|
Arkadaşlar merhabalar Anne-babamın kullandığı 24 ay taahhütlü 16mbs vdsl 80tl fatura ödediği bir aboneliğimiz vardı. Malum yaşlılar pek anlamadıkları için fatura,yenileme vs işlerle ben ilgileniyorum. Bende iş hayatındaki koşuşturmadan unutmuşum zaten bu tarz aboneliklerde 1 ay önce ararlar tarihi öyle hatırlarım onun harici faturaları öderim ilgilenmem.
Online fatura öderken bir baktım 260 tl gelmiş Meğerse taahhüt bitmiş kasım ayında bitime yakın telefonlar susmaz yenilerdik yada kapatırdık ama müşteri hizmetleri sms atıldığını söylüyor telefonla ulaşamamışlar meşgule atmışım, mail desen o da yok Ne telefon araması ne mail atmadılar günde onlarca sms geliyor kim dikkat ediyor yalandan bir sms atmışlar haklı çıkmaya çalışıyorlar. Benim taahhütüm bittiyse kullandığım tarife duruyormu,internetim kapatılacakmı, taahhütsüz kullanılınca yeni ücretlendirilme ne olacak bunların yazılı, sözlü iletilmesi gerekmezmidir ? Kesinlikle iptal ettireceğim ama bu kadar fahiş faturada ödemek istemiyorum.80tl fatura 260Tl olmuş 520 tl borç çıkmış 2 ay için bu durumda ne yapabilirim. Daha önce başına gelen var mıdır. Borçları kapatıp btk ya vs şikayet etsem mi yoksa hiç faturaları ödemesem mi var mıdır başından böyle bir şey geçip yardımcı olacak ? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






