Şimdi Ara

Turk.Net'i herkese överken başıma gelenler, ÇÖZÜLDÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 6 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • turgay75x (5 mesaj) kütahyalı_ramazan (3 mesaj) Dr. Boone (2 mesaj) abrooke139 (1 mesaj) #Ramazan (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba sayın arkadaşlar ve sayın ilgili yetkili kişiler,

    Turk.Net ailesini seviyoruz fakat biri bana bunu açıklasın.

    Hattı dondurduğum halde bana fatura kestiler, dondurduğum, çevrimdışı olduğum için kullanmadığım hattıma açtığım destek kaydına aldığım cevap "Sms Gönderildi : Değerli Müşterimiz; Sistemlerimizde herhangi bir dondurma işleminize rastlanmamıştır. İyi günlerde kullanmanızı dileriz. Saygılarımızla"

    Dondurduğum kapalı hat için şikayette bulunuyorum "İyi günlerde kullanmanızı dileriz." cevabını alıyorum.

    Detaylar;

    30 ekimde MH'ni aradım. O zamanlar telefonla kolay ulaşılabilir bir MH vardı.
    Hattımı dondurma talebinde bulundum. (14959043 numaralı 30.10.2017 tarihli 19:55:05 saatindeki Destek Talebi)
    31 ekimde MH'in beni telefonla arayıp onay alması sonucu bu onay turk.net web sitesi destek kaydına da düştü.

    (((06.01.2018 EDIT: ALTTAKİ EKRAN GÖRÜNTÜSÜNÜN ALINDIĞI DESTEK KAYDI ŞİKAYETTEN SONRA TURK.NET SİTESİNDEKİ ONLİNE İŞLEMLER MENÜSÜNDEN NASIL OLDUYSA KAYBOLMUŞTUR!!! ARTIK LOGIN YAPTIĞIMDA GÖREMEMEKTEYİM. HUKUKİ DURUMLARA KARŞI TEDBİR AMAÇLI OLARAK ARŞİVLEDİĞİM DESTEK KAYITLARININ EKRAN GÖRÜNTÜLERİ İLE BTK'YA ŞİKAYET AÇILMIŞTIR.
    AYRICA MH bu destek kaydına işlem girişi yapmadan birkaç dakika önce saat tam 16:55'te beni aramış ve 1:49 dakikalık görüşmeden sonra bu kayıta 6 aylık dondurulma notunu düşmüştür. Arama kaydı arşivimde mevcuttur, hukuki durumda telefon şirketinden de istenebilecektir.
    08.01.2018 EDIT: Uzun süre bekledikten sonra facebook messenger üzerinden 06.01 tarihinde ücret iadesini hatırlattım. Bunun üzerine Turk.Net online işlemler menüsüne yeni bir internet arızası destek kaydı düştü. 2 gün sonra mevcut olmayan ve benim açmadığım internet arızası için türk telekom'dan aradılar. Arayan kişiye arıza olmadığını, turk.net'in kendi kendine arıza kaydı açtığını söyledikten sonra hattımın aktif olup olmadığını sormam üzerine hattımın AKTİF olduğunu söyledi. YANİ TURK.NET HAT DONDURMA TALEBİMİ ONAYLADIKTAN SONRA TÜRK TELEKOM'A BİLDİRMEYİ UNUTMUŞ!!! şikayetim üzerine online işlemlerdeki destek kaydı bile buhar oldu, öyle bir kayıt HİÇ AÇILMAMIŞ gibi.
    16.01.18 EDIT: BTK'ya ekran görüntüleri ile açtığım şikayetten yaklaşık 1,5 hafta sonra Turk.Net aradı, internet dondurma işleminde sorun oluşmuş olduğunu yeniden donduracaklarını, dondurma talimatı verdiğim tarihten bugüne kadar olan kesintilerin iade edileceğini bildirdiler. Umarım iade işleminde sorun olmaz. Turk.Net'e çözüm ürettiği için teşekkür ederim.)))






    22. aralıkta destek kaydı sonucu MH'nden aldığım cevap:



    Bu da bilmeyenler için dondurma işleminin turk.net tarafından resmi açıklaması, Şikayetvar isimli sitede Turk.Net yetkilisinin bir şikayete yazdığı cevap, dondurma ve faturalandırma şeklini açık açık kendileri izah ediyor. (https://www.sikayetvar.com/turknet-hat-dondurma-sorunu)


    31 ekimde dondurduğum hattan Müşteri Hizmetlerinin haberi yok. Bari şikayet gelince öyle hemen cevap yazacağınıza önce haklı mıyım, durum nedir ona bir baksaydınız. Ayrıca web sitesindeki destek kaydında belirtildiği gibi bir SMS de gelmedi. Belki de benim hattım yerine başka bir aboneye bakıp, dondurma kaydı olmadığını görüp bir de o aboneye mı SMS atmış olabilir misiniz? Neyse, müşteri hizmetlerine zahmet olmasın diye kendi sitelerinden ekran görüntülerini buraya koyuyorum.

    Ben fatura ödeyeceksem hattı niye dondurayım. Bana gecenin ikisinde bu mesajı yazdıran yetkililer. Lütfen konuyla ilgilenin, bu müşterinizi daha fazla yormayın.

    TURGAY Ö.
    abone no:2427476313
    KONUYLA İLGİLİ YENİDEN 15636390 NUMARALI DESTEK KAYDI AÇILMIŞTIR VE MH'NDEN CEVAP BEKLENMEKTEDİR (((EDİT: 06.01.18 İTİBARİYLE ARTIK BTK'DAN CEVAP BEKLENMEKTEDİR.)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turgay75x -- 16 Ocak 2018; 17:45:0 >



    |
    |




  • Neden 30-31 ekim'e bıraktınız anlamadım.Böyle bir sorunla karşılaşabileceğinizi tahmin etmeliydiniz.Gününde işlem yapanda bile sorun olabiliyorken!

  • Sorun Kasım ayının fatura edilmesi değil sadece. Dondurulmuş hat üzerine Aralık, ocak, şubat, mart ve nisan ayına da fatura çıkaracaklar. Çünkü hattımı dondurdukduklarından kendilerinin bile haberi yok!! Paylaştığım resimlere bakın. Bir resimde MH hattımı dondurduklarını yazarken diğerinde sistemde rastlanilmadığını yazmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    abrooke139 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • hocam sen hazırnetten türknet e geçen kişiydin di mi ? port yok sorununa karşın ??

  • evet forum ölücüsü dedikleri benim. Fakat bu defa beni aşıyor, sanırım MH hat dondurma işlemini yapmayı unuttu, durumdan bu anlaşılıyor, bu yüzden facebooktan olsun, sitelerindeki destekten olsun sistemlerinde hat dondurma işlemi olmadığını söylüyorlar. Halbuki ekran görüntüsü bile var. BTK'ya ekran görüntüleri ve yazışmalar ile başvurmadan önce son bir destek kaydı açtım. Bu arada speednet için iyi diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Ortada maddi zararınız var, defalarca destek kaydı açmak yerine btk ve thh'ye vakit kaybetmeden başvurun bence. Destek kaydını bir kere açarsınız, baktınız anlamıyorlar tüm yasal haklarınızı kullanırsınız.
    |
    |
    turgay75x kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • speednet değil de netspeed olması lazım. Ev telefonu hizmeti olmadığı için şimdilik düşünmüyorum. Voip firmalarının da fiyatları fırlamış yoksa 100mbps 200 akn 58 tl + voip düşünüyordum. Sol sadece sip satış yapmıyor yoksa en ucuz o 300 dk 16 tl

  • bimcell 250 dk 12 lira 500 dk 14 lira voip'den daha ucuz, data harcaması da yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 25 Aralık 2017; 12:50:16 >

  • hocam evde cep telefonu çekmediği için hala açık yoksa evde 500 dk dan aşağı telefon yok. Bir de ev telefonu numarası jilet gibi 216 xxx 6464 ben bunu bırakmam. Bir ara bunun 0541 xxx 6464 u alacaktım o kadar taktım (aslında 543 istiyorum ama dolu 541 in tuşlaması kolay da vodafone 150 tl istiyor altın numara)
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun. Ben ilk defa fatura konusunda, hizmet işleyişi konusunda bu kadar çok hata yapan, mağdur eden, yetersiz bir şirket ile karşılaştım.



    BTK'ya başvurup delil olarak destek no ve ekran görüntüsünü ekleyin. 15 gün içinde cevap gelmezse 16. gün Bimer ve Cimer üzerinden BTK'nın görevini yapmadığını, şirketin yasal cevap süresini aştığını yazarak şikayet edin. Ortalama 3-5 gün sonra bimer veya cimer başvurunuzu BTK'ya gönderir ve Türknet de durumu düzeltip geri iade işlemlerini başlatır. Çok büyük ihtimalle sorununuz böyle çözülecek. İstisna olarak çözülmezse tht başvurursunuz ve geri iadenizi alırsınız.



    Benim BTK'ya gönderdiğim şikayetler 20 günü geçmesine rağmen çözülmüyordu. Bu durumu bimer ve cimer'e yazdım. Ortalama 3-5 gün içerisinde BTK'ya bildirip hemen çözdüler.



    Normalde iki gün içinde destek yolu ile çözülebilecek sorunları bu kadar uğraş ile çözmek gerçekten üzücü. Ve kendi hataları yüzünden insanları yalancı durumuna düşürüyorlar. Kendilerine çeki düzen vermeleri gerekiyor. Yoksa çok ağır cezalar yiyecekler muhtemelen. Yılbaşından sonra düzelteceğiz diyorlar ama hayırlısı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >





  • Teşekkürler. Epey zamandır bekledikten sonra şu anda bahsettiğiniz işlemleri yapıyorum sonucunu buradan paylaşacağım.
    |
    |
    #Ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Avukata danıştıktan sonra ilk aşamada BTK'ya bu şekilde bir şikayette bulundum. Umarım daha hızlı çözümlenir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turgay75x -- 6 Ocak 2018; 20:31:38 >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.