|
15 Kasım 2021 de ücretini ödediğim iki katlı ranza. Baskılarım sonucu zor bela 18 Aralıkta teslim edilmiştir. Bu süre zarfında fazlasıyla iletişim sıkıntısı yaşamış bulunmaktayım. 20 aralıkta kuruldu sonra ürünün çok sağlam olmadığı, yatak arasında 10 cm enli delik bulunduğunu (bunu bilerek yatak nefes alsın diye bırakmışlar çok saçma) yatağın sallandığını belirttim. Bana parça yollanacağını söylediler. Bugün şubat 17 si hala yok. Üstüne çalışanlarda bir egoistlik var. Konuşma kayıtları mevcut. T. Hakem Heyeti'ne Ürünü iade edilmesi için, yasal yollar ile ücretini faiziyle geri alacağım. Avukatım konuyu takip edecektir. Turem mobilya ve alvers Group bilsin ki her platformda bu konuyu dile getireceğim. Tüketici olarak bu firmalardan uzak duracağım.. Firma olarak turem ve alvers aynı firma. Ve dikkat ediniz facebook ta paylaşımlarda yorumları kapalı . Insgtram da aynı şekil. Olumsuz yorum yaparsanız hemen sayfadan engelliyorlar kullanıcıları. Alış-veriş yapacaksanız özellikle detaylı araştırma yapmanızı tavsiye ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






