Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (120. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.624
Cevap
131
Favori
387.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • İstanbul Pendik de oturmaktayım. Hala vdls kullanmaktayım.Saha dolabım yeni . Santrele 169 metre uzaklıktayım.Sokağın başında da dolap bulunuyor.Eve kadar fiber çektirmek istiyorum nasıl halledebilirim.@XpressMusic34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qinck1 -- 28 Kasım 2022; 13:52:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar yeni eve tasindim. Port yok sikintisi yasiyordum. Bir suru kuruma sikayet ettim. Dun aksamda twitterdan ttnet destege yazdim. Bu sabah mesaj geldi. Alt yapi calismasini tamamladik diye. Sorgulama yaptigimda vdsl2 gorunmekte.

    Turktelekoma gecmek istemiyorum. Farkli bir iss gecsem portu kaybetme gibi bir durum olur mu? Gun icinde sizi musteri hizmetleri arayacak diye mesaj gondermisler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heroesx kullanıcısına yanıt

    Hayır, o portu açıp sana uygun şekilde ayarlamışlar, diğer firmalardan da başvuru yapıp internet alabilirsiniz.

  • Qinck1 Q kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Öncelikle tuketici.btk.gov.tr adresinden, işletmecinizi seçerek FTTH talep ettiğinize dair kayıt açınız. Bu kayda gelecek olan yanıta göre tekrar konuşalım hocam.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365

  • heroesx kullanıcısına yanıt

    Merhaba, istediğiniz herhangi bir işletmeciden hizmet alabilirsiniz.

  • Hocam özel olarak bana şikayet metni atma şansınız var mı? Ne yazacağımı bilemedim simdi. Siz metinde bazı yerleri boş bırakın ben doldurum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qinck1 Q kullanıcısına yanıt

    Hocam twitterdan ttdestek mesaj attim 12 saat icinde actilar. Daha oncesi cimer, btk, vb. yerlere sikayette bulundum. 6ay. 1 sene gibi surelerden bahsediyolardi. Denk mi geldi bilmiyorum ama buraya yazdiktan 12 saat sonra port acildi. Sizde deneyin derim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heroesx kullanıcısına yanıt
    Hocam boş port bulunuyor kutuda. Ben eve kadar fiber kablo çekilmesi için bir talep açmak istiyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Konunun ilk mesajında örnekler var esasen.


    En kestirmeden şöyle yapabilirsiniz.


    Alıntı

    metni:
    XXX adresinde ikamet etmekte ve ADSL/VDSL kullanmaktayım. Söz konusu adrese FTTH (daireye kadar fiber) talep ediyorum. Gerekleri işlemlerin yapılmasını talep ederim.
  • heroesx kullanıcısına yanıt

    Merhaba, İyi günlerde kullanın. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Merhaba.


    Öncelikle tuketici.btk.gov.tr adresinden, ilgili binanın net ve açık adresini paylaşarak, söz konusu binada internet aboneliği almak istediğinizi veya halihazırdaki hattınızı nakil yapmak istediğinizi ancak binada "port yok" şeklinde hata verdiği bilgisini ekran görüntüleriniz ile paylaşın.


    Gelecek olan yanıta göre tekrardan konuşalım hocam.


    Bu arada eğer imkanınız var ise, bağlı olunan bölge ile ilgilenen müdürlükteki "erişim planlama" birimi ile görüşmenizi de tavsiye ederim.


    Yakınınızın verdiği dilekçelerin takip no ları var ise, bunların akıbetini de yine aynı müdürlükten sorgulayabilirsiniz.

    İlk olarak müşteri hizmetlerinden başvuru yaptım. Tabikide altyapı/port yok diye ön başvuruya çevirdiler.

    Bugün Twitter'dan Yusuf Kıraç'a mesaj attım, mesajı hâlâ görmedi.

    Daha sonra Ceo Ümit Önal'ın gönderilerinden birine sorunu yazdım. 1 saat sonra dönüş yaptılar gerekli birime ilettik. Süre veremiyoruz ama olumlu-olumsuz dönüş yapılacak dediler.

    Nedense hâlâ umudum yok, saçma sapan iş. Kurum tekel olunca ne yazık ki

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Deathbringer kullanıcısına yanıt

    Sizlere verdiğim adresten kayıt açarak resmi süreci başlatın hocam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Sizlere verdiğim adresten kayıt açarak resmi süreci başlatın hocam.

    Yardımlarınız için sağolun hocam

    Bugün bağlı olduğum bölge müdürlüğünden aradılar sosyal medyadan böyle böyle yazmışsınız sorununuzu çözüyoruz, müsaitseniz bugün hemen internetinizi bağlayalım dediler. 2 saat sonrada gelip 7 yıldır altyapı / port yok dedikleri lokasyona interneti bağladılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Deathbringer kullanıcısına yanıt

    Merhaba çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun hocam. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri  Nasıl çözdüler sıkıntıyı bilgi paylaşımı yaptılar mı?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Merhaba çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun hocam.   Nasıl çözdüler sıkıntıyı bilgi paylaşımı yaptılar mı?

    İlk olarak bu işleri koşturma sebebim taşınacağım evde altyapı yoktu aile apartmanı tarzında. Şu an 200 Mbit fiber kullanıyorum. Buraya geçmeden halletmek istedim beklediğimden çok daha hızlı oldu

    Müşteri hizmetlerinden internet için ön başvuru yapmıştım. Tabi altyapı yok çalışma devam ediyor vs klasik cevaplar geldi. Daha sonra sosyal medyadan yazabildiğim yönetici, destek hesapları vs hepsine yazdım. Sonrasında genel merkezden aradılar, bağlı olduğunuz müdürlüğe bilgi verdik, size dönüş yapcaklar diye. Ertesi sabah bölge müdürlüğü aramış gece çalıştığım için telefonu duymadım. Defalarca aradım açan olmadı. Büyük ihtimalle numara geri aramaya kapalıydı. Bir de bunun için sosyal medyaya yazdım. Şu numara aramış, geri arıyorum cevap yok sorunum devam ediyor vs vs.

    Aynı numara akşam üstü aradı. Altyapı / kapasite arttırımı talebiniz varmış bir mesaj gönderdim o kodla iptal etmemiz gerekiyor dedi. Bende kabul etmiyorum sağ-sol karşımdaki bütün binalarda altyapı var internet kullanıyorlar benim sorunum nasıl çözülcek derken, sistemden port sorununu çözdüklerini istersem hemen kurulum için ekip göndereceğini söyledi. 1 saat sonra ekip gelmiş ben evde değildim.

    Kurulumu yan binanın kutudan kablo çekip yapmışlar (Bu kısmı çözemedim, fikirlerinize açığım) Totalde 1 saat 40 dakika felan uğraşmışlar. Mesai saati dışında olmamıza rağmen bu işi halletmeden paydos edemeyecekleri, müdürlerinin bilgi beklediğini felan söylemişler ve bağlantıyı yapmışlar.

    Ayrıca şu an altyapı sorgulamasında her firmanın sitesinde altyapı / port bilgisi çıkıyor.

    Biraz uzun oldu ama detaylar bu şekilde, iyi akşamlar hocam tekrardan yardımlarınız için sağolun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Deathbringer kullanıcısına yanıt

    Merhaba, baya etkili olmuş hocam yazılarınız anlaşılan :)


    Yan binadan kablo çekilmesi ile ilgili fotoğraf çekebilirseniz daha net konuşabiliriz hocam. Muhtemelen orada boş yer vardı, oradan bir bağlantı atlatmış olabilirler binanıza ama fotoğraf olursa daha net konuşabiliriz.

  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Bu Durumda Ne Yapıcam Yardım ederseniz sevinirim

  • Deathbringer kullanıcısına yanıt

    Şanslıymışsınız, ben yazabileceğim tüm kanallar üzerinden 1,5 senedir yüzlerce kez yazmama rağmen Fiber getirmiyorlar, size 1 mesajla gelmiş

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

    Merhaba, baya etkili olmuş hocam yazılarınız anlaşılan :)


    Yan binadan kablo çekilmesi ile ilgili fotoğraf çekebilirseniz daha net konuşabiliriz hocam. Muhtemelen orada boş yer vardı, oradan bir bağlantı atlatmış olabilirler binanıza ama fotoğraf olursa daha net konuşabiliriz.

    Fotoğraf işi anca olursa yarına olur. Benimde tahminim o yönde boş portu ordan aldılar

    @miskindvd Aslında çokta şans sayılmaz. Öncesinde sürekli dilekçe verildi. Kendim BTK ya vs yazdım. Hep olumsuz cevap gelmişti. Sokakta herkes internet kullanırken buraya 6-7 sene sonunda internet bağlandı. O da fiber değil tabikide. VDSL2 ve mevcut altyapı ile maksimum alınacak hız 65 Mbit ne yazık ki

    Umarım sizinde sorununuz bir an önce çözülür

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.