Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (852. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.296
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 850851852853854
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jorge kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:19:48 >
  • takip ediyordum bu firmayı 3 ilde hizmetleri vardı ankarayı da dahil etmişler demekki.

    Fiyatlarıda uygun acaba tt turknet gibi bu firmaya da sorun yaşatıyor mudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jorge kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:19:29 >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:19:20 >
  • harbi peşin mi alıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatih999 kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:19:15 >
  • 2017 Mart ayında bunlara geçecektim. 2018 olmadan mahallenizde kendi altyapımıza geçeceğiz ve 100 mbt hız alacaksınız demişlerdi. O zaman bir şey oldu geçmedim süperonline aldım. Şimdi soruyorum geçtiniz mi diye yok geçmedik diyorlar. Yok sonu oldu diyorum. Öyle bir sözümüz yok diyorlar. Çözemedim ben bunların olayını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabah ilk iş müşteri hizmetlerini aramak oldu aradım sesli yanıt çıktı
    yeni müşteri gibi aradım onda da yardımcı olamıyoruz diyip tekrar sesli yanıta yönlendirildim.

    sonrasında netspeed ile görüştüm. onlarda sorgulamada binamda fiber hizmeti veremediklerini söylediler (turkntte bu yüzden bağlantıyı yapmış olmalı)
    vdsl hizmeti olduğunu 75 mbite kadar hız verebileceklerini söylediler.

    karşımda muhatap olacak adam bulamadığım için 14 günlük süreyi de geçirmeden iptal dilekçemi yazıp faksladım. serüvenim başlamış oldu bakalım hangi zorluklarla karşılaşacağım. Süreci buradan bildireceğim.

    ekleme: netspeedde çok profesyonel bir firma olmasa gerek 9,30da müşteri hizmetlerini aradığımda uykudan uyandırmışım gibi bir konuşma oldu. ne bir isim ibraz ettiler ne benim adımı sordular mahalle esnafını aramışım gibi bir konuşma oldu. Biraz bekledim sanırım bilgisayarı yeni açtı
    siz iptal ettirin ondan sonra aktivasyona başlayabiliyoruz dedi

    ekleme2: dün netspeedi aradığımda açan olmamıştı geri dönüş için kayıt bırakıp kapattım. uykudan uyandırdığım bayan geri dönüş yaptı sesini tanıyıp az önce görüştük bilgi aldım dedim he tamam o zaman diyip kapattı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jorge -- 13 Kasım 2017; 11:5:59 >




  • Sadece 6 gün internet erişimi aldığım hizmetimi kapattırdım fakat tarafıma 2 adet toplam 96 TL gibi bi fatura kestiler. Ne yapmaya çalıştıklarını anlamadım. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jorge

    Komşuya sorduk fiber kullanıyorlarmış



    Hadi uğraş dur iptal için



    14 gün içinde ücretsiz umarım yamuk yapmazlar



    ( gerçi tt de baka issden geçersen 150 lira indirim var 1 aylık fatura çıkartsınlar öyle mi iptal etsem 90 lira karım oluyor )



    Yardımların için teşekkür ederim

    O indirimi normal kullanım faturasına vermiyorlar... Fatura da Kampanya İndirim Bedeli gibi taahhüt bozduğuna dair ibare olması lazım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin613 -- 13 Kasım 2017; 14:58:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    quote:

    Orijinalden alıntı: jorge

    Komşuya sorduk fiber kullanıyorlarmış



    Hadi uğraş dur iptal için



    14 gün içinde ücretsiz umarım yamuk yapmazlar



    ( gerçi tt de baka issden geçersen 150 lira indirim var 1 aylık fatura çıkartsınlar öyle mi iptal etsem 90 lira karım oluyor )



    Yardımların için teşekkür ederim

    O indirimi normal kullanım faturasına vermiyorlar... Fatura da Kampanya İndirim Bedeli gibi taahhüt bozduğuna dair ibare olması lazım...

    Alıntıları Göster
    bunlar bir acayip bende 3 ay para iadesi bekledim yapmamışlardı.
    bana 90 tl ödeyeceklerdi 1 hafta arayla 2 kere 190 tl para geri iade ettiler.
    yani 380 tl iade ettiler hesabıma.haramzade olsaydım iyi yemesi olurdu bu paraları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fetih42 -- 13 Kasım 2017; 14:33:24 >




  • Beyler 15 gündür internetim yok her yere şikayet kaydı bırakdım.İlk başta klasik kablolarınızı kontrol edin deyip kapattılar ama sonra yeni arıza kaydı açtırdım. Binanın girişindeki ankastre kutusunu ölçtürdüm ben ve oraya sinyal gelmedğiini tespit ettim.Sizce ne yepmalıyım.Lanet sefaköyde de fiber/vdsl yok.
  • https://image.prntscr.com/image/_rJuFfCfRKKovqr2s1XpOw.png
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kullanıcı adı ve sifrem geldi. Kurulumu yaptım fakat DSL ışığı ara ara yanıp sonra sönüyor. İnternet yok anlayacağınız. Arıza kaydı bıraktım. Türk Telekomda sorunsuz kullanıyordum vdsli. Sorun ne olabilir ne yapmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Türk_o -- 13 Kasım 2017; 22:44:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:18:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix52

    Büyük ihtimal kasıtlı olarak santralden veya saha dolabından sinyal vermiyorlar. Bir süre başınız ağrıyabilir.

    Cevabınız için teşekkürler üstad. Turknete basvurumun ertesi günü beni arayıp bağlantılarınızı yaptık diye arayan telefonu numarasını yarın arayacağım. Bakalım nolacak? Birkaç gün uğraşırım sonra iptal ederim büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
  • 6 aydir kullanıyorum ilk defa internet kesildi. Modem baglaniyor fakat internet yok. Gece 2 de kesildi suan saat 4. Ariza kaydi biraktim. Duzelcek gibi degil ama inş düzelir. Diger yorumlardaki gibi hic gelmezse yandık. Mudahale edecek ekipte yok musteri hizmetleri bile kapandi adamlarin bakalim napcaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetlerinin kapanması hiç iyi olmadı, herhangi bir sorunda bir muhattap bulamama durumu kötü oldu turknetin buna bir çözüm bulması gerekiyor.
  • Olumsuz yorumlar beni endişelendirmişti ancak 15 gündür kullanıyorum abonelik sürecinde de bağlantı sürecinde de herhangi bir sorun yaşamadım.

    Hızım 33-35 mbit arası gidip geliyor. Upload da 2,5-1,5 arası değişiyor.
  • 
Sayfa: önceki 850851852853854
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.