Merhaba, öncelikle çok sağolun. Mutlu ettiniz. 1) Çekilen hat 100 metre aşağıdaki hattan mı çekilecek yoksa yeni bir santral mi kurulacak? Cevap: buna erişim planlama birimi karar vermektedir. 2) Anladığım kadarıyla eskiden eve kadar çekilen hat artık girişe kadar çekiliyor ve gerisini bir elektrikçinin halletmesi gerekiyor. Acaba 32 daireli bir apartman için daire başına ücret ne kadar olur? Cevap: Bunu bölgenizdeki bir elektrikçi ile pazarlık yaparak belirlemelisiniz. Fiber gelirse tüm dairelere kadar fiber kablo çekilmesi gerekir. (talep eden daireler) 3) İnternet altyapısının kullanıma açılması bu aşamadan itibaren her şeyin olumlu gittiğini varsayarsak tahmini ne kadar sürer? Cevap: Tesis kurulmasının ardından (bina içi kutu, fiber kablo çekilmesi vb) ortalama birkaç ayda sistem aktif olmaktadır. 4) İnternet altyapısı girişe kadar geldikten sonra tüm dairelerin kablo döşetmesi zorunlu mudur? Cevap: Değildir. 5) Müdürlükten işe yarar bir cevap alamazsam başvurabileceğim bir üst kurum neresidir? Cevap: tuketici.btk.gov.tr 6) Sizin dilekçe örneklerinize baktığımda tam ihtiyacım olanın hangisi olduğunu anlamadım. Benim konumumda altyapı var ama sadece ADSL altyapısı var ben Fiber altyapısına başvurmak istiyorum bunun için hangi örneği kullanmalıyım? Cevap: Fiber internet talebi başlıklı dilekçeyi seçebilirsiniz. Son olarak, dilekçenize bina içerisinden destek bulmanız gerektiğini unutmayınız.... Bu tarz işlemlerde topluca hareket etmenin önemine bu konuda fazlasıyla değinmiştim. Yani fiber isteyen abonelerden dilekçenizin altına imza alabilirseniz oldukça yerinde olacaktır. Var ise yöneticiden de onay almalısınız. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Herkese merhaba, Bulunduğum ilçe/il Sultanbeyli/İstanbul yalnız dilekçe alamadıkları sadece ön başvuru talebinde bulunabileceğimi söylediler, bununla ilgili ne yapmalıyım ? ![]() |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Dilekçe yazarken pendik mi yazmalıyım yoksa sultanbeyli mi yazmalıyım hocam ? |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Teşekkür hocam |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
334 gündür Türk Telekom'un bulunduğum adresin altyapı sorununu gidermesini bekliyorum. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Önce bunun için müdürlüğe gittim. Süreci başlattılar. Santral çalışması için bildirim geldi. Sonra bulunduğunuz yerde altyapı bilgisi bulunmamaktadır diye bildirim geldi. Sonra bu sefer BTK'ye yazdım. BTK kurumla iletişime geçtiğini ve bu sorunu 1 ay içinde çözeceklerine dair bildirim aldıklarını söyledi. Süreci bekledim yine çözüm üretilmedi. 6 aylık dondurma hakkımı kullandım. 6 aylık dondurma hakkı ile beraber ön başvurumu da aldılar. 6 aylık dondurma hakkı bitti fatura çıkmaya başladı. Faturayı iptal için ikametgah belgemi götürdüm fatura iptal oldu ve sonraki ay da çıkmadı. Taşındığım evin sahibi ile abonelikler üzerine anlaşma yaptığım için benden sadece fatura için teminat aldılar bu yüzden abonelikler üzerime değil ve Türk Telekom'a aboneliğimi iptal etsin diye ibraz da edemiyorum. Ancak yine fatura çıkarsa yine ikametgah belgemle iptal etmeye gideceğim. Komşudan bağlanıyorum 15 gündür. Faturayı iptal etmek sıkıntı değil ama kendi tarifeme vereceğim parayı komşuya ortak olarak vermek zoruma gidiyor. Aklıma acaba benimle aynı sırada olan hanelerden imza toplasam çözüm olur mu diye geçmedi değil ama kimse bunun için başvurmamış ve boş çıkar diye yapmadım. FIXNET'e başvurdum onlar en yakın yerden kablo çektiler. İletişimde yan komşumuzda altyapı görünüyordu en fazla 10-15 metre kablo gider. Metresine 5 lira olacaktı. Tamam dedim. Adamlar geldi ordaki kablolarda sinyal düşük diye iki hane daha ileri gittiler. Ve bu sefer ortaya 60-70 metre kablo hesabı çıktı. Yani 300-350 gibi bir ücret çıkacaktı. İşsizdim ve elimde o kadar yoktu diye kabul etmedim. İptal ettik. Ve buna rağmen Türk Telekom'dan port parası çıktı FIXNET'ten. Yaklaşık 100 liram boşa gitti. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 27 Ekim 2020; 19:0:49 > |
Açık kapı bu konulara bakmadığını söylüyor. ![]() |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 27 Ekim 2020; 22:22:24 > |
Teşekkürler. Evet açık kapıyı da denedim cevabınızdan önce. Bakalım ne olacak. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 28 Ekim 2020; 0:37:36 > |
Merhabalar sitemiz için 50+ dilekçe ile başvurumuzu yaptık. Telekomdan dönüş yaptılar. "Biz sitelere giremiyoruz. Girsek bile işçiliğimizi beğenmezsiniz çünkü ucuz yapıyoruz. Siz dışardan bir şirketle anlaşıp onlara yaptırın kazma ve kablo çekim işlerini." dedi açık açık :) |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Sierra -- 28 Ekim 2020; 10:32:31 > |
Yokuş yapıyor işte :) |