Şimdi Ara

TTNET'e arıza kaydı bıraktım Hızım Düştü..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ya arkadaşlar nerden aradım şu ttneti. Gül gibi 3-4 mbit hızım vardı. İnternet devamlı kopuyordu o yüzden aradım gerçi havada yağmurlu ondan da yapabilir ama kardeşimde yapmıyordu. Sorunu telefon direğinden gelen kabloyu evin içine alarak çözdüm. Birde ne göreyeim bıraktığım arıza kaydından tezi yok hızımı 1 mbite düşürmüşler. Şimdi ben nasıl bir yol denemeliyim ttneti arayıp hattımı günceller misiniz ayağına arayayım mı ne dersiniz bir faydası dokunur mu ?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..



  • Hız problemi için arayabilirsiniz,hatta TTNET Destek birimine yazarsanız ilgenip size geri dönüyorlar zaten
    Eski hızınızdan bahsederseniz düzeltme işlemi yapılacaktır.
  • Bugün itibariyle çoğu kişinin tahminimce akkden dolayı hızları düştü. Sizinde bu durumdan dolayı hızınızda problem olabilir.
  • 50 gb'ı aştım ve az önce aradım hattımı güncelleyin ayağına ve durum oleyyyyyyyyyyyyy..




  • yani?
  • Benimde akşamdan beri hızım 14mbite yükseldi. Sizden aldıkları hızı verdiler herhalde..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • akk muhabbeti çıktığı günden beridir işyerindeki internet 2 aydır sürekli kopuyor geliyor.
    10 yıldan fazla süredir müşterileriyim 10 yılda toplam bu 2 aydır aradığım kadar aramadım adamları.
    bugünde ip alamadığım için aradım saatler geçti sorun düzelmedi.
    tekrar aradım sorununuzu çözdük dediler nasıl çözdünüz hala ip alamıyorum dedim.
    bi baktı evet ip alamıyosunuz dedi.ne yaptıklarını bilmiyorlar.
    3 ayr modem le ip almaya çalıştım olmadı format attım gene düzelmedi.belki sorun bendendir diye.
    resmen işyerinde rezil oldum biton işim aksadı.satışlarım durdu.
    bu akk muhabbeti yüzünden resmen rezil oldular herkezin netinde kopmalar yaşanıyor.
    iyiki kendi evimdeki adsl i kapatıp 3G ye geçmişim.
    işyerinede alternatif gelsin 5 dk. durmayacağım.
  • Dostum şöyle bi yol izle.
    Daha önce başıma geldigi için artık müşteri hizmetlerini hiç aramıyorum.

    Müşteri hizmetlerine Şunu iste , bi kaç gün öncesine kadar 4 mbit (veya max aldıgınız hızı söyleyin) alıyordum.
    Sonra müşteri hizmetleriyle konuşup benım PORT'umu değiştirdiler. ve hızım buna baglı olarak düştü.
    Şuanda 1 mbit alıyorum diyeceksin. yani kısaca Port değişikli istiyorum diyeceksin. ama bence detaylı anlat çünki her müşteri temsilcisi bilgili olmuyor.

    Eğer bunu biz yapamiyoruz gibi birşey söylerlese onlara şunu söyle "bana tekrar 8 mbit tanımlarmısınız" (eğer 8 mbit netlimitsiz kullanıyorsan veya o an ki kullandıgınız baglantı türü hangisiyse onu söyleyin.) bunu tekrar tanımlayin diyin.

    Bu şekilde de Port değişikligi oluyor.


    Son olarak bukadar uzun konuşmayi kendi telefonunuzdan yapmayin en az 15 dk sürer o da eğer bilgili müşteri temsilcisine denk gelirseniz geçerli , onun için şunu yapın onlar sizi arasın;
    Twitter üzerinden @ttnetdestek kişiye mesaj atın. hattımın hızını düşürdünüz vs. gibi şeyler yazın. o kişi sana dönecek senden telefon no ve adsl numarasını DM olarak göndermeni isteyecek.
    işlem bukadar Gün içinde veya 1 gün sonra arıyorlar.




  • kopma sorunları hız ıle alakalıysa tek. Ekıpler tarafından hız ayarlanmıs olabılır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.