Şimdi Ara

Tüketici Hakları Bilir Kişi İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
12.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar tuketıcı haklarından haber geldı bana cıhazınızı bilir kişiye inceletcez telefonu ve sarj aletını getırın dedıler.ne kadar zaman alır dedm cıhazın ıncelenmesı en az 2 aya warırı dedıler nesıne ıncelencek dedm elımde form kagtları war dedm ıncelenmesı gerek dıo sankı tuketıcı haklarına dawa acıcam ne bıcım ıs yapıyorlar anlamadım.ne yapcam ben sımdı anlamadım ya yardımcı olur musunuz arkadaslar



    _____________________________
  • Kardeş Zırt diye Sana inceleme dosyası çıkarmazlar. İlla adamı bekletmekten kanser edicekler.
    Valla gene sen bilirsin istersen 2Ay bekle istersen , Ama 2ay sonucunda incelemde 1şey çıkmazsa boşa beklemiş olursun ..
    _____________________________
  • Doğrudur.825 liraya kadar olan cihazlar mahkemeden önce hakem heyeti incelemesinden geçiyor Malesef prosedür böyle imiş..
    _____________________________
  • 920 fatura bedelı bendekının.beklemesıne beklerım ama 2 ay ben ne yapcam ya o kadarda beklenırmı bıde dedıgınız gıbı 2ay sonucunda bırsey cıkmazsa hem garantı suresı azalacak hemde kalcam olee.bıde 2 ay en az bekleme suresı bu dahada cogalabılır dedıler.bnm baska carem yokmu yada kendımızın ıstegı ıle gostersek dırek gıtsek.bılır kişiye
    _____________________________
  • Cihazın 5800 sanırım.

    Kasa açıklığı, radyo donması gibi sorunlardan muzdarip ise bilirkişi raporu %100 lehine çıkacaktır merak etme.
    _____________________________
    Deneme Bakalım İmza Düzeldi Mi
  • Bilip bilmeden kimse yorum yapmasın. miktar olarak 938,75 TL'nin altındaki olan değerlere hakem heyeti bakmakta.
    ayrıca heyetin her ay yüzlerce dosya alıp sıfır bütçe ile bu dosyalara özveri ile bakmalarını kimse yargılamasın.
    _____________________________
  • Bir dosya için gerekli tüm bütçeyi zaten mağdurdan karşılıyorlar. Dosyasından zarfına, fotokopisinden 16 TL lık posta puluna kadar veriyorsun heyete. Bedava hizmet vermiyorlar yani. Ayrıca gönüllü olarak ücretsiz de çalışmıyorlar, maaşlarını alıyorlar, elbette hizmet beklemek hakkımız onlardan...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Suç ve Ceza Hakkında | Yardım.
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok engebeli zor bir yol bakalım sonuçlarını merak ediyorum.
    Umarım tüketici haklı çıkar bir çok dosyada olduğu gibi sizinde yüzünüz güler.
    _____________________________
  • yani cihazı teslimmi edeyim?peki 2aylik süre zarfında ben ne yapcm telefonsuz.ya çok asiri süresi.bi hafta 10gün olsa sorun değil ama 2ay acayip uzun bi süreç ayrıca yazın geçtikden sonra süresi doluyo garantinin:(
  • bende kasımda almıştık enişteme 5800 teknosadan. enişte geçen düşürmüş bişey olmamış. hiç versiyon atılmamaıştı ,önceki gün yeni versiyonu kurdum sonra döndürme sensörü çalışmadı. bende garantiye verdim. kvk sayfasında söyle yazıyor: DIS-Görüntü kareleri bozuk. bu kaç gün sürer acaba yapılması parça bekleniyor diyor. antalyadayım bu arada
    _____________________________
    FinePix S6500FD - HP DV8000 - Panasonic TX-P42GW20 - DENON 1312 XP with 3D DTS - HTC Sensation XE with Beats Audio - Philips HMP5000 Media Player - Logitech Harmony 650 - Yeni Astra (makyajlı) 1.3 DTE 95 BG
  • bnm cıhazımda 4 kere senın werdıgın yere gitti antalya kvk ya.bnm sorunumun aynısı senınkıde kardesım.ama bızım kı suanda servıs durumu degıl para ıadesı ıcın tuketıcı haklarıyla ugrasıyorm sımdıde karar cıktı ıncelenmesı ıcın.arkadaslardan yardım ıstedım.
    _____________________________
  • telefonu verdinizmi incelemeye onu merak ettim . hukuki mücadeleniz nasıl sonuçlanır burdan bizi bilgilendirirseniz sevinirim.

    geçen hafta gittim birtanede 5230 aldım. biliyorsunuz 5800la aynı kasa yapısı. ondada sensörler var. hız olarak 5800dan hızlı çalışıyor gibi geldi. bakalım 5800da gelsin servisten daha iyi test imkanım olacak. acaba bizim ilk parti 5800larda üretim hatasımı vardı. ben servise vereli 1 hafya oldu, sen verdiğinde kaç günde gelmişti?
    _____________________________
    FinePix S6500FD - HP DV8000 - Panasonic TX-P42GW20 - DENON 1312 XP with 3D DTS - HTC Sensation XE with Beats Audio - Philips HMP5000 Media Player - Logitech Harmony 650 - Yeni Astra (makyajlı) 1.3 DTE 95 BG

  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstemperor

    telefonu verdinizmi incelemeye onu merak ettim . hukuki mücadeleniz nasıl sonuçlanır burdan bizi bilgilendirirseniz sevinirim.

    geçen hafta gittim birtanede 5230 aldım. biliyorsunuz 5800la aynı kasa yapısı. ondada sensörler var. hız olarak 5800dan hızlı çalışıyor gibi geldi. bakalım 5800da gelsin servisten daha iyi test imkanım olacak. acaba bizim ilk parti 5800larda üretim hatasımı vardı. ben servise vereli 1 hafya oldu, sen verdiğinde kaç günde gelmişti?



    parca degısımı olursa kargo suresı ıle 10 gun alır.parca beklerse cıhazın 3 haftaya yakın beklersın.bnm kıde ılk partı zaten we bılır kısıye teslım etmedım daha cıhaz bende :(ne yapcam bılmıyrm arastıyrm ama hıc bır sonuca waramadm
    _____________________________
  •  Tüketici Hakları Bilir Kişi İncelemesi

    bende böyle yazıyor. inşallah 3 hafta falan beklemez
    _____________________________
    FinePix S6500FD - HP DV8000 - Panasonic TX-P42GW20 - DENON 1312 XP with 3D DTS - HTC Sensation XE with Beats Audio - Philips HMP5000 Media Player - Logitech Harmony 650 - Yeni Astra (makyajlı) 1.3 DTE 95 BG
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firstemperor

     Tüketici Hakları Bilir Kişi İncelemesi

    bende böyle yazıyor. inşallah 3 hafta falan beklemez

    zaten gırısı ayın 10unda yapılmıs we bugun 9 gun olmus 9 gundur parca beklıyor cıhazn.daha beklersın kardesım o parca gelınce ıslem gorecek daha telefonun.dedıgım gıbı cıhazın ortalama olarak elıne ay sonunda fln gecer
    _____________________________




  • Tüketici mahkemeleri teknik olarak kanıtlara dayanan mahkemelerdir. Sizin verdiğiniz formlar, belgelerin haricinde de karşı tarafda belgeler ve bilgiler sunmuştur. Bu nedenle mahkemece re'sen seçilecek bir teknik bilirkişinin incelemesi gerekmektedir. Duruşma tarihine kadar bilirkişi raporu mahkemeye ulaşır sizde telefonunuzu alırsınız. Sorunuz varsa cevaplayabilirim. Hayırlı günler.


    Edit: Pardon yanlış anlamışım telefonunuzun değeri 930 TL'nin altında olduğundan tüketici sorunlar hakem heyetine gitmiş. 1-2 aya kadar karar da verilir telefonunuz da hayırlı günler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KaTiP_SoSe -- 19 Mayıs 2010; 17:35:04 >
    _____________________________
  • kendimiz görüşemezmiyiz bu bilir kişiyle ya.bizim şehirin tüketici hakları işi sıkı tutmuyo.garip işleri var :( kavga ettim geçenlerde zaten.ondan güvenmiyorum onlara cihazı teslim etmek istemiyorumyanı.onuniçin kendim göstermek istiyorum.
  • kardeş hiç verme türkiyede zerre kadar adelet diye bişiy yok bu işler şans işi olmuş bi notebook çalınıyor savcılıga veriyon afedersin kimse iplemiyor
    _____________________________

    Asus TUF Gaming A620M-PLUS Wi-Fi AMD Ryzen 5 7600 ASUS Dual RTX™ 4060 OC Edition 8GB
    Msi Mag M100R Case Kingston Fury Beast RGB EXPO 32GB 5600MT/s CL36 DDR5 Dell 23.8" G2422HS IPS 165Hz
    MSI MAG A550BN 550W 80+ Bronze Logitech G733 Wireless Headset
    Kingston NV2 SNV2S/1000G PCI-Express 4.0 Asus Rog Strix RX Optic Red Switch Logitech Mouse G305+G300S+G102

  • Tüketici Hekem Heyeti'nede güven olmuyor ne yazık ki:( Benden arıza raporu istediler. Kvk'ya gittim. Bana rapor vermediler. Hakem Heyetinden dilekçe getir. Ancak o zaman veririz dediler. Babam gerir gitti Hakem Heyetine. Biz öyle bir dilekçe veremeyiz demişler. Ve rapor olmadan dosyayı açtılar. Karar lehime çıktı. Ama davalı taraf itiraz etti. Arıza tespit raporu yok diye. Mahkemeye verdi. 3 ay sürdü ve ben kaybettim. Sebepte sorunlar yazılımdanmış ve yazılımı güncellemek benim sorumluluğumdaymış.

    Eğer dilekçe verselerdi zaten arıza tespit raporunda sorunlar ortaya çıkardı. Ona göre hareket ederdim.
    Eğer ki delekçe vermeye hakları yok. Bana deselerdiki bu raporu alman lazım o zaman alırdım. buna göre de hiç uğraşmazdım tekrar.

    Ne yazkki tüketici hakem heyetide biz tüketicileri çok yanlış yönlendiriyor.
    _____________________________
  • Servis raporu olmadan müracat geçerli olmaz....

    quote:

    Orijinalden alıntı: Finrod Felagund

    Tüketici Hekem Heyeti'nede güven olmuyor ne yazık ki:( Benden arıza raporu istediler. Kvk'ya gittim. Bana rapor vermediler. Hakem Heyetinden dilekçe getir. Ancak o zaman veririz dediler. Babam gerir gitti Hakem Heyetine. Biz öyle bir dilekçe veremeyiz demişler. Ve rapor olmadan dosyayı açtılar. Karar lehime çıktı. Ama davalı taraf itiraz etti. Arıza tespit raporu yok diye. Mahkemeye verdi. 3 ay sürdü ve ben kaybettim. Sebepte sorunlar yazılımdanmış ve yazılımı güncellemek benim sorumluluğumdaymış.

    Eğer dilekçe verselerdi zaten arıza tespit raporunda sorunlar ortaya çıkardı. Ona göre hareket ederdim.
    Eğer ki delekçe vermeye hakları yok. Bana deselerdiki bu raporu alman lazım o zaman alırdım. buna göre de hiç uğraşmazdım tekrar.

    Ne yazkki tüketici hakem heyetide biz tüketicileri çok yanlış yönlendiriyor.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.