Şimdi Ara

TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
4
Favori
46.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dpf devre disi suanda cekiste dusuk var iptal edip chip yaptirip aradaki farki kapatmak :)
  • tunap kimyasalı ile temizleme çoğu zaman işe yarıyor,biz servisimizde bu işlemi uyguluyoruz,partikül filitre iç dokuları erimediyse sorun kesin olarak çözülüyor.değişimden önceki en mantıklı temizleme işlemidir.temizleme işleminden sonra yakıt katkısı (yine tunapın)depoya atılıyor.bilgisayar ile yapılan kurum yakma (jenerasyon)işleminden sonra araç normal hale geliyor...
  • İstanbulda yapan yerler var.Bu aralar yoğunum götürüp yaptıracağım vermiş olduğunuz bilgiler için tsk. ederim saygılarımla..
  • Öncelikle geçmiş olsun, motorları aynı olduğundan (sizde farkındasınız zaten) ford,volvo,pug özel yada yetkili servislerinede danışabilirsiniz aslında belki başka çözüm yolları vardır.
  • 308 ile aynı yürüyn aksam varmış oolmazsa yarın bi peugeot bayiisni arayıp sormakta fayda var
  • Herkese selam,

    Tunap işini yapıyor.
    Tunap MP 131 (1 litre ) ve MP 132 ( 500 ml.) kullandığınızda partikül filtrenizi bayağa bi temizliyor, pahalı partikül filtresi almaktansa 300 liraya kadar (işçilik dahil) verip bu Tunap ile temizletmenizi tavsiye ederim. Ayrıca araç kendisi rejenerasyon yaparken yarımcı olması bakımından yakıta depoya ilave edilen MP184 de koyabilirsiniz.

    Son olarak eğer partikül filtre sorunu yaşamak istemiyorsanız katkılı (petrol ofisinde prodizel değil v-max, shellde fuelsave değil v-power gibi) dizel kullanın ve opet ile full ün önünden bile geçmeyin derim. Aşağıdaki linke de bi göz atmanızı tavsiye ederim.

    http://resim.donanimhaber.com/m_32465339/mpage_13/f_/key_//tm.htm




  • Konu ile ilgili sormak istediğiniz birşeyler var ise yardımcı olmaya çalışırım.
    Benim bu işten herhangibir çıkarım yada kazancım veya tunap firması ile yakından uzaktan alakam yoktur.
    Uygulama resimlerdeki gibi eğer filtre sökülebiliyorsa resimdeki gibi uygulanıyor, yok eğer filtre sökülmüyorsa yada yeri çok zorda ise motora en yakın olan sıcaklık sensörü yerinden çıkartılıp önce 131 uygulanıyor daha sonrada 132. En son ise tüm işlemler bittikten sonra araç giderken mazot deposuna 184 katılıyor. 184 koymasanızda olur ama rejenerasyou el ile (manuel) yaptırmak için aracınızda düğme yok ise yani aracınız gerektiğinde kendisi otomatik olarak rejenerasyon yapıyorsa yüksek devirde 15 dk sürün gibi uyarı yazısı vr ise aracınızda mutlaka kullanın çünki bu 184 rejenerasyonun erken başlayıp çabuk ve hızlıbir biçimde tamamlanmasını sağlıyor.


     TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ)




  •  TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ)
  •  TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ)
  •  TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ)
  • tunap urunlerini kullanan servisi nasıl buluruz?
    ist.and yakası
  • kendirf

    Sorunuzu özelden cevapladım, bilginize.
  • Müthiş tıkalı bir dpf tunap ile temizlendikten sonraki hali.



     TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ)


     TUNAP (PARTİKÜL FİLTRE TEMİZLİĞİ)
  • komple iptal edip yerine düz boru çekiniz. ;))))
  • çoğu özel servis yağ değişiminde dpf'li araca basıyor yarı sentetik 10w/40'ı geçiyor.
    tam sentetik dpf'ye uygun yağ kullanıp 200bini rahat devirebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    komple iptal edip yerine düz boru çekiniz. ;))))

    onu diyecektim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    çoğu özel servis yağ değişiminde dpf'li araca basıyor yarı sentetik 10w/40'ı geçiyor.
    tam sentetik dpf'ye uygun yağ kullanıp 200bini rahat devirebilirsiniz.

    ondan sonra benim dpf neden tıkandı. Bilinçli olmak herzaman iyidir, eğer aracınızda dpf var ise koyacağınız yağın üzerinde C4 yazmalı onu bulamıyorsanız en azından C3 yazmalı. Ticari araçlarda ise E6 yazmalı mutlaka.
  • bu ınsan sağlıgına zararlı değilmi o partıkuller kanser yayıyormus ıptal edılınce?
  • Arkadaşlar DPF tıkanması özellikle kullanıcı ile alakalı, motor yağının buna etkisi çok çok az. DPF li araçlar bir zahmet yakıt ekonomisi için uğraşmayın aracınızı devirli kullanın hep. Düşük devir aralığında aracı bayıp, DPF yi dumana boğmayın.


    Aslında en mantıklısı söküp yerine düz boru çekmek hep yakıt düşür hemde araç canlanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    Arkadaşlar DPF tıkanması özellikle kullanıcı ile alakalı, motor yağının buna etkisi çok çok az. DPF li araçlar bir zahmet yakıt ekonomisi için uğraşmayın aracınızı devirli kullanın hep. Düşük devir aralığında aracı bayıp, DPF yi dumana boğmayın.


    Aslında en mantıklısı söküp yerine düz boru çekmek hep yakıt düşür hemde araç canlanır.

    Sizin dediğiniz gibi olsaydı dsg sanzimanli yada yarı otomatik sanzimanli araclar kısa vadede dpf sinı doldurup hata verirdi. Ki dsg sanzimanli bir arac nadir 2200 deviri görüyor, hatta görmüyor bile. Sadece düşük devir bir kıstas değildir. Düşük devir olsa dahi piston yapısı, yanma odası dizaynı, yakıt kalitesi, yag özelliği gibi birçok sebep sayılabilir kurum oluşumu icin, buna ilave Egr valfinin işlevini tam yapması, soğuk motorla kısa mesafe sürekli git gel yapılması, vs. Gibi onlarca sebep var bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.