Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (819. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.021
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 817818819820821
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aksa_ A kullanıcısına yanıt
    Kullanılabiliyor tabiki sadece torrent özelliği yok ttnet yazılımı yüzünden.Ben TT ürünü istemiyorsa diye belirttim sadece.TT ürünleri içindeki en iyi modem airties 5650 dir.Tabi ac destekli olmayan ürünler arasında da en iyisidir.Asus N16 sadece yeni üründür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpotur

    Aynı sorun bende de vardı hergun ariza kaydı bıraktım hergun mail attım.

    Hattın db (desibel) ini arttırdılar şimdi sorunum yok tam bizi alamıyorum ama 26-33 mbit arası hattım devamli

    Gündüz sıkıntı yok.Hattım 75mbps.50-70 arası alıyor gündüz.Akşamları ise sürekli 10mbps altı değerler.
  • erennavas kullanıcısına yanıt
    packlet loss olayı var bende. sizde kontrol edin. sizin test sonucu iyi yine bende 150 falan gözüküyor ping. çok araştırdım forumlarda modemim eski ondan kaynaklı olabilirmiş değiştirip tekrar bakacağım. olmadı türknetin çekeceği var.
  • constantine05 kullanıcısına yanıt
    Tamam herkeste aynı zaten

    akşam sorun oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fpotur kullanıcısına yanıt
    İyi de mevcut arıza kaydı varken yenisini kaydetmiyorlar. İlgileniyoruz diip geçiştiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abrooke139

    Kullanılabiliyor tabiki sadece torrent özelliği yok ttnet yazılımı yüzünden.Ben TT ürünü istemiyorsa diye belirttim sadece.TT ürünleri içindeki en iyi modem airties 5650 dir.Tabi ac destekli olmayan ürünler arasında da en iyisidir.Asus N16 sadece yeni üründür.

    Ayrintili aciklama icin teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fireforge35 F kullanıcısına yanıt
    Web deki online menüden yapıyorum ben her işimi

    çağrı merkeziyle uğraşmaya kalkarsak ohooo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fireforge35 F kullanıcısına yanıt
    Twitter üzerinden durumunuzu belirtin daha iyi ve çabuk ilgileniyorlar.https://twitter.com/turknetdestek

    Ekleme: Bu arada 08:00 - 17:00 saatleri arası çalışıyorlar twitterda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abrooke139 -- 16 Ekim 2017; 0:25:18 >
  • fpotur kullanıcısına yanıt
    Tamam ben de online işlemlerden yapmaya çalışıyorum ama aynı arıza nedeniyle kaydınız zaten vardır diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başvuru yaptım. Sıfır binada hazır kutu olmasına rağmen bir kabloyu üstteki soket bağlamaktan aciz bir firma. İlk izlenimlerim çok olumsuz yönde 15 gündür hala internet sahibi olamadım.



    Not : tt ve Vodafone adsl için ekip kendi kabloları bağlayıp test ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kolomen_596


    quote:

    Orijinalden alıntı: fireforge35

    Arkadaşlar Türknet taahhüt bedelinin 120 TL'sini karşılıyordu değil mi? Ben Türknet'in 2 haftadır interneti olmayan kullanıcısıyım. Ttnet'e geçiş yapsam ve bi daa Türknet'e geçsem taahhüt bozma bedelini karşılar mı?

    Türk Net'e geçmeyin hocam. DIGITURK kurumu gibi ön ödemeli fatura kesiyorlar. Birinci faturanızda 30 günlük paket bedeli + ay başına kalan bedel ekleneceği gibi; Damga Vergisi ve internet hizmet bedelleri faturalanır. Ayrıca TürkNet sabit hattı (ev telefonu) faturası da ayrıca TürkNet tarafınca gönderilir. 59.99 TL diye girip 80 TL ve üzeri ödeme yapıyorsunuz. Üstüne üstün, Kredi kartıyla otomatik ödeme talimatı vermek zorundasınız internetten abone olurken, nakit ödeme yok. Modem alacaksınız sonra onun taksitleri de yazacak. 59.99 falan değil; aksine 80 TL ve üzeri...

    çevremde 2-3 kişi kullanıyor , hiçbiri 80TL ödemedim diyor ( 60TL ödedik hep diyor)

    şimdi burada kim yalan-yanlış bilgi veriyor ?




  • Maalesef ortalama 2 haftalık TurkNet maceram kötü bitiyor.
    Arıza kaydı oluşturduk daha sonra aradılar TT ekipleri evinize gelip kontrol etmişler sıkıntı var mı diye sordular .Ama eve ne gelen ne giden üstelik müşteri hizmetlerini aradığımızda müşteri temsilcisine ulaşamıyoruz sebebi arıza kaydınız var çalışmalarımız devam etmektedir.
    Kötünün iyisi TTNet miş onu anlamış olduk en kısa sürede kapattırıyoruz.

    Ev de bulunduğumuz semtin meydanında olmamıza rağmen böyle vasatız diğerlerini düşünemiyorum.
  • 3 hafta önce işlemlerimi yaptırdım 2 hafta öncede aboneliğim açıldı. 12 gün kadar önce türk telekom ekibi gelip ankastre bağlantılarımı yaptı ve son 10 gündür TürkNet sözde teknik destek gönderecek. 1 haftalık aboneliğimin faturasını çektiler bir de yüzsüzce internet bağlantım daha hiç açılmamasına rağmen!
    Müşteri temsilcisi ise her gün en kısa sürede gelecek diye geçiştiriyor. Kardeşim bu en kısa süre 1 ay mı sizin nasıl teknik destek müşteri hizmeti anlayışınız var! Her gün müşteri temsilcisiyle kavga etmekten yoruldum!
    Yarın teknik destek gelmezse benden bu kadar TürkNet. Etrafımdaki hiç kimseye sizi önermeyeceğimi de gönül rahatlığıyla bildirmek isterim. Umarım o teknik destek yarın gelir...




  • internetten basvurdum fakat son asamada evraklari yazdir gibi bir yer cikmadan hata verdi, ayni bilgilerle bir basvuru zaten var diyor suan deneyincede. ne yapmak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 haftadır evraklar kontol ediliyor aşamasında.Valla bu hafta içi açılmazsa turknet maceram bitecek.
  • En sorunlu internet bence türknet yurtdışı çıkışları berbat sorunlu AKN olsa ne olur kampanya yapsa ne olur.

    Turksat'dan vazgeçmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kolomen_596


    quote:

    Orijinalden alıntı: fireforge35

    Arkadaşlar Türknet taahhüt bedelinin 120 TL'sini karşılıyordu değil mi? Ben Türknet'in 2 haftadır interneti olmayan kullanıcısıyım. Ttnet'e geçiş yapsam ve bi daa Türknet'e geçsem taahhüt bozma bedelini karşılar mı?

    Türk Net'e geçmeyin hocam. DIGITURK kurumu gibi ön ödemeli fatura kesiyorlar. Birinci faturanızda 30 günlük paket bedeli + ay başına kalan bedel ekleneceği gibi; Damga Vergisi ve internet hizmet bedelleri faturalanır. Ayrıca TürkNet sabit hattı (ev telefonu) faturası da ayrıca TürkNet tarafınca gönderilir. 59.99 TL diye girip 80 TL ve üzeri ödeme yapıyorsunuz. Üstüne üstün, Kredi kartıyla otomatik ödeme talimatı vermek zorundasınız internetten abone olurken, nakit ödeme yok. Modem alacaksınız sonra onun taksitleri de yazacak. 59.99 falan değil; aksine 80 TL ve üzeri...

    çevremde 2-3 kişi kullanıyor , hiçbiri 80TL ödemedim diyor ( 60TL ödedik hep diyor)

    şimdi burada kim yalan-yanlış bilgi veriyor ?

    Hocam bilgi kirliliği almış başını gidiyor zaten. Yorumlara bakıyorum neredeyse %90 hep yeni net alanlar. Bu adamlar hayatında ilk kez türknetlemi internete bağlanıcaklar anlamadım. Herkes ilk kez kablo çekilcek vs diyor. İkincisi bunu zaten farklı bir iss kullananda söylüyor. Ben şu an tt kullanıyorum türknet geçince birileri binaya gelip kablomu çekicek diye düşünüyorum. Ne elektirikçisi ne kablosu kardeşim. Zaten hat var, adam santralden port değiştircek. Zaten telefon hattı çekilmiş binaya telefon kullanıyoruz. İşleyen prosedürü türknet ekibi buraya detaylı yazmış olsa ve ilk başlığa tuttursa gelen mesajların yalan mı değil mi olduğu ortaya çıkar. Şayet türknet sistemi net bir şekilde yazarsa bizde hangi bilgi doğru değil ayıklamış oluruz.




  • bizde geçen hafta başvurduk. belgeleri göndermeden görevli geldi telefon hattını kontrol etti.zaten bağlıydı kontrolleri yaptık belgeleri gönderdik 4-5 gündür kullanıyoruz. vodafone adsl tamamen kapatıp sıfırdan türknete başvurduk herhangi bir sorun yaşaamdık. vodafoneda hız olarak 16mb rahat alıyorduk şu an sabit 11-12 arası geliyor. bence akn yokken gayet yeterli.

    sorun yaşayanların sanırım genel olarak bölgelerinde sıkıntı var.

    Ekleme: İstanbul pendikte yaşıyorum evimiz müstakil bizim binada kutu falan yok. telefon direğinden direk cama kablo çekilmişti yıllar önce. gelen görevliye hat çalişiyor kullanıyorduk dememize rağmen direğe çıkıp kontrol etti. sanırım kontrole gelen görevlide bitiyor herşey
  • merhabalar turknete geciş yaptım ama cok skıntılı kimseye tevsiye etmiyorum 17 eylulden beri nerdeyse 1 AYDIR internetim kesik defalarca cağrı merkezlerini aradım arıza kaydı bıraktım değişen bir sey yok telefonda gorüşmeler hep aynı bilgilerininzi kontrol ediyorum sizi biraz bekleteceğim en kısa süre de sorununuz giderilecek vs. geçmeyi düşünenler kesinlikle önermiyorum
    İNTERNETİM BİR AYDIR KESİK
  • MH bıraktığım arıza kaydı için beni aradı az önceki yaşadığımız konuşmalar;

    MH: Hat değerlerinizde herhangi bir sorun gözükmüyor.
    Ben: Sorun zaten akşam 8-12 arası 4-8mbps hız ve 90+ ping alıyorum.
    MH: (Burası standart) Kablolu mu kablosuz mu bağlantı kullanıyorsunuz.
    Ben: Kablolu
    MH: Modem yazılımınızı güncellemeyi deneyin.
    Ben: Yazılımdan kaynaklı ise neden gündüz hat değerlerim normal akşam kötü.
    MH: Orasını bilemiyorum.
    Ben: Telefonu surata kapatma işlemi.

    Bu kadar aptalca olmamalı. Biraz çözüm üretmeliler.
  • 
Sayfa: önceki 817818819820821
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.