Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (825. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.018
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 823824825826827
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abrooke139

    Niçin başlangıçta adsl abonesi oluyorsunuz ki! Baştan vdsl ye başvurun.Siteden hız sorgulamasında önceden vdsl görünüyorken şimdi adsl görünüyorsa o ayrı bir istisna tabi.Vdsl modemi hattınızda vdsl tanımlanmasından önce de alabilirsiniz fakat garanti hattınız vdsl destekliyorsa.Birkaç yerden sorgulama yapın.

    Şuan ADSL modem var, internet ile acil işimiz olduğu için adsl olarak açtırdık, takip eden günlerde VDSL modem alıp o tarifeye geçeceğiz. Extra ücret vs. vs çıkarma durumu nedir?
  • Arkadaslar benim bi sorunum var. Ben turknete basvurumu yaptım evraklarımda ulastı turknete ve bana soyle bi mesaj geldi.









    Sayın xxx



    Türknete hosgeldiniz kullanıcı adınız xxxxxx şifreniz xxxxx ile internet hizmeti kullanabilirsiniz saygılarımızla yazıyor.





    Online işlem menüsüne girince alttaki resimdeki gibi internet kullanımım filan cıkıyor yalnız modemim vdsl2 olmasına ragmen internet isigi yesil yanmıyor ve internete baglanamıyorum.



    Ayrıca cocuklar evde olmasına ragmen kımse eve gelıp ınternetınızı bagladık fılan demedı. Simdi benim ne yapmam gerekli





    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeHospitall -- 18 Ekim 2017; 22:56:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde bu kullanıcı adı ve şifre online işlemlere girerken kullandıgımız sifreden farklı bi şifre bunu modeme de girdim olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LeHospitall L kullanıcısına yanıt
    aynı sorunu ben de yaşadım.türknet'e arıza kaydı açtım.türk telekom ekibi 1 gün sonra gelip sorunu çözdü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetbayram5

    aynı sorunu ben de yaşadım.türknet'e arıza kaydı açtım.türk telekom ekibi 1 gün sonra gelip sorunu çözdü.

    Sorun neymiş?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedyrazors kullanıcısına yanıt
    Tavsiyem TT.neti arayın iptal işleminden vaz geçtiğinizi mevcut tarife üzerinden tahhützü şekilde devam edeceğinizi bildirin. Yanlış hatırlamyıyorsam 7 içinde geri iptal işleminden vazgeçebiliyorsunuz. 7 günden sonra
    hattınız tamamen kapanıyor.

    TT.net iptal işleminden sonra Tuk.net başvurunuzu gerçekleştirin. Bu sayede işlemleriniz daha hızlı ve sorunsuz gerçekleşecektir.
  • eroled kullanıcısına yanıt
    adsl ve veya vdsl alt yapı kullanacaksanız ki fiber yok şuanda bölgenizde

    +Akk olmaması
    +Taahüt olmaması çok iyi özellikler ttnet veya TSOL'ün size verdiği hızı türknette verecektir

    - olarak sayılabilecek tek nokta müşteri hizmetleri ve teknik destek gerçi İSS taşıma yaparsanız onada çok lüzum kalmıyor açıkçası aktivasyonda
    mevcut İss niz superonline altyapıyı net olarak görebilir bir aramanızda onlara altyapınızın vdsl desteğini ve kaç mbite kadar olduğunu sorun mutlaka
    VDSL varsa hiçdüşünmeden türkNet seçmenizi tavsiye ederim bende bu ay başında superonlinedan geçtim aklımdaki sorular artık yok evet desteği sınırlı bir firma ama
    superonlineda adslde çok farklı değil
  • LeHospitall L kullanıcısına yanıt
    Modeminiz vdsl destekliyor mu? Destekliyorsa ve dsl ışığı yanmıyorsa internet aktivasyonunuz yapılmamıştır.Bu sorun sık oluyor.Telefona aktivasyon verdikleri halde internete vermiyorlar santralden.Eğer durumunuz buysa önerim 08:00-17:00 saatleri arasında twitter turknetdestek üzerinden sorununuzu bildirip (vdsl olduğunu özellikle belirterek) kayıt bırakın.1-2 gün içinde açılır.
    https://twitter.com/turknetdestek
  • Murat ÖZDAĞ kullanıcısına yanıt
    İşte böyle yapınca da niye benim hattım vdsl ye geçmiyor diye yakınırsınız.İşlemler belki uzun sürebilir.Port durumuna ve tt nin keyfiyatına kalmış!Extra ücret çıkarmasın istiyorsanız ikinci el bir vdsl modem alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ronaldinho26

    vdsl geçişt adsl sinyal gidiyor mu

    Evet gidiyor, fakat sanırım müşteri hizmetlerindeki çoğu çalışanlar acemi. Düzgün iş yapamıyorlar, benim internetim tamamen gitti nedense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ronaldinho26 kullanıcısına yanıt
    Valla 15 gündür diğer iss'den taşıyıp aktivasyon yapamadılar.İyi düşünün derim.
  • Kablo ile neden uğraştırıyor bu turk net elektrikçi çağır vs kendi teknik ekibi bu işi yapamaz mı mecbur muyuz elektrikçi ile uğraş vs. Bu amatörlüktür büyük firma olmadığının göstergesidir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • inceuclusarj kullanıcısına yanıt
    Kabloyu Türk Telekom ekibi ayarlıyor onlarda bağlamadan gidiyor.



    Türknet 'in ekibi yok olsada altyapıya müdahale etme yetkisi yok.



    Sonuç olarak şimdilik yapacak birşey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam altyapıya müdahale etme yetkisi yok da elektrikçinin yaptığı işi yapabilir hem o ara interneti ve hattıda kontrol edebilir.Millet elektrikçiye 30-40-50tl neden versinki 30 saniyelik bir iş için çok saçma.
  • Turk.net aktivasyon islemlerinin tamamlandigina dair sms geldi.Fakat evime cekilen herhangi bir kablo vs yok. Bu sorunla karsilasan var mi ? Bir de musteri hizmetleri otomatik sekretere donustu kimseye ulasamiyorum.Hizlica baglanma sansimiz var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kopmalar yine başladı, herzmaanki gibi sorunu çzöemeyen turknet çamuru modeme ve evin hattına attı
  • country1 kullanıcısına yanıt
    Aynı durum bende de oldu. Arıza kaydı oluşturdum. Sonraki gün öğleden sonra kuruluma geldiler. Hatta kurulum ücretini TürkNET'e yansıtmak kaydıyla kabloyu eve kadar getirdiler ama umarım faturayı bana yansıtmazlar..

    Edit: Kurulumdan sonra modeme sinyal gelmiyordu. Beni aradıkları telefon numarasına dönüş yaptım. Şu an mutlu mesut kullanıyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CertainlyhS -- 19 Ekim 2017; 10:47:33 >
  • Aynen hocam dediğiniz gibi elektrikçi nin yaptığı işi onlar da yapabilir 150 tl bile veren var forumda( üçkâğıtçı bi esnafa denk gelmiş olsa gerek)undefined

    Benim Turknetle yaptığım gorusmeler ve burda okuduğum yaklaşık 30 sayfalık yorumlardan anladığım

    Turknet abone yapmak için 40 takla adan ama abonelik işlemlerini yüz yüze değil, kopuk kargo işlemlerine bırakan,mevcut başvurulara yetişme amacı taşımayıp kapasitesinin ustunde müşteri kazanmaya çalışan bi firma.
    Yetişebildiği müşterilere yetişiyor ,yetişemedikleri ki çoğunluk gördüğümüz girdiği zahmetle, harcadığı zamanla internetsiz kaldığı durumla baş başa kalıyor.

    TURKNET e çağrım ya başvuru talebine cevap kapasitesine yetişebilecek bi sistem bayilik vs kurun ya da mevcut durumunuza yetişecek kadar başvuru alin.her önünüze geleni abone yapmaya çalışıp da insanları mağdur etmeyin ,insanları 1 ay gibi sürede internetsiz bırakıp fatura çıkarmayın,

    Kısacası adınızı kötüye çıkarmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inceuclusarj -- 19 Ekim 2017; 10:54:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi herkez sikayet ediyor, bende yaşadıklarımı anlatayım.
    Öncelikle 30.000 nufuslu biyerde yaşıyorum.
    Eve vdsl internet gelmişti, bir sıkıntım yok internetle ilgili gayet hızlı ve kesintisiz alabiliyorum hizmeti. Aboneliğin içinde 1000dk konuşmada olunca telefon aldım, hatta taktım akşam gelince, ama çevir sesi yoktu. Sonra hemen cep telefon uygulamasından arıza bildirimi bıraktım. Sabah burada yazılanlar hatırlayıp, 8-9 gibi telekom binasına gidip arızayı direkt ekibe söyleyim dedim.
    Gittiğimde ekip telekom odasında zaten başka arızalara bakıyorlardı. Ordan birine söyledim sorunumu, hemen sisteme baktı arıza kaydı henüz gelmemiş dedi, numarayı söyledim, bir bakayım dedi, içeri girdi çıktı, tamam ben sorunu çözdüm dedi, telefonunu ara bir kontrol et dedi, internette bir sıkıntı varmı dedi onuda yapayım dedi. Yok çok saol dedim çıktım, toplamda 3dk sürmedi.
    Yani türknete kalsa arıza daha çözülmeyi bekleyecek..
    Size tavsiyem Benim gibi direkt Telekom binasına gidin, sorununuzu oradan helletmeye çalışın, sonuçta pek kimsenin gitmediği yer orası ve vakit ayırıp kendinizi tanıtınca, sonunuzu hemen halledilebiliyor.

    Ancak benim gibi sabah saatlerinde uğrayın sonrasında sahaya arızaya gidebiliyorlarmış, yoksa muhattap bulamayabilirsiniz.




  • kewin2121 K kullanıcısına yanıt
    Yapsın hocam ben yapmasın demiyorum, müşteri memnuniyetini düşünüyorsa çok geç bile kaldı bunun için.

    Ekip kuramıyorsa da Türk Telekom ekibine +20₺ daha versin herkes rahatlasın, bahsi geçen işlem 1' bile sürmüyor sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 823824825826827
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.