benim lpg'li kartalım var paramda nerede takılıo bu turbo ?
quote:
Orjinalden alıntı: xbox360_
quote:
Orjinalden alıntı: Fiatci
quote:
Orjinalden alıntı: desert_lion
gidip te doğan görünümlü şahine taktırmayın turbo falan takacağınız araba araba olsun. gidin hn nin parçalrınaı bakın 3000 usd civarı yalnuız motoru elinize alma şansınız var.
Buyrun bi mantık daha.Ya arkadaşlar doğan görünümlü şahin diye alay edilen araba(06 mju 06) imprezaları dahada önemlisi beslemeli amerikanları geçti dragları biraz takip eden varsa bilir.....Beyler chip tuning topic inde bi açıklamam var allah rızası için bi bakın.
TEKRARLIYORUM MODİFİYE ELİNDEKİ ARBAYI(ŞAHİNDE OLABİLİR İMPREZADA M 5 TE FERRARİDE) ELİNDEKİ İMKANLARLA FARKLILAŞTIRMAKTIR. Ha desert lion arkadaşım o senin görüşün saygım var ancak herkes iyi araba yapacak diye bi olay yok her araca modifikasyon olur.Ve onun güzel yada çirkin olduğu hiç kimseyi ilgilendirmez o aracın sahibinin görüşüdür.Mesela sen bi impreza alıp mod. yapsan hiç birimiz karışamayız.sadece fikir belirtiriz ancak senin burada yaptığın fikir belirtisinden çok kuş serisini onu yapanları ve o araca sahip olanları aşağılamaktır.Bu mantığı bırakın artık beyler..............
BU arada herkes motoru eline alırsın aracın annesinden tut babasına kadar ........ mantığı içinde ya nasıl alınır doğru yapılan bi sistem allah rızası için biriniz açıklayın da öğrenelim.......
ya arkadaşım sahini azına kadarda modifi ye etsen subaru yu nerede geçiyo drag lara katılanlar kullanmaı bilmiyo kalkıştan yiyince şahin veya doğan tabikide geçer ama kullanmayı bilen adamı (işte o biraz zor geçer)
Anlaşılan sen dragları takip etmiyosun yada neyin ve kimin ne olduğunu bilmiyosun..... Şahin i kullanan arkadaş gökhan okurdur ve sırf imprezalarla değil amerikanlarla kapışıp birinci olmuştur.Araştır bul Geçtiği impreza yani senin gözünle kullanmayı bilmiyor dediğin adam pro shop un sahibi ve türkiyedeki sayılı impreza profesörlerinden giyasettin karataştır......İki kalkışta geçmiştir.Birisinde giyasettin vites kaçırmıştır o kalkışa lafım yok ama ikinci kalkışta ikiside düzgün bi şekilde kalkmıştır.Ayrıca standart imprezaları rahatlıkla kaçak yarışlarda geçmiştir........
DAHADA FAZLA BİLGİ BELGE TEKNİK AÇIKLAMA İSTERSEN BURADAYIM................... BENCE BİRAZ ARAŞTIR ÖYLE NERDE GEÇİYO DE
BU ARADA ŞAHİNİN PLAKASI 06MJU06 ANKARADA BU İŞLE UĞRAŞIPTA BU ARACI TANIMAYAN YOKTUR.............
Fiatci ustam sana bısı sormak ıstıyorum mesela palioya taktık dıyelım turbo kıtını ama komple motorda tadılat yaptık chip ekrantırık supaplar supap yayları krank gomlek pıston ne aklına gelırse yanı kısaca ıyı bı turbo uygulaması yapıldı bu motorun omru tahmınen kac cıvarı olur(normal kullanımda cok fazla yuksek devre cıkılmadam max 5000 devır)
aynı sekılde standart motorun max 5000 devırı gecmeden omru ne kadar olur?
pıstonu gomlegı anladımda her motora uyacak krank nasıl bulunuyor?
quote:
Orjinalden alıntı: Bal_975
Fiatci ustam sana bısı sormak ıstıyorum mesela palioya taktık dıyelım turbo kıtını ama komple motorda tadılat yaptık chip ekrantırık supaplar supap yayları krank gomlek pıston ne aklına gelırse yanı kısaca ıyı bı turbo uygulaması yapıldı bu motorun omru tahmınen kac cıvarı olur(normal kullanımda cok fazla yuksek devre cıkılmadam max 5000 devır)
aynı sekılde standart motorun max 5000 devırı gecmeden omru ne kadar olur?
pıstonu gomlegı anladımda her motora uyacak krank nasıl bulunuyor?
1600cc aşırı beslmeli protune bir araç 8000 devir çevirmeli
Efsanane bu ya elimizde 10.000 çeviren pug lar warmış ben görmedim ama
Yani sen bu şekilde stroker la başlar bu küçük 1600 umuzu gt25 ile şenlendirisen 5000 deviri nasıl geçtiğini anlamassın arabanın
Bu arada motorun ömrü bişi değil motor dediğin nedir ona bağlı
Sölediklerin japon arabası için konuşayım daha spesific olsun
Bir s2000 için turbo stroker ecu yaklaşık 17.500 dolar buda yapar arabanın yarısı gibi bişi
Sen bu meblayı gözden çıkardıysan al koy 2 tane blok kenara zaten araba palio motor derdin olmasın
Ha motorun ömrü ise öle F1 arabaları gibi olmaz AEM ecular war 1450 dolar civarı
Bunlar fakir zengin karışımı yaparaktan motoru yormadan güel bir kullanım yakalarsın
İşine geldiğinde fakir karışım yüksek hp günlükte normal karışım yakaraktan ömürü törpülemeden gezersin
Ama dediğim gibi ekmek köfte olayı birazda
Bu arada palioya bu meblaları yatırmanı mantıklı bulmam
vti olsa bile tr de 1600 makinadan 250hp alırmısın bilmem ama bir çuval paran gider
Aynı yatırımın yarısını 200sx e yap 400 hp desin
yok hocam yaptırmak gibi bi amacım yok su anlıkta ben yalnızca normal guzel kullanımda turbo takılan motorun omrunu standarta oranla ogrenmek ıstedım adam KKK K16 yı dogana takmıs bı baskası murat 131 e takmıs 160 gb cıvarı bg 490 cıvarı tork almıs...
Ankaradan yazıyorum Nissan Primera GT 2.0 1998 model 211000 km de motorum yatak sardı şu an sanaide arabam ve motoru tamamen sökük. hazır sökülmüşken ben turbo işine girmek istiyorum. sizce yanlış yolda mıyım. ikincisi ankarada irtibat kurabileceğim ve bu işi bilen bi arkadaş varsa bana ulaşabilir mi? pazartesi günü derin bir araştırmaya giricez sanaide zaten. aracı bilen bilir bilmeyene şöyle anlatayım 200sx motoru olan SR20DET in turbosuz versiyonu var, SR20DE. Yani motor turboya uygun diye düşünüyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.
quote:
Orijinalden alıntı: 310
Ankaradan yazıyorum Nissan Primera GT 2.0 1998 model 211000 km de motorum yatak sardı şu an sanaide arabam ve motoru tamamen sökük. hazır sökülmüşken ben turbo işine girmek istiyorum. sizce yanlış yolda mıyım. ikincisi ankarada irtibat kurabileceğim ve bu işi bilen bi arkadaş varsa bana ulaşabilir mi? pazartesi günü derin bir araştırmaya giricez sanaide zaten. aracı bilen bilir bilmeyene şöyle anlatayım 200sx motoru olan SR20DET in turbosuz versiyonu var, SR20DE. Yani motor turboya uygun diye düşünüyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.
Şaşmaz 11 sokakta Yağmur Oto var, Mustafa ustaya git derdini anlat, uzun zamandır proje işlerine pek girmiyor ama Nissan'ın ciğerini bilir, Türkiyedeki en dolu Nissan 200SX S13-14 vs mustafa ustaya gelir
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
quote:
Orijinalden alıntı: 310
Ankaradan yazıyorum Nissan Primera GT 2.0 1998 model 211000 km de motorum yatak sardı şu an sanaide arabam ve motoru tamamen sökük. hazır sökülmüşken ben turbo işine girmek istiyorum. sizce yanlış yolda mıyım. ikincisi ankarada irtibat kurabileceğim ve bu işi bilen bi arkadaş varsa bana ulaşabilir mi? pazartesi günü derin bir araştırmaya giricez sanaide zaten. aracı bilen bilir bilmeyene şöyle anlatayım 200sx motoru olan SR20DET in turbosuz versiyonu var, SR20DE. Yani motor turboya uygun diye düşünüyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.
Şaşmaz 11 sokakta Yağmur Oto var, Mustafa ustaya git derdini anlat, uzun zamandır proje işlerine pek girmiyor ama Nissan'ın ciğerini bilir, Türkiyedeki en dolu Nissan 200SX S13-14 vs mustafa ustaya gelir
Allah razı olsun adamsın :)
quote:
Orijinalden alıntı: 310
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
quote:
Orijinalden alıntı: 310
Ankaradan yazıyorum Nissan Primera GT 2.0 1998 model 211000 km de motorum yatak sardı şu an sanaide arabam ve motoru tamamen sökük. hazır sökülmüşken ben turbo işine girmek istiyorum. sizce yanlış yolda mıyım. ikincisi ankarada irtibat kurabileceğim ve bu işi bilen bi arkadaş varsa bana ulaşabilir mi? pazartesi günü derin bir araştırmaya giricez sanaide zaten. aracı bilen bilir bilmeyene şöyle anlatayım 200sx motoru olan SR20DET in turbosuz versiyonu var, SR20DE. Yani motor turboya uygun diye düşünüyorum. yardımcı olursanız çok sevinirim.
Şaşmaz 11 sokakta Yağmur Oto var, Mustafa ustaya git derdini anlat, uzun zamandır proje işlerine pek girmiyor ama Nissan'ın ciğerini bilir, Türkiyedeki en dolu Nissan 200SX S13-14 vs mustafa ustaya gelir
Allah razı olsun adamsın :)
Cümlemizden kardeşim. Bir şekilde kanına gir yaptır, genelde pek uğraşası yok bu aralar ama usta harbi çok sağlam. Yaptığı 600 HP lik makinaları çok iyi biliyorum
Bildiğim kadadarıyla Turbo, Havayı Motor ile buluşutran bir parça Yani şöyleki nekadar çok hava okadar Yakıt+Hava karışımı buda Aracın gözle görülür bir biçimde Performansının artmasına neden olur.
Her araca takılmaz
Sonradan dizilen Motorlara Takılabilen ek bir parçadır. Diye biliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: otomans13
Arkadaş' lar diesel blow-of hakkında ayrıntılı bilgi verirmisiniz
saçmalıktır
MERABA ARKDAŞLAR HEPİNİZİN BİLGİSİNE DAYANARAK SORUM OLACAK.BNDE 94 MODEL CİVİC 1.5 EX WAR FUL+FULL MODİFİYELİ MOTORLA HİÇ OYNAMADM AMA GİDİŞİNDEN SKILDIM ..TURBO TAKDIRMAK İSTİYORUM BU ARACA TAKDIRMAK HANGİ PARÇALARI DEĞİŞTİRMEME GEREK OLACAK . KAÇA MAAL OLUR YETERİNCE BÜTCEM WAR ONDAN SKINTI YOK SADECE NE KADAR SÜRER YAPMAK TAKMAK LÜTFEN BİLGİLERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ SEVİNİRİM .FACEBOOK ADRESMDEN DETAYLI KONUSABİLRZ .ulusoyy61@hotmail.com aratın facem 7/24 ackdır teşekkr ederm..
Öncelikle hondalar o hakkında o kadar iyi bir bilgiye sahip değilim.Bir nebze sorularını cevaplayabilirm.Aracınız fabrika çıkışı olarak karbüratörlü sonradan enjeksiyonluyo çevrildi mi ? Eğer çevrilmediyse önce ilk iş o olucak.Size tavsiyem turbo yerine üst kapak ve beğin değişimiyle sohc vtec yapmanız olucaktır.Bu şekildede yetmezsede sonra turbo düşünebiliriz.Ama turbo için motor içinin sağlam olması gerekiyor.Buna dikkat edin.
Tekstilciiii
kullanıcısına yanıt
Arkadaşlar bilginize ve tecrübenize göre konuşun.Gayet güzel olur.Arkadaşım 106 GTI a taktırdı sorunsuz çalışıyor.2500tl ye taktırdı.Gayet de güzel uzuyor. Araç şuan 241 hp :D
Ben de fikrimi belirteyim bari. Arkadaşlar her türlü araca turbo takılır. Bilinçli olduğu sürece araca zarar da vermez. Ancak siz gidip dayanıksız bloğu 1 barla şarjlamaya kalkarsanız o motor çok dayanmaz. Motorun gücü arttıkça yedek sistemlerinin de gücü arttırılır . Alternatör kuvvetlenir daha büyük yağ pompası gelir devri daim su haznesi arttırılır pompa büyütülür.
Aracınız sadece pistonlardan ve süpaplardan oluşmuyor sonuçta. Ayrıca yüksek sıkıştırma oranlı araca yüksek basınçta turbo takarsanız hem aracınızın ömrünü bitirirsiniz hem de performans alamazsınız. Tek duyacağınız ses vuruntu sesi olur. Saygılar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme