Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (810. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.141
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 808809810811812
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpercanmat

    Elimde bir Modem yok :)

    Sanırım Huawei yi al diyorsun ikinci el?

    TENDA V300 4Port Wifi N 300Mbps VDSL Modem 143TL Taksit imkanı var





  • Alpercanmat kullanıcısına yanıt
    Sahibinden sitesinde ikinci el birsürü ucuz modem var.160 TL lik modemin yaptığı işi fazlasıyla görüyorlar.Modem önerisi için bana özel mesaj atabilirsiniz.Daha detaylıca yardım edebilirim.

    Edit: Ayrıca Huawei Hg255s modelinde vdsl desteğinin yok olması gerekiyor.Sadece fiber destekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abrooke139 -- 13 Ekim 2017; 12:44:19 >
  • Alpercanmat kullanıcısına yanıt
    Uzun ömürlü güncel cihaz kullanmak istiyorsanız Asus n16 200₺ civarında (n11 kuponla daha uyguna alınabilir +taksit imkanı)



    Pahalı derseniz Tenda v300 150₺ civarında.





    Operatör modemlerini tavsiye etmiyorum. Özellikleri kısıtlanmış oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Operatör modemlerinden sadece airties 5650 de torrent özelliği yok.Diğer ttnet operatör modemlerinde önemli hiçbir kısıtlama mevcut değil.
  • ThesadisT kullanıcısına yanıt
    Sanırım fiber ile alakalı değil.TTnet boş port vermemiş adrese.Ben de türknete geçtikten sonra adresimde sorgulama yaptım.Aynı hatayı veriyor.Demekki benden sonra adresimde Türknete ait boş port kalmamış.Ama ben 35 mbps kullanıyorum şuan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lnescapabLe

    Uzun ömürlü güncel cihaz kullanmak istiyorsanız Asus n16 200₺ civarında (n11 kuponla daha uyguna alınabilir +taksit imkanı)



    Pahalı derseniz Tenda v300 150₺ civarında.





    Operatör modemlerini tavsiye etmiyorum. Özellikleri kısıtlanmış oluyor.

    Hocam rahatsiz ediyorum vdsl modem alacagim da asus n16 ile tp link w9970 arasinda kaldim sizce hangisini alayim?hangisinin çekim gücü daha iyi (şu an tp link w8961nd adsl modem kullaniyorum modem arayuzune giremiyorum sorunlu w9970 de de ayni sorunlari yasarmiyim ki)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genclik17 kullanıcısına yanıt
    Tenda v300 alın hocam 2*5dbi anten var.



    Asus n16 antenleri biraz düşük 2*2dbi yanılmıyorsam.



    Tp link tavsiye etmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lnescapabLe

    Tenda v300 alın hocam 2*5dbi anten var.



    Asus n16 antenleri biraz düşük 2*2dbi yanılmıyorsam.



    Tp link tavsiye etmem.

    Hocam tp linkte yasadigim modeme girememe gibi sorunlari yeni tp linkte yasamak istemiyorum.asus alip antenlerini su an kullandigim tp link 2*5 dbi a larla degistiririm ya da antebler degismiyorsa evde cekmedigi yerler olursa tp link i kurar wifi repeater olarak kullanirim olmaz mi tendaya gore asus daha iyi sonucta ne dersiniz sizce ne yapayim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genclik17 kullanıcısına yanıt
    Asus daha iyi tabiki, ismi var sonuçta.



    Asus alın wifi sinyali yetersiz kalırsa, eski modemi kablo ile bağlayın AP olarak kurun bu şekilde daha sağlıklı olur (Asus modemin Wifi özelliğini kapatın boşa çalışmasın)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lnescapabLe

    Asus daha iyi tabiki, ismi var sonuçta.



    Asus alın wifi sinyali yetersiz kalırsa, eski modemi kablo ile bağlayın AP olarak kurun bu şekilde daha sağlıklı olur (Asus modemin Wifi özelliğini kapatın boşa çalışmasın)

    Öyle yapayim hocam teşekkürler yardimlariniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adsl için değerler nasıl arkadaşlar.Birde VDSL geçiş istersem kesinti oluyor mu yoksa arka planda mı işlem yapılıyor



    ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 21 minutes
    ============================================================================
    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.808 Mbps 16.412 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.800 Mbps 16.383 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 22.0 dB 20.4 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 10.1 dBm 19.1 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 3.7 dB 4.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.359 Mbps 26.210 Mbps
    ============================================================================

    ADSL Counters

    Downstream Upstream
    Since Link time = 21 min 3 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 5 0
    ES: 5 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Latest 15 minutes time = 7 min 10 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 2 0
    ES: 2 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 3 0
    ES: 3 0
    SES: 0 0
    UAS: 66 66
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Latest 1 day time = 22 min 10 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 5 0
    ES: 5 0
    SES: 0 0
    UAS: 66 66
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Previous 1 day time = 0 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Total time = 22 min 10 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 5 0
    ES: 5 0
    SES: 0 0
    UAS: 66 66
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    ==================================================================



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ronaldinho26 -- 13 Ekim 2017; 15:42:51 >




  • Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık iki hafta oldu. Hattıma yüksek hızda internet VDSL tanımlanmış. İki hafta önce müşteri hizmetlerini aradım. Sistemden kontrol edildi. VDSL ye geçiş yaptım. Yeni VDSL modem aldım. Ama hala ADSL sinyali gelmekte. Onlarca arıza kaydı bıraktım. Sorun nerede diye. Portmu yok, hatmı yok, kablo mu yok ne var ne yok, hiçbir geri dönüş almadım. Üstelik şimdi kullandığım ADSL de sürekli kopmalar meydana gelmeye başladı. Şimdi yine Türk Net müşteri temsilcisine arıza kaydı açtırdım. Bekleyeceğiz sabırla cevap verilecek günü....Saati....
  • lordofrock84 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizde yaşadığınız sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. GSM numaranızı PM üzerinden iletirseniz işlemlerinizi kontrol edip tarafınıza detaylı bilgi verebilirim.
  • batmanzek B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı sorgunuzuhttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ web sitemiz üzerinden yapabilirsiniz.
  • BarışAbut B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzun neyden kaynaklandığını anlayıp çözüme ulaştırmak için size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gün içerisinde TT ekipleri geldi çeşitli ölçümler yaptıktan sonra iç tesisatta sorun olduğunu söyleyip kabloyu iptal ettiler ve ankastreden kablo çekmemi söylediler ordan ölçüm yapıldığında hat değerlerim gayet iyi ve sağlıklı çıktığını söylediler kısa zamanda yapacağım umarım olumlu sonuca ulaşırım.
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:8:44 >
  • Aslında keşke müşteri hizmetleride itici ve mesafeli olan kurumsal dil kültüründen kurtulsa daha halk ağzıyla
    robotic olmayan söylemler ile ilerleseler.
    Yaptıkları atılımda iletişim ve müşteri şikayet yönetiminide gözden geçirirlerse çok güzel olur ben çok beğendim peşinizdeler isimli maili
  • Yapa'nın ne durumda olduğunu ne zaman bölgemize geleceğini nereden göreceğiz? Buraya diğer konuya yazdım cevap vermediniz. Online işlemlerdeki canlı desteği kaldırmışsınız. Telefonla müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalıştım ona da bağlanamadım ne yaptıysam. Ne oldu çağrı merkezini komple iptal mi ettiniz?
  • Merhaba arkadaslar,

    10 gundur evraklarim okey.

    Turk telekomdan hattimi kendilerine tasidilar.

    Interneti hala baglamadilar.

    Bu forumdan gordu. Turkneti ve yeni goren arkadaslara tavsiyem, GORMEYIN BU KONUYU.

    evraklarimi 14 TL ye gonderdim. 10 gundur internetim yok.

    Cagri merkezi mukemmel hemen telefona cikiyor Call Center. Ama iste LAF VAR ICRAAT YOK.



    Sizin icin icraat onemli ise, onerim kesinlikle bulasmayin.



    Kac kere not biraktim kimse aramiyor! Burada ve internette her yerde elimden geldigi kadar kotuleyecegim.



    Gercekten konusabilecek bir yetkili yok firmada. Full call center.



    Osmanustalar@gmail.com

    Mail adresim zaten telefon numarama ulasarak belki buradan bir yetkili ararda, BIZ BECERIKSISIZ. OZUR DILERIZ. FARKLI BIR SERVISE GECIN, BIZ YAPAMIYORUZ. Dese bile adam yerine koyuldugum icin onur duyarim



    Saygilar

    Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 808809810811812
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.