Şimdi Ara

TTNET-Telekom Saçma Reklam Stratejisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar piyasada çok fazla internet servis sağlayıcısı ve sabit telefon operatörü olabilir.ama şu var ki muhtemelen TTnet yada türk telekomun olmadığı yerde kimse yoktur.
    dolayısıyla başta haksız rekabet var.Millet el mahkum ttnet diyecek.bu durumda.şahan gökbakarla reklam çalışması yapmak ne mantıktır.yanındaki fıstık için bir şey demiyorum bile.
    bir de geçen senlerde cem yılmaza para baymışlardı.Son olarak tekno kumbara diye saçma bir şey vardı.
    Arkadaş siz bu kadar reklemı neden gerek görüyorsunuz sanki başka genel bir şirket mi var.
    o parayla alt yapıyı iyileştirin yada tarifeleri ucuzlatın.

    Bu şirketleri CEO su kimse Allah akıl versin.Yahu gelsin ben yardım edeyim zavallılara.



  • Merhaba.

    Türk Telekom, 24 nisan 1995'de, PTT'den ayrılıp kurulmuş bir kamu tüzelidir. 1995'den önce ve sonraki tüm altyapı TURK TELEKOM ANONIM SIRKETI işletmesindedir. SUPERONLINE, DSMARTNET, BIRI ADSL VS. TURK TELEKOM AS dan, toplu internet kullanımı satın alır, bunları parçalara bölerek satar.

    TURK TELEKOM AS, 2006'DA ınternet hizmetinin daha iyi sağlanması adına TTNET yani TURK TELEKOM NET şirketini kurdu. TURK TELEKOM NET, TURK TELEKOM abonesi herkesin internet işletmesinden sorumludur.

    SUPERONLİNE, DSMART NET VS. yeni firmalar olduklarından, PTT zamanından kurulan ve hazırlanan bağlantılarında TURK TELEKOM'A devrolması, özellikle rahmetli cumhurbaşkanı TURGUT ÖZAL döneminde çok ciddi telefon altyapısı kurulmasından dolayı, Turkiye'nin en büyük telefon şebekesi ağı Türk Telekom'a aittir.

    Kablosuz bağlantıların (Turkcell, Vodafone, Avea) günümüzde çok yaygın olmasından dolayı, kablolu bağlantılara olan rağbetin azalmasından ötürü, telefon şebekesinin binlerce numarası boş durmaktadır, yani santraller çok yüksek talebi bile karşılayacak şekilde dizayn edilmişlerdir.

    Türk telekom kamu tüzeli olduktan sonra, ciddi altyapı yatırımları yapılmış, bu sıralar Superonline kurulmuş ancak o dönem toplu bağlantı satımı olmadığı için, -kotaları az olduğu için- adını duyuramamıştır.

    Her holding, reklamlar için belirli bir bütçe ayırmak ZORUNDADIR. Bu reklamlar ucuza mal edilmiş olsa bile, heryerde yayınlanmalıdır. Bugün reklam çekmeyen hiçbir holding yoktur.

    Son olarak,

    Btk rekabetin korunması adına, diğer sağlayıcıların biraz daha ucuza internet satmasını sağlamıştır, bağlantıların ortak kullanılması buna örnektir.

    Türk Telekom özelleştirmesi sonrası, yatırımlar daha çok artmış, hemen her yere genişbant kabinler konulmuştur.
    Senelik bütçelerde altyapı yapımı, onarımı için bütçe zaten ayrılmaktadır.

    reklam bütçesi ayrıdır, bakım onarım altyapı bütçesi ayrıdır.

    Türk Telekom, sporda da sponsordur, avrupada da birçok reklam anlaşması vardır.

    Sosyal sorumluluk projelerinden hiç bahsetmiyorum bile.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    iyi de ben dediğimle ne ilişkisi var.
    reklam yapmasın demiyorum.ama adamların bir reklamı enaz 1 dk sürüyor.gerek var mı buna?
    tabii ki yok çünkü ortada tekel bir şirket var bu yüzden reklama da gerek yok
    çöpe atılmış paralardır bunların hepsi.
    ve ayrıca reklamların sığlığından hiç bahsetmiyorum bile.
  • Bunu burada mı tartışacaksın cidden? :) Çok gülünçsünüz.

    soruna çok detaylı bir cevap yazdım, bugün Turkcell'in reklama hiç ihtiyacı yok, hali hazırda o da telekom gibi tekel hizmet sunuyor otuz milyondan fazla abonesi ile. Diğerleri ona yetişemediği için rekabet kurulu Turkcell'in fiyatlarda indirime gitmesini istemiyor, diğerleri ucuza satıyor, o pahalı satıyor.

    Sizinle bu konuyu tartışacak değilim, zira gerekli altyapınız olmadığını düşünüyorum.

    İyi forumlar.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    ne ilgisi var.türkcel tekel değil bir kere.
    ayrıca millet çok para vermeye meyilli türkcelde yolmaya meyilli.
    son şarj temalı reklamda nasıl bozulduklarını efkar-ı umumiye müşahidlik etti.
  • Turkcell müşteri tekelidir. Dediğim şeyleri bile anlayamıyorsunuzi nasıl tartışacağız hocam? 30 milyondan fazla abonesi olan bir şirket, kurulduğu günden bugüne, her eve girmeyi başarmış ayrıca.

    Reklamların kötülüğü önemli bir etken değil, dominos pizza sözlüklerde kalitesiz pizza şeklinde reklamlar dönderiyor. soslar kötü diye reklam yaptırıyor. ancak en az bir saat sol framelerden aşağı inmiyor. Bunların hepsi politikadır. Kötü reklam yaptırdı diye Dominos zarar mı etti?

    Ayrıca, en iyi reklam filmlerini Coca cola ve Türk Hava Yolları hazırlar, çünkü ikisi uluslararası çalışır.

    Siz reklam stratejisi, rekabet kurulu kararları gibi şeyleri geri plana atarak yazıyorsunuz hep. Yazdıklarınızı düşünerek yazmıyorsunuz.

    Türk Telekom'un en büyük altyapıya sahip olma sebebinin ptt den geldiğini bile bilmiyorsunuz. Ayrıca, madem rekabet istiyorsunuz, gidin superonline diyin ki, siz neden 80lerde kurulmadınız?

    Ptt 50lerden beri altyapı büyütüyordu, telekom ondan aldı yine büyüttü, devlet eliyle oldu hepsi.

    Superonline ise özel bir şirket, kendi ağını yeni yeni yapıyor, yeni yeni genişliyor.

    Ben daha fazla laf anlatmaya çalışmayacağım, zira duvara konuşuyor gibi hissediyorum.

    edit: böyle konular yüzünden kimseyle kırgınlığım olsun istemem, hakkınızı helal ediniz, iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 16 Aralık 2014; 14:27:35 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.