Şimdi Ara

Türk Net destek saçma olaylar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarhur

    15 gündür nakil bekliyorum türknet için, hala yapılmadı, üstelik nakil istediğim adres 2 ay öncesinde türknet bağlantısı olan bir adres her arayışımda yapılıyor deniyor hiç bir şey yapılmıyor.

    tel: 0216 397 09 85

    hala internet açılmadı, türknet e aboneliğim ve açılması 5 gün sürmüştü, nakil ise 17 gündür yapılamıyor, nasıl bir saçmalıktır!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarhur S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Nakil aşamasında yaşadığınız sıkıntıdan dolayı üzgünüz.

    Nakil işlemlerinde daha önce kullandığınız numaranın taşınması ve nakil olan bölgede müsait altyapının olmaması gibi nedenlerden dolayı bizden kaynaklı olmayan gecikmeler zaman zaman yaşanabilmektedir.

    Ancak biz ilgili kurumlarla hızla irtibata geçirip işleminizi hızlandırmak için gerekli görüşmeleri sağlayacağız.Buunun için GSM numaranızı PM üzerinden rica edebilir miyiz? En kısa zamanda tarafınıza nakil işleminizle ilgili bilgilendirme yapılacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    nakil gidecek olan adres 1,5 ay önce türknet kullandığım adrestir, altyapı sorunu da yoktur. Durum böyle olduğu halde 17 gündür icraat yok. Hep aynı cümleler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rezillik ya turknet bi sorun çıkana kadar herşey iyi gider sorun çıktıgında başına belayı aldın demektir
  • 18 gündür nakil bekliyorum, nakil işlemini yapacak personel Türk Telekom personeliymiş, Türk Telekom un bilerek yaptığını düşünüyorum, Türknet in ilgisizliği ve Türk Telekom un yavaşlığı birleşince böyle oluyor demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarhur S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşteri numaranız PM üzerinden konuştuğumuz için tarafımızda mevcuttur. Biz ilgili kurumlarla hızla irtibata geçirip işleminizi hızlandırmak için gerekli görüşmeleri sağlayacağız. En kısa zamanda tarafınıza nakil işleminizle ilgili bilgilendirme yapılacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 18 Temmuz 2017; 11:52:46 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 29 Haziran da nakil talebinde bulundum hala internet açılmadı, bu nasıl rezillik, üstelik 2 gün önce arandım, 2 gün içinde açılacak denildi hala açılmadı tam bir saçmalık. Hep aynı laflar "süreci hızlandırıyoruz", "ilgili birime iletildi" vıdı vıdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarhur S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konu takibimizde olup işlem sonunda sizinle iletişime geçeceğiz. Nakil olduğunuz için işlemleriniz biraz uzun sürdü bunun farkındayız ancak TT kaynaklı sorunlar ile karşılaşıldı.
  • sarhur S kullanıcısına yanıt
    29 Haziran da nakil talebinde bulunduğuma ve 21 gündür internetim açılmadığına ilişkin olarak 20 Temmuz günü saat 10.55 saati itibariyle aranmış bulunmaktayım. Verilen bilgide sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğu, kentsel dönüşüm nedeniyle yoğunluk olduğunun Türknet e bildirildiği, 21 günlük nakil süremden daha uzun nakil süreleri olan müşterilerin olduğu tarafıma bildirildi. 21 gündür ancak nakil yapılabilmesi öncelikle Türknet in ayıbıdır. Türknet firması Türk Telekom üzerinde gerekli kontrol ve denetim yetkilerini yeterli özen ve dikkatle kullanmamıştır. İkinci ayıp ise Türk Telekom un ayıbıdır. Türk Telekom un gecikme mazeretlerinin bilerek ve planlı yapıldığını düşünüyorum. Türknet gerekirse yasal haklarını kullanmalı ve bu tip olayların önüne geçebilmeliydi. Bir şirket plan ve yönetim faaliyetlerini dahi beceremiyor ise ömrü uzun olmayacaktır. Umarım Türknet müşterisi olarak böyle durumlara tekrar düşmem ve Türknet kendini geliştirerek diğer servis sağlayıcılara sağlam bir rakip olur, tüketiciler için bir seçenek daha çıkar, rekabetçi piyasa içinde tüketici için olumlu şeyler olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerose

    Hocam bu hat değerlerine 25 veya 30 mb hız alıyorum. Bana 75 mb hız tanımlı. Vodafone dan türk nete geçtim. Her ikisi de aynı. Neden 75 i bulamıyorum sizce

    Türk Net destek saçma olaylar

    Speedtest ile 75i bulamasam da idm ile bulabiliyorum.ilginç

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi powerose -- 21 Temmuz 2017; 12:56:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • powerose P kullanıcısına yanıt
    Test yapılan sunucunun yoğunluğuna göre sonuç değişebiliyor. Mesela bende tt sunucusuna test yaptığımda daha hızlı gözükürken, turkcell sunucusunda felaket düşük çıkıyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.