< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 29 Eylül 2020; 8:6:25 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 29 Eylül 2020; 8:6:25 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 29 Eylül 2020; 11:16:1 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
balearic Beauty
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
teşekkür ediyorum. Kasım - Aralık ayı gibi soracağım. Sözleşmem Ocak ayında bitiyor eğer Fiber altyapı çalışmaları 2021'in sonlarına doğru olacaksa sözleşmeyi uzatmayıp tepki olarak Turknet'e geçiş yapacağım. |
|
_____________________________
|
|
internette altyapıya bakınca ne çıkıypr sizin ev |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
Dilekçe takip numarası verileli 15 iş günü oldu. Fakat herhangi bir dönüş olmadı Türk Telekom tarafından. Bu süreçte ne yapmak gerekiyor hocam ? BTK üzerinden şikayet kaydı açmayı düşünüyorum dilekçeme yanıt vermedikleri için. |
|
_____________________________
t.me/donanimhaberiss
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |