konuştuğum personelde şefte müdürde yuvarlak cevaplar veriyorlar kimse birşey bilmiyor ve söyleyemiyor. bıraktım artık çabalamayı. dilekçe verdim oldu hemen fiber geldi hemen port açıldı diye sevinmeyin konunun sizle ve dilekçenizle alakası yok. |
Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (70. sayfa)



-
-
Hocam bizim müdürlük bayram sonuna kadar kapalıymış heralde. Dilekçeyi elden veremedik. Bu durumda aynı süre içinde Açık Kapı' dan filan yazsakta pek bir şey değişmez heralde. Doğru mudur?
Edit: Bugün yakınlarımızdaki bir binanın fiberi aktif edildi. Bu durumda müdürlük açıktır diye düşünüyorum. Arkadaş yanlış yere mi gitti acaba müdürlük diye :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 6 Mayıs 2021; 20:34:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba. tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz bu konuyu.
-
Hocam negatif olmayın, her şey süreç işi. En altından en yukarıya kadar bir hiyerarşik yapıdan bahsediyoruz. Birinden geçse birinde takılıyor olabilir projeler. Siz yine yazmaya devam edin hocam, umutsuz olmayın lütfen.
-
Merhaba hocam. :) tuketici.btk.gov.tr adresinden de iletebilirsiniz tarayarak.
Bu arada Türk Telekom ofisleri ve sahadaki işleri yapan ekipler ayrı. Sahadaki işlemleri genellikle taşeron ekipler yapıyor, ofisin çalışma saatleriyle farklı olabilir onların çalışma saatleri hocam.
-
-
Hocam hayırlı uğurlu olsun. :) İnşallah kısa sürede aktif olur.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7Hocam hayırlı uğurlu olsun. :) İnşallah kısa sürede aktif olur.
Sağolun hocam şimdilik kablo köklediler sadece eve kadar verirler umarım vdsl alıyoruz zaten.
-
Gelir hocam inşallah.
-
Ankastre kutusu olup altyapı yok hatası olanlar telefon hattı bağlatip onun üstünden internet alabilir mi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu hususta bazı yorumlar var ama net değil hocam. Tuketici.btk.gov.tr adresinden yazın dilerseniz.
-
İnsanlar vdsl den fibere geçerler biz hala adsl kullanıyoruz yıl 2021 şaka gibi. Sanırım açık kapıdan şikayet oluşturmak daha mantıklı çünkü btk dan yaptıgım şikayetten hiçbir olumlu cevap alamadım.
-
Açık Kapı dan talep açabilirsiniz hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam aynı durum bizde de var. Şehrin göbeğinde adsl dışında hizmet yok. Bulunduğum yer BTK binasına 1 km bile değil yazıklar olsun. -
Merhaba arkadaşlar, bizip apartman ankastresinde garip bir durum var, binamızda T11 (2011 ZTE) kabin bulunmakta ve bu kabine kadar fiber kablo gelmekte. Eski apartman ankastresi ve T11 kabini yanında yeni bir ankastre dolabı mevcut. Geçen yıla kadar Türk Telekom'da 50 Mbps paket kullanmaktaydım ve modemde Maks hızı 60-85 Mbps arası değişmekteydi. Sonrasında Türk Telekom'u iptal edip farklı bir firma üzerinden internete başvurdum ve modemdeki değerler maks 38 Mbps'e düştü, alabildiğimde 35 Mbps hız oldu. Firmaya arıza kaydı açtım TT ile görüştüm altyapınız bu 35 Mbps alırsınız dendi, 50 Mbps alıyordum diyince o zaman 50 maksimum dendi. Sonrasında Turk.Net'e geçiş yaptım durum burda da aynıydı arıza kayı oluşturdum, ilk önce TT iç tesisatta hata var dedi ancak bi kaç ay öncesinde ankastreden cat6 kablo çektirmiştim zaten snr 0.1 arttı o kadar, bunu ilettim bu sefer port değişikliği talep ettim maalesef yine olumsuz yanıt aldım. Şu an binamdaki ankastre 400 metre uzaklıkta bulunan T7 kabine bağlı ancak TT apartmanda bazı dairelere (kendi müşterilerine) T11 kabinden hizmet veriyor. T11 kabinin yanındaki ankastre de yan apartmanımıza aitmiş, 3 apartman için başvuru yapmıştıık 2011 de kurulumu yapmoşlardı fakat bu yıl gördüğüm duruma göre binamızda bulunan T11 kabini biz değil diğer 2 apartman kullanmakta, diğer apartmanda 80 Mbps civarı hızlar alınıyor. Ben bu kabinin güçlendirilmesi/ankastremin bu kabine bağlanması için nasıl bir dilekçe yazabilirim? Ya da bu durumda nasıl bir yol izleyebilirim? Biraz uzun oldu şimdiden teşekkür ediyorum yardımcı olan arkadaşlara :)
Apartman girişinde de Türk Telekom ile dijital yaşam apartmanınızda tabelası bulunuyor :)
Gün içinde sorguladığımda bir çok sorgulama sayfasında 100 mbps diyor, akşam saatinde ile 43 Mbps diyor :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir1003 -- 12 Mayıs 2021; 12:36:16 >
-
Açık kapıdan cevap geldi. Lokasyon ile ilgili inceleme yapılmış olup 2021 yılı içerisinde talebin karşılanması öngörülmektedir diye yazmışlar. Sevinmeli miyim bilmiyorum ama en azından btk üzerinden yapmış olduğum şikayetten daha doğru düzgün bir cevap geldi.
-
Merhaba. Öncelikle detaylı açıklama için teşekkürler. Bu hususta yapılabilecek en iyi şey ilgili bölge müdürlüğüne binanızda t11 in kapasitesinin arttırılması yönünde talepte bulunmaktır. Bunu da binanızda ortak dilekçe hazırlayarak daha kapsamlı hale getirebilirsiniz. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne dilekçenizi sunabilirsiniz. Fiziki olarak o dolaptan hizmet alamamanız gibi bir şey yok, yeterli kapasite olması durumunda alabilirsiniz ilgili çalışma yapıldıktan sonra.
İyi bayramlar dilerim :)
-
Hayırlı olsun hocam, tabi sevinebilirsiniz.
İyi bayramlar.
-
-
İyi bayramlar öncelikle bulunduğum binada elektirik odasında fiber kablo ve kutu mevcut yanlız daire içlerinde yok sadece elektirik odasında gerililmiş ve orada kalmış bunu hangi dilekce hangi yolla binada kullanılabilir hale getire bilirim acaba nasıl bi yol izlemem lazım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X