Şimdi Ara

TSi motor LPG sistemleri & uyumu tüp takılma(2017-2018 sonrası 1.0 ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
2
Favori
73.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tsi uniteler zaten emsallerinden az yakiyor. 3 5 kurus tasarruf edeyim diye bunca riske gerek yok bence. Zaten aracin heryeri sensor. En ufak bir sıkıntıda cok baş agirtir.

    Ha atmosferik mpi motorlara lafim yok. Ama direkt enjeksiyonlu bir arabada şu aşamada lpg cok buyuk risk. Teknolojinin biraz daha ilerlemesi lazim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    Bence akbile dönüş yapın, ben anlamıyorum bu kadar ölüculugu,araban yakiyorsa 10 litre tamam LPG araştır,ama 6 litre yakan arabaya LPG ne gerek??? saçmalık... ayrıca bu araçların motoru daha hassastır, 7000 e takılan LPG ile kar ettim sanarken 10 15 binlik masrafla ugrasirsiniZ...bı akıllı mantıklı olun
    1.0 ünitelere fabrikasyon CNG var hocam çok risk olduğunu düşünmüyorum sahibindende bir sürü TSi+LPG var favorilerimden satılanlar oluyor 2018 yılında 150-160 Nm torka mahkum olmak yerine 4-5 bin fazla verip.TSi ye tüp takıyor insanlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tafo0911

    Tsi uniteler zaten emsallerinden az yakiyor. 3 5 kurus tasarruf edeyim diye bunca riske gerek yok bence. Zaten aracin heryeri sensor. En ufak bir sıkıntıda cok baş agirtir.

    Ha atmosferik mpi motorlara lafim yok. Ama direkt enjeksiyonlu bir arabada şu aşamada lpg cok buyuk risk. Teknolojinin biraz daha ilerlemesi lazim...
    Ben 1.0 polo da benzinde rahat geziyorum ama 1.4 150 beygir Tiguana binen adam takıyor hocam.



    atmsoferik mpi ler sadece yeni poloda var onlarda 1.0 zaten tüp takmaz hiç kimse

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seat leon 1.4 tsi 2014 model 140 hp sc aracım var.prins sıvı sistem lpg dönüşümü yaptırdım gaziantep yetkili bayiinde.montaj çok çok önemli.araç gayet iyi durumda çok memnunum. Tsi zaten az yakıyor ne gerek var diyorsanız hesap basit.7lt/100km demek iyi bir değer tsi şehir içi.benzin 6.2 desek 6.2x7=43 kr.en masum kullanımda 43 kr yapıyor.şuan lpg de araç rahat rahat kullanırken bile 27-28 kr yakıyor.motor masum gayet az yakıyor ancak benzin fiyatları işi bozuyor.aracım chp motor koduna sahip.bu kod en sıkıntılısı lpg için güya.ama montaj başarılı olduğu için benzinle zerre fark yok.tabi lpg sıvı fazda eş şartlarda 103 oktan bi yakıt.bu yakıtın yanma ve ısı yayma karakteri benzine göre farklı olduğu için aracı soğukken sıkıştırmamak gerek.ilk çalıştırmada bekletip rölanti uygun vaziyete gelince yani stabil olunca kalkmalı,yağ sıcaklığı 75 i geçmeden de sıkıştırmamalı.prins sıvı sistem in chp motor koduna uyumlu olduğuna dair orjinal sertifikaları ve tamamlanmış yüzlerce testi var. Tsi ın chp motor koduna sadece prins sıvı sistem uyuyor.bu anlamda piyasada tek olmak için başarılı olmak durumundalar.gaziantep taşdoğan lpg montaj konusunda bayaa başarılı.prins in merkezinden hollandalı mühendisler belirli periyotlarda gelir bizzat denetler şubeyi. Ben de ekibin bir sonraki ziyaretinde aracı götürüp test ettireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu kadar gereksiz bişey ömrümde görmedim. Araç zaten dizelden az yakıyor ne diye tüp takıyorsun güzelim motora
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Dizel 50 kuruş tsi 40 kuruş demi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    TSI şehir içi 36 kurus

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Ben dizelle 20 kuruş yakıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Arabayı çalıştır 10 km lik yol yap trafik lambaları olan az trafikli ortamda sakın sürüş ile aracının 20 kuruş yaktığını video ile ispatla kendimi ömür boyu banlicam. Yok yapamam dersen bir daha işkembeden sallama olur mu. Ben 36 kuruş yaktigimi ispatlarim..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yazida bazi noktalar kulliyen yanlis ne alakasi var turboyla turbosarjla lpg kurulumu tamamen aracin enjektorlerinin nerede oldugu ile alakali direk enjeksiyonlu araclara lpg montaji atmosferik olsa dahi problemli turboyla bi alakasi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Aynı dediğin şekil kullanım, tek fark 22 km olması. Ha ortalama hız yüksek dersen bunun bir de 36 km ortalama hız olanı var, o da 3.5 litre.

    120 hp 320 tork 1.6 multijet otomatik...
    TSi motor  LPG sistemleri & uyumu tüp takılma(2017-2018 sonrası 1.0 )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 15 Şubat 2019; 13:10:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg cenneti ülkemizde neden bayide lpg seçeneği sunulmuyor markalarda cidden anlamıyorum
    bizi eğitimsiz hiçbir şeyden anlamayan ustaların eline bırakıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Aynı dediğin şekil kullanım, tek fark 22 km olması. Ha ortalama hız yüksek dersen bunun bir de 36 km ortalama hız olanı var, o da 3.5 litre.

    120 hp 320 tork 1.6 multijet otomatik...
    Ya bırak resmi falan. Sen soğuk motorla başla 10 km sür video çek yol da görünsün yakıt ortalaması da. Yolun ortasında sıfırlayıp değil soğuk motorla başla hararet de görünsün. Bakalım 3.5 şehir içi yakan multijet 1.6 aracına




  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Çok kabasınız beyefendi, aracımın yakıtı bu işte, siz tsi ile şehir içi 36 kuruş yakarken sıkıntı yok da bunda mı var...

    Siz 36 kuruş yakıyorsanız ben de 20 kuruş yakıyorum işte

    Ha bu arada yolda sıfırlayınca 2.9 litre oluyor, isterseniz onu da atarım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 15 Şubat 2019; 14:36:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TDI yerine TSI alıp da karalar bağlayıp LPG derdine düşmeyin bence...

    Aslan besleyen yemine bakmaz.

  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Olmaz. En az tsi yakar. Ya tsi 19kuruş yakıyor ya da sizin araç 37kuruş yakıyor. Tsi den az ya ka maz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Anladıkları dilden konuşmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi motorun 36 kr yakması için şehir içi 5.8 değer vermesi gerek.böyle bişeyin mümkün olması için ya kaçak yakıt ucuz yakıt flan buldunuz ya da ayağınıza ilahi bir kudret verilmiş olsa gerek. Normal yakıt alıp bu değeri görüyosanız o yol yeterince şehiriçi deildir.full çevreyolu kullanıyorsundur. Normal inişli çıkışlı dur kalklı şehiriçinde tsi motor en mükemmel şartlarda 6.3 flan yakar.ama en mükemmel.bu işin normali 7-7.5 tur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi bahsettiğim 1.4 tsi 140 hp ye göredir.diğer versiyonlarını bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracım 2009 passat 1.8tsi 160hp
    Prins vsi2 yani karma sistem
    Araba benzinde gaz da mi asla anlaşılmıyor çekiş mükemmel ötesi zaten.
    Aracı aldığımdan beri hiç lpg ile ilgili bi bakım vs yaptırmadım ayarcı ya da gitmedim.
    Ş.içi 10 litre
    Çok sıkıştırırsam sürekli ralli yaparsam 13 litre
    2 tane de dizel aracım var inanın dizelin o ince beyninize vuran tır tır sesi 10 15 yıl içinde sizi beyin kanseri yapabilir.
    1.8 tsı rölantideyken çalıştığını asla anlayamıyorsun o kadar sessiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukkoylu -- 12 Nisan 2019; 20:29:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.