Şimdi Ara

TURK.NET Bağlayamadığı İnternete Fatura Gönderiyor RESİMLİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vizarali061

    Taşıma yaptınız ve Türknet aboneliginiz nasıl iptal olmaz. Böyle birşey oluyorsa şimdiden iptal dilekçesi yazayım. (Netspeed taşıma işlemi yaptım)

    Konuyu açan arkadaşla benzer sorunları ben de yaşadım. Firma kesinlikle iyi niyetli değil. Türknet'in hizmet anlayışını özetleyecek olursam;

    - Eğer herhangi bir sorun çıkmazsa, verdikleri hızı uygun fiyata kullanabiliyorsunuz.
    - Herhangi bir sorunla karşılaştığınızda, sorunu iletebileceğiniz birini bulabilmek çok zor.
    - Sorunu iletecek birini bulduğunuzda, yalan söylemeye ve her suçu mutlaka Turk Telekom'a atmaya çalışıyorlar.
    - Eğer ilk şikayetinizde görüştüğünüz kişiden sonra başka bir kişi ile görüşürseniz, birincisinin söylediği yalandan habersiz bir şekilde, yeni bir yalanla sizi avutmaya çalışıyor. Bu durum, sonra ki her çalışanda devam ediyor ve aynı sorunla ilgili sınırsız yalanla karşılaşabiliyorsunuz.
    - Sözlü olarak verdiğiniz "Abonelik iptal" talimatı için "İptal işleminizi gerçekleştirdik, siz bize bir de dilekçe gönderin" diyorlar fakat fakslarına başarılı bir şekilde dilekçe gönderebilen, en azından benim çevremde olmadı.
    - İadeli/taahhütlü bir şekilde iptal dilekçesini firmaya gönderdiğinizde, size dönüş yapıp aboneliğinizi iptal ettiklerini söylüyorlar fakat iptal edilen tek şey sizin sistemdeki kullanıcı giriş hakkınız oluyor; faturalar gelmeye devam ediyor.
    - Olmayan hizmete karşılık, aylarca sizden para talep edip, devamında icraya başvurmakla tehdit edip, ardından da dosyayı avukata verdiklerini belirtip, o andan itibaren avukatla görüşmenizi istiyorlar. Avukatlık bürosunun telefonuna bakan herhangi biri yok.
    - Tüm olanları BTK üzerinden şikayet ettiğinizde, sizden alınan parayı o gün iade ediyorlar fakat öyle bir konuşuyorlar ki, sanki size iyilik yapmışlar da siz nankörmüşsünüz. Tabii ne olup bittiğinden haberleri olmadığı için, avukattaki dosyanın durumu ile ilgili hiçbir bilgi vermiyorlar.

    Türknet denilen firma ile herhangi bir noktada sorun yaşarsanız, muhtemelen bu sonuçla karşılaşabilirsiniz. Eğer hakkınızı aramazsanız, aylarca sizden fatura tahsil etmeye devam ederler.

    Hata ya da amatörlük kabul edilebilir durumlardır ama bu firmanın yaptıkları kesinlikle iyi niyet dahilinde değil.




  • way_big W kullanıcısına yanıt
    yukarıda yazdım elını veren hesabı dostum ımdı 10gündür cevap yoksa baglandıkdan sonra ıptal ederkende 30 gün donus yapmazlar sonrada ıptal edınce fatura cıkarırlar genede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    yukarıda yazdım elını veren hesabı dostum ımdı 10gündür cevap yoksa baglandıkdan sonra ıptal ederkende 30 gün donus yapmazlar sonrada ıptal edınce fatura cıkarırlar genede

    Ronaldo nun bile beğenmediği hizmet bana daha söz söylemek düşmüor düşmüyor...

    herkes bilgilensin ben esnafım ne kadar sinir harbi yaşadım , firma çok rahat bizi bağlameyoorrr ne güzel dimi ben para kaybettim duvarları yumrukladım 1 tane muhatap bulamadım
  • bu firma arkadaş gibi çok insanın canını yakıyor. btk ve bimer şikayet ettim bakalım sonuç ne olacak.

    Turknet yetkilisi sahibinizin telefonunu verinde, sadakalarımızı toplayıp verelim. AÇ kalmasın yazık, çalmaya kalkıyor insanların parasını. Seviyorum sahibinizi.
  • TT bulunan hattımı ve internet hizmetimi TürkNet ısrarla araması ve pazarlama faaliyeti sürdürmesi üzerine taşımaya karar verdim.

    TurkNet ile defalarca telefonda konuşma fırsatı buldum. Hizmet taşıması olmadan önce bana NET bir şekilde 1 ay içerisinde memnun olmazsam ücret ödemeyeceğim ve geri gidebileceğim konusunda bilgi aldım.

    TürkNet bana verdiği ilk ay ücretsiz hakkımı kullanarak memnun kalmadığımı ve diğer operatöre geçmek istediğimi söyledim. Buna müsaade edemeyeceklerini, sadece hattımızı iptal edersek bu haktan yararlanabileceğimiz anlatıldı. Defalarca ses kayıtlarını incelemelerini talep ettim ama firma ses kayıtlarını inceleyebiliyoruz. İptal edin hattınızı dediler.

    Aynı hattı şahıs şirketinde kullandığımdan bildiklerinden dolayı taşıma işleminde sorun çıkarıyorlar. Ciddi taciz ederek eski kayıtları dinlemeleri sağladım. Dinledikten sonra üyelik başladıktan 34 gün içinde diğer operatöre geçer isem sorun olmayacağı söylendi. TürkTelekom'a taşıma işlemini başlattım.(TürkNet taşıma işlemini bilerek onaylamadığını söylediler, inanmadım.)

    02.01.2018, 06.01.2018, 09.01.2018, 15.01.2018 Başvurum aynı gün nedensiz yere iptal edildi.

    34 gün geçti ve bana fatura gönderdi.1 ay ücretsiz hakkım dolmadan zamanında firmaya bildirdim. Süre dolmadan taşıma işlemi başlattım. Onay vermedikleri için taşıyamadım ve fatura çıktı.

    Taşıma işlemimi onaylamalarını ve çıkan faturaların iptal etmelerini talep ediyorum. Bu firmalara ceza yok mudur? Nasıl bu kadar rahatlar.

    BTK ve bimer şikayet ettim, buradan da yazdım bakalım ne olacak sonuç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali

    TT bulunan hattımı ve internet hizmetimi TürkNet ısrarla araması ve pazarlama faaliyeti sürdürmesi üzerine taşımaya karar verdim.

    TurkNet ile defalarca telefonda konuşma fırsatı buldum. Hizmet taşıması olmadan önce bana NET bir şekilde 1 ay içerisinde memnun olmazsam ücret ödemeyeceğim ve geri gidebileceğim konusunda bilgi aldım.

    TürkNet bana verdiği ilk ay ücretsiz hakkımı kullanarak memnun kalmadığımı ve diğer operatöre geçmek istediğimi söyledim. Buna müsaade edemeyeceklerini, sadece hattımızı iptal edersek bu haktan yararlanabileceğimiz anlatıldı. Defalarca ses kayıtlarını incelemelerini talep ettim ama firma ses kayıtlarını inceleyebiliyoruz. İptal edin hattınızı dediler.

    Aynı hattı şahıs şirketinde kullandığımdan bildiklerinden dolayı taşıma işleminde sorun çıkarıyorlar. Ciddi taciz ederek eski kayıtları dinlemeleri sağladım. Dinledikten sonra üyelik başladıktan 34 gün içinde diğer operatöre geçer isem sorun olmayacağı söylendi. TürkTelekom'a taşıma işlemini başlattım.(TürkNet taşıma işlemini bilerek onaylamadığını söylediler, inanmadım.)

    02.01.2018, 06.01.2018, 09.01.2018, 15.01.2018 Başvurum aynı gün nedensiz yere iptal edildi.

    34 gün geçti ve bana fatura gönderdi.1 ay ücretsiz hakkım dolmadan zamanında firmaya bildirdim. Süre dolmadan taşıma işlemi başlattım. Onay vermedikleri için taşıyamadım ve fatura çıktı.

    Taşıma işlemimi onaylamalarını ve çıkan faturaların iptal etmelerini talep ediyorum. Bu firmalara ceza yok mudur? Nasıl bu kadar rahatlar.

    BTK ve bimer şikayet ettim, buradan da yazdım bakalım ne olacak sonuç.

    İçindeki umuda hayran kadım benim 1 ay ücretsiz olmasına ragmen fatura çıktı


    pardon pardon geçirdiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teksalih


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmarali

    TT bulunan hattımı ve internet hizmetimi TürkNet ısrarla araması ve pazarlama faaliyeti sürdürmesi üzerine taşımaya karar verdim.

    TurkNet ile defalarca telefonda konuşma fırsatı buldum. Hizmet taşıması olmadan önce bana NET bir şekilde 1 ay içerisinde memnun olmazsam ücret ödemeyeceğim ve geri gidebileceğim konusunda bilgi aldım.

    TürkNet bana verdiği ilk ay ücretsiz hakkımı kullanarak memnun kalmadığımı ve diğer operatöre geçmek istediğimi söyledim. Buna müsaade edemeyeceklerini, sadece hattımızı iptal edersek bu haktan yararlanabileceğimiz anlatıldı. Defalarca ses kayıtlarını incelemelerini talep ettim ama firma ses kayıtlarını inceleyebiliyoruz. İptal edin hattınızı dediler.

    Aynı hattı şahıs şirketinde kullandığımdan bildiklerinden dolayı taşıma işleminde sorun çıkarıyorlar. Ciddi taciz ederek eski kayıtları dinlemeleri sağladım. Dinledikten sonra üyelik başladıktan 34 gün içinde diğer operatöre geçer isem sorun olmayacağı söylendi. TürkTelekom'a taşıma işlemini başlattım.(TürkNet taşıma işlemini bilerek onaylamadığını söylediler, inanmadım.)

    02.01.2018, 06.01.2018, 09.01.2018, 15.01.2018 Başvurum aynı gün nedensiz yere iptal edildi.

    34 gün geçti ve bana fatura gönderdi.1 ay ücretsiz hakkım dolmadan zamanında firmaya bildirdim. Süre dolmadan taşıma işlemi başlattım. Onay vermedikleri için taşıyamadım ve fatura çıktı.

    Taşıma işlemimi onaylamalarını ve çıkan faturaların iptal etmelerini talep ediyorum. Bu firmalara ceza yok mudur? Nasıl bu kadar rahatlar.

    BTK ve bimer şikayet ettim, buradan da yazdım bakalım ne olacak sonuç.

    İçindeki umuda hayran kadım benim 1 ay ücretsiz olmasına ragmen fatura çıktı


    pardon pardon geçirdiler

    sahibi açmış doyurmak lazım. Sadakalarımı topluyorum yazık adama :D




  • teksalih kullanıcısına yanıt
    Faturayı öde kanıtlarınla birlikte online olarak Turkiye.gov.tr üzerinden tüketici hakem heyetine gönder kısa sürede sonuçlanır.

    Türknet hakkında sonuçlansın bariz konu açacağım rezalet bir firmaya döndü.
  • Kardeşim tükem heyeti btk dahi şikayeti yazdım firma millet uğraşmaz diye alışmış cevap vermeye bile tenezzül etmiyor


    faturayı neden ödeyecekmişim bir elimle verip diğer elimle gerimi isteyeceğim

    Mahkemeye kadar taşıyacağım bu durumu

    dikkat ederseniz foruma artık pek uğrayamıyoruz diyorlar arkadaşını getir kampanyasından bile bana ücretli kullandırmışlar reziilik 1 değil 1000 olmuş
  • TURK.NET Bağlayamadığı İnternete Fatura Gönderiyor RESİMLİ

    Müstehak.
  • Banada çıkarttılar başvuru yaptım iptal etmişlerdi. Bende iletişim konusundan dolayı iptal ettirmiştim. Bağlantıda akşam saatlerinde ping sorunu hariç sorun yaşamadım, 50mbit hız kullanmıştım 2 ay.
  • by_cyberia kullanıcısına yanıt
    Nereye başvuru yaptınız ?
    Muhattab bulabildiniz mi?
    Benim internet ve telefon da geçen yaz (2018) 30 temmuzda kesildi. Oyalama mesajlarından sonra ne zaman yapılacağı belli değil Türktelekom alt yapıya bakıyor o halledecek türü mesaj atınca ben de kablonete geçtim. Ağutosta gelen faturayı da ödedim. Aylar sonra tekrar fatura kesmişler. Alacak takip bürosuna vermişler öde diye tutturdular ben de kullanmadığım aya ait faturayı ödemem dedim.
    Şimdi nereye başvurmam gerekiyor siz nasıl hallettiniz ?
    Teşekkürler
  • FrigoAlaska F kullanıcısına yanıt
    Turk netin kendi sitesinden üye girişi yapıp oradan mesaj attım. DÖnüş yapıpı iptal ettiler.
  • by_cyberia kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
    Bir deneyelim bakalım pek ümitli değilim ama. Çünkü benim üyeliğim vardı iptal etmişler giremiyorum artık.
  • FrigoAlaska F kullanıcısına yanıt
    TURK.NET Bağlayamadığı İnternete Fatura Gönderiyor RESİMLİ@FrigoAlaska
  • FrigoAlaska F kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki şekilde bir şikayet mesajı yazdım yeniden şifre alıp fakat gönderttirmiyor. Şeçim yaptıramayıp kalıyorum. Ama sonuna kadar itirazımı sürdüreceğim
  • by_cyberia kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler dostum işe yaradı.
    Mesajı destek kısmından yolladım dönüş yapıp iptal edildi mesajı yolladılar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.