Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (127. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (5 Mobil) - 2 Masaüstü5 Mobil
5 sn
4.622
Cevap
130
Favori
386.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yeni taşındığım binada sadece ttnet gpon altyapısı bulunuyormuş fiber ile farkı nedir pek anlamadım doğrusu ve sanırım türk telekom altyapısını kiralayarak hizmet veren diğer isslerden faydalanamıyorum doğru mudur?


    bir diğer garip durum ise binada 75 daire var ben 74. dairedeyim ama nereden altyapı sorgulatırsam sorgulatayım 69 numaraya kadar altyapı gözüküyor bunun sebebi ne olabilir?

  • DelNaja kullanıcısına yanıt

    Gpon dediğiniz FTTH hocam. Telekom altyapısında FTTH anlaşması olan her firmadan hizmet alabilirsiniz.


    Adres sıkıntısı ile ilgili ise problemi aşmanın birkaç yolu var.


    1) Telekom a ön abonelik talebinde bulunmak.

    2)tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açıp adres sıkıntısından bahsetmek

    3)

    https://twitter.com/ttdestek


    adresine özel mesaj göndererek adresinizi detaylı paylasıp sorunun çözümü için müdürlüğe bilgi vermelerini talep etmek

    4)Müdürlüğü ziyaret etmek


    Adres tanımlama sıkıntısını kolayca gidereceklerdir eğer ikametiniz söz konusu dairede ise (NVI verilerinde söz konusu daire gözüküyorsa sorun yok demektir)





  • Bugün Telekom tarafından arandım 9 aydır beklediğim yetmiyor gibi A blok şuan kullanıyorken B blok sadece sistemde gözükmediği yetmemiş gibi bana diyorlarki Haziran ayında olacak 2. çeyrekte yapacağız diyorlar sabır sınıyorlar bence :smiley: 


    Ben umudu kestim darısı başınıza beyler  

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt

    Merhaba, müdürlükten mi arandınız?

  • Hocam twitter'den irtibata geçmiştim müdürlükten bilgi alıp aradıklarını söylediler.

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Yolunuz düşerse müdürlüğünüzün erişim planlama birimiyle görüşün hocam en net bilgiyi onlar verirler size süre aralığı olarak. Net süre veremiyorlar zaten ama aralık verebiliyorlar.

  • Son çare öyle bilgi alayım aynen tamamdır teşekkürler.

  • bilgi için teşekkürler hocam bugün yaşadığım şehirde ttnette yetkili olan birisine bilgileri verdim adresdeki durum için 1-2 günde halledileceğini söyledi binadaki tüm dairelerde altyapı mevcut sadece benim dairem gözükmüyor o da sanırım portla alakalı bir durum binanın inşaat süreci de 3 ay önce tamamlanmış bunun da etkisi olabilir diye düşündün fakat yetkili kişi gpon altyapısı olan binalarda ttnetin farklı şirketleri altyapı kiralaması yapmadığını iletti anladığım kadarıyla oturduğum binada santral direkt binanın içinde binaya özelmiş bu sebeple sadece ttnet kullanabilirim gözüküyor tabi ttnet bağlatmam için öyle de denmiş olabilir emin değilim pek :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba, buradaki yazılarınızı okudum. bizim mahalleye de yavaş yavaş fiber geldiğini doğruladım mahalle muhtarından. dediğiniz gibi btk ve açık kapıya yeni mail attım. cimer'e de yazmam gerekli mi sizce? bir de elden PTT il merkez şubesine dilekçe vermem gerekli mi? apartman yöneticisi biziz. ortak dilekçe mi gerekli yoksa herkes bireysel mi dilekçe yazmalı? her kattaki sakinler kendi adlarına mı yazmalı dilekçeyi yani?

  • ben BTK ya yazdım port sıkıntısını şikayet olarak ama cevap yok nerdeyse 1 hafta olacak twit olarakta ttnetdestek yazdım dönüş yaptılar ama il müdürlüüne bilgi verecez felan boxtan bahsetti kapattı. Sonuç çıkar mı acaba  

  • gerçekten şaka gibi ya hangi siteden baksam 75 dairelik binada sadece 69. daireye kadar altyapı var gözüküyor ve ben 74. dairedeyim başta ttnet olmak üzere tüm issleri arıyorum altyapı sorgulatıyorum 74. daire yok diyorlar ee diyorum ne yapmamız lazım apartman yöneticinizden ev sahibinizden bilgi alın diyorlar onlara soruyorum türk telekoma sorun diyorlar resmen kısır döngüye girdim ne yapacağımı da bilemiyorum 1 hafta önce tuttum bu evi evde internet yok diye bu yaşta annemin evine sığındım :)

  • Ysnknl44 Y kullanıcısına yanıt

    Estağfurullah rica ederim.

  • DelNaja kullanıcısına yanıt

    Merhaba rica ederim, altyapı sorgulama sayfalarında FTTH gözüküyorsa telekom ile FTTH anlaşması olan her firmadan hizmet alabilirsiniz.

  • BackToTheBasics B kullanıcısına yanıt

    Dilekçeyi PTT ye vermiyorsunuz, bölgenizdeki Telekom Müdürlüğüne teslim ediyorsunuz.Ortak dilekçe daha iyi olacaktır sizin durumunuzda.



    https://www.turktelekom.com.tr/destek/iletisim/telekom-ofis-ve-magazalar

  • LuKeNs L kullanıcısına yanıt

    Btk dan gelecek olan yanıtı bekleyiniz.

  • DelNaja kullanıcısına yanıt

    Adres tanımlama sıkıntısının giderilmesi çok basit bir işlemdir. Eğer ikametiniz bu söz konusu dairede ise daha da kolaydır. Sadece Telekom a resmi başvuru yapıp bekleyin.


    tuketici.btk.gov.tr adresinden de yazabilirsiniz bu hususu. İkamet belgenizi de veya adınıza düzenlenmiş bir fatura ile bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne giderseniz daha da kolay halledersiniz hatta. Üzerinde daire no yazması yeterli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 20 Ocak 2023; 17:36:38 >
  • bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar ben fiber falan hicbirsey jstemiyorum. Binama altyapi istiyorum 8mbit internet istiyorum sadece. Bugun basvuru yapsam ne zaman gelir. Fiber falan istemiyorum bak. Normal bi internet istiyorum. Bunu getirmeleri de mi cok zor. Nereye basvuru yapmam lazim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ilginiz için teşekkürler bekleyin diye yanıt geldi btk da çözümlendi diye işaretlenmiş. Bu sefer BTK dan fiber alt yapı talebi oluşturayım mı yoksa bekliyeyim mi?




    İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli incelemeler tamamlanmıştır.


    İnternet hizmetinden yararlanmak istediğiniz adreste internet altyapımız bulunmakta ancak bölgedeki talep yoğunluğu nedeniyle ek kapasite ihtiyacı oluşmaktadır. Ön başvuruda bulunmanız durumunda kapasite uygunluğu oluştuğunda ve çalışmalarımız tamamlandığında size kısa mesajla bilgilendirme yapılacaktır.


    Bu süreçte erişim talep ettiğiniz adresteki mobil şebekenin hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom Mobil 4,5G tarifelerimizden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz.


    Türk Telekom Mobil 4,5G tarifelerimiz için başvurunuzu;


    Türk Telekom Ofis ve Mağazaları

    4441444 Türk Telekom Çağrı Merkezi

    www.turktelekom.com.tr web adresinden gerçekleştirebilirsiniz.


    Saygılarımızla.





  • DelNaja kullanıcısına yanıt

    Rica ederim ne demek, her zaman.

  • 
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.