Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Türk telekom mustafakemalpaşa bölge müdürlüğüne posta ile başvurdum, 1 aydan fazla zaman oldu, adamlar geri dönme zahmetine bile katlanmadılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 29 Eylül 2020; 8:6:25 >
  • SiyahEylem S kullanıcısına yanıt
    Vdsl ile ilgili yapılacak olan çalışmalar hakkında bilgi talebi oluşturabilirsiniz.
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Takip no sms ile geldi mi? Müdürlük tarafından evrak kayıt edildi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 29 Eylül 2020; 11:16:1 >
  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam katkınız için. :)
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    yok hocam normal gönderdim. takip no falan da gelmedi telefona.
  • Degerli Musterimiz,bina ya da ev ici tesisat yetersizligi nedeniyle evde/iste internet kurulum isleminiz tamamlanamamistir.Detayli bilgi icin en kisa surede sizi arayacagiz.4441444 B001
    Türktelekomdan 3 defa başvuru yapıyorum söyledikleri şey hep aynı. Bu mesaj geliyor. Sorun ankastre kutusu dedi. Bunu benim mi yapmam lazim yoksa turk telekomun mu?
    Ve apartmanda interneti kullananlar var. Kullanan varsa nasıl ankastre bozuk. İnterneti bağlamaya gelen dalkavuklar binaya geldiğinde haber vermden çekip gidiyorlar ve bu msj geliyor. O yüzden sorun tam olarak nedir bilemiyorum.
  • alizeo kullanıcısına yanıt
    port sayısı bilgisi yalan. sürekli yenilediğimde rakam sürekli değişiyor bu rakama inanmayın satış taktiği.
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Bu şekilde bir işleyiş bilmiyorum maalesef. Kargoyu teslim alan kişi bilgisi elinizde var ise, tuketici.btk.gov.tr adresinden şu takip nolu dilekçemi içerir kargoyu şu kişi teslim almıştır, akıbetini merak ediyorum şeklinde bir başvuru oluşturabilirsiniz.
  • nyanaa N kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bina içi tesisatınızda bir sorun mu var? Elektrikçi çağırırsanız kabloyu test ettirebilirsiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam asıl ben teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık tekrar tekrar.

    Benim telefon tavsiyesi konum sizin bu işleyiş destek konumuzun yanında hiçbir şey. O kadar yardımcı oluyorsunuz millete bir kere de ben edeyim dedim.
  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah. Allah razı olsun hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi bulunduğum bölgeye vdsl altyapısı getirilmesini ve altyapı çalışmaları hakkında bilgilendirilmeyi taleb ettim.
    Bakalım ne olacak. Teşekkürler yardımınız için.
  • SiyahEylem S kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam.
  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    BTK'ye şikayet etmiştim TTNET böyle bir dönüş yaptı. Sanırım altyapı çalışmaları olmayacak değil mi? Tekrar talep göndermem bir şeyleri değiştirir mi?

  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Bir süre sonra, bu başvuru numarasını yazarak projenin ne aşamada olduğunu sorabilirsiniz hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    teşekkür ediyorum. Kasım - Aralık ayı gibi soracağım. Sözleşmem Ocak ayında bitiyor eğer Fiber altyapı çalışmaları 2021'in sonlarına doğru olacaksa sözleşmeyi uzatmayıp tepki olarak Turknet'e geçiş yapacağım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyanaa

    Degerli Musterimiz,bina ya da ev ici tesisat yetersizligi nedeniyle evde/iste internet kurulum isleminiz tamamlanamamistir.Detayli bilgi icin en kisa surede sizi arayacagiz.4441444 B001
    Türktelekomdan 3 defa başvuru yapıyorum söyledikleri şey hep aynı. Bu mesaj geliyor. Sorun ankastre kutusu dedi. Bunu benim mi yapmam lazim yoksa turk telekomun mu?
    Ve apartmanda interneti kullananlar var. Kullanan varsa nasıl ankastre bozuk. İnterneti bağlamaya gelen dalkavuklar binaya geldiğinde haber vermden çekip gidiyorlar ve bu msj geliyor. O yüzden sorun tam olarak nedir bilemiyorum.

    internette altyapıya bakınca ne çıkıypr sizin ev

  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Takdir sizin hocam rica ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba. İyi yapmışsınız. 15 gün cevap süresi var, sadece beklemelisiniz.

    Dilekçe takip numarası verileli 15 iş günü oldu. Fakat herhangi bir dönüş olmadı Türk Telekom tarafından. Bu süreçte ne yapmak gerekiyor hocam ?

    BTK üzerinden şikayet kaydı açmayı düşünüyorum dilekçeme yanıt vermedikleri için.

  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    15 iş günü doldu ise btk üzerinden dilekçenizin akıbetini sorgulayan bir kayıt oluşturabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.