Şimdi Ara

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ ve MAHKEME KARARI .(önemli bilgiler) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
10
Favori
45.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benimde nokia n8'im üçüncü kez aynı arızadan servise gitti.değişim veya para iadesi talebime kvk ana kartı değiştiririz cihazı değiştiremeyiz diye cevap verdi
    yarın hakem heyetine başvuracağım

    kafama takılan şey;
    ben telefonu aldığımda thh'nin kararının bağlayıcı olması için ürün bedelinin 923 tl olması gerekiyordu
    şu an ise 1030 tl civarı

    peki ben yarın başvurduğumda hangisi geçerli olacak.ürünü aldığım tarihdeki fiyat mı şimdiki fiyat mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s&m

    Benimde nokia n8'im üçüncü kez aynı arızadan servise gitti.değişim veya para iadesi talebime kvk ana kartı değiştiririz cihazı değiştiremeyiz diye cevap verdi
    yarın hakem heyetine başvuracağım

    kafama takılan şey;
    ben telefonu aldığımda thh'nin kararının bağlayıcı olması için ürün bedelinin 923 tl olması gerekiyordu
    şu an ise 1030 tl civarı

    peki ben yarın başvurduğumda hangisi geçerli olacak.ürünü aldığım tarihdeki fiyat mı şimdiki fiyat mı



    THH' ye başvurduğunuz tarihte hangi hükümler geçerliyse o fiyat baz alınır.

    Geçmiş olsun, umarım bir an önce paranızı alabilirsiniz.
  • arkadaşlar bende ikinci el bir n82 telefonum var garantili istanbuldan birinden aldım ben antalyada yaşıyorum telefon 6 defa garantiye gitti neredeyse tüm parçaları değişti ama donmalar devam ediyor tüketici hakem heyetine başvurdum 2 ay önce bugün aradım kararın 2 haftaya elimde olcağı söylendi telefon hepsiburadan alınma alan kişi önceki sahibi istanbulda yaşıyor para iadesi istedim direk kvk danmı alınıyor yoksa hepsiburada aracılığı ilemi bilgisi olan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkeyStar
    arkadaşlar bende ikinci el bir n82 telefonum var garantili istanbuldan birinden aldım ben antalyada yaşıyorum telefon 6 defa garantiye gitti neredeyse tüm parçaları değişti ama donmalar devam ediyor tüketici hakem heyetine başvurdum 2 ay önce bugün aradım kararın 2 haftaya elimde olcağı söylendi telefon hepsiburadan alınma alan kişi önceki sahibi istanbulda yaşıyor para iadesi istedim direk kvk danmı alınıyor yoksa hepsiburada aracılığı ilemi bilgisi olan varmı

    arkadaşım nereyi şikayet ettiysen orayı ara yok sonuç bulamadın nokia ile görüş ve tabi kvkyıda ara işler hızlanır ama muhtemelen nokia paranı verecek tabi senden cihazı kvk ya teslim et diyecek ve kvk senden hesap numarası alacak 1 hafta içinde parayı yatıracakar. Ama sen yinede işin peşini bırakma çünkü sallarlar.. Selametle..




  • Arkadaşlar bende samsungla ilgili sorun yaşıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Olay şu şekilde:

    Bir avea bayisinden galaxy s2 aldım, telefonda ekranda gri-siyah bir karartı vardı ve alalı 15 gün olmuştu neyse mağazaya gittik değişim istedik kabul etmediler, sonra o mağazaların bölge sorumlusuyla konustum onun ikna etmesiyle mahkemeye gitmekten vazgeçtim ve ürünümü mağazaya bıraktım servise gitmesi için. Ürünü bırakırken amerikandan getirtiğim ekran koruyucusunu onların yanında çıkarıp telefonu gösterdim bakın çizik filan yok diye.

    Bugün bölge sorumlusu da yan çizdi, teknik serviste ki servisteki sorumluyu tanıyordu konustugum bölge sorumlusu onun ricasıyla değişim olacaktı iş uzamadan. Servisteki adam telefonun ekranını değişmek için telkinlerde bulundu fakat ben değişimini istedim. Böyle söyleyince ekrandaki hatayı çekip koredeki merkeze yollayacağını ve onların kararına göre değişim yapacağını söyledi, halbuki telefonla konusmamızda değişime karar verecek kişi benim demişti aynı kişi!

    Tamam dedim bugün çıktım servisten ama adama dalmamak için zor tuttum kendimi, tüketici mahkemesine versem nolacak dediğimde adama ben yine koreden gelecek yanıta uyarım diyor, bakarmısınız saçmalığa adam T.C mahkemelerinin bağlayıcılığını sallamıyor!

    Yarın sabah samsung türkiyeyi arayıp durumu anlatacağım, değişim veya iade olmazsa tüketici mahkemesi ardından tazminat davası açacağım bu hafta. Elimde hatayı çekmiş olduğum fotoğraf, servis kağıdı ve fatura var. Tüketici mahkemesine giderken mevcut diğer telefonların videolarınıda cd ile ekte vereceğim bu bir fabrikasyon hatası çünkü. Ne diyorsunuz bu duruma?




  • Merhaba . Buradan Mağduriyet süreci ve sonrasında açılan dava hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
  • arkadaşlar ben teknosadan nokıa c6-01 telefon aldım 10. gününde telefonda hiçbir şey yokken 3. kez şarja taktığımda 1 saat sonra telefona baktığımda telefonun iç ekranı kenarından boydan boya çatlamıştı ama dokunmatik görrev yapıyodu çünkü ekrana dokunduğunda tiiriyordu şarj adaptöründen de ince tiz bir ses geiyodu tabi çok şaşırdım böyle birsey olmasına hemen teknosa aracılığı ile servise gönderdim teleservice'in ilk araştırmasında bana sıvı teması denip 110lira ücret istenip telefonun yapılacağı söylendi bende tabiki benden kaynaklanmadığına emin olduğum için telefonumu geri istedim tabiki bana kanıtlı belgeleri ile ben 3 , 5 gün geçtikten sonra teleservicenin internet sitesisinden cihazın durumunu tekrar sorguladığımda karşıma fiziksel darbe gördüğü ve ücretin 100 lira olduğu yazıyordu bunu görünce şaşırdım ve hemen teknosayı aradım durumu anlattım ve bana 1 gün sonra dönüp telefonuzda sıvı teması tespit edilmiş ücreti 110 lira olduğunu görüyorum dedi ve şuan teleservice telefonu kargoya vermiş yapılmadan ben thh başvurmak istiyorum bana bir yol gösterir misiniz thh heyetine başvururken bu raporları, fatura ve garanti belgesi dışında birşey götürmem gerekiyormu şuan gerçekten piskolojim bozuldu yani daha kullanamadan servise verdim telefonu ve bir öyle bir böyle diyorlar belliki bir üretim hatası var ama kabullenmiyorlar neyse çok uzattım şimdiden sağolun yardımlarınız için.




  • merhaba arkadaşlar


    bende de telefon nedeniyle bir para iadesi durumu var.nokia teleservice ödemeyi yapacak biz yapmıyoruz diyor.teleservice de ödeme yaparım ama
    fatura aslı,nüfus cüzdanı fotokopisi gibi belgelerin teslimini istiyor.(bir de daha para yatmadan ibraname imzalıyacakmışım.ben bunu kabul etmedim tabi)
    nüfus cüzdanı fotokopisini de istemeleri biraz fazla olmuyor mu?
    sizden de istendi mi?

    iyi forumlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n96 -- 20 Ekim 2011; 23:40:26 >
  • Ödeme yapan birçok kurum kimlik ister ve fotokopisini alır, bu gayet normal. Neden tereddüt ettin ki?

    Bana ödeme yaparken de almışlardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Ödeme yapan birçok kurum kimlik ister ve fotokopisini alır, bu gayet normal. Neden tereddüt ettin ki?

    Bana ödeme yaparken de almışlardı.

    hocam ödeme için neden kimlik fotokopisi lazım olsun ki onlara.her yere kimlik fotokopisi vermek ne kadar doğru bu devirde kamu kurumları dışında?bir de daha ödeme yapmadan ibraname imzalıyacakmışım kabul etmedim tabi.
  • Kimlik vermeden paranı alamazsın...

    İbranameyi de önceden imzalama, paranı aldıktan sonra imzala.
  • merhaba arkadaslar .. malesef ki benim de başıma böyle bir olay geldi sizlerinde fikirlerini almak istiyorum..
    1 şubat 2010 da teknosadan almış olduğum nokıa e71 model telefonum aldıktan 3 ay gıbı bır sure sonra sorun cıkardı yetkılı servısıne gonderdım genpaya .. geldı telefon gonderdıgımde olmayan bı ıkı sorun daha fazladan cıktıgını gordum ve aynı sorunu tekrardan yasadım yenı cıkanların yanında ve yenıden gonderdım bu sefer kvk ya...ordan ta tekrardan parca degısmıstır seklınde bılgıyle geldı telefon.. lakın ılk gonderdıgkten sonra geldıgınde olusan sorunları gıdermemısler ve ben tekrardan gonderdım kısa bır sure sonra sadece telefonda vırus tesbıyt edıldı dıye sacma bır bahaneyle gerı gonderdıler.. gerı geldıgınde telefon bu sefer sehır merkezınde bıle sebeke sorunu yasamaya basladı tekrardan gonderdım bu sefer 2 hafta kadar servıste kaldı ve anakart degısımı yapıldı hanı dahaonce sadece vırus var deyım gerı gonderrdıklerı telefona.. artık sorunlarım bıtmıstır derken bır baktımkı telefonun tıtresımı hıc calısmıyor taa ılk servıse gonderdıgım sorun halen devam edıyor .. bende 2 ay once tüketici hakem heyetine başvurdum ve dilekçemi verdim işleme alılalı tam 2 ay oldu para iadesi talebinde bulundum..

    merak ettıgım konu ıse
    1) benı bu durumda haksız cıkarma durumları varmı ( detaylı anlatmamınsebebıde odur)
    2) benim başka bir işlem yapmama gerek varmıdır şuan yaptığım haber beklemek çünkü hakem heyetinden ( yanlış yönlendirilmekten çekiniyorum)
    3) telefonun ıncelenmesı vs gerıyor sanırım onun için ben tekrardan habermi beklemem gerekiyor

    şimdiden teşekkürler




  • Geçmiş olsun, şuan beklemekten başka yapılacak bir şey yok.
    Umarım heyetin kararı senden yana olur...
  • teskkur ederım umarım haklı cıkarım.. burdan durumumu adım adım paylasıcam sızlerle şimdilik bana bi bilgilendirme yapılmadı beklıyorum
  • bu tür durumlarda firma genelde ilgisiz davranıyor. firmayı sürekli aramak veya kavga etmek çözüm olmuyor. en iyi çözüm yolu yasal yollardan işi çözmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalsedon

    bu tür durumlarda firma genelde ilgisiz davranıyor. firmayı sürekli aramak veya kavga etmek çözüm olmuyor. en iyi çözüm yolu yasal yollardan işi çözmek.

    malesef fırma başından savıp bezdirme caydırma taktiklerini uyguluyor.. bir çok kez telefon trafiğinde bulundum nokiayı aradım vs. en sonnda bana değiştirmemiz mümkün değil dediler bende yasal yollara başvurrucam siz yardımcı olmazsanız dedim onlarda istediğinnizi yapın tarzında bir cümle kurdular bana .. malesef ki uzun seneler nokia kullanıcısı olmama rağmet itibarlarını sıfırladılar bende.. en son şikayette bulundum şimdi beklemedeyim 2 ay bitti haber bekliyorum tüketici hakem heyetinden ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmurat18

    merhaba arkadaslar .. malesef ki benim de başıma böyle bir olay geldi sizlerinde fikirlerini almak istiyorum..
    1 şubat 2010 da teknosadan almış olduğum nokıa e71 model telefonum aldıktan 3 ay gıbı bır sure sonra sorun cıkardı yetkılı servısıne gonderdım genpaya .. geldı telefon gonderdıgımde olmayan bı ıkı sorun daha fazladan cıktıgını gordum ve aynı sorunu tekrardan yasadım yenı cıkanların yanında ve yenıden gonderdım bu sefer kvk ya...ordan ta tekrardan parca degısmıstır seklınde bılgıyle geldı telefon.. lakın ılk gonderdıgkten sonra geldıgınde olusan sorunları gıdermemısler ve ben tekrardan gonderdım kısa bır sure sonra sadece telefonda vırus tesbıyt edıldı dıye sacma bır bahaneyle gerı gonderdıler.. gerı geldıgınde telefon bu sefer sehır merkezınde bıle sebeke sorunu yasamaya basladı tekrardan gonderdım bu sefer 2 hafta kadar servıste kaldı ve anakart degısımı yapıldı hanı dahaonce sadece vırus var deyım gerı gonderrdıklerı telefona.. artık sorunlarım bıtmıstır derken bır baktımkı telefonun tıtresımı hıc calısmıyor taa ılk servıse gonderdıgım sorun halen devam edıyor .. bende 2 ay once tüketici hakem heyetine başvurdum ve dilekçemi verdim işleme alılalı tam 2 ay oldu para iadesi talebinde bulundum..

    merak ettıgım konu ıse
    1) benı bu durumda haksız cıkarma durumları varmı ( detaylı anlatmamınsebebıde odur)
    2) benim başka bir işlem yapmama gerek varmıdır şuan yaptığım haber beklemek çünkü hakem heyetinden ( yanlış yönlendirilmekten çekiniyorum)
    3) telefonun ıncelenmesı vs gerıyor sanırım onun için ben tekrardan habermi beklemem gerekiyor

    şimdiden teşekkürler


    gokmay arkadaşımın dediği gibi beklemekten başka çare yok.
    inşallah karar lehine çıkarda sorun çıkarırsalar o zamanda noterden iadeli tahhuttlu ihtarname çek bak bakalım nasıl seve seve verirler..




  • evt beklıyorum butun başımdan geçenleri bende burdan sizlerle paylaşıcam .. ılgınıze tesekkur edıyorum saygılarımla
  • Bende başımdan geçen olayı anlatayım. Yardımcı olunuz lütfen.

    06.01.2010 tarihinde alınma ve fatura tutarı 1400 TL olan Nokia N97 telefona sahibiyim. Ekim 2011 de flaş parlaması yapıp resimler beyaz çıkıyor diye servise gönderdim. Telefonu 6 kez aynı arızadan geri gönderdim cünki her gelişinde sorun aynı devam ediyordu. 7 nci gönderişimde önce anakart değişimi yapılacak denildi sonrasında arayıp Nokia N8 veya Nokia E7 telefon teklif ettiler. Nokianın piyasa fiyatı 1000 TL olduğu için daha üst model istedim fakat mevcut olan en üst model bu olduğu için birşey yapamayız dediler. 11.01.2012 günü ben aradım ve N8 i kabul ederim ama 1 yılı aşkın garanti istiyorum dedim. Malum sıkıntı çıkması muamma. 12.01.2012 günü internette dolaşırken Nokia N9 un satışa sunulduğunu gördüm ve o gün nokiayı arayıp talebimi N9 olarak yaptım.

    Nokia bugün beni aradı. Şikayet hattından Cem diye biri. N8 mi E7 mi tercihinizi yaptınızmı dedi. Bende diğer taleplerimi hatırlattığımda Bana N9 un stok fiyatlarının 1450 TL olduğu için benim fatura tutarımı geçtiğinden veremeyeceklerini söyledi. 50 TL üstüne teklif ettim kabul etmedi. Bende N8 in fiyatını sordum onada 1100 TL diyince aradaki farkı ödeyecek misiniz dedim. Onuda yapamayız dedi. Tercihim sadece N8 ve E7 olduğunu söyledi bende N9 diyince o halde arıza kaydınızı kapatacağım dedi. Bende talebim N9 kaydı kapatıyorsanız kapatın dedim. Telefonu kapattım.

    1-Şimdi benim bu durumda izleyeceğim yol Tüketici Hakem Heyeti mi? yoksa Tüketici Mahkemesi mi? fatura tutarım 1400 TL
    2-Yasal yollara başvurursam fatura benim adıma değil. Bu bir sıkıntı olur mu? İlla fatura sahibimi müracaat etmeli?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joyce84

    Bende başımdan geçen olayı anlatayım. Yardımcı olunuz lütfen.

    06.01.2010 tarihinde alınma ve fatura tutarı 1400 TL olan Nokia N97 telefona sahibiyim. Ekim 2011 de flaş parlaması yapıp resimler beyaz çıkıyor diye servise gönderdim. Telefonu 6 kez aynı arızadan geri gönderdim cünki her gelişinde sorun aynı devam ediyordu. 7 nci gönderişimde önce anakart değişimi yapılacak denildi sonrasında arayıp Nokia N8 veya Nokia E7 telefon teklif ettiler. Nokianın piyasa fiyatı 1000 TL olduğu için daha üst model istedim fakat mevcut olan en üst model bu olduğu için birşey yapamayız dediler. 11.01.2012 günü ben aradım ve N8 i kabul ederim ama 1 yılı aşkın garanti istiyorum dedim. Malum sıkıntı çıkması muamma. 12.01.2012 günü internette dolaşırken Nokia N9 un satışa sunulduğunu gördüm ve o gün nokiayı arayıp talebimi N9 olarak yaptım.

    Nokia bugün beni aradı. Şikayet hattından Cem diye biri. N8 mi E7 mi tercihinizi yaptınızmı dedi. Bende diğer taleplerimi hatırlattığımda Bana N9 un stok fiyatlarının 1450 TL olduğu için benim fatura tutarımı geçtiğinden veremeyeceklerini söyledi. 50 TL üstüne teklif ettim kabul etmedi. Bende N8 in fiyatını sordum onada 1100 TL diyince aradaki farkı ödeyecek misiniz dedim. Onuda yapamayız dedi. Tercihim sadece N8 ve E7 olduğunu söyledi bende N9 diyince o halde arıza kaydınızı kapatacağım dedi. Bende talebim N9 kaydı kapatıyorsanız kapatın dedim. Telefonu kapattım.

    1-Şimdi benim bu durumda izleyeceğim yol Tüketici Hakem Heyeti mi? yoksa Tüketici Mahkemesi mi? fatura tutarım 1400 TL
    2-Yasal yollara başvurursam fatura benim adıma değil. Bu bir sıkıntı olur mu? İlla fatura sahibimi müracaat etmeli?

    yasal tutarı tam olarak bilmiyorum ama 1400 tl den az olduğu kesin.o yüzden tüketici mahkemesine başvurmanız lazım.hakem heyetine başvurursanız karar lehinize çıksa bile bağlayıcı olmaz.
    fatura konusunda,ben fatura sahibinin başvurması gerekiyor diye biliyorum.ama tam emin değilim.daha önce bir konuda hakem heyeti fatura başkasının adına olduğu için bir arkadaşın başvurusunu kabul etmemişti.ama en iyisi tüketici mahkemesinden bilgi edinmek




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.