Şimdi Ara

Tüketici hakem heyeti işlem adımları okuyun bilinçlenin (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
12
Favori
8.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • senin yazdigindan yola cikarak o dusuncede olabilecek firmalari kastettim. laf yarisina girip yuz goz olmak gibi bir niyetim yok.

    paralel ithalat yasadisi bir sey degil ki garanti hizmeti lutuf olsun. vermezsen zaten yasalara uymazsin ve kacak sayilir. paralelciler fakir resmi ithalatcilar zengin ona gore garanti hizmeti verilir diye bir sey yok. herkesin tabi oldugu kurallar ayni. adam kanunen hakkini kullanmis ve tasdikli sekilde dogrulanmis bu hak. verilen azami sure icinde arizayi giderememisler ve ilk 6 ayda olusan arizalara degisim isteme sansi var. kendi kafandan bir hikaye uydurarak konuyu acan kisiye iftira atiyorsun ve cakal diyerek terbiyesizlesiyorsun. lg g4 eski bir cihaz degil neden degisiklik istesin? ustelik bahsettigim 2 hakki gasp edilmis.

    malum servis(ler) isterse kabul etmesin artik tuketici hakem heyetlerinde hak aramak kolay.
    ayrica insanlar ruh hastasi mi surekli serviste telefon degistirsin. zaten bozuk degilse ve haksizsa degisim olmaz. eger ithalatci firmayi batiracak kadar bozuk mal uretiyorsa uretici firma, bu da tuketicinin sucu degil. bkz: lg3 kronik kasa catlama sorunu olan bir telefon. yeni serilerinde bu sorunu cozmusler. lg telefonu urettikten 2-3 ay sonra cok buyuk ar-ge falan yapip mi sorunu cozdu yoksa bastan amiral gemisi diye sattigi pahali telefonda dandik malzeme kullanarak tuketicileri magdur mu etti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi positroN -- 5 Şubat 2016; 2:22:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otostopcu97

    Cumlenin basina ben parayi kolay kazanmiyorum yazip sonra gariban edebiyati yapma diyorsun. Sen en basta kendinle celisiyorsun. Senin telefonun kamerasini yada ekranini degistirmediler. Aldilar herseyin ustunde oldugu anakarti degistirip verdiler. Kasa ayni kaldi sadece. Herkes yasal hakkini kullanabilir. Bu senin hakkin zaten. Ama sen biyle yaptikca o Resmi garanti ile arasinda baya fark yaratip sana satan adamda bu saatten sonra sana garanti hizmeti vermez. Telefonu duzeltip gonderdiklerinde ne icin reddettigini kendinde iyi biliyorsun. Kendinle celiserek polemik yaratma.

    senin dediğin gibi anakartı değişmiş imeisi değişmiş bir telefonu, oldu ya satmak istedim kim alır işlem görmüş telefonu? hadi aldı diyelim piyasanın kaçlira altına almak ister? neden 3 aylık telefonda zarar edeyim? tel zararım bu da değil, bütün işimi telefondan hallediyorum 1ay telefonsuz kaldım, yetmezmiş gibi yasal hakkım olan 10 iş günü içinde telefonumu teslim etmediklerinden yedek cihaz temin etmeleri gerekirdi, onuda talep ettim veremediler. sende tutmuş servisi savunuyosun. anladığım kadarıyla sende telefon satısı yapan bir müessesenin parçasısın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambursman -- 5 Şubat 2016; 13:19:01 >




  • rambursman kullanıcısına yanıt
    Bende senin gibi bir kullaniciyim arkadasim. Telefonculardan falanda nefret ederim. Tek derdim apple samsung lg gibi distrubutorlerin fais fiyat uygulayip cebimizi gereksiz zorlamasi. Paralel ithalatcilar rekabet olusturuyor. Bir nevi oyun kurami isliyor. Resmi ithalatla getiren araya az fark koyarsa kimsede zaten merdiven alti firmalarla yuz goz olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde intellicel garantili telefonum serviste 20 is gununu gecirdi. Bugün tuketici hakem heyetinde ilgili islemleri yaptim. Ordaki calisanlar telefonu simdi teslim alsaniz bile dava devam edecek dedi. Telefon yapilip gelirse almali miyim telefonu. Yoksa direk yollamali miyim? 3 ay az bir sure degil sonucta. 3 ay telefonsuz kalacagim. Ama onceligim para iadesi tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asim03 kullanıcısına yanıt
    kendinize yeni bir telefon alın maddi durumunuz elveriyorsa, zaten hakem heyetine basvurdugunuzda paranız %100 iade edilecek. 3 ay telefonsuz kalmamıs olursunuz, telefon kargolandıgında, kargoyu teslim almayın geri gitsin. aksi takdirde onarım işlemini kabul etmiş sayılıyorsunuz. kanuni bir yaptırım hakkınız kalmaz.
  • merhaba yarın servisteki g4 ümün 20 iş günü doluyor, hakem heyetine 6 aydan eski cihazlar için para iadesi talebinde bulunabiliyomuyuz. birde şarj aleti ve kulaklığı göndermemiştim sonradan göndersem olur mu arkadaşlar
  • telefonunuz garanti kapsamında olduğundan 6 aydan eski olmasının bir sakıncası yok. 20. iş gününde de telefon size ulaşmazsa 21. günden itibaren tüketici hakem heyetine basvurabilir para iadesi yada cihaz değişimi talebinde bulunabilirsiniz. telefon aksesurlarını vermenize gerek yok, sizde kalabilir. satıcı onları isteyecektir (aksesuarları alıp ayrıca satıyor çakallar),isterse bozuldu attım dersiniz. telefon size 20 iş gününden sonra gelirse kargoyu kabul etmeyin yada gell al derlerse gidipalmayın. para iadesi istiyorum diyeceksiniz yada değişim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambursman

    telefonunuz garanti kapsamında olduğundan 6 aydan eski olmasının bir sakıncası yok. 20. iş gününde de telefon size ulaşmazsa 21. günden itibaren tüketici hakem heyetine basvurabilir para iadesi yada cihaz değişimi talebinde bulunabilirsiniz. telefon aksesurlarını vermenize gerek yok, sizde kalabilir. satıcı onları isteyecektir (aksesuarları alıp ayrıca satıyor çakallar),isterse bozuldu attım dersiniz. telefon size 20 iş gününden sonra gelirse kargoyu kabul etmeyin yada gell al derlerse gidipalmayın. para iadesi istiyorum diyeceksiniz yada değişim.

    teşekkürler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rambursman

    telefonunuz garanti kapsamında olduğundan 6 aydan eski olmasının bir sakıncası yok. 20. iş gününde de telefon size ulaşmazsa 21. günden itibaren tüketici hakem heyetine basvurabilir para iadesi yada cihaz değişimi talebinde bulunabilirsiniz. telefon aksesurlarını vermenize gerek yok, sizde kalabilir. satıcı onları isteyecektir (aksesuarları alıp ayrıca satıyor çakallar),isterse bozuldu attım dersiniz. telefon size 20 iş gününden sonra gelirse kargoyu kabul etmeyin yada gell al derlerse gidipalmayın. para iadesi istiyorum diyeceksiniz yada değişim.

    Tebrikler hakkınızı savunmanız güzel , 20 günlük sürenin içinde Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyor mu ?
  • cumastesi iş günüdür , pazar ve resmi tatiller sayılmayacak
  • rambursman kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çok bilgilendirici olmuş, elinize sağlık...

    2 sorum var;

    1) Benim cihazım Bootloop ve ekranda lekeler yüzünden Fonotel Servise verdim 1. yıl daha garantisi devam ediyor. 21 eylül de ellerine geçmiş telefon. Lakin gönderirken garanti belgesini de telefonla beraber gönderdim. Garanti belgesi olmadan sıkıntı olur mu ?

    2) Cihazın kenarlarında hafif çizikler mevcut bunlar para iadesini sıkıntıya sokar mı ?
  • garanti belgesinin olup olmaması sıkıntı değil faturan elinde olsun yeterli.
    darbe izi olması servisin işine gelir, kullanıcı hatası der yere düşmüş der
  • konuda bahsetmiş olduğum cihazın parasını alıp LG türkiye garantili g4 aldığımdan bahsetmiştim. Lg G4 lerde kronik olan hayalet ekran sorunu bulunmaktadır.Ne olduğunu bilmeyenler için googleda sorgulatmasını rica ederim. Malum benim cihazdada bu sorun çıktı. Dün yetkili servisten üründe kronik sorun olarak hayalet ekran problemi olduğunun ve bunun kullanıcı hatası olmadığının yazdığı bir rapor aldım. Bu raporla satın aldığınız yerle görüşüp para iadesi talep edebilirsiniz. fatura tarihim(10/2015) 6 aydan fazla süre geçmesinin hiç bir önemi yok. ürün ayıplı mal statüsündedir. satıcı yenisini verelim g5 verelim gibi tekliflerde bulunabilir. kesinlikle kabul etmeyin , yeni cihazda verse g5 te verse bu cihazlar hep aynı ekranı kullanıyor ve hepsinde bu sorun var. elektronik marketlerdeki standlarda duran sıfır cihazlarada bakabilirsiniz. satıcıyla uzlaşamama halinde bu raporla hakem heyetiyle %100 paranızı geri alabilirsiniz. Şuan için kliksaya basvurumu yaptım yanıt bekliyorum




  • Selam, benim telefonum da LG G4. dediğiniz sorun nedeniyle 30 Eylülde RİTZY servisine gönderdiğim halde gelmedi. Elimde fatura ve garanti ye verildiği internet üzerinden tarihli yazı var. 10 ay olmuştu. Aldığım şirket geçenlerde kapatılmış ŞİRKETİN İSMİ (İNCİR) Tüketici hakem heyetine verme şansım var mı?
  • merhaba benim de carrefoursadan aldığım lg g4 5. ayında durup dururken kapandı ve açılmadı garantiye gönderdim 20 iş gününde teslim edilecek dendi 20 iş günü doldu beni arayan soran olmadı ben kendim carrefoursa müşteri hizmetlerini aradım cihaz geldi mi diye gelmedi dediler neden diye sorduğum da ordan oraya aktırdılar 359 lira ücret istendiğini söylediler sorunu neymiş dediğim de anakart sıkıntısı e bu g4 lerin kronik sıkıntısı neden para istiyorsunuz dedim darbeden kaynaklı dendi oysa telefonda çizik bile yok soruma doğru düzgün cevap verilmedi çözüm önerisinde bulunulmadı sadece ben burda yazanı okuyorum yetkili servisle görüşün dediler bende yetkili servise ulaşamadığımı onların da beni aramadığını internet sitelerindeki sorgulamanın bile servis dışı olduğunu söyledim yapabileceğimiz bir şey yok dedi kadın. zaten konuşma tarzı da epey sinir bozucuydu ben de o zaman thh ye başvuracağımı söyledim tamam dedi sadece kapattık ertesi gün mesaj atmışlar cihanız geldi diye 20 iş günü dolalı çok oldu cihazı alıp mı thh ye başvurmalıyım yoksa cihazı almadan mı gitmeliyim sizce nasıl bir yol izlemeliyim (ilk gönderdiğim günlerde yetlkili servisin telefonu yüzüme kapaması mı dersiniz carrefoursadan zoraki bilgi almam mı dersiniz daha büssürü mağduriyet yaşadım 1 buçuk aydır telefon kullanamıyorum..)




  • Cihazi teslim almadan thh basvurmaniz gerekir.teslim alirsaniz onarimi kabul etmis sayilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim G4 u70 gün bekledim deltadan gelmedi thh verdim şimdi kararın postayla gelmesini bekliyorum ardından g2 bozuldu 30 Gün geçince onuda verdim cihaz bugün gelince kliksayla uğraşmamak için kabul ettim simkart yuvasını dahi gondermemisler eski iade bir telefonla cenc etmişler sol üst köşede sararma yapmış bir telefonla imei değişmeden sallamışlar fonotel servis Bugün 3 kere aradım 60dk dolduğu an telefon sıra bendeyken kapanıyor 3 saat bekle derdini anlatama .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bugün THH'ye başvurdum 20 iş günü geçtiği için. 3 ay gibi bir süre beklersiniz muhtemelen lehinize karar verilir dendi. Telefonum yapılıp gönderilse dahi kabul etmeyip geri gönderecem. Biraz da olsun rahatladım. LG artık benim için bitmiştir.
  • arkadaşlar telefonum delta serviste mahsur kaldı esnafım telefonu işyerime fatura ettirmişim bu yüzden hakem heyetine başvuramıyorum. ticari mahkeme bakıyomuş şahıs harici
    cihazım lg g4 30 ağustosta göndermiştim 2.5 aydır göndermiyolar her arayışımda bir hafta öteliyolar lanet olsun yapmadan gönderin diyorum tamam deyip yine göndermiyorlar istanbulda değilim gidip alamıyorum da sinire kestim, siz olsanız nasıl bir yol izlersiniz.
  • Arkadaşlar GM5 Plus kullanıyordum. Servise alan elemana onaylatarak sadece şarj soketinde sıkıntı olduğunu söyleyerek verdim. Herhangi fiziksel veya yazılımsal başka bir problemi yoktu. Tek sıkıntı telefon izmirde tamir olmadığı için istanbula gönderiyorlarmış. İstanbula gittikten sonra bana 290 tl ödeme çıkardılar. Telefon yamulmuş ve dokunmatik ekran değişecekmiş. Ben ekrana karışmadan soketi değiştirip göndermelerini söyledim onuda yapmıyorlar. Bildiğin dolandırıcılık. Hakem heyetine başvurursam haklı çıkarmıyım ?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.