Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
388.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cankurt21 kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar. İlk mesajda anlatmıştım, site yönetimi olarak tüm siteden imza toplayın dilekçe ile. İstediğiniz firmaya başvurabilirsiniz altyapı için. Sitelerin talepleri daima olumlu karşılanıyor. Site yöneticisi ile ortak imzalı dilekçe hazırlayın. Bunu telekom müdürlüğüne veya kimden hizmet almak istiyorsanız o kuruluşa iletin. Olumlu olacağını düşünüyorum. Ancak topluca hareket etmelisiniz.

    Sizi veya site yöneticisini vekil tayin edebilirler konuyu takip etmek için. Kendi aranızda bir dilekçe yapabilirsiniz, noterden tasdikli olmasına luzum yoktur.
  • High Sierra kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsınız hocam, gelecek olan cevabı paylaşırsanız sevinirim. :)
  • Doğrumu eklemişim?

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • Doğru. Hattınız 35 destekliyor ama 26 tanımlanmış. Çağrı merkezi ile görüşür müsünüz doğru şekilde tanımlama yapılsın. Hız tanımlamasını günceller misiniz diyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 23 Eylül 2020; 0:14:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler hocam müşteri hizmetlerini aradım otomatik kadın ''hızınızın arttırabilir olduğu tespit edilmiştir onaylamak için 1 e basın'' dedi modem açılıp kapandı 33mb e fırladı hız Türkcell fiberden buraya geçince attan inip eşşeğe binmek gibi kötü oldu napalım 1-2 sene idare edicez artık.
  • Tekrar değerleri atabilir misiniz kontrol yapalım. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şimdilik sıkıntı yok bakalım.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
  • Gayet iyi duruyor:) İyi kullanımlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    ben neredeyse taşındığımdan beri 7 senedir TTNET/Türk Telekom kullanıcısıyım fakat altyapımız rezalet saha dolabına ise mesafem 2300 metre civarında haliyle rezalet bir hız değerlerine sahibim. Mahallemizde çoğu kullanıcı Türk Telekom kullanıcısıdır fakat kimse öyle dilekçe yazıp da müdürlüğe götürecek kafada değil. Benim VDSL altyapı talep etme sürecim nasıl olmalı, neler yapmam gerekiyor? Gerçekten 7 senedir bu rezalet değerlere sahip olmaktan bıktım. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultras1943 -- 27 Eylül 2020; 12:9:16 >




  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bu tarz konularda toplu hareket etmek çok önemli. İnsanlar katılmıyor ise başvuru süreçlerine, muhtarınız ile görüşün derim. O da ilgili yerlere dilekçe yazacaktır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ediyorum yorumunuz için.

    Peki daha önce hiç ADSL altyapısına sahip olup başvurularla evine VDSL veya Fiber altyapı çektirmeyi başaran tanıdığınız vs. oldu mu?
  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Çok eskiden ADSL altyapısına sahiptik. Mahallemizde imza çalışması yaptık, muhtarımız aracı oldu. Çok eski senelerdeydi bu. Kısa sürede de VDSL için çalışmalar yapıldı. Muhtarımız herkesi dolaştı imza toplandı. Kaç sayfa imza toplamıştık anımsamıyorum. Ümraniye Telekom Müdürlüğü kısa süre sonra Tip-7 kabinlerden koymuştu. Böylelikle VDSL abonelik alabilmiştik.

    Bu konunun genelinde bahsettiğim gibi, sitede oturuyorsanız site ile, müstakil eviniz var ise komşularınız/mahalleliniz ile ortak çalışmalar yapmanız lazım. Herkesin tuketici.btk.gov.tr adresine VDSL talebi açması da olur, imza da toplanabilir. Burada takdir sizin. Ancak bu konularla ilgili muhtarınız ile iletişime geçin. Topluca imza kampanyası düzenleyebilirsiniz. Yok ben uğraşamam hiç diyorsanız bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimine başvurun müsait bir zamanda. Çalışma yapılacak ise size bilgi verirler. Çalışma gözükmüyor ise topluca dilekçe çalışması yapabilirsiniz.




  • Komşuların pek ilgileneceğini sanmıyorum ama muhtar ile bir şansımı deneyeyim. Teşekkürler.
  • ultras1943 U kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah hocam rica ederim. Her zaman yazabilirsiniz, mesajınızda etiketleme yapın yeterli. Yardımcı olmaya çalışırım.
  • cevabınız için teşekkürler. Şu ana kadar 42 konuttan imza toplandı. 82 konut var sitede. 50'nin üzerine çıkmasını bekliyorum :) inşallah çözülür
  • cankurt21 kullanıcısına yanıt
    Çözülür hocam hiç merak etmeyin. :) Maşallah çok iyiymiş. Hangi firmadan hizmet talep edeceksiniz? Telekom ise bölgenizdeki telekom müdürlüğünün erişim planlama birimine başvuru yapacaksınız direkt olarak. Onlar evrakı kayıt edip size takip no verecekler.
  • talep oluştururken netspeed yoktu bende türk telekomu seçtim. Gelen cevapta türk telekomla alakası olmadığı için ilgilenmiyoruz gibi söylediler, ordan ne seçersem seçiyim aynısı olacaktı.
    Sonuç olarak 6mbps hız alıyorum. madde 4 te "saha dolabı eski" yerine " santrale olan uzaklık" yazsam, yazının sonundaki fiberi yazmasam (fiberle uğraşmak istemiyoruz, apartmandaki herkese yeni cihaz + fiber ücretleri, vs olacak) olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YldzEnes Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Listede olmayan sağlayıcılar için şuradan dilekçe yazınız

    cimer.gov.tr

    Fiber yazmayabilirsiniz, VDSL istiyoruz diyebilirsiniz.
  • BTK üzerinden saha dolabının fiber dönüşüm kapsamında yenilenmesi başvurusunda bulundum.Bana 2 gün sonra bölgemde fibernet bulunmadıği için hizmet alamayacağımı, altyapı talebimi kayıt altına aldıklarını ve çalışmaları bitince telefon numarasından geri dönüş yapacaklarını belirttiler.
    Ben vdsl hizmeti almayı düşünüyorum.Bundan sonra ne yapmamı tavsiye edersiniz?
  • SiyahEylem S kullanıcısına yanıt
    Hocam netspeed üzerinden adresinize göre santrale olan uzaklık ve bu santralin tahmini hızı ile port durumunu gösteren sayfadan test yapmalısınız. Eğer burada VDSL2 var port yoksa port talebi şeklinde, eğer VDSL2 yoksa direkt VDSL2 şeklinde yeni bir şikayet oluşturabilirsiniz.

    Sonra bahsettiğiniz btk şikayetinin içine sorunum çözülmedi kısmında bu dökumanları ekleyip şikayet kaydınızı yenileyin.

    Bakalım cevapları ne olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.