor. Sadece yeni kurumlar için yapacak olsalar bizim mahalleye kablo çekmelerine gerek yoktu diye düşünüyorum.




    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim. Eve kadar mı, binaya kadar mı yoksa saha dolabına kadar mı fiber verilecek bunu zaman gösterecek. Umarım en az binaya kadar fiber getirirler çünkü zaten santralde vdsl hizmeti veriliyor kablo kökledikleri yerde 60 mbps alabildiğim gözüküyor.


    Tabi bir ihtimal evimizin önüne döşenen turuncu kabloların bizimle hiçbir ilgisi olmaması olabilir. Boşa seviniyoruz belki Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    Ek bilgi Planlı Çalışma Sayfasında bu çalışmalar gösterilmiyor.


    @XpressMusic34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 8 Mayıs 2021; 16:57:55 >




  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt

    Hocam hayırlı uğurlu olsun. :) İnşallah kısa sürede aktif olur. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Hocam hayırlı uğurlu olsun. :) İnşallah kısa sürede aktif olur.   

    Sağolun hocam şimdilik kablo köklediler sadece eve kadar verirler umarım vdsl alıyoruz zaten.

  • Man Of Earth kullanıcısına yanıt

    Gelir hocam inşallah. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • Ankastre kutusu olup altyapı yok hatası olanlar telefon hattı bağlatip onun üstünden internet alabilir mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limonen kullanıcısına yanıt

    Bu hususta bazı yorumlar var ama net değil hocam. Tuketici.btk.gov.tr adresinden yazın dilerseniz.

  • İnsanlar vdsl den fibere geçerler biz hala adsl kullanıyoruz yıl 2021 şaka gibi. Sanırım açık kapıdan şikayet oluşturmak daha mantıklı çünkü btk dan yaptıgım şikayetten hiçbir olumlu cevap alamadım.

  • SiyahEylem S kullanıcısına yanıt
    Açık Kapı dan talep açabilirsiniz hocam.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SiyahEylem S kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı durum bizde de var. Şehrin göbeğinde adsl dışında hizmet yok. Bulunduğum yer BTK binasına 1 km bile değil yazıklar olsun.
  • Merhaba arkadaşlar, bizip apartman ankastresinde garip bir durum var, binamızda T11 (2011 ZTE) kabin bulunmakta ve bu kabine kadar fiber kablo gelmekte. Eski apartman ankastresi ve T11 kabini yanında yeni bir ankastre dolabı mevcut. Geçen yıla kadar Türk Telekom'da 50 Mbps paket kullanmaktaydım ve modemde Maks hızı 60-85 Mbps arası değişmekteydi. Sonrasında Türk Telekom'u iptal edip farklı bir firma üzerinden internete başvurdum ve modemdeki değerler maks 38 Mbps'e düştü, alabildiğimde 35 Mbps hız oldu. Firmaya arıza kaydı açtım TT ile görüştüm altyapınız bu 35 Mbps alırsınız dendi, 50 Mbps alıyordum diyince o zaman 50 maksimum dendi. Sonrasında Turk.Net'e geçiş yaptım durum burda da aynıydı arıza kayı oluşturdum, ilk önce TT iç tesisatta hata var dedi ancak bi kaç ay öncesinde ankastreden cat6 kablo çektirmiştim zaten snr 0.1 arttı o kadar, bunu ilettim bu sefer port değişikliği talep ettim maalesef yine olumsuz yanıt aldım. Şu an binamdaki ankastre 400 metre uzaklıkta bulunan T7 kabine bağlı ancak TT apartmanda bazı dairelere (kendi müşterilerine) T11 kabinden hizmet veriyor. T11 kabinin yanındaki ankastre de yan apartmanımıza aitmiş, 3 apartman için başvuru yapmıştıık 2011 de kurulumu yapmoşlardı fakat bu yıl gördüğüm duruma göre binamızda bulunan T11 kabini biz değil diğer 2 apartman kullanmakta, diğer apartmanda 80 Mbps civarı hızlar alınıyor. Ben bu kabinin güçlendirilmesi/ankastremin bu kabine bağlanması için nasıl bir dilekçe yazabilirim? Ya da bu durumda nasıl bir yol izleyebilirim? Biraz uzun oldu şimdiden teşekkür ediyorum yardımcı olan arkadaşlara :)


    Apartman girişinde de Türk Telekom ile dijital yaşam apartmanınızda tabelası bulunuyor :)


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Gün içinde sorguladığımda bir çok sorgulama sayfasında 100 mbps diyor, akşam saatinde ile 43 Mbps diyor :)


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir1003 -- 12 Mayıs 2021; 12:36:16 >




  • Açık kapıdan cevap geldi. Lokasyon ile ilgili inceleme yapılmış olup 2021 yılı içerisinde talebin karşılanması öngörülmektedir diye yazmışlar. Sevinmeli miyim bilmiyorum ama en azından btk üzerinden yapmış olduğum şikayetten daha doğru düzgün bir cevap geldi.

  • kadir1003 kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Öncelikle detaylı açıklama için teşekkürler. Bu hususta yapılabilecek en iyi şey ilgili bölge müdürlüğüne binanızda t11 in kapasitesinin arttırılması yönünde talepte bulunmaktır. Bunu da binanızda ortak dilekçe hazırlayarak daha kapsamlı hale getirebilirsiniz. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne dilekçenizi sunabilirsiniz. Fiziki olarak o dolaptan hizmet alamamanız gibi bir şey yok, yeterli kapasite olması durumunda alabilirsiniz ilgili çalışma yapıldıktan sonra.


    İyi bayramlar dilerim :)

  • SiyahEylem S kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam, tabi sevinebilirsiniz.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 


    İyi bayramlar.

  • Hocam onca yaşadığım olaylara karşı olan sabrım sonucunda sonunda internetime kavuştum. Bu süreçte geçen emeğin için teşekkür ediyorum.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • İyi bayramlar öncelikle bulunduğum binada elektirik odasında fiber kablo ve kutu mevcut yanlız daire içlerinde yok sadece elektirik odasında gerililmiş ve orada kalmış bunu hangi dilekce hangi yolla binada kullanılabilir hale getire bilirim acaba nasıl bi yol izlemem lazım Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.