Bildirim
Turk.Net'i herkese överken başıma gelenler, ÇÖZÜLDÜ
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Neden 30-31 ekim'e bıraktınız anlamadım.Böyle bir sorunla karşılaşabileceğinizi tahmin etmeliydiniz.Gününde işlem yapanda bile sorun olabiliyorken! -
Sorun Kasım ayının fatura edilmesi değil sadece. Dondurulmuş hat üzerine Aralık, ocak, şubat, mart ve nisan ayına da fatura çıkaracaklar. Çünkü hattımı dondurdukduklarından kendilerinin bile haberi yok!! Paylaştığım resimlere bakın. Bir resimde MH hattımı dondurduklarını yazarken diğerinde sistemde rastlanilmadığını yazmıştır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam sen hazırnetten türknet e geçen kişiydin di mi ? port yok sorununa karşın ?? -
evet forum ölücüsü dedikleri benim. Fakat bu defa beni aşıyor, sanırım MH hat dondurma işlemini yapmayı unuttu, durumdan bu anlaşılıyor, bu yüzden facebooktan olsun, sitelerindeki destekten olsun sistemlerinde hat dondurma işlemi olmadığını söylüyorlar. Halbuki ekran görüntüsü bile var. BTK'ya ekran görüntüleri ve yazışmalar ile başvurmadan önce son bir destek kaydı açtım. Bu arada speednet için iyi diyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ortada maddi zararınız var, defalarca destek kaydı açmak yerine btk ve thh'ye vakit kaybetmeden başvurun bence. Destek kaydını bir kere açarsınız, baktınız anlamıyorlar tüm yasal haklarınızı kullanırsınız. -
speednet değil de netspeed olması lazım. Ev telefonu hizmeti olmadığı için şimdilik düşünmüyorum. Voip firmalarının da fiyatları fırlamış yoksa 100mbps 200 akn 58 tl + voip düşünüyordum. Sol sadece sip satış yapmıyor yoksa en ucuz o 300 dk 16 tl -
bimcell 250 dk 12 lira 500 dk 14 lira voip'den daha ucuz, data harcaması da yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 25 Aralık 2017; 12:50:16 > -
hocam evde cep telefonu çekmediği için hala açık yoksa evde 500 dk dan aşağı telefon yok. Bir de ev telefonu numarası jilet gibi 216 xxx 6464 ben bunu bırakmam. Bir ara bunun 0541 xxx 6464 u alacaktım o kadar taktım (aslında 543 istiyorum ama dolu 541 in tuşlaması kolay da vodafone 150 tl istiyor altın numara) -
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Ben ilk defa fatura konusunda, hizmet işleyişi konusunda bu kadar çok hata yapan, mağdur eden, yetersiz bir şirket ile karşılaştım.
BTK'ya başvurup delil olarak destek no ve ekran görüntüsünü ekleyin. 15 gün içinde cevap gelmezse 16. gün Bimer ve Cimer üzerinden BTK'nın görevini yapmadığını, şirketin yasal cevap süresini aştığını yazarak şikayet edin. Ortalama 3-5 gün sonra bimer veya cimer başvurunuzu BTK'ya gönderir ve Türknet de durumu düzeltip geri iade işlemlerini başlatır. Çok büyük ihtimalle sorununuz böyle çözülecek. İstisna olarak çözülmezse tht başvurursunuz ve geri iadenizi alırsınız.
Benim BTK'ya gönderdiğim şikayetler 20 günü geçmesine rağmen çözülmüyordu. Bu durumu bimer ve cimer'e yazdım. Ortalama 3-5 gün içerisinde BTK'ya bildirip hemen çözdüler.
Normalde iki gün içinde destek yolu ile çözülebilecek sorunları bu kadar uğraş ile çözmek gerçekten üzücü. Ve kendi hataları yüzünden insanları yalancı durumuna düşürüyorlar. Kendilerine çeki düzen vermeleri gerekiyor. Yoksa çok ağır cezalar yiyecekler muhtemelen. Yılbaşından sonra düzelteceğiz diyorlar ama hayırlısı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Teşekkürler. Epey zamandır bekledikten sonra şu anda bahsettiğiniz işlemleri yapıyorum sonucunu buradan paylaşacağım. -
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X