Şimdi Ara

TTNET 4440375, Müşteri hizmetleri,Hizmet veremiyor,Hizmetsizlik üretiyor. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
14.974
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben asistana kızmıyorum,TTnet 'sayıyorum ama karşımdaki asistan yada herneyse TTneti savunmaya geçiyor.
  • Arızanız giderilir veya giderilmez, ben işin o kısmından bahsetmiyorum. Bu açıdan ne TTNET'i, ne Telekom'u, ne felanca X firmasını savunuyorum. Nasıl ki arızanızın sebebi ÇM çalışanı değilse, arızayı giderecek olan da ÇM çalışanı değil, o sadece kayıt açar şikayet konusuna göre. Gerisi, o kaydın aktarıldığı birime kalır tamamen. Siz internete bağlanabilmişsiniz, bağlanamamışsınız, ayda bilmem kaç para ödemişsiniz, bunlar ÇM çalışanını hiç ilgilendiren bir durum değil ki, adam oturup geceleri yatağında "ya bu müşteri internete girebildi mi acaba" diye mi düşünecek, onun takibini mi yapacak?! Görev ve yetkisi dahilinde yapması gereken ne ise onu yapar, bunun konuya yaratıcı yaklaşmakla, farklı çözümler üretmekle, ya da teknik açıdan konuya son derece hakim olmakla hiçbir ilgisi yok. Bu çalışanlara "sen müşteriye A ise B'dir diyeceksin, C'den asla bahsetmeyeceksin" dendiği için, konu tamamen C olsa bile size asla bundan bahsedemez, bilse de bahsedemez, bilmese de. Bahsederse eğer, o çağrısı dinlendiğinde düşük puan alır, maaşı da ona göre düşer. Adam siz Facebook'a girebilesiniz diye evine götüreceği ekmeğinden mi olsun, çoluğun çocuğun rızkını sizin online oyun oynayabilmeniz için riske mi atsın?!

    Öyle şartlar sunulmuştur ki kendisine, yardımcı olabileceği noktalarda yardımcı olmaması gerekiyordur, çünkü sonuçları hem müşteri açısından, hem firma açısından zararlı olabilir. Örneğin elektrik kesintiisinden sonra modem arayüzü açılmayan bir müşteriye "bir bilgisayarcıdan destek almanız gerekir" demek yerine, yardım etmek amacıyla veya daha spesifik olmak için gidip, "ethernet kartınız yanmış, değişmesi gerekir, ya da anakartın ethernet slotunda sorun var" denirse, ve aslında sadece yeni bir ethernet kablosuyla çözülebilecek bir sorun için bu işten pek de iyi anlamayan bir müşteri yeni bir bilgisayar alması yönünde bilgilendirilirse, hiç de hoş bir tablo ortaya çıkmaz.

    Durum bundan ibarettir. Bu, oradaki çalışanın aptal olduğunu, veya yetersiz olduğunu, veya cahil olduğunu göstermez. Sadece yapması gerekeni yapan bir asistan olduğunu gösterir. Konu arızaysa Telekom Müdürlüğü'ne, faturaya itiraz ise fatura tahsilat birimine, herhangi bir katma değerli servis ise VAS birimine vs aktarılır. Bunların çoğuna, çağrı almayan bu birimler yanıt verir.




  • eskiden TTNet'te çalışıyordum.kısaca bilgilendireyim sizi..4440375 i aradığınızda asistanın tek yapabileceği arıza kaydı açmaktır.başka bişey yapamaz.hatta asistan değil 4440375 in en üstündeki müdür bile bişey yapamaz neden mi ? çok basit ; çünkü sorunu çözecek kişi ve kurum TURK TELEKOM'dur ! asistan kayıdınızı açtığı anda,sizin bağlı olduğunuz santrale (türk telekom santraline) düşer o kayıt.ve top artık asistandan çıkar.sonraki adımlar tamamen telekomla alakalıdır.sorunların geneli telekom personelinin bilgisizliğinden kaynaklanıyor.2 kabloyu bağlamayı bilmeyen adamlar mühendis olarak çalışıyor.türk telekomdaki mühendisler de farklı kollara ayrılmaktadır.örnek : hız sorununa NMS denen grup bakar,sinyal gitmeme olayına ise REPERTİTÖR denen grup bakar.arıza kaydının da çeşitleri vardır.anlayacağınız oldukça karmaşık bir yapıya sahiptir.sebebi tamamen eğitimsizlik,organizsyon eksikliğidir.işini bilmeyen kişiler haddinden fazladır,ve bu kişiler yönetici konumundadır.4440375 te hayatında modem kurmamış,interneti sadece facebook ta resim paylaşmak sanan yöneticiler var.ama işini bilen asistanların haklarını da yememek gerekir.asistan olupta inanılmaz bilgi,yetenek ve beceriye sahip arkadaşlar vardı.
    2 yıl çalıştım,sadece bir kişiye kıllık yaptım :) onun dışında herkese fazlasıyla yardımcı olup,yapılmayacak şeyleri bile yapmıştım :)
    son olarak ; bağlantınız sık sık kopuyorsa,hat hızı desteklemiyor olabilir.hızınızı düşürtün.çözüm olmazsa iç tesisatınıza baktırın,sorun devam ederse mutlaka defalarca arıza kaydı bırakın.bağlı olduğunuz santrale ulaşmaya çalışın.ben çalışırken sorunların yaklaşık %60'ı desteklenmen hızdı.tutup bakır kabloya 8 Mb hız verirsen kaldırmaz,hat kopar ve sinyal gitmez.e bide evin santrale uzaksa,o zaman yandın demektir :)
    neyse kısaca açıklayacaktım ama bayağı uzun oldu :) eyw.




  • Benim yaşadığım skandallar anlatsam sayfalar sürer, sadece ttnet değil bütün müşteri hizmetleri sorun üretiyor bir işe yaramıyorlar ama içlerinde en berbatı ve ne olursa olsun önüne kimse geçemez diye düşünüyorum TTNET'tir. bir sorunu çözmek için 28 kere aramak o aramalarıda takip etmek gerekir
  • ben meslek lisesinde okuyorum arkadaşlar geçen yılki stajımı türk telekomda yaptım. herneyse beni repartitöre verdiler. Ben 13 gün boyunca kablo çektim :D hiçbirşey yapmadım fakat bazı bilgiler edindim. Telekom herkese aynı hizmeti vermiyor. Yani evinizin konumu herşeyi değiştirebilir. Birde arkadaşında bahsettiği gibi o asistan bile olmayan konuşmaktan aciz adamlar hiçbir şey yapmıyor. Arıza repartitörr geliyor veeeeeeee asıl bomba burda. +40 adamlar çalışıyor orda 1-2 tane 30lu ancadır:D bir santralde 35 kişi varsa 5i adsl ile ilgileniyordur diğerleri telefon neden? adsl yeni bir olay adamlar bilmiyor. Personel yetersiz. teekomun onları işten çıkaracak kadar ödeyecek tazminat parasıda yok. O yü<zden böyle devam eder bi 30*40 sene daha:D sonrası meçhul tabi nasıl bir personel birliği olur bilemem:D umarım yeni nesil pernosel babaları gibi olmaz:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    ben meslek lisesinde okuyorum arkadaşlar geçen yılki stajımı türk telekomda yaptım. herneyse beni repartitöre verdiler. Ben 13 gün boyunca kablo çektim :D hiçbirşey yapmadım fakat bazı bilgiler edindim. Telekom herkese aynı hizmeti vermiyor. Yani evinizin konumu herşeyi değiştirebilir. Birde arkadaşında bahsettiği gibi o asistan bile olmayan konuşmaktan aciz adamlar hiçbir şey yapmıyor. Arıza repartitörr geliyor veeeeeeee asıl bomba burda. +40 adamlar çalışıyor orda 1-2 tane 30lu ancadır:D bir santralde 35 kişi varsa 5i adsl ile ilgileniyordur diğerleri telefon neden? adsl yeni bir olay adamlar bilmiyor. Personel yetersiz. teekomun onları işten çıkaracak kadar ödeyecek tazminat parasıda yok. O yü<zden böyle devam eder bi 30*40 sene daha:D sonrası meçhul tabi nasıl bir personel birliği olur bilemem:D umarım yeni nesil pernosel babaları gibi olmaz:D

    Bu adamlar 65 de emekli olacak bide




  • bu 65 olayını avrupaya bakarak yapmıslar ama avrupada 55 yasındakı adam haftada 3 gün işi gidio mesela 60 yasındaki adam 2 gün gidiyor 65 ine iyice yaklasan adam 1 gün anca gidiyor. Sen zaten o yastakı adamdan ne iş beklersin? yaşamak içinmi çalışıyoruz yoksa yaşamak için mi çalışıyoruz belli değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    ben meslek lisesinde okuyorum arkadaşlar geçen yılki stajımı türk telekomda yaptım. herneyse beni repartitöre verdiler. Ben 13 gün boyunca kablo çektim :D hiçbirşey yapmadım fakat bazı bilgiler edindim. Telekom herkese aynı hizmeti vermiyor. Yani evinizin konumu herşeyi değiştirebilir. Birde arkadaşında bahsettiği gibi o asistan bile olmayan konuşmaktan aciz adamlar hiçbir şey yapmıyor. Arıza repartitörr geliyor veeeeeeee asıl bomba burda. +40 adamlar çalışıyor orda 1-2 tane 30lu ancadır:D bir santralde 35 kişi varsa 5i adsl ile ilgileniyordur diğerleri telefon neden? adsl yeni bir olay adamlar bilmiyor. Personel yetersiz. teekomun onları işten çıkaracak kadar ödeyecek tazminat parasıda yok. O yü<zden böyle devam eder bi 30*40 sene daha:D sonrası meçhul tabi nasıl bir personel birliği olur bilemem:D umarım yeni nesil pernosel babaları gibi olmaz:D

    Her kelimesine katılıyorum ama sen bunu bizzat o lanet kurumda yaşayarak görmüşsün, ben ise dışardan gözlemleyerek birebir aynı tespitlerde bulundum. Emekliliğine birkaç yıl kalmış bir adamı bize adsl teknik eleman diye gönderdiler, adam kasılarak dedi ki: Ben 3 yıldır bu işi yapıyorum :D

    Güler misin, ağlar mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ağlasak daha iyi olur ya birde bu arada telekom %51i satıldı adamlar 1 yılda parasını çıakrıd ağlamaya devam
  • ya ben 6 ay hem telefon faturası ödedim hem yalın internet kullandım böyle iğrenç hizmetsizlik olamaz ttnet rakip tanımaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    ağlasak daha iyi olur ya birde bu arada telekom %51i satıldı adamlar 1 yılda parasını çıakrıd ağlamaya devam

    Özelleştirme özürlü bir ülkede normal. Ido'da öyle. Tam rezalet. Hadi özelleştirdin bari eskimiş dünyadan bihaber tarihi eser elemanları resetle, yeni bilgili, yetişmiş adamlar al, ama imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 yıllık anlaşma var adamlar 19 yıl kazandığının alayı kÂr :)
  • sorun varsa hattınızla ilgili müşteri hizmetleri arayıp zmaan ve para kaybedeceginize gidin baglı bulundugunuz telekom müdürlüğüne işinizi kesin oalrak çözdürün ne işiniz olsun müşteri hizmetleriyle saçma sapan işler bunalr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigdede

    sorun varsa hattınızla ilgili müşteri hizmetleri arayıp zmaan ve para kaybedeceginize gidin baglı bulundugunuz telekom müdürlüğüne işinizi kesin oalrak çözdürün ne işiniz olsun müşteri hizmetleriyle saçma sapan işler bunalr

    zaten müşteri hizmetlerinide arasan,onlar telekom müdürlüğüne yönlendiriyor :)) şahsen biz arayanları çoğu konuda müdürlüğe yönlendiriyorduk ;) kesin çözüm müdürlük..veya bir tanıdık bulun hallettirin
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.