Şimdi Ara

Tüketici hakem heyeti işlem adımları okuyun bilinçlenin (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
12
Favori
8.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, benim G4 ümde ghost screen var. Daha önce telefonu bootloop ve ghost screen den dolayı servise götürdüğümüzde köşesindeki ezikden dolayı sorunun kullanıcı hatası olduğunu belirttiler. Kronik sorun olduğunu biliyorsunuz diyince telefonu aldılar ve bootloop sorununu çözdüler. Garanti bitimine 6-7 ay kaldı. Şimdi yetkili servise gidip cihazda kronik hayalet ekran sorunu olduğuna ve bunun kullanıcı kaynaklı olmadığına dair rapor istersek telefondaki darbe sonucu oluşan eziğe rağmen raporu alabilirmiyiz? Raporu alırsak bu raporla beraber THH ye başvurursak paramızı geri alabiliyoruz değil mi?
  • servisler artık kronik sorunlu raporu vermıyor. lg den fırça yediler sanırsam. telefonda hayalet ekran sorunu vardır yazan bır arıza tespit raporuda iş görür, rapor olsada olmasada bilir kişi telefonu inceleyip ayrıca rapor hazırlıyor. diğer konumdaki karar örneğinide dilekçenize ek yapın
    https://forum.donanimhaber.com/lg-g4-hayalet-ekran-para-iadesi-alin-kazandim--121063014



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambursman -- 4 Nisan 2017; 18:46:54 >
  • rambursman kullanıcısına yanıt
    Merhaba suan elimde s6 edge var faturasi baskasina ait garantinin bitmesine 9 ay var telefon 4 kez servise gitti 2 kez ana kart 1 kez ekran 2 kez arka kapak 1 kez arka kamera degisti gecte olsa fatura sahibini bulup anlastim tuketici hakem heyerine bas vuracagiz bu durumda para iadesi almamiz mumkun mu birde sikayet edecegimiz firma samsung mu yoksa alinan yer mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu aldığın yeri şikayet ediyorsun ben mesela teknosadan Samsung aldın teknosayı şikayet ediyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biraz komik gelebilir fakat e devlet mobil uygulamadan gidiyorum fakat sonuçlar yok bulamadım.



    Nasıl yapıldığını bilen birisi sırayla yazabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuya rast geldiğime çok sevindim. Konu sahibine çok teşekkür ediyorum. Yakında telefonumu bende deltaya vericem. Büyük ihtimalle mağdur edecekler gibi. Öyle bir durum olursa buradan gelişmeleri yazarım. Sizlerden yardım isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakem heyetine basvuracaklar arkadaslar icin bilgilenme acisindan onemli bir konu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bende sorgulamada karara bağlandı yazıyor. Tebligatı beklemeden sonucu nasıl öğrenebilirim?
  • Selamun aleykum dostum. Bende bugün para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurdum. Diyelimki dava lehime sonuçlandı. Para iadesini kim yapıyor? Ben telefonu n11 den bi mağazadan aldım o mağaza kapanmış şimdi parayı bana kim vericek delta servisimi yoksa lg firmasımı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhans19

    Beyler bende sorgulamada karara bağlandı yazıyor. Tebligatı beklemeden sonucu nasıl öğrenebilirim?

    aynısını ben de merak ediyorum. Aynı durumdayım.
  • merhaba 2 gün önce delta serviste 20 iş günü tamir süresi dolduğu için ilçe THH gidip başvurumu yaptım, bir sorum olacak.

    ankara kızılayda , X firmasından telefonu faturalı olarak aldım. THH başvuru formunda şikayet edilen makam olarak fatura üzerindeki firmayı yazdım. aşağıdaki açıklamalar kısmına ise bahse konu süreci yazım sıkıntı yok. şikayet edilen makam olarak fatura üzerindeki firmayı yazmam doğru mu onu merak ettim. telefon serviste onarımda çünkü.

    başvuruyu yaptıktan sonra aklıma geldi acaba DELTA servisi mi yazmamız gerekiyor diye.

    ayrıca yarın bir gün daha benim THH işlemleri (en az 4-5 ay diyorlar) bitmeden telefonu yaptık deyip gönderirlerse kargo ile ne yapacağız. kimisi teslim almayın diyor. kimisi teslim alın kargoya dokunmayın açmayın diyor. nasıl olsa iade çıkarsa ilgili firma sizden telefonu isteyecek diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat5555 -- 7 Haziran 2017; 12:18:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omerfaruk69

    Selamun aleykum dostum. Bende bugün para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurdum. Diyelimki dava lehime sonuçlandı. Para iadesini kim yapıyor? Ben telefonu n11 den bi mağazadan aldım o mağaza kapanmış şimdi parayı bana kim vericek delta servisimi yoksa lg firmasımı?

    ithalatçı firmadan paranızı alırsınız
  • gokhans19 kullanıcısına yanıt
    basvuru yaptıgınız thh arayıp öğrenebilirsiniz
  • murat5555 kullanıcısına yanıt
    şikayet edilen satıcı olmalı, servisi şikayet edemezsınız. cihaz servisteyse ve onarımıkabul etmıyorsanız, cihaz onarılıp size gönderildiğinde kargoyu kabul etmemelisiniz.
  • -ÖNEMLİ-

    Arkadaşlar bugün gidip sordum sonuç ne oldu diye bana davanın devam ettiğini sonucun eylül ekim gibi çıkar dediler yaklaşık 3 aya yakın zaman geçti

    Deneyimli arkadaşlar varsa sonuçlar daha erken çıkabilir mi? cünkü telefonun garantisi ağustos ayında bitiyor telefonum iyice kafa sallamaya başladı telefonu garantiye götürsem mahkeme iptal olur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon 30 gün gibi bi süre bekledi ama teslim aldım ne yapacağım şikayet edebilirmiyim hala?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar selamın aleykum hayırlı sahurlar. bi konuda açıklık getirmek istiyorum fakat hukukçu felan değilim yazan talimatlar kanun vs bunlara kendi yorumum sizde yorumlayabilirsiniz. gümrük ve ticaret bakanlığının sitesinde bulunan sık sorulan sorularla ilgili bir pdf dosyası var sizede paylaşıyorum indirip inceleyebilirsiniz de.
    Tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılmasına ilişkin sorular kısmında :
    25- Fatura adına düzenlenmemiş olmakla birlikte malın kullanıcısı veya hizmetin faydalanıcısı olan tüketici mal veya hizmetle ilgili olarak tüketici hakem heyetine başvurabilir mi?
    sorusunun cevabı açık bir şekilde verilmiş.

    6502 sayılı Kanun’un “Tanımlar” başlıklı 3 üncü maddesinde “tüketici” ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder şeklinde tanımlanmış olup, “hareket etmek” ifadesi “edinmeyi, kullanmayı ve yararlanmayı” kapsamaktadır. Bu bağlamda, tüketici hakem heyetlerine “kullanan veya yararlanan” sıfatıyla başvuran tüketicilerin başvurularının değerlendirilmeye alınması gerekmektedir.
    Örneğin, Balıkesir’de yaşayan bir babanın Ankara’da üniversitede okuyan 20 yaşındaki kızına, Ankara’da satın almış olduğu akıllı telefonun ayıplı çıkması nedeniyle ortaya çıkan uyuşmazlığın çözümü amacıyla kızın Ankara’da işlemin yapıldığı yer hakem heyetine başvurabilmesi mümkündür.
    Bununla birlikte, satıcı, sağlayıcı veya icra daireleri ile tüketiciler arasında sorun yaşanmasının önüne geçilmesi amacıyla, “kullanan veya yararlanan” sıfatıyla yapılan başvurular hakkında verilecek tüketici hakem heyeti kararlarında, “fatura başkası adına düzenlenmiş olmakla birlikte başvuru sahibinin kullanan veya yararlanan sıfatıyla tüketici hakem heyetine başvuruda bulunduğunun” belirtilmesi gerektiği değerlendirilmektedir.
    cevabı verilmiştir.
    dosyayı yükleyemedim örnek bir link ekliyorum.

    http://www.ortahisar.gov.tr/sik-sorulan-sorular

    dosyayı indirip inceleyebilirsiniz. yorumlarınızıda bekliyorum.
  • Para iadesi talebim onaylandı, 15 gün itiraz süresi bekleyip sonra ne yapmalıyım?
  • Merhaba konuyla alakalı bir sorum olacak. Lg g4 telefonum vardı hakem heyetine şikayette bulundum para iadesi istedim şikayet ettiğim firma LG TÜRKİYE GENEL MÜDÜRLÜK ama firmayı aradım söyledim durumu anlattım savunma olarak yazdıkları( "Sözleşmeden dönme ve bedel iadesi talebi tüketici ile akdi ilişkinin tarafı olan satıcı firmalara karşı talep edilecek bir haktır. Tüketici işleminin tarafı olmayan ithalatçı firmalar bakımından geçerli değildir" denilmektedir.)şeklindedir. Telefonu aldığım Vodafone bayii idi ama ürün LG Türkiye Garantili bir ürün HANGİ FİRMAYI MUHATTAP OLARAK ŞİKAYET ETMELİYDİM ?
  • cyt51 kullanıcısına yanıt
    faturanda yazan şirketi yani kimden aldıysan onu şikayet edeceksin. sırasıyla önce satıcı sonra ithalatçı firma sorumludur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambursman -- 4 Aralık 2017; 11:59:40 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.