Şimdi Ara

:: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.633
Cevap
23
Favori
555.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok teşekkürler garibaldı.inşallah bu aracı isteyen arkadaşlarında alma imkanı olur.
  • arkadaşlar bu arada yakıt konusunda çok titiz olduğum için servis yetkilileriyle görüştüm maltepe erelde.bana tsi lar için 97 oktan kullanmamı söylediler.bulamazsan kısa süre için 95 kullan dediler.şahsen aracın depo kapağında 95 yazıyor ancak servisin dediği bu.daha sonra aklıma takıldı.vw e yazı yazdım.2 gün sonra cvp geldi.türkiyede yakıtlarda hile hurda yapıldığı için 97 oktan öneriliyormuş.benzin istasyonunuzdan eminseniz 95 problem değil.saygılarımla.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: liebenur

    Arkadaşlar bayramdan önce yani yaklaşık 12 gün önce yeni jetta tsi 140 bg lik aracımı vw maltepe erelden aldım.aracı daha önce erel fenerbahçe stadı altındaki showroomda denedim.hatta denemeye ford hastası arkadaşımla beraber gittik.araç hakkında fazla bir bilgimiz yoktu.aracı ilk önce o kullandı.yüzünün aldığı ifadeyi keşke kameraya alıp izletebilseydim size.daha sonra bende aracı aldım.araç gerçekten bu fiyata insana neredeyse m3 zevki veriyor.altından yağ gibi akıyor ve insanın içi salıncakta sallanırken olduğu gibi boşalıyor.aracım şuanda 750 kmde.yani daha yeni bir kız.rodaj süresi olmadığını söylüyorlar galeriden alırken,ancak böyle bir durum söz konusu olamaz.yeni motor fabrikadan çıktıktan sonra vidaları daha yeni sıkılmış,aracın süspansiyonları gerçekten sert.rodaj süresi olmadan yüksek devirli kullanılması yani 3000 deviri geçmek pek motor ömrü açısından yararlı değil.zaten aldığımın akşamı kullanma klavuzuna göz attım.adamların dediği aynen şu.aracın ilk 1500 km sinde yüksek devirde kullanmamak(rodaj süresi),1500 km den sonra 3000 devir üzerinde kullanılmasıyla motor açılma sürecini tamamlayacaktır.bende gerçekten öyle çok devirli kullanmadım.Bağdat caddesinde kaşınan 318i li gençler dışında.aracın farları ufaldı diğer ışıklara kadar.çocuklar yanıma gelip camı açmamı işaret ettiler.Arkadaş abi bunun nasıl bir motoru var.sen nasıl geçtin,geçtin değil uzadın.Gerçekten araç sıkıştığım anlarda gaza dokunmamla inanılmaz ivmeleniyor. Benim başka bir arkdaşımdada 316i 2007 bmw var.Araç benimkinden sonra truck gibi geliyor.Aracın kullanımı gerçekten zevkli herşey elinizin altında.Bide sıfır alınca içerisindeki o koku yetiyor zaten.bakalım 1500 km yi devirince temde gece motor açmaya gideceğim.aracın son hızı ile ilgilide bilgileri yazarım.bu arada araç çift egzoz.ilk aldığımda egzozda sorun var zannettim.gaza ufacık dokunmayla gürlüyor.servise sordum.eeee 140 bg aracınız var.böbürlenmesi olağan dediler.gerçekten bu araca hem verdiğim para hemde bukadar forumları okuyarak harcadığım zaman helal olsun.Sorun çıksada arkanızda vw var.2 senede garantisi.götürürsünüz gerekirse motoru değiştirirler.Araç için başka soruları olan arkadaşlara herzaman yardımcı olurum.saygılarımla...




    HAYIRLI OLSUN GÜLE GÜLE KULLAN
  • Arabanı güle güle kullan liebenur nick'li arkadaşım. Güzel günlerde, kazasız belasız sürüşler dilerim. Arada sırada egzos sesini dinle çünkü çok güzel.
  • Aşağıdaki linki inceleyebilirsin, modül takarak (herhangi başka müdahale olmadan) 25 bg kazanıyorsun.Başka forumda GT'ye uygulatan bir arkadaş vardı,hayatından memnun gibiydi.

    Not:mecbur kalmadıkça alıntıyı alıntılayarak konunun şişmemesi konusunda yardım rica ediyorum.

    http://www.bestservis.com/

    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax
    bu modifiyeler yazılımsal olarak mı mekanik olarak mı ??? birde trde uygulayan yer war mı???? fiyatları bana makul geldi
  • garanti süresinde sıkıntı oluyormu demiştim fakat bu konuyla ilgili bilgisi olan yokmu
  • bugün servisten aldım arabamı.sorun turbonun içindeki havanın boşalmasını sağlayan valfteymiş söylediklerine göre.valf havayı boşaltamayınca o ses çıkıyormuş.almanyaya bağlanıp aracımın yazılımını güncellediler.doğuş sayımda olduğu için sipariş verdiler.2 ocakta gelecek valf ve aracıma takacaklar.ondan sonra test sürüşü yapıp sesin kesilip kesilmediğine bakacağız.fakat öyle bir teknolojiki arkadaşlar.aracı bilgisayara bağlıyorlar sorun ne diye.bilgisayar arızayı tespit ediyor ve şu mesajı veriyor.bu arıza sonucunda motordaki bazı parçalar sesli çalışabilir diyor.yani bilgisayar ustaya ne yapması gerektiğini direk söylüyor.şimdilik bu kadar parça takıldıktan sonra tekrar yazarım.
  • 1250 km
    Nemo Problemo! Yalnız Menzilim 600-650 km arasında seyrediyor. Kimi yollarda cruise 90km/h sabit hız ile seyrediyorum,çok düşük bir menzil değilmi, sizin tüketimler nasıl?

    quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    9.000 km,temiz
    dilerim hep böyle olur.

    quote:

    Orjinalden alıntı: brave5213

    bugun 1000 km'yi devirdim, arabalarinda sorun yasayan var mi?


  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    bu VW insanların akıllarını acaip karıştırmaya başladı.

    TSI motorlar 140hp 170hp 122 hp 160hp gibi çeşitlenirken
    DSG şanzımanda 6 vites derken 7 vites olarak karşımıza çıkacak.

    birde kasa değiştirme hikayeleri............

    bu gidişle her ay yeni birşey çıkacak ve bekleye bekleye kimse birşey alamayacak

    en iyisi bugün ne varsa alıp bu dertten kurtulmak yoksa bu işin sonu yok gibi gözüküyor.



    7 vites hayal gerek yokki 6 vites gayet makul 170 ps jetta var bende yakıt degerleri hiçbir zaman yüksek degil bu yüzden aklındaki arabayı alacaksın bu şekilde beklersen yeni araba almak hayaldir.
  • turbonun pallerini çeviren milin sürekli olarak yaglanması gerekmektedir , araç yüksek devirli kullanımlardan sonra beklemeden stop edildiğinde dönmekte olan turbo palleri yağsız olarak dönmeye devam eder bu sırada kartele süzülen yağ pompa vasıtasıyla devir yapmadığından kuru olarak dönen turbo parçalarının aşınması artar , servislerde ısrarla söylenen bir müddet beklenmeden motorun stop edilmemesidir. Ben uyguluyorum sıkıntıda yaşamadım şimdiye kadar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    bugün aracımı servise götürdüm.motordan bir ses geliyor diye.akşama kadar kaldı baktılar incelediler.turbonun valfi değişecekmiş.bugün kalsın yarında test e devam edelim dediler.bende olur dedim.gelişmeleri ve valf değiştikten sonra sesin kesilip kesilmediğini buraya yazarım.


    Motordan ne tür bi ses geliyordu??
  • ARKADAŞLAR GERÇEKTEN BİLGİLENDİRME 10 NUMARA TEŞEKKÜRLER...

    BEN 1998 MODEL 1.6 EFSANE KASA KULLANICISIYIM VE YAKIN ZAMANDA DA ARABAMI DEĞİŞTEİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.

    BU ARAÇ 0 KM BİR WV OLACAK..

    SORUM İSE ACABA 125 LİK TSİ MOTOR JETTA YADA GOLF TE NE ZAMAN KULLANILACAK...

    AUDİ A3 TE BU MOTOR KULLANILIYOR FAKAT ARAÇ 50.000 YTL YAKLAŞIYOR BÜTÇE Yİ FENA HALDE AŞMIŞ OLUYORUZ..

    BİRDE JTTA İÇİN KONUŞUYORUM ACABA FİYATI 1.6 FSİ MODELİNİ GEÇER Mİ?

    KAZASIZ BELASIZ ....
  • metalik bir ses tır tır gibi ama nasıl tarif edilirki.öyle işte.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ibhaavci


    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    bugün aracımı servise götürdüm.motordan bir ses geliyor diye.akşama kadar kaldı baktılar incelediler.turbonun valfi değişecekmiş.bugün kalsın yarında test e devam edelim dediler.bende olur dedim.gelişmeleri ve valf değiştikten sonra sesin kesilip kesilmediğini buraya yazarım.


    Motordan ne tür bi ses geliyordu??
  • Araban hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle.Kullanımın boyunca zevk alırsın inşallah.

    Menzilini 650 km kabul edersek,tüketim 8,46 lt/100km rakamına tekabül ediyor.
    İlk önce bu arabalarda km yaptıkça tüketim azalıyor,ilerde bayağı fark edecek,sen daha ikinci deponu kullanıyorsun veya 3.depoyu yeni doldurdun.
    Yaşadığın şehir ve trafik yoğunluğu belirleyici,üstüne aldığın benzin etkili.
    Hepsinden önemlisi sürüş tarzın başat belirleyici,kendine motorunda teşvikiyle hakim olamayıp performanslı kullanıp kullanmadığın önemli.

    Yukarda sıralanan olgulara vereceğin cevaplarla daha sağlıklı tüketim eleştirisi yapılabilir.
    Zamanla daha sağlıklı tüketim verilerine ulaşılabilir.

    Bana göre bu tahrikle donatılmış arabalar benzer performans değerlerini sağlıyan arabalardan en az %30 daha az yakıt tüketiyor ve belkide bazı durumlarda bu değer daha da iyi oluyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: CATIAV5

    1250 km
    Nemo Problemo! Yalnız Menzilim 600-650 km arasında seyrediyor. Kimi yollarda cruise 90km/h sabit hız ile seyrediyorum,çok düşük bir menzil değilmi, sizin tüketimler nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 27 Aralık 2007; 21:28:45 >
  • Audi'deki 125 bg'lik motorun VW'deki muadili 122 bg'lik motor.Bu motorlarla donatılmış Golf'ler memlekete geldi.Yanılmıyorsam forumdan iki arkadaşımız bu araçtan aldı.Yakında ayrıntılı deneyimleri gelir.
    Kuşkusuz TSI tahriki taşıyan her araç aynı donanım seviyesinde FSI tahrikli araçlardan pahalı olacaktır.

    İmkan el verirse (dilerim öyle olur) ve 50.000 YTL sınırına yaklaşırsanız Golf GTsport tavsiye edilebilir.Fiyatının ve donanımın hakkını veren bir araç.

    quote:

    Orjinalden alıntı: berqo_01

    ARKADAŞLAR GERÇEKTEN BİLGİLENDİRME 10 NUMARA TEŞEKKÜRLER...

    BEN 1998 MODEL 1.6 EFSANE KASA KULLANICISIYIM VE YAKIN ZAMANDA DA ARABAMI DEĞİŞTEİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.

    BU ARAÇ 0 KM BİR WV OLACAK..

    SORUM İSE ACABA 125 LİK TSİ MOTOR JETTA YADA GOLF TE NE ZAMAN KULLANILACAK...

    AUDİ A3 TE BU MOTOR KULLANILIYOR FAKAT ARAÇ 50.000 YTL YAKLAŞIYOR BÜTÇE Yİ FENA HALDE AŞMIŞ OLUYORUZ..

    BİRDE JTTA İÇİN KONUŞUYORUM ACABA FİYATI 1.6 FSİ MODELİNİ GEÇER Mİ?

    KAZASIZ BELASIZ ....





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 27 Aralık 2007; 22:45:14 >
  • TSI motor bu olumsuzluğa engel olacak donanımla donatılmış ama tavsiyenizde çok haklısınız,beklemekte fayda var.Heleki performanslı kullanımlardan sonra kesinlikle beklenmeli.Bu konuda motora güvenmeyip tedbirli olmak lazım,bence.

    quote:

    Orjinalden alıntı: taylans68

    turbonun pallerini çeviren milin sürekli olarak yaglanması gerekmektedir , araç yüksek devirli kullanımlardan sonra beklemeden stop edildiğinde dönmekte olan turbo palleri yağsız olarak dönmeye devam eder bu sırada kartele süzülen yağ pompa vasıtasıyla devir yapmadığından kuru olarak dönen turbo parçalarının aşınması artar , servislerde ısrarla söylenen bir müddet beklenmeden motorun stop edilmemesidir. Ben uyguluyorum sıkıntıda yaşamadım şimdiye kadar
  • TSI kullanıcısı arkadaşlar sihirli rakam 2400 d/dk.
    Bu devirde komp.+egzoz turbo şarjı beraber görev ifa ediyor ve motor bu devirde en verimli şekilde çalışmakta.Bu devir aşıldıktan sonra komp. devreden çıkmakta fakat 3500 d/dk'ya kadar ani hızlanmalarda veya tork talebine göre devreye girmekte ama 3500 d/dk'dan sonra kesinlikle devreye girmemektedir.
    Autobild testinde de düşük yakıt tüketimi için 2400 d/dk da seyredilmesinden bahsedilmişti.Bu durumdaki sakınca motorun bazen bu seviyede gaz yemekte zorlanması.
    Ayrıca bu testten önceki GT'nin test tüketimi 8 lt/100 km iken en son testte 7,3 lt/100 km değeri elde edilmiş.Test aracı 8500 km'de M/T GT.
  • TEŞEKKÜRLER GARİBALDİ...
    BU ARAÇLARIN TEKNİK ÖZELLİKLERİNİ BULAMIYORUM..
    SADECE GAZETE DE AUDİ A3 ÜN HIZLANMA DEĞERİ YAZIYORDU
    Bİ DE &6TASARRUFLUYMUŞ FSİ GÖRE O KADAR..
  • VW sitesinde 122 bg'le ilgili bilgi göremedim.Yakın zamanda gelir,ayrıca dergi testlerinden öğrenebiliriz.

    http://www.vw.gen.tr/?p=531

    http://www.vw.gen.tr/?p=346



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ni.ko -- 27 Aralık 2007; 22:53:10 >
  • AUDİ DE YOK O MOTORUN TEKNİK ÖZELLİKLERİ NEDEN KOYMASLAR ANLAMADIM WALLAA







  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.