Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (753. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.719
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 751752753754755
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, ben size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Başvuruyu yaptık, evrakları kargoladık diyelim. Sonra ne oluyor ? Telekom gelip kablo mu çekiyor ? O kabloyu eve uzatıyorlar mı ? Elektrikçi falan getiremem ben maalesef.

    Biri tüm süreci yazarsa çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    Aman aman Türknet mi bidaha mı Allah kurtarsın 1 değil 10 ay bedava deseler bidaha bu firmaya bulaşmam 2 haftayı aşkın süredir sinyal yok çözemiyorlar. ben Göknet te evraklardan sonra 1 günde internetim bağlandı.
  • Atakan3595 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmet alacağınız hat kablosu santral dolabınızdan ankastre kutunuza kadar TT ekipleri çekmektedir. Ankastre kutunuzdan sonra hattınızı ev içi tesisatınıza bağlatmak sizin sorumluluğunuzdadır. Bağlayabilirseniz siz, bağlayamazsanız ise elektrikçi yardımıyla kısa bir işlemle hizmetinizi bağlatabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmet alacağınız hat kablosu santral dolabınızdan ankastre kutunuza kadar TT ekipleri çekmektedir. Ankastre kutunuzdan sonra hattınızı ev içi tesisatınıza bağlatmak sizin sorumluluğunuzdadır. Bağlayabilirseniz siz, bağlayamazsanız ise elektrikçi yardımıyla kısa bir işlemle hizmetinizi bağlatabilirsiniz.

    Teşekkürler yanıt için. Ama biraz daha ayrıntı istiyorum mümkünse. TT ekipleri kabloyu çekti diyelim, ev içi tesisata bağlantıyı nasıl yapacağız ? Bunu için bir fotoğraf, anlatım vs. var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uygun bir aninda ozel mesajlari kontrol etsen nasil olur @@TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ch4ylak -- 12 Eylül 2017; 16:14:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ch4ylak kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden cevap verilmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokuu

    Sayın TurkNetDestek yetkilisi akn kullanımım 111 gb olduğu halde bu sabah cep telefonuma 150 gb kotayı aştığım ve hızımın 16 mbps ye düşürüldüğü bilgisi geldi.Akşam baktığımda ise bunun doğru olduğunu görüyorum.Akn hesaplamasında yapmış olduğunuz hesaplama hatasının ve hızımın tekrar düzeltilmesini rica ediyorum.Online destek kaydı da oluşturmuş bulunmaktayım.Özelden müşteri no'mu verebilirim.
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ


    EDiT: 12 Eylül 2017 8:50 itibariyle yeniden aynı mesaj gelmiş ve benim akn hala 150 gb altında.Bunun nedenini ve aynı mesajı neden tekrar gönderildiğini anlayamadım!Ayrıca hızım da gün içi 16 mbps ye düşürülmüş durumda hala...

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    Sorun şu benim de başıma geldi bu olay.

    Diyelim 111 GB'da sınız. Gece 2 den sonra örneğin 50 gb download ettiniz. Yarım saat sonra o 50 gb Gündüz downloadına ekleniyor tak oldu mu sana 161 gb kota. Sistem bunu kota aştı diye algılayıp hemen hızını düşürüyor. Sonra bu sistem belli bir süre sonra o 50 gb'ı gece download'ına ekliyor ve kotan yine 111 gb'a dönüyor.

    Ama AKN'ye takılan hızın geri gelmiyor. Bunu müşteri hizmetlerini arayıp detaylı açıkladım bir kulaktan girip bir kulaktan çıkyıor işte. Tamam efendim ilgileneceğiz efendim klasik cümleler. Ne ilgilenen var ne düzelen birşey.

    Sorun gece yapılan download'ın ilk gündüz kısmına eklenmesi. Direk gece kısmına eklense bu sorunlar yaşanmayacak.




  • Ciddi olarak abonelik düşünüyorum, sorduğum gayet basit bir soru, gördüğünüz halde yanıtlamıyorsunuz. Destek hesabı ne işe yarar o zaman ? Sizden bir halt olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amin hocam .ALLAH yardımcı oldukdan sonra sırtımız yere degmez yeterki ALLAH yardımcı olsun .sorununuzun kaynagini tespit etmek gerekir oncelikle .modem kaynaklida olabilir baska birseyde olabilir bilemiyorum. Turknet ilgilenir diye dusunuyorum Umarim sorununuz cozulur.



    benim telefon hattim duvara takili 11 yildir ayni yerde duruyor modem,telefon turknetdeyken de ttnetdeyken de.



    sayet turknete gecince internetsiz kalirsam veya internetde problem yasarsam sorunun kaynagini tespit etmem icin müneccim olmama veya kara kara düsünüp acaba niye internetim yok diyerek üzülüp aylarca boşa zaman kaybı yasayacagimi pek sanmiyorum.dedigim gibi telefon tesisatindan yana bir kuskum yok eger turknete gecince sizin anllattiginiz tarzda sorun yasarsam belki en fazla 1 hafta tahammul edebilirim oda belki yani sonrasinda hersey bir iptal faxina bakar



    benim gibi siz de kullandiginiz telefon ve internet hattinimi tasidiniz yoksa sıfırdanmı basvuru yaptiniz hocam ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorunu ben de yaşadım. Konudaki yetkili destek kaydı açtı, hızı yükselttiler 1 - 2 gün sonra. Sistemde sorun var demek ki. Her seferinde böyle uğraştırmazlar umarım.
  • spartakuez kullanıcısına yanıt
    Ben 22 Ağustos da Göknet aboneliğim bitti Türknet e geçtim önceden internetim vardı . O günden beri hem telefon da hemde canlı destek hattından çok arıza kaydı oluşturdum. İlgilenmiyorlar abonelik içinde faks kabul olmuyor önce bildireceksin kayıt oluşacak 5 gün içerisinde faks göndereceksin. Onunla da doğru düzgün ilgilenmiyorlar çok araman lazım 2 haftayı geçkin sürekli olarak arıyorum canlı destek yazıyorum bir gelişme alamıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstelik hiç internetim yok bu ay için önceden fatura kesiyorlar 59.99 TL fatura ödemem gerekiyor. Almadığım hizmet için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TTNET İLE ALDIĞIM 11 MBPS HIZ 8 OLDU
    TTNET İLE ALDIĞIM 25 PİNG 45 OLDU

    HİÇ BULAŞMAYIN REZALET

    ilgilenicez falan dediler 2 gün sonra mesaj geliyor yapılan tespitler sonucu
    hattınızda sorun bulunamamıştır falan aesdklfajjelkft aralıkta ayrılıcam bu rezillerden
  • kurulumdan 10 gün sonrasına kadar hala internet sorunu çözülmeyince iptal başvurusunda bulunmuştum.iptal ettim. şimdi bir de fatura göndermişler. bir aylık kullanım için. hangi bir aylık kullanım. bu kadar rezillik olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademakar

    Üstelik hiç internetim yok bu ay için önceden fatura kesiyorlar 59.99 TL fatura ödemem gerekiyor. Almadığım hizmet için.

    merhaba bu kadar memnun kalmadığınız turk.net i neden iptal ettirmediniz ?? ilk ay beğenmezseniz paranızı iade diyor zaten.
    ilk abonelikte bende sorun yaşadım 15 günde çözüldü sorunum 2 kez nakil yaptırdım yine sorunla karşılaştım ama çözüldü buradaki turknet adına sorunları çözmeye çalışan arkadaşa ayrıca teşekkür ederim ilgisinden dolayı bu gün yeni bir abonelik alsam yine ilk tercihim TURK.NET olur.
  • Siteden üyelik işlemlerini hallettim, yarın evrakları kargoya veriyorum, bekleyip göreceğiz bakalım süreç nasıl işleyecek.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Konu ile alakalı sizden tarafıma hiçbir bilgi ulaşmadı.Ay sonuna kadar idare edebilirim ama gelecek ay da bu şekilde olursa
    sıkıntılı bir durum.Arkadaşın da dediği gibi sanırım gece kullanımı gündüz kullanımına dahil edilmiş gibi sistem algılıyor fakat sistem bunu düzeltse de hız sorunu düzelmiyor.
  • Söylediklerinize aynen katılıyorum +1..Bu durumda bizler için akn 100-110 gb gibi :)
  • Valla ilginç cevaplar alıyorum. Sabah akşam 6 ya kadar 30 40mbps alıyorum 6 dan sonra 10 13 mbps. Aradığımda tesisatınızda sorun var diyorlar.
    Ulan sabah sorun yok akşam kablolarmı düğümleniyor ?
    Bu ayı kullanıp ücretini ödeyip telekoma geçicem.
  • 
Sayfa: önceki 751752753754755
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.